Morgen, half twee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet jij veel wanneer ze ineens het vervangende examen gaat inplannen
Uhu.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Het eindexamen vwo gaat morgen gewoon door en het LAKS roept scholieren op om het morgen ook gewoon te maken. De eindexamenkandidaten worden dan ook verder geïnformeerd.
Dit examen gaat door? Denk toch dat ze een andere versie bedoelen, right?
Ik ben een kloon van een andere account en ik heb toch maar voor de zekerheid 1ste topic in OP gezet.quote:
Deze niet, maar 2013-II wordt gewoon in werking gesteld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dit niet over hoeft nu?![]()
Lees m'n teletekstpostquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dit niet over hoeft nu?![]()
Misschien is 2013-II ook al ergens gestolenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef StanleyAjax het volgende:
[..]
Deze niet, maar 2013-II wordt gewoon in werking gesteld.
0,0% kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Ac1995 het volgende:
Zouden we dan toch die 2013-I kunnen krijgen? Dan ga ik die ff maken
Wat een gelul. Het enige dat ik wil weten is of ik morgen naar school moet komen om te horen wanneer het WEL is of dat ik morgen naar school moet komen om het te maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Binnen nu en eind volgende week het examen Frans, aldus mevrouw van LAKS nu op 3FM.
Dat is kut als je overmorgen op vakantie gaatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Binnen nu en eind volgende week het examen Frans, aldus mevrouw van LAKS nu op 3FM.
Lul eens niet zo stom.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef nuckythompson het volgende:
De scholen hebben tijdvak II nog niet, ik ben bang dat de mensen die Frans hebben gekozen morgen een examen gaan maken
Maakt dat iets uit dan? Als je je gewoon instelt dat je hem moet maken (nu nog oefenen heeft toch geen zin), kan het morgen alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat een gelul. Het enige dat ik wil weten is of ik morgen naar school moet komen om te horen wanneer het WEL is of dat ik morgen naar school moet komen om het te maken.
Klopt jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is kut als je overmorgen op vakantie gaat
Trololololo voor al die scholieren die dan op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:46:26Wij weten op het moment niet meer dan wat het CVE zegt. Voorlopig is de mededeling dat morgenochtend je school hoort wat er gebeurt. reageer retweet
Niet uitslapen dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef jordyqwerty het volgende:
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:46:26Wij weten op het moment niet meer dan wat het CVE zegt. Voorlopig is de mededeling dat morgenochtend je school hoort wat er gebeurt. reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:46:12LAKS garandeert net op #3FM dat het VWO eindexamen niet wordt doorgeschoven naar het 2e tijdvak. Morgen horen scholen meer. #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:47:00LAKS adviseert zonder tegenbericht gewoon morgen naar school te gaan, meerdere updates volgen in de eindexamenjournaals op #3FM vanavond. reageer retweet
Ik ken Jordy en dat kind ligt tot minstens 3 uur te snurken als die vrij heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
13.30u begint het, weet niet tot hoe laat je slaapt normaliter?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Basxt het volgende:
3FM:
Morgen hoort je school wat er gebeurd en zal je verder ingelicht worden.
Goede communicatiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Basxt het volgende:
3FM:
Morgen hoort je school wat er gebeurd en zal je verder ingelicht worden.
Punt is: hoe komt hij aan die examens?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef Ac1995 het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel goed van die gast, ben ik nou echt de enige...? Het is echt vet oneerlijk dat sommige mensen die examens gewoon hebben , het klopt wat hij zegt hoor
Dat zijn de examens sowieso al.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef themole het volgende:
Dit is trouwens gewoon een straf voor het feit dat je Frans hebt gekozen.
In die brief noemt hij verschillende manieren/mogelijkheden om aan het examen te komen, dus op die manier wellicht.quote:
Precies mijn probleem! wilde morgenochtend vroeg opstaan, redbulltje erbij en nog ff die laatste loodjes flink bikkelen. Nu zit dat er niet echt in met deze spanning...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Tiezol het volgende:
Ik heb nog nooit echt een klacht ingediend, maar mocht er morgen dus een ander examen zijn, ga ik wel klagen. Ik wou vanavond gaan oefenen. Maar dat lukt dus gewoon niet door alle spanning, zit alleen maar het nieuws enz te volgen. Doe mij maar 2e tijdvak.
precies! het is nu zo in de aandacht dat het echt goed uitgezocht gaat worden.quote:
En dan moet hij maar geilen op alle aandacht van de media ipv dat hij netjes contact opneemt met CvE?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In die brief noemt hij verschillende manieren/mogelijkheden om aan het examen te komen, dus op die manier wellicht.
Ik deel deze mening.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:52 schreef Kartmans het volgende:
Je had natuurlijk ook geen Frans kunnen kiezen. Klote taal, dan krijg je dit soort taferelen uiteraard.
Dan wordt het tenminste bekend i.p.v. doofpot.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En dan moet hij maar geilen op alle aandacht van de media ipv dat hij netjes contact opneemt met CvE?
Wacht wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:52 schreef kimm2013 het volgende:
Nu is gebleken dat hij Jordy heet, waarom gaan mensen roepen het was een marokkaan uit amsterdam blabla,
Dit bewijst weer eens wat voor mensen wij zijn. Gelijk de schuld op een buitenlander terwijl het er geen is
Nah. Gestolen --> beter gemaakt --> hoger gemiddelde --> lagere N-term.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef Nutkicker22 het volgende:
Niet eerlijk dat andere examens ook gestolen zijn. N-term moet sowieso omhoog
Heb jij zijn brief gelezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En dan moet hij maar geilen op alle aandacht van de media ipv dat hij netjes contact opneemt met CvE?
Het is of Duits of Frans. Tjahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:52 schreef Kartmans het volgende:
Je had natuurlijk ook geen Frans kunnen kiezen. Klote taal, dan krijg je dit soort taferelen uiteraard.
Lekker boeiend verder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste bekend i.p.v. doofpot.
Beide moeten ze dus afschaffenquote:
Snel overheen gelezen, geef ik toe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb jij zijn brief gelezen?
Hij legt namelijk zeer goed uit waarom hij dit examen publiek maakt en het zo aanpakt. Je kan het er mee eens zijn of niet (zoals ik), maar het is glashelder uiteengezet.
Ja, dat bedoelde ik haha :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Nah. Gestolen --> beter gemaakt --> hoger gemiddelde --> lagere N-term.
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:51:23Voorlopig advies: Morgen naar school gaan, tenzij je school morgenochtend zegt dat het niet hoeft. We vermoeden dat er morgen een examen is. reageer retweet
Zo ver gaan ze niet denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Basxt het volgende:
nogmaals.
Hij had het over die andere 5 mogelijk gestolen vakken!
Wat als heel VWO bijna alle examens opnieuw moet maken omdat een of andere baas ze in handen heeft gehad (of zelfs meerdere)
Gaan ze zo ver eigenlijk?
Dan zou ik de pdf maar alvast even goed doornemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef Porpoise het volgende:
De teamleider bij ons op school heeft gezegd dat het examen morgen gewoon doorgaat, denk dat we daar dan maar op moeten rekenen
Noodexamen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan zou ik de pdf maar alvast even goed doornemen
En jij het examenreglement.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel werkgevers eisen toch wel dat je duits kunt hoor. Vooral in de industrie. Duitsland is ons belangrijkste handelsland.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
De boodschap van die gast die het examen publiek heeft bemaakt is onjuist. Zijn boodschap had moeten zijn:
Frans en Duits moeten per direct afgeschaft worden als vak waar je Centraal Examen in doet. Maakt het gewoon een keuzevak waar je alleen schoolexamen in doet. Het zijn de twee meest nutteloze vakken die in Nederland gegeven worden, zelden, zeer zelden hoor je of merk je dat men op de universiteit (of HBO) nog ooit een tekst in die taal leest. Bijna elk werk is vertaald te krijgen, 99% van de artikelen op pubmed zijn in het Engels, die overige 1% zijn vaak elders vertaald.
Kijk naar Australië, maar vooral de VS en Engeland, landen die laatste twee hebben de beste universiteiten ter wereld (Harvard, Stanford, Princeton, Yale, MTI, Cambridge, Oxford) en bijna geen van ze kan een letter Frans of Duits lezen.
Ik bedoel uiteraard een nieuw examen, ging er vanuit dat dat wel duidelijk was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is voor in een apart topic?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef Maisnon het volgende:
een klopjacht op de persoon die gelekt heeft mag overigens uit dit topic blijven
Dat jullie het ff weten jatwitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:52:59LET OP: Leer het uitgelekte examen niet uit je hoofd, dat komt nooit meer als examen! reageer retweet
Het feit dat 1 iemand fraudeert en dat ongeveer alle andere mensen daar woedend over zijn bewijst het tegendeel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef Katth het volgende:
Moeten frauderen voor een middelbaarschool examen, dit is de toekomst van ons land
Lees het topic anders even door. Ook het vorige deel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef LucvanDijk het volgende:
Als het CvE morgen reageert op de noodexamens dan kan het toch nóóit doorgaan. Want dan valt daar morgenochtend de beslissing over en dan moeten ze nog overal terecht komen.
Digitaal -> printen -> morgen examen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef LucvanDijk het volgende:
Als het CvE morgen reageert op de noodexamens dan kan het toch nóóit doorgaan. Want dan valt daar morgenochtend de beslissing over en dan moeten ze nog overal terecht komen.
Als je daar niet zelf achterkwam, dan ben je sowieso geen vwo-diploma waardig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
Dat jullie het ff weten jatwitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 21:52:59LET OP: Leer het uitgelekte examen niet uit je hoofd, dat komt nooit meer als examen! reageer retweet
ik weet wie het is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:00 schreef Maisnon het volgende:
een klopjacht op de persoon die gelekt heeft mag overigens uit dit topic blijven
Hoef je iig geen examen meer te makenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Tiezol het volgende:
Ik wil morgen het examen, of het 2e tijdvak. Maar als die ineens naar volgende week gaat dan sterf ik echt af.
Er wordt een noodscenario ingang gezet. Mogelijk gaat het inderdaad om digitaal versturen en uitprinten.quote:
Ik dacht vroeger altijd dat het wel enigszins nuttig was, maar na jarenlang werkervaring weet ik nu wel beter. Het antwoord is nooit, echt nog nooit meegemaakt dat een werkgever vraagt om Duits of Frans. Ter vergelijking: Werkgevers willen wel graag dat je goed bent met computers, databases, websites maken, etc. ook als je iets niet I(C)T gerelateerd doet, daar moet je dan vaak veel cursussen voor doen. Is Informatica verplicht? Doe je daar een centraal examen in? Nee dus. We moeten in Nederland eens met onze tijd mee gaan, het onderwijs dus ook. Frans en Duits is achterhaald. Duitse (en soms Franse) wetenschappelijke artikelen waren en volop in de jaren 70, dat is allang niet meer zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Veel werkgevers eisen toch wel dat je duits kunt hoor. Vooral in de industrie. Duitsland is ons belangrijkste handelsland.
Ik dacht vroeger precies zo, maar nu weet ik wel beter. Wou dat ik beter mijn best had gedaan op duits op de middelbare school. Nu kan ik allemaal extra cursussen gaan volgen als ik bij sommige bedrijven wil werken.
Ik ken iemand die dat net ging doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Als je daar niet zelf achterkwam, dan ben je sowieso geen vwo-diploma waardig.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik weet wie het is.
maar ik ga natuurlijk niet naaien.
Duits kun je zeker nog wel tegenkomen. Zoals "Jatochneetoch" al zei, Duitsland is ons belangrijkste handelsland. En ik ken genoeg mensen die in bepaalde bedrijven werken waar veel gecommuniceerd moet worden tussen Nederlanders en Duitsers, en dan is het toch verdomde handig om Duits te spreken, want zij kunnen toch niet allemaal Engels.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat het wel enigszins nuttig was, maar na jarenlang werkervaring weet ik nu wel beter. Het antwoord is nooit, echt nog nooit meegemaakt dat een werkgever vraagt om Duits of Frans. Ter vergelijking: Werkgevers willen wel graag dat je goed bent met computers, databases, websites maken, etc. ook als je iets niet I(C)T gerelateerd doet, daar moet je dan vaak veel cursussen voor doen. Is Informatica verplicht? Doe je daar een centraal examen in? Nee dus. We moeten in Nederland eens met onze tijd mee gaan, het onderwijs dus ook. Frans en Duits is achterhaald. Duitse (en soms Franse) wetenschappelijke artikelen waren en volop in de jaren 70, dat is allang niet meer zo.
Nogmaals Frans en Duits mogen van mij blijven bestaan als keuzevak, waar je enkel en alleen schoolexamen in doet, buitendien, het CE is alleen maar lezen, geen enkel bedrijf dat alleen daar bij gebaat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |