quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
Je weet verdomd goed wat er allemaal komt. Misschien komt dit echt heel schokkend over..maar er is meer vermaak buiten de tv.. serieus. En mocht je buiten komen echt heel eng vinden dan heb je altijd nog internet en zoveel informatie, docu's, films, programma's, series om je jarenlang mee te vermaken.
Impliceren dat ik veelal TV kijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
Je weet verdomd goed wat er allemaal komt. Misschien komt dit echt heel schokkend over..maar er is meer vermaak buiten de tv.. serieus. En mocht je buiten komen echt heel eng vinden dan heb je altijd nog internet en zoveel informatie, docu's, films, programma's, series om je jarenlang mee te vermaken.
Dit ja, zelfs Nat Geo en CC zijn ermee aan het beginnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:01 schreef supereek het volgende:
ik kijk alleen comedy central, discovery af en toe, en national geo. voor de rest niks van de NL zenders, in mijn ogen zijn het allemaal afgezaagde terugkerende mongoolconcepten met een kleine twist dat ze van elkaar onderscheidt puur voor patent/copyright redenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En comedy's:quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:46 schreef Keselo het volgende:
Breaking Bad
Game of Thrones![]()
The Wire
Oz
Soprano's
How I Met Your Mother is ook wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
En comedy's:
Community
Parks and Rec
Arrested Development
Ja dat kijk ik ook, maar vind ik nu iets te langdradig worden. Had wel met 7 seizoenen af gekund. Maar Barneyquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Keselo het volgende:
[..]
How I Met Your Mother is ook wel vermakelijk.
De lachband bij Big Bang is zo vervelend. Er zitten gewoon pauzes in het acteren om er een lachband in te knallen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dat kijk ik ook, maar vind ik nu iets te langdradig worden. Had wel met 7 seizoenen af gekund. Maar Barney![]()
Big Bang Theory heeft hetzelfde probleem vind ik.
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat leuk, een topic vol users welke denken dat hun mening er toe doet.
Rich G vindt Operation Repo niet zo leukquote:How the fuck does that sorry ass ugly troll Sonia get away with looking the way she does, she dresses like a fucking goth and she weighs about 800 lbs covered in tats and piercings.. I want her to die..
that is all
Ik moest lachen toen ik dat las.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
TS ergert zich de graftyfus aan de programma's op TV.
En dan vooral woonwagenzender SBS 6.
Ja, echt verschrikkelijk inderdaad. Bij alle series vervelend, maar vooral bij TBBT. In de eerste aflevering van Community dit seizoen beginnen ze opeens met een lachband op de achtergrond. Schrok me dood, maar bleek een grap/parodie te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
De lachband bij Big Bang is zo vervelend. Er zitten gewoon pauzes in het acteren om er een lachband in te knallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |