Vast wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef Aarbei het volgende:
Hé jongens, zouden we op dit moment trouwens bespioneerd worden door de dader?
*probeert nu als een amateur die foto's the strippenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Uit de PDF zelf niet nee, maar uit een aantal van de JPEGs die erin zitten wel. Onder andere de datum waarop ze gemaakt zijn (2 mei, iets na middernacht) en waarmee (iPhone 4). Met wat zoekwerk kan je zelfs de GPS coordinaten vinden, pak Google Maps erbij en je weet aan welke school we dit te danken hebben...
Wijze les: als je anoniem wilt blijven, strip de EXIF-data van je fotos of je bent zo gevonden.
Whehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik heb een vraagje, ALS hij morgen niet doorgaat, is er dan een kans dat hij overmorgen/vrijdag of volgende week plaatsvind? Ik ga namelijk overmorgen op vakantie en ik zou er NIET blij mee zijn als zoiets gebeurd
100%, want het LAKS garandeerde dat het niet in het tweede tijdvak wordt afgenomen. Behalve als je Frans wilt herkansen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik heb een vraagje, ALS hij morgen niet doorgaat, is er dan een kans dat hij overmorgen/vrijdag of volgende week plaatsvind? Ik ga namelijk overmorgen op vakantie en ik zou er NIET blij mee zijn als zoiets gebeurd
Je kunt ervoor kiezen om de tweede zit te doen. Je cijfers moeten wel redelijk zijn anders had ik het risico niet genomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Haha uiteraard, zouden ze al die kranten moeten beboetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga er vanuit dat alleen de dader die erachter is en dit heeft verspreid strafbaar is. Ik ben niet de enige die de link en het bestaan van het bestand aan vrienden heeft laten zien...
50% kans dat je de lul bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
JAquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef Aarbei het volgende:
Hé jongens, zouden we op dit moment trouwens bespioneerd worden door de dader?
Zijn vast tooltjes voor, maar ik heb ze old-skool met een hexeditor eruit gekopieerd. Let op dat ze niet allemaal metadata bevatten, de eerste lijken bewerkt te zijn maar die moeite heeft ie met de laatste afbeeldingen niet meer genomen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe heb je die JPGs uit de PDF gestript?
Als de enigen die hierover beslissen hebben aangegeven dat er pas morgenochtend meer duidelijkheid komt, wat voor antwoord verwacht je dan van de mensen hier die net als jij alleen maar kunnen gissen naar die uitkomst?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:49 schreef Honingbijtje het volgende:
Ze zijn dus met z'n tweeën!quote:
En geenstijl die de link ook even op hun site dumpte. Kreeg even een mini hartaanval dat ik straks strafbaar ben voor het verspreiden, heb het immers wel gedaan maar zonder mij was de situatie niet anders.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Aarbei het volgende:
[..]
Haha uiteraard, zouden ze al die kranten moeten beboeten(Vooral de telegraaf, sensatiekrantje)
Ben je bezig met die GPS-informatie of zit dat niet in het bestandje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Zijn vast tooltjes voor, maar ik heb ze old-skool met een hexeditor eruit gekopieerd. Let op dat ze niet allemaal metadata bevatten, de eerste lijken bewerkt te zijn maar die moeite heeft ie met de laatste afbeeldingen niet meer genomen...
Nee, joh.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En geenstijl die de link ook even op hun site dumpte. Kreeg even een mini hartaanval dat ik straks strafbaar ben voor het verspreiden, heb het immers wel gedaan maar zonder mij was de situatie niet anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
nou waar wacht je op?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
Zijn vast tooltjes voor, maar ik heb ze old-skool met een hexeditor eruit gekopieerd. Let op dat ze niet allemaal metadata bevatten, de eerste lijken bewerkt te zijn maar die moeite heeft ie met de laatste afbeeldingen niet meer genomen...
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Miousana het volgende:
[..]
Nee, joh.Waarschijnlijk heeft iemand de redactie getipt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:56 schreef Miousana het volgende:
[..]
Nee, joh.
Heeft geenstijl hier eigenlijk spionnen ofzo? Ze waren er best snel mee en dit topic was het enige topic van de drie die het serieus nam.
quote:
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef fransvwotw het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem natuurlijk al lang.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:08 schreef Curuu het volgende:
Pssst als we nou een plan maken om het volgende examen morgenochtend te jatten!
Zit er niet in. In 11 van de 28 afbeeldingen zit nog wat extra afbeeldingsinformatie, zoals dat het om een iPhone 4 gaat, en Microsoft Windows Photo Viewer 6.1.7600.16385 ergens gebruikt is even voor het plaatsen gisteren, maar veel heb je er niet aan. Volgens de data (maar kan fake zijn!) zijn de foto's om 2 mei iets over 12 uur 's nachts genomen, wat al voor de eerste examens is. Waar ik niet uitkom is waarom het alleen in die 11 zit en niet in allemaal, of waarom in allemaal niet, aangezien de twee soorten verschillen in ook hun basic DPI. De exif-data zit bijvoorbeeld alleen in sommige van de tekstboekje-bijlage-bestanden. Het lijkt erop dat twee verschillende soorten bestanden gecombineerd zijn, of dat bijvoorbeeld het grootste gedeelte van het tekstboekje al eerder is uitgelekt (?) (Of dattie gewoon met autoriteiten wil fuckenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ben je bezig met die GPS-informatie of zit dat niet in het bestandje?
En wie heeft dat dan met zekerheid bevestigd? Ik heb vannacht ook niet in alle rust kunnen slapen en zit nog steeds in onzekerheid, maar dat ze daarom een N norm omhoog gooien lijkt me niet. Zoveel medeleven hebben de examenmakers niet met ons is al gebleken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef Gijscoman het volgende:
En er schijnt met de n-norm rekening gehouden te worden met de omstandigheden. In andere woorden: een ietsje hogere n-norm.
Had eerlijk gezegd toch liever wat meer rust gehad en de zekerheid dat morgen de vakantie begint.
http://nos.nl/audio/51191(...)er-examen-frans.htmlquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En wie heeft dat dan met zekerheid bevestigd? Ik heb vannacht ook niet in alle rust kunnen slapen en zit nog steeds in onzekerheid, maar dat ze daarom een N norm omhoog gooien lijkt me niet. Zoveel medeleven hebben de examenmakers niet met ons is al gebleken.
Zelfde persoon die het topic ook op fok opendequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef louisdeveertiende het volgende:
Dit is toch ook vreemdhttp://www.girlscene.nl/profiel/767883
Ben wel benieuwd wie dit meisje is.
Ja snap ik, maar toch vreemd dat er een foto bij staat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Zelfde persoon die het topic ook op fok opende
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar toch vreemd dat er een foto bij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |