En die klapjosti is de klokkenluider?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef Basxt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over raaverrok:
Geslacht
zeg ik niet
Schooltype
basisschool
Praat me bij, wat is een korevaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op het juiste spoor zit!
Of heel goed nagedacht van deze persoon: spreek het eens uit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:38 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op het juiste spoor zit!
twitter:onnobeukers twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:34:54College voor Examens zegt #Frans gaat door! Morgen tussen 9 en 10 uur laat het CvE scholen weten op welke manier. #3fm #nosop3 #eindexamen reageer retweet
Au revoir met een K er voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef toenie het volgende:
[..]
Of heel goed nagedacht van deze persoon: spreek het eens uit?
Zei hij niet. Hij zei dat ze morgen aan de scholen zouden communiceren wat er zou gebeuren én dat scholieren gewoon naar school moesten gaan met de instelling 'ik ga het Frans examen maken'. Maar niet dat het 100% door zou gaan. Maakten zij ervan en toen klonk de man van het CvE alsof hij z'n doel bereikt had en breide men er snel een eind aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:onnobeukers twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:34:54College voor Examens zegt #Frans gaat door! Morgen tussen 9 en 10 uur laat het CvE scholen weten op welke manier. #3fm #nosop3 #eindexamen reageer retweet
Klopt ze trokken wel érg snelle conclusies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Zei hij niet. Hij zei dat ze morgen aan de scholen zouden communiceren wat er zou gebeuren én dat scholieren gewoon naar school moesten gaan met de instelling 'ik ga het Frans examen maken'. Maar niet dat het 100% door zou gaan. Maakten zij ervan en toen klonk de man van het CvE alsof hij z'n doel bereikt had en breide men er snel een eind aan.
Uit de PDF zelf niet nee, maar uit een aantal van de JPEGs die erin zitten wel. Onder andere de datum waarop ze gemaakt zijn (2 mei, iets na middernacht) en waarmee (iPhone 4). Met wat zoekwerk kan je zelfs de GPS coordinaten vinden, pak Google Maps erbij en je weet aan welke school we dit te danken hebben...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef toenie het volgende:
Er is niet veel te herleiden uit het .PDF document dat online is geplaatst. Geen naam en niet terug te coderen naar een nuttig Word-document met informatie. Het enige dat ik weet is dat er gebruik is gemaakt van http://convertonlinefree.com en dat het bestand om 28-05-2013 16:17:49 van een Word-document naar een .PDF is omgezet..
Daarnaast: het originele bestand staat zeer waarschijnlijk wel op de server van convertonlinefree.com, maar in dat geval zijn te veel parameters nodig om te achterhalen waar dit bestand staat: IP-adres van degene die dit gelekt heeft en de originele bestandsnaam plus een portie geluk voor het unieke id..
Cinquant-quatre cinquante-quatre quarante-trois faar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef Ffukkie-slim het volgende:
En wat is raaf34545 = 545443faar op zijn Frans dan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Uit de PDF zelf niet nee, maar uit een aantal van de JPEGs die erin zitten wel. Onder andere de datum waarop ze gemaakt zijn (2 mei, iets na middernacht) en waarmee (iPhone 4). Met wat zoekwerk kan je zelfs de GPS coordinaten vinden, pak Google Maps erbij en je weet aan welke school we dit te danken hebben...
Wijze les: als je anoniem wilt blijven, strip de EXIF-data van je fotos of je bent zo gevonden.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Uit de PDF zelf niet nee, maar uit een aantal van de JPEGs die erin zitten wel. Onder andere de datum waarop ze gemaakt zijn (2 mei, iets na middernacht) en waarmee (iPhone 4). Met wat zoekwerk kan je zelfs de GPS coordinaten vinden, pak Google Maps erbij en je weet aan welke school we dit te danken hebben...
Wijze les: als je anoniem wilt blijven, strip de EXIF-data van je fotos of je bent zo gevonden.
Als zijn GPS en internet uit stond kan dat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Hoe heb je die JPGs uit de PDF gestript?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef Aarbei het volgende:
Hé jongens, zouden we op dit moment trouwens bespioneerd worden door de dader?
*probeert nu als een amateur die foto's the strippenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik heb een vraagje, ALS hij morgen niet doorgaat, is er dan een kans dat hij overmorgen/vrijdag of volgende week plaatsvind? Ik ga namelijk overmorgen op vakantie en ik zou er NIET blij mee zijn als zoiets gebeurd
100%, want het LAKS garandeerde dat het niet in het tweede tijdvak wordt afgenomen. Behalve als je Frans wilt herkansen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik heb een vraagje, ALS hij morgen niet doorgaat, is er dan een kans dat hij overmorgen/vrijdag of volgende week plaatsvind? Ik ga namelijk overmorgen op vakantie en ik zou er NIET blij mee zijn als zoiets gebeurd
Je kunt ervoor kiezen om de tweede zit te doen. Je cijfers moeten wel redelijk zijn anders had ik het risico niet genomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Haha uiteraard, zouden ze al die kranten moeten beboetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga er vanuit dat alleen de dader die erachter is en dit heeft verspreid strafbaar is. Ik ben niet de enige die de link en het bestaan van het bestand aan vrienden heeft laten zien...
50% kans dat je de lul bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |