Ik ben geen fan van cassisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]cassis is lekker
zal ik wat blikjes sturen
cassis zelf is niet duur. maar verzenden misschien wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat het zo duur is om op te sturen
That's the point, right?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, is saai, en ben je snel straalbezopen.
ieeh sinasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van cassisQua frisdrank 7up, cola of sinas ofzo
mensen die een Facebook voor hun huisdier aanmakenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm het is heel normaal om je konijn op facebook te hebben :S
:Squote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm het is heel normaal om je konijn op facebook te hebben :S
omg dat wil ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
mensen die een Facebook voor hun huisdier aanmaken
Cassis is een stuk duurder dan cola of fanta volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
cassis zelf is niet duur. maar verzenden misschien wel.
Niks mis mee tochquote:
Nee, het punt van lekker zuipen is een beetje aangeschoten worden en te ouwehoeren.quote:
euroshopper maar 13 cent, fanta blikje rond de 60 cent volgens mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cassis is een stuk duurder dan cola of fanta volgens mij
joh, ik heb een keer gezegd dat ik wat af wilde vallen. Pleuris los barsten over dat dat niet hoefde en ik perfect was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
VA
Dat verhaal van die spijkerbroek.
Godver, was dat wijf 24/7 ongesteld of zo.
En sinas is niet zoet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Niks mis mee toch![]()
Cassis is zo zoetNet zoals icetea. Maar als je erge dorst hebt is beiden wel te drinken
Oooh, maar Hero cassis is denk ik ook wel 80 cent hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
euroshopper maar 13 cent, fanta blikje rond de 60 cent volgens mij.
Nee sinaasappelsap vind ik ook niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Niks mis mee toch![]()
Cassis is zo zoetNet zoals icetea. Maar als je erge dorst hebt is beiden wel te drinken
Ik pleur het dan ook altijd in de colaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het punt van lekker zuipen is een beetje aangeschoten worden en te ouwehoeren.
Ja daar ben ik ook achter gekomenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef Pastapipos het volgende:
VA als een meid wegloopt moet je er niet achteraan gaanGewoon je eigen ding gaan doen
Aangezien deze figuren nog niet eens een fles zoete drank op kunnen noemen denk ik dat je dat beter ergens anders kunt vragen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef badschaap het volgende:
wat is een goede whiskey om de smaak te leren waarderen?
wordt namenlijk binnen 3 weken 18 "{
Ik weet het niet. Ik vind allebei zoetquote:
ja maar die moet je dan niet nemen hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, maar Hero cassis is denk ik ook wel 80 cent hoor
Wat verwacht jij? Dat ik een fles vodka en een 4-pack cola mee ga slepen? Ik wil gewoon één fles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pleur het dan ook altijd in de cola
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
joh, ik heb een keer gezegd dat ik wat af wilde vallen. Pleuris los barsten over dat dat niet hoefde en ik perfect was.
Heurlijk!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee sinaasappelsap vind ik ook niet zo lekker
Die is wel lekker thoughquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar die moet je dan niet nemen he
nee dan liever een andere smaakquote:
En ciderquote:
wacht neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
oke ik ga weer slapen. krabs maakte me bijna wakker om niks pfff
er is nu echt iets gebeurdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
Weet ik hanniequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik hoef je fb niet hoor zwerty, ik post gewoon irritant vandaag
Krabsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
The Famouse Grouse is wel een simpele. Wel een blend trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef badschaap het volgende:
wat is een goede whiskey om de smaak te leren waarderen?
wordt namenlijk binnen 3 weken 18 "{
Sweet dreams lieverdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
kutkrabsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
Overdag wel ja maar je krijgt dan geen alcohol geschonken. Vaak kom je er 's avonds niet inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
Stuart, mag je trouwens een kroeg in in Engeland als je jonger bent dan 18?
jaaaaquote:
Ha, ik wist het wel! Bedankt, weer een tientje rijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overdag wel ja maar je krijgt dan geen alcohol geschonken. Vaak kom je er 's avonds niet in
nee dat had je al verteldquote:
ohnee toch nietquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaik houd ook niet zo van geel en oranje snoep enzo
Dat is voor gemiddeld 2 pakken per dag naar binnen gietenquote:
Omg, een gele milkshake.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Dit is ook ontiegelijk lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik melk alleen 's ochtends als ik cereal eet eigenijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat is voor gemiddeld 2 pakken per dag naar binnen gieten
Wel volle melk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik melk alleen 's ochtends als ik cereal eet eigenijk
Dat is echt overrated, kan je net zo goed aan de Jack Danielsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Johnny walker red label echt bagger is?
Nee, daar word je dik vanquote:
Melk uit direct uit de koe nog nooit gehad. Gewone melk drink ik iedere ochtend en middag bij het etenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef badschaap het volgende:
Melk is gewoon lekker hoor. Ik snap echt niet wat mensen er vies aan vinden.
Echt verse melk is pas lekker, dus bijna direct uit de koe. Lekker warm ook nog
Daar word groot en sterk vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar word je dik van
Milk with the green lid
Blue top - Whole Milk (3.6% fat content)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef badschaap het volgende:
Melk is gewoon lekker hoor. Ik snap echt niet wat mensen er vies aan vinden.
Echt verse melk is pas lekker, dus bijna direct uit de koe. Lekker warm ook nog
ja prachtigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja was wel leuk dat ik je nog een verhaal kon vertellen toch
Dat systeem moet er ook in NL zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blue top - Whole Milk (3.6% fat content)
Green top - Semi-Skimmed Milk (1.8% fat content)
Orange top - (1% fat content) (Except Morrisons and Waitrose)
Red top - Skimmed Milk (0.1% fat content)
Overigens zie ik hier NOOIT oranje
Ik heb zelf altijd groen
1% zie je hier ook weinig. Vooral 1.8% als halfvolle melkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd groen
Nou die melk proeft veel voller dan die uit t pak in de supermarkt. Maar echt lekker joh, ik zou bijna zelf een koe kopen voor de verse melkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Melk uit direct uit de koe nog nooit gehad. Gewone melk drink ik iedere ochtend en middag bij het eten
Blauw gewoonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd groen
studeer je in engeland?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd groen
Wel makkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat systeem moet er ook in NL zijn
Je mag mij wel een verhaal vertellen hoor, lul maar raak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja was wel leuk dat ik je nog een verhaal kon vertellen toch
Rood is magere melk dan toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Blauw gewoon
green halfvol
orange ??
red karnemelk
Waar smaakt orange naar dan?
Rood is magere melk. Karnemelk is zonder de lactose (melksuiker)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Blauw gewoon
green halfvol
orange ??
red karnemelk
hihi breng me niet op ideeenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja prachtigals je het maar niet bij mij flikt
en nu echt slapen
Dan heb ik dus altijd halfvolle melkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
1% zie je hier ook weinig. Vooral 1.8% als halfvolle melkEn 3.6 voor volle dus
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Alleenbl al als ik zie staan dat Krabs gepost heeft moet ik lachen.
Volgens mij is het idd hele vette melk lijkt me halfvol toch gezonderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou die melk proeft veel voller dan die uit t pak in de supermarkt. Maar echt lekker joh, ik zou bijna zelf een koe kopen voor de verse melk
Kleiner hai dum dumquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Je mag mij wel een verhaal vertellen hoor, lul maar raak.
Of ik erop reageer is natuurlijk het tweedequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleiner hai dum dum
Dum dum dum dum
Grosser hai dum dum
Dum dum dum dum
Baby hai dum dum
Dum dum dum dum
Ik ken oranje niet en rood is net water joh, smerige zooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Blauw gewoon
green halfvol
orange ??
red karnemelk
Nee, ik woon er al mijn halve levenquote:
Waarom gezonder? Er is niks mis met vet. Zolang je jezelf niet vol gooit met transvettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd hele vette melk lijkt me halfvol toch gezonder
Ik vind karnemelk ook niet te zuipenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken oranje niet en rood is net water joh, smerige zooi.
Is geen karnemelk. Dat kennen ze hier niet (gelukkig)
Oh yes you didquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Of ik erop reageer is natuurlijk het tweede
Hmm ben nou ook weer geen diëtist of caloriewatcherquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom gezonder? Er is niks mis met vet. Zolang je jezelf niet vol gooit met transvetten
Light is vaak juist slechterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen light producten eten.Eet dan gewoon wat minder van het normale product.
Haha ook leuk. Ik zou ook wel in engeland willen studeren, maar denk dat mn grammaticale niveau van t engels iets te laag isquote:
Vaak ook niet lekker zoals diet Cokequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom mensen light producten eten.Eet dan gewoon wat minder van het normale product.
Moet je even naar die Spaanse gaan, die is gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Toto69 het volgende:
Kutkachel. Ik dacht wat is het koud in die douche man.
Light en Zero.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
Wel gehad op school jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
ook opgegroeid daar, met uniform enzo?
Ja, en het is viezer. Laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Light is vaak juist slechterBijv bij mayonaise en dergelijke halen ze het vet eruit en stoppen ze er suiker in terug
Minder kcal maar suiker is veel slechter voor je
Cola lightquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
Dat leer je vanzelf wel joh. Geen betere leerschool dan hier denk ik. Je moet welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Haha ook leuk. Ik zou ook wel in engeland willen studeren, maar denk dat mn grammaticale niveau van t engels iets te laag is
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je even naar die Spaanse gaan, die is gruwelijk nat.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je even naar die Spaanse gaan, die is gruwelijk nat.
quote:
quote:
Ik had het over eten, niet over drinken.quote:
Light producten zijn vaak onzin of soms zelfs slechter. Light chips heeft 33% minder vet maar een stuk meer koolhydratenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Rezania het volgende:
zelfde rotzooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had het over eten, niet over drinken.
Maar ik kan mezelf wel weer heel redelijk redden in het engels. Spreken is geen probleem, schrijven alleenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel joh. Geen betere leerschool dan hier denk ik. Je moet wel
Dus? Het gaat ook op voor drinkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had het over eten, niet over drinken.
ditquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef badschaap het volgende:
Nu we het toch over light producten hebben. Light energy drink![]()
![]()
![]()
Een stuk meer suiker jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Light producten zijn vaak onzin of soms zelfs slechter. Light chips heeft 33% minder vet maar een stuk meer koolhydraten
Die(t) hard mannen, jwt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Zero is voor de ekte ekte mannen toch^999999
Ik wil graag een big mac, groot menu, ja fritessaus, doe maar een McFlurry ja. Oh en een cola lightquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Een stuk meer suiker jaGewoon die meuk vermijden.
Natriumarme kruiden heb ik eigenlijk wel liever over t algemeen. Veel minder overdreven smaakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
Kwark zonder vet, natriumarme Aromat, halvanaise.![]()
of een salade bij de macquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil graag een big mac, groot menu, ja fritessaus, doe maar een McFlurry ja. Oh en een cola light
Jongen, natriumarme Aromat is suikerrijk, en het is ook gewoon zoet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Natriumarme kruiden heb ik eigenlijk wel liever over t algemeen. Veel minder overdreven smaak
En magere kwark
Jij snapt het! Wel een beetje aan de lijn denken als je naar de mac gaat tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil graag een big mac, groot menu, ja fritessaus, doe maar een McFlurry ja. Oh en een cola light
Ik denk dat spreken je nog best tegen zal vallen als je hier komt wonenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ik kan mezelf wel weer heel redelijk redden in het engels. Spreken is geen probleem, schrijven alleen
Omg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, natriumarme Aromat is suikerrijk, en het is ook gewoon zoet.
dat is het meest vette wat ze verkopenquote:
Could't care less gelukkig want ik ga zo slapenquote:
Aromat is haast alleen maar zout, dus zo verrassend is het niet dat het nergens naar smaakt als dat zout vervangt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]serieus? Aromat heb ik nooit gehad. Wil natriumarme kipkruiden e.d. en die bevallen me beter
Ligt er aan welke je neemt hoor, en hoeveel dressing je er op flikkertquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is het meest vette wat ze verkopen
Wil je mij ook respect gevenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie & respect
Xx swekkerjekker
Mwoa, het is vaak natriumARM en niet natriumloos. Zoutloze kruiden lijkt me ook niks. Of dat wordt het weer volgepleurd met ve-tsin en al die troep. Heb ik liever zoutquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aromat is haast alleen maar zout, dus zo verrassend is het niet dat het nergens naar smaakt als dat zout vervangt.
Drie dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier ervaring met 2e hands boeken bij bol.com?
Hoelang duurt het gemiddeld voordat een boek binnen is?
er van uitgaande dat je alle meegeleverde dressing gebruikt danquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan welke je neemt hoor, en hoeveel dressing je er op flikkert.
Waar baseer jij op dat vetsin troep is? Je weet dat er 0 wetenschappelijk bewijs is daarvoor hequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mwoa, het is vaak natriumARM en niet natriumloos. Zoutloze kruiden lijkt me ook niks. Of dat wordt het weer volgepleurd met ve-tsin en al die troep. Heb ik liever zout
Ja doe ik R&R is back he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:00 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wil je mij ook respect geven
Ik wil graag dat mijn foto het meest gerespecteerd is van de dag
I`m fine. you?quote:
heb ik tog net gedaan :ssquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja doe ik R&R is back he.
Doe mij ook respect dan sgatje
Teateauuquote:
En toch heb ik daar mijn twijfels over. Misschien alleen die met gefrituurde kip oid.. IK GELOOF ER NIKS VAN!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er van uitgaande dat je alle meegeleverde dressing gebruikt dan
egt wel sgatje we kunnen t toch proberen samen met ons soontje achmetquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
heb ik tog net gedaan :ss
Omg het zal nooit wat worden tussen ons x
Er is ook geen wetenschappelijk bewijs voor stevia e.d., weinig langetermijnonderzoeken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat vetsin troep is? Je weet dat er 0 wetenschappelijk bewijs is daarvoor he.
Nee goh, want stevia is net nieuw. Vetsin is niet nieuwquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Er is ook geen wetenschappelijk bewijs voor stevia e.d., weinig langetermijnonderzoeken.
Ik vermijd liever al die troep zoveel mogelijk
Stevia ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee goh, want stevia is net nieuw. Vetsin is niet nieuw.
Je giet er gewoon een flinke hoeveelheid olie overheen, tikt aan hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toch heb ik daar mijn twijfels over. Misschien alleen die met gefrituurde kip oid.. IK GELOOF ER NIKS VAN!!
ik heb geen kind :sssquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
egt wel sgatje we kunnen t toch proberen samen met ons soontje achmet
Deze site misschien handig? Kan je in je tabblad ding zien hoeveel procent nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef Rockiejj het volgende:
2 SC's gaan te snel + controleren hoe ibood gaat
Stevia is relatief echt heeel nieuw. Helemaal als huiszoetje zeg maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Stevia ook nietMaar er zijn wel weinig onderzoeken naar gedaan
Heb ik open staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze site misschien handig? Kan je in je tabblad ding zien hoeveel procent nog![]()
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Niet snappen wat een ziekte isquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dik zijn een ziekte noemen
wat is dezequote:
JE BENT ZIEK!@!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel in geconcentreerde vorm ja. De bladeren worden wel veel langer gebruikt. Heb zelf ook een plantje staan maar in 100x geconcenteerde vorm of weet ik veel hoe sterk het is gebruik ik het nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stevia is relatief echt heeel nieuw. Helemaal als huiszoetje zeg maar.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke dan ben ik weer onnodig aan het lullen
jaloezie is een ziekte, beterschap bitchquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, geen ervaring meequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef badschaap het volgende:
Iemand hier ervaring met 2e hands boeken bij bol.com?
Hoelang duurt het gemiddeld voordat een boek binnen is?
Effe lezen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef badschaap het volgende:
wat is dat hele ibood gebeuren? Net zoiets als groupon?
Geestelijk klopt er dan iets niet ja, namelijk die verslaving.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie dikke mensen met binge eating disorder (dus eetbuien) ziek? Als in, niet ziek in je hoofd maar ziek zoals ehh.. mensen met eh, een verslaving zeg maar?
Ja, kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wel in geconcentreerde vorm ja. De bladeren worden wel veel langer gebruikt. Heb zelf ook een plantje staan maar in 100x geconcenteerde vorm of weet ik veel hoe sterk het is gebruik ik het niet
Ja, want je bent verslaafd aan eten..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie dikke mensen met binge eating disorder (dus eetbuien) ziek? Als in, niet ziek in je hoofd maar ziek zoals ehh.. mensen met eh, een verslaving zeg maar?
Wat lijkt je er tof aan dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Engels schoolsysteem lijkt me tof
Hohohoohhoho.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geestelijk klopt er dan iets niet ja, namelijk die verslaving.
Oke. Goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, want je bent verslaafd aan eten..
Stuquote:
Heb je internetbankieren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb geen rekening met iDeal dus ik kan niet eens meedoen
Ja, moe maar wel okay thanks en met jou?quote:
Mwoa, over melanotan 2 e.d. is ook weinig bekend. Ze zijn eruit dat het niet schadelijk is maar wat er op de lange termijn gebeurd is niet duidelijk. Zolang dat soort dingen niet duidelijk zijn blijf ik uit de buurt van die troep.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Achja, dit is ook beetje persoonlijke mening. En ik ben heel erg van de wetenschap dus ik zeg pas dat 't troep is wanneer het is bewezen
.
Jaaa, kies maar eentje uittttttttttquote:
Neequote:
Wat, geen sterretjes? Kutwijf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, kies maar eentje uitttttttttt. Ik heb eentje met bananen, eentje met een theepot en eentje met een schoen!
Goed hoor. Morgen een afspraak maken voor een bezichtiging van een huurhuisjequote:Op woensdag 29 mei 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moe maar wel okay thanks en met jou?
Mja, misschien wel. We zien 't welquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mwoa, over melanotan 2 e.d. is ook weinig bekend. Ze zijn eruit dat het niet schadelijk is maar wat er op de lange termijn gebeurd is niet duidelijk. Zolang dat soort dingen niet duidelijk zijn blijf ik uit de buurt van die troep.
Slim!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
NeeMijn rekening is allen maar papierwerk
Moet het eens een keer omzetten naar internetbankieren
Dat klinkt goed manquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor. Morgen een afspraak maken voor een bezichtiging van een huurhuisje
Lala lekker, alles voor een zoenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef zwerty het volgende:
Het broertje van mijn beste vriendin is ineens een lekkerding
Twijfel nog wel hoorquote:
Ineens nog welquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef zwerty het volgende:
Het broertje van mijn beste vriendin is ineens een lekkerding
illegaal dumpen!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Ik ben gisteren vergeten de bak voor te zetten en nu wordt hij pas over twee weken geleegd. Dat terwijl hij al helemaal vol zit. Iemand een idee?
Dump het bij de buren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Ik ben gisteren vergeten de bak voor te zetten en nu wordt hij pas over twee weken geleegd. Dat terwijl hij al helemaal vol zit. Iemand een idee?
Alle zakken voor 2 weken op je kamer bewaren gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Je krijgt waarvoor je betaalt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel nog wel hoorVoordelen zijn: supergoedkoop, met huurtoeslag maar 260 per maand, en midden in het centrum, maar is wel gedeelde badkamer en keuken
Daar ben ik niet zo blij mee eigenlijk
Een gezin van vier die al weken aan het klussen zijn. Ja, die hebben vast nog ruimte.quote:
True truequote:
Nu bij nummer 7.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
Rockiej:
Deals al geweest: 13
Ik heb er pas 3 gezien? Gaat dat zo snel??
Bizar dat het niet elke week wordt geleegdquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Dan ruikt mijn kamer op het einde permanent naar fapjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle zakken voor 2 weken op je kamer bewaren gr gr
Eh, nee. Vuilnisbelt is net opgeknapt naar een natuurgebied hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
illegaal dumpen!!!!!!!!!!!!!111111
Ruilen met Pim.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
Normaal niet. Nu is er hunt, dan welquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef badschaap het volgende:
dus ibood is eigenlijk groupon met een beperkte stock?
ibood is een dagaanbiedingensite. Niet echt iets als groupon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef badschaap het volgende:
dus ibood is eigenlijk groupon met een beperkte stock?
Klachtwaardig dat je dat op je oren durft te zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef zwerty het volgende:
[..]
Het kan allemaal in de liedjes van Kus
Het zijn er grote bakken hoor, en het afval wordt gescheiden ingezameld, dus genoeg ruimte voor twee weken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar dat het niet elke week wordt geleegd
Dat laatste is inderdaad nogal afhankelijk van de mede bewoners dan. Als die netjes en rustig zijn is er geen probleem maar ik snap best dat je daar niet om staat te springen. Nou ja, gewoon even kijken johquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twijfel nog wel hoorVoordelen zijn: supergoedkoop, met huurtoeslag maar 260 per maand, en midden in het centrum, maar is wel gedeelde badkamer en keuken
Daar ben ik niet zo blij mee eigenlijk
Wijze Ezel heeft gesproken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je ook niet kieskeurig zijn. Of je moet je budget vergroten.
Dan zal die de belgische ook wel meetellen ofzoquote:
Die zijn al weken aan het klussen en maken nog meer zooi dan wij.quote:
Lijkt me lastigquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn er grote bakken hoor, en het afval wordt gescheiden ingezameld, dus genoeg ruimte voor twee weken.Alleen niet voor vier.
Leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zal die de belgische ook wel meetellen ofzo![]()
Ik zit mee te kijken terwijl ik niks kan kopen![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zijn al weken aan het klussen en maken nog meer zooi dan wij.
Ja, nu weet ik dus niet wat ik met al die zooi aanmoet.quote:
Over de heg heen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik dus niet wat ik met al die zooi aanmoet.
Serieus man, heb je dat huis ooit gezien? Teringbende, overal haren en zo, iewl.quote:
Op de snelweg dumpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik dus niet wat ik met al die zooi aanmoet.
uhm..quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ik krabs niet ben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |