TS ergert zich de graftyfus aan de programma's op TV.
En dan vooral woonwagenzender SBS 6. Sterren springen schans, sterren springen, sterren zakken door het ijs

. Ik vraag me af wanneer er een degelijk programma als 'Sterren plegen zelfmoord' komt. Kan er zo een verhaal bij bedenken

. Ik vraag me steeds af of het nou een grap is of het daadwerkelijk een idee van SBS is, als ik toevallig in de reclame een nieuw programma van hen zie verschijnen.
Niet dat RTL te kijken is. Cheat on me

Hersenloos volksvermaak, datzelfde geldt trouwens voor Operation Repo, ja dat is voor echte mannen hoor, een of andere dikke zigeunerfamilie die overgeacteerd auto's gaan innemen, op het eerste adres is iedereen dronken en op het volgende wordt er geschoten. 'Echte mannen' staat blijkbaar synoniem voor debielen met het iq van een gehandicapte goudvis.
Tevens was Discovery Channel vroeger nog wel te pruimen. Dat is tegenwoordig natuurlijk ook bagger. Reclameblokken worden steeds langer en van programma's als Auction Hunters (waar volgensmij ook 1 miljoen versies van bestaan) krijg ik al helemaal slechte zin

leuk misschien voor de enkele klapjosti die goedgelovig is.
Een enkele keer komt er nog een interessante documentaire op TV (veelal op de publieke omroep), maar daar houdt het ook op.
Inb4 'TV kijken

' 'Zoveelste topic over dit

'