SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk detail, mijn trainer is helemaal wild van het feit dat ik daadwerkelijk aan krachttraining doe. Om me te verrassen met 30 air squats .Ik had er gister al 180 gedaan
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:06 schreef slacker_nl het volgende:
Leuk detail, mijn trainer is helemaal wild van het feit dat ik daadwerkelijk aan krachttraining doe. Om me te verrassen met 30 air squats .Ik had er gister al 180 gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Spierpijn is fijn (deze mag je morgen vergeten...).![]()
En? Was pindasoep een goeie bodem Slacker?
Hats:van je kuiten! Rustig aan maar eventjes.
Ik moet even jompelen! Met mijn eigen loopgroep ERG fijn gelopen. 8x400m op 80%, laatste 100m versnellen naar 90%. Al met al een erg fijne en fanatieke groep met gezellige mensen. Ik kon het goed bijhouden en heb géén pijn gehadYeeeeha!
voel nu trouwens wel heel veel andere spieren door een uberzware loopscholingdat wordt spierpijn!
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 28-05-2013 22:35:01 ]![]()
ik zat erop te wachtenquote:http://www.endomondo.com/workouts/195887584/8270328quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Leuk dat die groep je nu zo goed bevalt! En dat is nu eenmaal zo, de ene keer gaat het hartstikke soepel en de andere keer krijg je je ene been een niet voor het andere.
Waar lopen jullie dan door het bos?
vandaag zijn we bij Eckards bos geweest. Klein rondje eruit gepikt zodat iedereen zijn eigen tempo kon lopen. Maar vreselijk zeg.. zo'n rommelige ondergrond, ik kon niet in mijn ritme komen. Denk dat het daaraan ligt. Maar ook weer een uitdaging natuurlijk![]()
![]()
Ik vind jou niet lief meer.quote:
Maar wat lees ik van Quoi, ik heb wat gemist, vandaag weer niet gelopen?! Not cool..
Gelezen, je bent gestopt halverwege. Doe je rustig aan? VU, Uilenstede, hint hint!!
@Quoi zekers! Maar wel iets meer water drinken erna anders krijg je een droge mond.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik zat erop te wachten
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/195887584/8270328
vandaag zijn we bij Eckards bos geweest. Klein rondje eruit gepikt zodat iedereen zijn eigen tempo kon lopen. Maar vreselijk zeg.. zo'n rommelige ondergrond, ik kon niet in mijn ritme komen. Denk dat het daaraan ligt. Maar ook weer een uitdaging natuurlijk![]()
Thanks voor de reacties allemaal. Met een wijntje (ja, dat drink ik ook) en een kat op de bank gaat het wel weer. Gewoon even balen (van alles)Wel gelopen, maar halverwege serie 2 (van 4) kwam pijn op en bij de laatste interval van serie 2 was het alleen nog maar bij elke stap au.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind jou niet lief meer.
Maar wat lees ik van Quoi, ik heb wat gemist, vandaag weer niet gelopen?! Not cool..
@Quoi zekers! Maar wel iets meer water drinken erna anders krijg je een droge mond.![]()
Het hardlopen zelf ging overigens bijzonder plezant. Paar kleine pijntjes hier en daar, maar dat mag, en begin zelfs wat meer vooraan te lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, hier gaat het ook jofel. Ik wilde niet lopen vanwege mijn schenen, dus ik was gaan zwemmen. Heb na 33 minuten opgegeven, omdat ik dus in een kwartier mijn rechterpols al had overbelasten na een half uur ook pijn kreeg aan mijn linkerknie, waar ik dus vorig jaar voor bij de fysio ben geweest.
![]()
Nou. Ik weet niet wie heeft verzonnen dat zwemmen zogenaamd weinig belastend is, maar hoe ontelbaar veel keer ik daar mijn pols al niet mee overbelast heb, dat wil je echt niet weten.![]()
Maar goed. Met mijn schenen gaat het langzaam de goede kant op. Van mezelf mag ik echt een week niet lopen, en daar had ik wel een beetje de pest over in toen het vandaag zulk lekker weer was, maar het moet maar. Zuchterdezucht.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Ah. Met de nieuwe challenge moet ik een heel eind kunnen komen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Welkom thuis. Gezelligquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef YUR het volgende:
Zo....we zijn weer thuis! De vakantie van 2013 zit er op![]()
![]()
Zo ergens in de loop van dit jaar ben je toch nog wel nog een keer vrij om optimaal te genieten van het vaderschap?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef YUR het volgende:
Zo....we zijn weer thuis! De vakantie van 2013 zit er op![]()
![]()
Heb je schoolslag gezwommen? dat is namelijk verre van niet belastendquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef LadyOracle het volgende:
Nou, hier gaat het ook jofel. Ik wilde niet lopen vanwege mijn schenen, dus ik was gaan zwemmen. Heb na 33 minuten opgegeven, omdat ik dus in een kwartier mijn rechterpols al had overbelasten na een half uur ook pijn kreeg aan mijn linkerknie, waar ik dus vorig jaar voor bij de fysio ben geweest.
![]()
Nou. Ik weet niet wie heeft verzonnen dat zwemmen zogenaamd weinig belastend is, maar hoe ontelbaar veel keer ik daar mijn pols al niet mee overbelast heb, dat wil je echt niet weten.![]()
Maar goed. Met mijn schenen gaat het langzaam de goede kant op. Van mezelf mag ik echt een week niet lopen, en daar had ik wel een beetje de pest over in toen het vandaag zulk lekker weer was, maar het moet maar. Zuchterdezucht.je zet een flinke zijwaartse kracht op je knieën daarbij, en als je zwakke banden hebt kost dat extra belasting!
![]()
Ik heb nog iets van 25 verlofdagen ofzo, dus dat moet wel goedkomenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zo ergens in de loop van dit jaar ben je toch nog wel nog een keer vrij om optimaal te genieten van het vaderschap?
F means you're fucked![]()
Dat is het enige wat ik kan. Omdat ik mijn polsen altijd snel overbelast zwem ik ook voornamelijk op mijn benen (zonder armen lukt me ook best). Maar goed, als ze aanraden te gaan zwemmen, bedoelen ze dus echt borstcrawl? Ik ging er vanuit dat de meeste mensen dat niet kunnen, omdat iedereen zo'n beetje stopt na het B-diploma.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:34 schreef Twinky het volgende:
[..]
Heb je schoolslag gezwommen? dat is namelijk verre van niet belastendje zet een flinke zijwaartse kracht op je knieën daarbij, en als je zwakke banden hebt kost dat extra belasting!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Je kunt ook op je rug gaan liggen en alleen je benen gebruikenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kan. Omdat ik mijn polsen altijd snel overbelast zwem ik ook voornamelijk op mijn benen (zonder armen lukt me ook best). Maar goed, als ze aanraden te gaan zwemmen, bedoelen ze dus echt borstcrawl? Ik ging er vanuit dat de meeste mensen dat niet kunnen, omdat iedereen zo'n beetje stopt na het B-diploma.of idd borstcrawl. Het hoeft niet perfect, of snel, gewoon ontspannen crawlen is ook goed
![]()
![]()
volgens mij is het vooral minder belastend omdat je geen klappen krijgt. Maar als je hard zwemt kost het natuurlijk nog steeds veel moeitequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kan. Omdat ik mijn polsen altijd snel overbelast zwem ik ook voornamelijk op mijn benen (zonder armen lukt me ook best). Maar goed, als ze aanraden te gaan zwemmen, bedoelen ze dus echt borstcrawl? Ik ging er vanuit dat de meeste mensen dat niet kunnen, omdat iedereen zo'n beetje stopt na het B-diploma.dus rustig poedelen of toch flipperen met je benen, en dan kun je met je armen gewoon doen wat je fijn vindt. Als je maar vooruit komt is het sowieso effectief
Er zijn ook zwemlessen voor volwassenen. Toen ik veel zwom (en ook kniepijn kreeg) heb ik het ook overwogen, ook omdat ik gestopt was na mijn B-diploma![]()
![]()
Holy crap. Ik heb 20 minuten onaangebroken gelopen
. Dat heb ik al sinds groep 5 ofzo niet gekund
.
Ik begon met "Nou ja, als het niet gaat neem ik na 10 minuten een minuut wandelpauze", maar ik moest denken aan dat iemand hier zei dat lopen vooral tussen je oren zit en dat is echt waar! Ik voelde me na 10 minuten iig niet beroerder dan na 2 minuten dus hup, gewoon doorgegaan.
Ik ga morgen wel even langs de hardloopwinkel. Ik heb al sinds het begin dat na het lopen mijn linkeronderbeen gevoelig is. Niet kuit of scheenbeen, maar de binnen/zijkant. Ik besteed al meer aandacht aan rekken en strekken, maar het is elke keer die specifieke plek, en mijn gewone gympen slijten ook altijd op dezelfde wijze: standaard als eerste een gat aan de buitenkant van m'n rechterzool. Hypothese is dus dat m'n linkerbeen korter is ofzo... Hoe dan ook, na 20 minuten is het pijn, ipv gevoelig![]()
![]()
Volgens mij was ik datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Holy crap. Ik heb 20 minuten onaangebroken gelopen
. Dat heb ik al sinds groep 5 ofzo niet gekund
.
Ik begon met "Nou ja, als het niet gaat neem ik na 10 minuten een minuut wandelpauze", maar ik moest denken aan dat iemand hier zei dat lopen vooral tussen je oren zit en dat is echt waar! Ik voelde me na 10 minuten iig niet beroerder dan na 2 minuten dus hup, gewoon doorgegaan.
Ik ga morgen wel even langs de hardloopwinkel. Ik heb al sinds het begin dat na het lopen mijn linkeronderbeen gevoelig is. Niet kuit of scheenbeen, maar de binnen/zijkant. Ik besteed al meer aandacht aan rekken en strekken, maar het is elke keer die specifieke plek, en mijn gewone gympen slijten ook altijd op dezelfde wijze: standaard als eerste een gat aan de buitenkant van m'n rechterzool. Hypothese is dus dat m'n linkerbeen korter is ofzo... Hoe dan ook, na 20 minuten is het pijn, ipv gevoeligGoed bezig, als je in jezelf gelooft dan kun je heel veel. Met die pijntjes in de scheenbeen moet je inderdaad wel oppassen, maar als ik zo het topic lees hebben we er allemaal wel eens last van.
Je gaat nieuwe schoenen halen in de hardloopwinkel? Die zouden wel eens kunnen helpen ja. Ben in ieder geval benieuwd wat je nog allemaal gaat presteren in de toekomst.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Volgens mij was jij dat ook, dus duizendmaal dankquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef Onama het volgende:
[..]
Volgens mij was ik datGoed bezig, als je in jezelf gelooft dan kun je heel veel. Met die pijntjes in de scheenbeen moet je inderdaad wel oppassen, maar als ik zo het topic lees hebben we er allemaal wel eens last van.
Je gaat nieuwe schoenen halen in de hardloopwinkel? Die zouden wel eens kunnen helpen ja. Ben in ieder geval benieuwd wat je nog allemaal gaat presteren in de toekomst..
Ik ga inderdaad even kijken wat voor schoenen ze aanraden. Ik heb nu Asics voor een neutrale loper, die ik ooit gewoon online heb besteld. Inmiddels durf ik het wel aan gewoon in de winkel advies te vragen. Vanwege overgewicht ben ik bang voor overbelasting, dus ik last me met liefde een nieuw paar aansmeren, als dat gezeik voorkomt.
![]()
Huidige schoenen zouden best wel eens de scheenbeen klachten kunnen versterken. Ben ook op neutrale begonnen en daarna overgestapt op anti-pronatie (nadat ik in een winkel was geholpen). Ben benieuwd wat ze je aanraden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij was jij dat ook, dus duizendmaal dank.
Ik ga inderdaad even kijken wat voor schoenen ze aanraden. Ik heb nu Asics voor een neutrale loper, die ik ooit gewoon online heb besteld. Inmiddels durf ik het wel aan gewoon in de winkel advies te vragen. Vanwege overgewicht ben ik bang voor overbelasting, dus ik last me met liefde een nieuw paar aansmeren, als dat gezeik voorkomt.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: