quote:Update 22:28 uur: Het College van Examens laat weten dat het examen vooralsnog doorgaat. Ze streven ernaar een vervangend examen aan te bieden, zegt woordvoerder Mirjam Kapelle tegen NRC. Dat zou het herkansingsexamen uit de tweede termijn kunnen zijn (al zal het lastig worden dat examen nog op tijd op alle scholen te krijgen). Het CvE laat morgenochtend zo vroeg mogelijk weten wat er precies gebeurt. Leerlingen worden door hun eigen school op de hoogte gehouden.
Die lok je makkelijk met dubbele toeslagen. Maar wordt wel een duur geintje, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik denk ook niet dat het gebeurt
Zou ook niet weten waar je al die koeriers ineens vandaan moet halen
Volgend jaar nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Stel dat het morgenochtend pas was uitgelekt en verspreid... Dan heb je pas echt een groot probleem
Dan was het niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Stel dat het morgenochtend pas was uitgelekt en verspreid... Dan heb je pas echt een groot probleem
Mwah. Gaat men om 06:00 rijden dan ben je zelfs in de gekste uitpuntjes van Nederland (Vlieland enzo) wel terecht gekomen hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef Edensnator het volgende:
[..]
De operatie zou vannacht al op gang moeten worden gezet willen ze dit realiseren.
Nee juist niet, dan kan gewoon direct besloten worden om het niet door te laten gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik arrogant? Haha, je kent mij totaal niet en dan zo dom oordelen. Overigens werd ik eerst onvriendelijk bejegend en dan kan ik wel vals reageren inderdaad. Een beetje hetzelfde als wat jij nu ook doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef starla het volgende:
[..]
Zo zo, grote jongen. Je doet VWO. Nou knap hoor. Met je hautaine houding. Niets tegen arrogantie, maar jij bent misplaatst arrogant. En buitenal niet erg sympathiek.
Ga nu maar 10 kilo aardappele kopen in je petje, want je hoofd moet wel erg groot zijn door al die hersenen.
Dan hadden 17000 mensen het gemaakt en achteraf te horen gekregen dat het ongeldig verklaard zou worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ook, maar alleen omdat ik het zelf niet hoef te maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het allemaal wel grappig vindt?
En hoe gaan ze dat doen met de BES-eilanden? Die hebben een paar uur later dat examen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef Hoeistmogelijkfuckzooi het volgende:
[..]
Mwah. Gaat men om 06:00 rijden dan ben je zelfs in de gekste uitpuntjes van Nederland (Vlieland enzo) wel terecht gekomen hoor.
+1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mailenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen met de BES-eilanden? Die hebben een paar uur later dat examen.
Ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hmm ja.. Daar zullen ze wel moeten printen, of er moet nu een vliegtuig vertrekken die kant op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen met de BES-eilanden? Die hebben een paar uur later dat examen.
Er is een speciaal systeem voor het digitaal verspreiden van examens bij calamiteiten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kikaru het volgende:
[..]
mailen en printenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef StanleyAjax het volgende:
Gaan die koeriers ook langs de Antillen zeker..
Ik zie het voor me, een schooldirecteur gaat om 06:00 naar school, zet alle printers aan, begint als een gek te printen, dan is net het laatste examen uit de printer gerold om 11:00 en dan belt de koerier aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef CWAV het volgende:
Waarom geen koeriers én digitale verspreiding? Dan neem je het risico weg dat examens er niet op tijd zijn en tegelijkertijd verklein je het aantal massaal weigerende printers omdat veel scholen het examen al via koeriers hebben..
Waarom gaan ze nu dan koeriers regelen (wat NOS beweert) en nu niet gewoon dat systeem inschakelen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
[..]
Er is een speciaal systeem voor het digitaal verspreiden van examens bij calamiteiten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen omdat ik het zelf niet hoef te maken.
Anders was ik echt woedend
Ik mag het morgen maken, maar eerlijk waar, het zal me aan mijn reet roesten of dat morgen of over twee weken is. Iets ervoor doen zal ik niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef themole het volgende:
[..]
+1
Hoef het alleen gelukkig niet te maken, ben 3 jaar geleden al geslaagd.
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
[..]
Er is een speciaal systeem voor het digitaal verspreiden van examens bij calamiteiten.
Liever dat dan geen examen, zeg ik zo...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, een schooldirecteur gaat om 06:00 naar school, zet alle printers aan, begint als een gek te printen, dan is net het laatste examen uit de printer gerold om 11:00 en dan belt de koerier aan
Ik zou het wel vervelend hebben gevonden gezien het feit dat ik meteen op vakantie ging.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Ik mag het morgen maken, maar eerlijk waar, het zal me aan mijn reet roesten of dat morgen of over twee weken is. Iets ervoor doen zal ik niet.
Dunno. In januari is er iig een geslaagde test geweest dus het werkt wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Waarom gaan ze nu dan koeriers regelen (wat NOS beweert) en nu niet gewoon dat systeem inschakelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me nog wel voorstellen, maar dat ga ik iig niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:44 schreef themole het volgende:
[..]
Ik zou het wel vervelend hebben gevonden gezien het feit dat ik meteen op vakantie ging.
Oh stom van me, die smiley en die obsessie om te achterhalen welk opleidingsniveau je discussiepartner heeft was gewoon een slip of the tongue.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ik arrogant? Haha, je kent mij totaal niet en dan zo dom oordelen. Overigens werd ik eerst onvriendelijk bejegend en dan kan ik wel vals reageren inderdaad. Een beetje hetzelfde als wat jij nu ook doet.
Ik weet het. Ben ook erg benieuwd wat nu de uiteindelijke oplossing is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef CWAV het volgende:
[..]
Dunno. In januari is er iig een geslaagde test geweest dus het werkt wel.
Precies, en ik heb nog steeds geen antwoord wat het niveau ertoe doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef starla het volgende:
[..]
Oh stom van me, die smiley en die obsessie om te achterhalen welk opleidingsniveau je discussiepartner heeft was gewoon een slip of the tongue.
Dat vind ik nogal kras eerlijk gezegd.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef BMTH182 het volgende:
Ik vind het best goed van degene die het verspreid heeft. Eigenlijk zou hij de scholen waar ze gestolen zijn er ook even bij moeten zetten, dat zou mooi zijn!
Oneens, een klokkeluider moest er wel zijn uiteraard. Hij had het echter ook ruim vantevoren kunnen sturen naar de CvE, waardoor niet iedereen het eindexamen had gezien. Op het internet posten is gewoon super ordinair.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef BMTH182 het volgende:
Ik vind het best goed van degene die het verspreid heeft. Eigenlijk zou hij de scholen waar ze gestolen zijn er ook even bij moeten zetten, dat zou mooi zijn!
Misschien is de dader wel het kind van een medewerker bij CvE/CITO en had de medewerker het thuis rondslingeren. Geen idee. Het blijft speculeren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar ik snap het niet, heeft die school niet door dat die verpakkingen zijn opengemaakt?
En daarnaast moeten ze altijd getoond worden aan de leerlingen.
Bij ons moest ik dat doen omdat ik qua achternaam als eerste op de lijst stond en dus vooraan zat. Dan zullen ze daar een probleem hebben met een niet-gesealde verpakking.
Dan kwam het in de doofpotquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef Aarbei het volgende:
[..]
Oneens, een klokkeluider moest er wel zijn uiteraard. Hij had het echter ook ruim vantevoren kunnen sturen naar de CvE, waardoor niet iedereen het eindexamen had gezien. Op het internet posten is gewoon super ordinair.
Er zijn blijkbaar scholen die zich niet aan de regels houden en diefstal niet melden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar ik snap het niet, heeft die school niet door dat die verpakkingen zijn opengemaakt?
Bij ons moest ik dat doen omdat ik qua achternaam als eerste op de lijst stond en dus vooraan zat. Dan zullen ze daar een probleem hebben met een niet-gesealde verpakking.
Daar ga je denk ik te snel vanuit, daarnaast zou dat óók een goede motivatie zijn om de examens beter te beschermen. Maar je hebt gelijk, dit is wel extreem effectief, maar ook extreem rot.quote:
Al die mensen die al 2 weken lang voor examens leren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou deze even binnen hengelen
http://www.cve.nl/franscorrectievoorschrifttijdvak2
Als je ook verder terugleest werd er met een hatelijke ondertoon gevraagd of ik ooit examen had gedaan. En werden mijn uitspraken als 'imbeciel' afgedaan terwijl ze dat absoluut niet zijn. Maar goed wat jij van mij vindt interesseert me ook niet echt. Als je me nou zou kennen had ik er waarde aangehecht. Maar goed, dit is nu klaar voor mij en ik wens je een prettige avond.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef starla het volgende:
[..]
Oh stom van me, die smiley en die obsessie om te achterhalen welk opleidingsniveau je discussiepartner heeft was gewoon een slip of the tongue.
Dat vind ik nogal kras eerlijk gezegd.
Ik vind het ook wel geinig eigenlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Misschien besluiten ze wel gewoon Frans dit jaar te laten zitten en iedereen een 7 te geven?Iedereen een 450, dat zou echt fantastisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook. Misschien een conciërge ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef themole het volgende:
Hoe vaker ik die brief lees hoe meer ik denk dat het door een volwassene is geschreven.
twitter:Swimmer_Loverr twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:47:29Er zijn al 68 klachten voor het examen Frans. 'Ik vind het examen dat uitgelekt is te moeilijk.' reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef scholiertjes0203132314 het volgende:
MUAHAHAHA, dat word 2e tijdvak. Veel plezier !!!
Zwijgen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zouden jullie doen als jullie zo'n examen in je hand gedrukt krijgen?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Swimmer_Loverr twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:47:29Er zijn al 68 klachten voor het examen Frans. 'Ik vind het examen dat uitgelekt is te moeilijk.' reageer retweet
Verkopen op marktplaatsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zouden jullie doen als jullie zo'n examen in je hand gedrukt krijgen?
Insgelijksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je ook verder terugleest werd er met een hatelijke ondertoon gevraagd of ik ooit examen had gedaan. En werden mijn uitspraken als 'imbeciel' afgedaan terwijl ze dat absoluut niet zijn. Maar goed wat jij van mij vindt interesseert me ook niet echt. Als je me nou zou kennen had ik er waarde aangehecht. Maar goed, dit is nu klaar voor mij en ik wens je een prettige avond.
Niet als je vliegtuig om 18:00 gaatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef R-K het volgende:
Misschien verstandig om de examens van 14:30 tot 17:00 af te laten nemen ipv 13:30 tot 16:00. Zo heeft men iets meer tijd voor verspreiding.
Ook een optie, ja. Maar ik denk dat ze nu alles eraan doen om het voor 13:30 geleverd te hebben op alle scholen en als het niet lukt, dat het examen dan wordt verplaatst naar een ander tijdstip.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef R-K het volgende:
Misschien verstandig om de examens van 14:30 tot 17:00 af te laten nemen ipv 13:30 tot 16:00. Zo heeft men iets meer tijd voor verspreiding.
Kunnen ze dat niet doen ipv alles verzegeld verspreiden?quote:
Dan moeten de docenten overwerkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Voordeel dat het 's middags is... en ook als het om 3 uur oid zou beginnen zou niet erg zijn.
Je hebt geen bewijs dus niks aan de hand.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Basxt het volgende:
Wat zou er gebeuren als je nu via zoveel mogelijke media wijs gaat maken dat tijdvak 2 ook onderschept is?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Basxt het volgende:
Wat zou er gebeuren als je nu via zoveel mogelijke media wijs gaat maken dat tijdvak 2 ook onderschept is?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou deze even binnen hengelen
http://www.cve.nl/franscorrectievoorschrifttijdvak2
Kijk deze idioot die goeie grap gewoon jatten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
twitter:danielmuizelaar twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:55:02Er zijn al 68 klachten voor het examen Frans. 'Ik vind het examen dat uitgelekt is te moeilijk.' reageer retweet
Dat joch lijkt 12 maar is student...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:58 schreef Miousana het volgende:
[..]
Kijk deze idioot die goeie grap gewoon jatten.twitter:danielmuizelaar twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 22:55:02Er zijn al 68 klachten voor het examen Frans. 'Ik vind het examen dat uitgelekt is te moeilijk.' reageer retweet
Godverquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu ook tijdvak 2 gelekt!!
[ afbeelding ]
Seems legitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Baas.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja want hij leeft natuurlijk onder een steen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het een leuke gedachte dat er ergens iemand zit die NIETS aan zijn Frans-examen heeft gedaan omdat hij een exemplaar gejat had. En morgen dus als enige ongeveer een enorm probleem heeft.
Die zit nu te stressen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef Tiezol het volgende:
[..]
Oja want hij leeft natuurlijk onder een steen.
Ik heb er ook niks aan gedaan en heb geen exemplaar gejatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het een leuke gedachte dat er ergens iemand zit die NIETS aan zijn Frans-examen heeft gedaan omdat hij een exemplaar gejat had. En morgen dus als enige ongeveer een enorm probleem heeft.
Maar waarom heeft die ene persoon het dan online gezet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
"Enorm probleem"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
Maar jij hebt swagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks aan gedaan en heb geen exemplaar gejat
Ik weet niet of jij vwo-examens hebt gedaan maar in één avondje een vak als Frans leren als je er van uit ging dat je niets hoefde te doen is niet bepaald zo makkelijk als het klinkt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef Tiezol het volgende:
[..]
Oja want hij leeft natuurlijk onder een steen.
Alsof je voor Frans nog iets kan doen. Of je die laatste twee weken nou wel of niet iets doet maakt niet meer uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
Dat proberen ze nu ook vriendquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Jirdo het volgende:
Kunnen ze niet gewoon het examen van het tweede tijdvak geven en dan voor het tweede tijdvak een nieuwe maken?
Als het goed is is er ook al een derde tijdvak-examen, dus ze zouden dat gewoon door kunnen schuiven idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Jirdo het volgende:
Kunnen ze niet gewoon het examen van het tweede tijdvak geven en dan voor het tweede tijdvak een nieuwe maken?
Ik ben echt heel benieuwd hoe veel examens ik gehaald zou hebben zonder enige voorbereiding, puur op voorkennis dus. Ik heb één examen zonder voorbereiding gemaakt (biologie) en daar had ik een 6,5 op. De rest allemaal keihard voor geblokt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Enorm probleem"
En die zes jaar Frans dan?
Ze hebben ook nog een derde tijdvak, dus die kunnen ze dan gebruiken voor tijdvak 2.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Jirdo het volgende:
Dat gaan ze ook doen als 't goed is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Jirdo het volgende:
Talen kun je sowieso niet meer voorbereiden in 2-3 weken. Als je het hele jaar niets hebt gedaan word je die twee weken echt niet beter, als je gewoon je best hebt gedaan zul je ook niet slechter worden als je de laatste 2-3 weken niets meer doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe veel examens ik gehaald zou hebben zonder enige voorbereiding, puur op voorkennis dus. Ik heb één examen zonder voorbereiding gemaakt (biologie) en daar had ik een 6,5 op. De rest allemaal keihard voor geblokt.
Dit heb ik me ook al meerdere malen afgevraagd. Ik heb niet extreem veel gedaan voor m'n examens, maar ik denk dat ik zonder voorbereiding (met de kennis van de schoolexamens dus) ook wel een eindje was gekomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe veel examens ik gehaald zou hebben zonder enige voorbereiding, puur op voorkennis dus. Ik heb één examen zonder voorbereiding gemaakt (biologie) en daar had ik een 6,5 op. De rest allemaal keihard voor geblokt.
Kut. Daar had ik me net op voorbereid.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:05 schreef themole het volgende:
ANTWOORDEN MULTIFUNCTIONEEL NOODEXAMEN OOK UITGELEKT
[ afbeelding ]
Misschien vervalsen ze het plastic ofzo, de school vind goed resultaten op examens ook wel fijn..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Talen kun je sowieso niet meer voorbereiden in 2-3 weken. Als je het hele jaar niets hebt gedaan word je die twee weken echt niet beter, als je gewoon je best hebt gedaan zul je ook niet slechter worden als je de laatste 2-3 weken niets meer doet
Mag je geen woordenboek meer gebruiken tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.Je kunt -zeker bij Frans- altijd vervoegingen en werkwoorden stampen.
Maar anders word het in de doofpot gestoptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef Aarbei het volgende:
[..]
Oneens, een klokkeluider moest er wel zijn uiteraard. Hij had het echter ook ruim vantevoren kunnen sturen naar de CvE, waardoor niet iedereen het eindexamen had gezien. Op het internet posten is gewoon super ordinair.
Voor sommige vakken had ik echt een twee of drie gehaald zonder voorbereiding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef RicoM95 het volgende:
[..]
Dit heb ik me ook al meerdere malen afgevraagd. Ik heb niet extreem veel gedaan voor m'n examens, maar ik denk dat ik zonder voorbereiding (met de kennis van de schoolexamens dus) ook wel een eindje was gekomen.
Ja Wiskunde B moet je toch echt wel voorbereiden als je de laatste twee jaar niets hebt gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor sommige vakken had ik echt een twee of drie gehaald zonder voorbereiding.
Weet je die nog niet dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.Je kunt -zeker bij Frans- altijd vervoegingen en werkwoorden stampen.
*Steekt hand op*. Latijn zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja Wiskunde B moet je toch echt wel voorbereiden als je de laatste twee jaar niets hebt gedaan
Slim.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Spiritsoul het volgende:
Ze gebruiken gewoon een oud-examen
[ afbeelding ]
goeiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Spiritsoul het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dan gaat de helft weer weg en komt vrijdagmiddag terugquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Spiritsoul het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar als je wel gewoon 6 jaar Frans hebt gehad zou je dat zo langzamerhand al wel moeten weten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb sinds klas 3 geen Frans gehad dus nee.
Ik denk dat ik Wiskunde B makkelijk zonder voorbereiding voldoende had kunnen maken, heb nu namelijk rond de 8.5 en het enige wat ik gedaan heb is een half examen geoefend en nog wat extra aandacht besteed aan de meetkunde vragen (die overigens verschrikkelijk simpel waren). Onze schoolexamens waren vele malen moeilijker en omvatten veel meer stof. Ik denk dat het alleen bij Natuurkunde een lastige opgave was geworden, al viel dat examen ook reuze mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja Wiskunde B moet je toch echt wel voorbereiden als je de laatste twee jaar niets hebt gedaan
Nu nog de datum laten kloppen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Spiritsoul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat jij de laatste 2 jaar wel iets hebt gedaan aan Wiskunde Bquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef RicoM95 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Wiskunde B makkelijk zonder voorbereiding voldoende had kunnen maken, heb nu namelijk rond de 8.5 en het enige wat ik gedaan heb is een half examen geoefend en nog wat extra aandacht besteed aan de meetkunde vragen (die overigens verschrikkelijk simpel waren). Onze schoolexamens waren vele malen moeilijker en omvatten veel meer stof. Ik denk dat het alleen bij Natuurkunde een lastige opgave was geworden, al viel dat examen ook reuze mee.
Mwah, nou wil ik niet mezelf de hemel in gaan prijzen o.i.d., maar ik heb voor elke toets een voldoende gehaald en heb nauwelijks huiswerk gemaakt, wel in de les gewoon opgelet en de uitleg van belangrijke dingen gevolgd. Gewoon de dag voor de toets de belangrijke formules en lastige bewerkingen even doornemen. Voor de rest heb ik het aan moeder natuur te danken denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij de laatste 2 jaar wel iets hebt gedaan aan Wiskunde B
Wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef RicoM95 het volgende:
[..]
Mwah, nou wil ik niet mezelf de hemel in gaan prijzen o.i.d., maar ik heb voor elke toets een voldoende gehaald en heb nauwelijks huiswerk gemaakt, wel in de les gewoon opgelet en de uitleg van belangrijke dingen gevolgd. Gewoon de dag voor de toets de belangrijke formules en lastige bewerkingen even doornemen. Voor de rest heb ik het aan moeder natuur te danken denk ik.
Ik zit op het moment in de selectieprocedure om Luchtgevechtsleider te worden bij de luchtmacht, geloof het of niet. In deze opleiding wil ik dan een universitaire bachelor opleiding 'Militaire systemen & techniek' gaan volgen, een studie vergelijkbaar met een studie aan een Technische Universiteit. Mocht ik niet toegelaten worden, wil ik dan ook Technische Informatica gaan studeren in Eindhoven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoihallo
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Tijdvak 2 gelekt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Tijdvak 2 gelekt!!Hihahoaho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet. Mijn school.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef gimmilan het volgende:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren en hoe snel zal jullie school het laten weten ?
Hij heeft op 3 fora een account aangemaakt en hetzelfde bericht geplaatst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef Aarbei het volgende:
Jongens, eventjes over de 'dader', kan dat niet gewoon raaf34545 zijn? Deze postte hier om 10 voor 7 de link etc, waarna het alom bekend werd. Kan het niet zo zijn dat hij de klokkenluider is en dat via het drukste examenforum heeft willen uiten? Of denken jullie dat ik aan de verkeerde klok sta te trekken?
Die gozer heeft dit op drie fora gepost, dus die is hier zeker bij betrokken zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef Aarbei het volgende:
Jongens, eventjes over de 'dader', kan dat niet gewoon raaf34545 zijn? Deze postte hier om 10 voor 7 de link etc, waarna het alom bekend werd. Kan het niet zo zijn dat hij de klokkenluider is en dat via het drukste examenforum heeft willen uiten? Of denken jullie dat ik aan de verkeerde klok sta te trekken?
nu je het zegt. Het is ook zijn enigste post?quote:
17.45 al op scholieren.comquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef Aarbei het volgende:
Zwaar leven hebben ze ook. Een nachtje niet slapen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
"Een aantal mensen zullen een heel kort nachtje meemaken om er voor te zorgen dat we morgenochtend duidelijkheid kunnen geven", zei directeur van het CvE Geert van Lonkhuyzen op Radio 1.
Lijkt me logisch!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
"Een aantal mensen zullen een heel kort nachtje meemaken om er voor te zorgen dat we morgenochtend duidelijkheid kunnen geven", zei directeur van het CvE Geert van Lonkhuyzen op Radio 1.
Voor ons is dat maandelijkse kostquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef Miousana het volgende:
[..]
Zwaar leven hebben ze ook. Een nachtje niet slapen.
Wakker blijven om duidelijkheid te kunnen geven...actie zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Goede keuzequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef RicoM95 het volgende:
[..]
Ik zit op het moment in de selectieprocedure om Luchtgevechtsleider te worden bij de luchtmacht, geloof het of niet. In deze opleiding wil ik dan een universitaire bachelor opleiding 'Militaire systemen & techniek' gaan volgen, een studie vergelijkbaar met een studie aan een Technische Universiteit. Mocht ik niet toegelaten worden, wil ik dan ook Technische Informatica gaan studeren in Eindhoven.
Psst, zakcentje verdienen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef Ensemble het volgende:
Ik hoor net dat ik wat examens moet bezorgen. Ben zo terug.
Ahah, het was gewoon een slimme groep 8er die het verkeerde examen heeft gevonden, die wilde natuurlijk de CITO eindtoets hackenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef Basxt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over raaverrok:
Geslacht
zeg ik niet
Schooltype
basisschool
En die klapjosti is de klokkenluider?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef Basxt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over raaverrok:
Geslacht
zeg ik niet
Schooltype
basisschool
Praat me bij, wat is een korevaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op het juiste spoor zit!
Of heel goed nagedacht van deze persoon: spreek het eens uit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op het juiste spoor zit!
twitter:onnobeukers twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:34:54College voor Examens zegt #Frans gaat door! Morgen tussen 9 en 10 uur laat het CvE scholen weten op welke manier. #3fm #nosop3 #eindexamen reageer retweet
Au revoir met een K er voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef toenie het volgende:
[..]
Of heel goed nagedacht van deze persoon: spreek het eens uit?
Zei hij niet. Hij zei dat ze morgen aan de scholen zouden communiceren wat er zou gebeuren én dat scholieren gewoon naar school moesten gaan met de instelling 'ik ga het Frans examen maken'. Maar niet dat het 100% door zou gaan. Maakten zij ervan en toen klonk de man van het CvE alsof hij z'n doel bereikt had en breide men er snel een eind aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:onnobeukers twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:34:54College voor Examens zegt #Frans gaat door! Morgen tussen 9 en 10 uur laat het CvE scholen weten op welke manier. #3fm #nosop3 #eindexamen reageer retweet
Klopt ze trokken wel érg snelle conclusies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Zei hij niet. Hij zei dat ze morgen aan de scholen zouden communiceren wat er zou gebeuren én dat scholieren gewoon naar school moesten gaan met de instelling 'ik ga het Frans examen maken'. Maar niet dat het 100% door zou gaan. Maakten zij ervan en toen klonk de man van het CvE alsof hij z'n doel bereikt had en breide men er snel een eind aan.
Uit de PDF zelf niet nee, maar uit een aantal van de JPEGs die erin zitten wel. Onder andere de datum waarop ze gemaakt zijn (2 mei, iets na middernacht) en waarmee (iPhone 4). Met wat zoekwerk kan je zelfs de GPS coordinaten vinden, pak Google Maps erbij en je weet aan welke school we dit te danken hebben...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef toenie het volgende:
Er is niet veel te herleiden uit het .PDF document dat online is geplaatst. Geen naam en niet terug te coderen naar een nuttig Word-document met informatie. Het enige dat ik weet is dat er gebruik is gemaakt van http://convertonlinefree.com en dat het bestand om 28-05-2013 16:17:49 van een Word-document naar een .PDF is omgezet..
Daarnaast: het originele bestand staat zeer waarschijnlijk wel op de server van convertonlinefree.com, maar in dat geval zijn te veel parameters nodig om te achterhalen waar dit bestand staat: IP-adres van degene die dit gelekt heeft en de originele bestandsnaam plus een portie geluk voor het unieke id..
Cinquant-quatre cinquante-quatre quarante-trois faar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef Ffukkie-slim het volgende:
En wat is raaf34545 = 545443faar op zijn Frans dan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Uit de PDF zelf niet nee, maar uit een aantal van de JPEGs die erin zitten wel. Onder andere de datum waarop ze gemaakt zijn (2 mei, iets na middernacht) en waarmee (iPhone 4). Met wat zoekwerk kan je zelfs de GPS coordinaten vinden, pak Google Maps erbij en je weet aan welke school we dit te danken hebben...
Wijze les: als je anoniem wilt blijven, strip de EXIF-data van je fotos of je bent zo gevonden.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Uit de PDF zelf niet nee, maar uit een aantal van de JPEGs die erin zitten wel. Onder andere de datum waarop ze gemaakt zijn (2 mei, iets na middernacht) en waarmee (iPhone 4). Met wat zoekwerk kan je zelfs de GPS coordinaten vinden, pak Google Maps erbij en je weet aan welke school we dit te danken hebben...
Wijze les: als je anoniem wilt blijven, strip de EXIF-data van je fotos of je bent zo gevonden.
Als zijn GPS en internet uit stond kan dat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Hoe heb je die JPGs uit de PDF gestript?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef Aarbei het volgende:
Hé jongens, zouden we op dit moment trouwens bespioneerd worden door de dader?
*probeert nu als een amateur die foto's the strippenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik heb een vraagje, ALS hij morgen niet doorgaat, is er dan een kans dat hij overmorgen/vrijdag of volgende week plaatsvind? Ik ga namelijk overmorgen op vakantie en ik zou er NIET blij mee zijn als zoiets gebeurd
100%, want het LAKS garandeerde dat het niet in het tweede tijdvak wordt afgenomen. Behalve als je Frans wilt herkansen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik heb een vraagje, ALS hij morgen niet doorgaat, is er dan een kans dat hij overmorgen/vrijdag of volgende week plaatsvind? Ik ga namelijk overmorgen op vakantie en ik zou er NIET blij mee zijn als zoiets gebeurd
Je kunt ervoor kiezen om de tweede zit te doen. Je cijfers moeten wel redelijk zijn anders had ik het risico niet genomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Haha uiteraard, zouden ze al die kranten moeten beboetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga er vanuit dat alleen de dader die erachter is en dit heeft verspreid strafbaar is. Ik ben niet de enige die de link en het bestaan van het bestand aan vrienden heeft laten zien...
50% kans dat je de lul bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
JAquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef Aarbei het volgende:
Hé jongens, zouden we op dit moment trouwens bespioneerd worden door de dader?
Zijn vast tooltjes voor, maar ik heb ze old-skool met een hexeditor eruit gekopieerd. Let op dat ze niet allemaal metadata bevatten, de eerste lijken bewerkt te zijn maar die moeite heeft ie met de laatste afbeeldingen niet meer genomen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe heb je die JPGs uit de PDF gestript?
Als de enigen die hierover beslissen hebben aangegeven dat er pas morgenochtend meer duidelijkheid komt, wat voor antwoord verwacht je dan van de mensen hier die net als jij alleen maar kunnen gissen naar die uitkomst?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ze zijn dus met z'n tweeën!quote:
En geenstijl die de link ook even op hun site dumpte. Kreeg even een mini hartaanval dat ik straks strafbaar ben voor het verspreiden, heb het immers wel gedaan maar zonder mij was de situatie niet anders.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Aarbei het volgende:
[..]
Haha uiteraard, zouden ze al die kranten moeten beboeten(Vooral de telegraaf, sensatiekrantje)
Ben je bezig met die GPS-informatie of zit dat niet in het bestandje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Zijn vast tooltjes voor, maar ik heb ze old-skool met een hexeditor eruit gekopieerd. Let op dat ze niet allemaal metadata bevatten, de eerste lijken bewerkt te zijn maar die moeite heeft ie met de laatste afbeeldingen niet meer genomen...
Nee, joh.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En geenstijl die de link ook even op hun site dumpte. Kreeg even een mini hartaanval dat ik straks strafbaar ben voor het verspreiden, heb het immers wel gedaan maar zonder mij was de situatie niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
nou waar wacht je op?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Zijn vast tooltjes voor, maar ik heb ze old-skool met een hexeditor eruit gekopieerd. Let op dat ze niet allemaal metadata bevatten, de eerste lijken bewerkt te zijn maar die moeite heeft ie met de laatste afbeeldingen niet meer genomen...
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Miousana het volgende:
[..]
Nee, joh.Waarschijnlijk heeft iemand de redactie getipt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Miousana het volgende:
[..]
Nee, joh.
Heeft geenstijl hier eigenlijk spionnen ofzo? Ze waren er best snel mee en dit topic was het enige topic van de drie die het serieus nam.
quote:
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem natuurlijk al lang.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Curuu het volgende:
Pssst als we nou een plan maken om het volgende examen morgenochtend te jatten!
Zit er niet in. In 11 van de 28 afbeeldingen zit nog wat extra afbeeldingsinformatie, zoals dat het om een iPhone 4 gaat, en Microsoft Windows Photo Viewer 6.1.7600.16385 ergens gebruikt is even voor het plaatsen gisteren, maar veel heb je er niet aan. Volgens de data (maar kan fake zijn!) zijn de foto's om 2 mei iets over 12 uur 's nachts genomen, wat al voor de eerste examens is. Waar ik niet uitkom is waarom het alleen in die 11 zit en niet in allemaal, of waarom in allemaal niet, aangezien de twee soorten verschillen in ook hun basic DPI. De exif-data zit bijvoorbeeld alleen in sommige van de tekstboekje-bijlage-bestanden. Het lijkt erop dat twee verschillende soorten bestanden gecombineerd zijn, of dat bijvoorbeeld het grootste gedeelte van het tekstboekje al eerder is uitgelekt (?) (Of dattie gewoon met autoriteiten wil fuckenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ben je bezig met die GPS-informatie of zit dat niet in het bestandje?
En wie heeft dat dan met zekerheid bevestigd? Ik heb vannacht ook niet in alle rust kunnen slapen en zit nog steeds in onzekerheid, maar dat ze daarom een N norm omhoog gooien lijkt me niet. Zoveel medeleven hebben de examenmakers niet met ons is al gebleken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef Gijscoman het volgende:
En er schijnt met de n-norm rekening gehouden te worden met de omstandigheden. In andere woorden: een ietsje hogere n-norm.
Had eerlijk gezegd toch liever wat meer rust gehad en de zekerheid dat morgen de vakantie begint.
http://nos.nl/audio/51191(...)er-examen-frans.htmlquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En wie heeft dat dan met zekerheid bevestigd? Ik heb vannacht ook niet in alle rust kunnen slapen en zit nog steeds in onzekerheid, maar dat ze daarom een N norm omhoog gooien lijkt me niet. Zoveel medeleven hebben de examenmakers niet met ons is al gebleken.
Zelfde persoon die het topic ook op fok opendequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef louisdeveertiende het volgende:
Dit is toch ook vreemdhttp://www.girlscene.nl/profiel/767883
Ben wel benieuwd wie dit meisje is.
Ja snap ik, maar toch vreemd dat er een foto bij staat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Zelfde persoon die het topic ook op fok opende
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar toch vreemd dat er een foto bij staat.
Ze ziet er wel eng uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef louisdeveertiende het volgende:
Dit is toch ook vreemdhttp://www.girlscene.nl/profiel/767883
Ben wel benieuwd wie dit meisje is.
Ik zou nog even wachten op LAKS.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:07 schreef Tiezol het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat er vanmiddag een herziene versie van het examen Frans voor VWO afgenomen zal worden.
een tweet van Eindexamens.NU
Zijn zij betrouwbaar?
Kweenie, maar ik geloof 't pas als het LAKS het bevestigd. En die geven nu net aan dat ze 't zo bekend gaan maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:07 schreef Tiezol het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat er vanmiddag een herziene versie van het examen Frans voor VWO afgenomen zal worden.
Zijn zij betrouwbaar?
Nou, het CvE heeft tot zover nog niks bevestigd want ze hebben hun verhaal net een kwartier verzaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:07 schreef Tiezol het volgende:
Zijn zij betrouwbaar?
twitter:vanderzande twitterde op woensdag 29-05-2013 om 10:06:19De scholen krijgen dadelijk als eerste een mail, daarna zijn wij aan de beurt #examen #Frans #NOS reageer retweet
Wat een stel luie flikkers he, ongelooflijk. Kom eens even het goede voorbeeld geven stel sjappies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:09 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Nou, het CvE heeft tot zover nog niks bevestigd want ze hebben hun verhaal net een kwartier verzaakt
twitter:LAKStweets twitterde op woensdag 29-05-2013 om 10:12:14We hebben bericht van het College voor Examens: het examen VWO Frans wordt verplaatst naar morgen (30 mei) om 13:30 uur. reageer retweet
Meld je ziek en dan kan je 't inhalen zonder een herkansing te verspillen. Moet je wel een beetje toneel kunnen spelen.quote:
Hoop dat je een annuleringsverzekering hebt afgeslotenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Bied 100 euro voor je vakantie
Geldt ook voor anderen die helaas op vakantie moeten
Dit. Gewoon in het tweede tijdvak gaan maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Meld je ziek en dan kan je 't inhalen zonder een herkansing te verspillen. Moet je wel een beetje toneel kunnen spelen.
Oh dat was al bekend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef Holenmens het volgende:
twitter:LAKStweets twitterde op woensdag 29-05-2013 om 10:12:14We hebben bericht van het College voor Examens: het examen VWO Frans wordt verplaatst naar morgen (30 mei) om 13:30 uur. reageer retweet
Thanks captain Hindsightquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef themole het volgende:
Daarom moet je dus nooit op vakantie gaan voor het einde van het tijdvak.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Als je Frans kiest verdien je dit eigenlijk ook.
Ha-haquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Wat een onzin, die examens staan gepland en alleen door een reden als dit kan daar verandering inkomen. Ik hoop dat ze die idioot in ieder geval financieel aansprakelijk stellen. En dus ook voor al die vakanties die dit mensen kost.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef themole het volgende:
Want gelukkig komt dit elk jaar voor en hadden we dit aan kunnen zien komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef themole het volgende:
Ja en als je Duits hebt verdien je N-normen van 0quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef gelezwembroek het volgende:
Nee, in regels staat dat je tot 1 juli beschikbaar moet blijven. Dus eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Wat een onzin, die examens staan gepland en alleen door een reden als dit kan daar verandering inkomen. Ik hoop dat ze die idioot in ieder geval financieel aansprakelijk stellen. En dus ook voor al die vakanties die dit mensen kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |