quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef kimm2013 het volgende:
het kan ook een bluf zijn en dat we hem wel krijgen haha, zou dan wel kapotlachen
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wiskunde sowieso
NIemand heeft daar nog wat aan na de middelbare
Dit zou baas zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef impact17 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt nu dus waarschijnlijk.
Bron:
http://www.examenblad.nl/(...)y3fq6u9/vj7pjx2gbtxk
haha jij bent licht geirriteerd, daar hou ik vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Kikaru het volgende:
[..]Meid, klim in een boom en doe wat nuttigs ipv alleen je waanideeėn te blaten.
Wat is de toegevoegde waarde om ze nu te bellen dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Miousana het volgende:
Kan iemand ze bereiken? Mij lukt het niet.
Oefenen voor een examen van een taal. Een dag van te voren. Ja dat heeft nuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Tiezol het volgende:
Ik heb nog nooit echt een klacht ingediend, maar mocht er morgen dus een ander examen zijn, ga ik wel klagen. Ik wou vanavond gaan oefenen. Maar dat lukt dus gewoon niet door alle spanning, zit alleen maar het nieuws enz te volgen. Doe mij maar 2e tijdvak.
Spanning? Het examen gaat gewoon door, daar zijn procedures voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Tiezol het volgende:
Ik heb nog nooit echt een klacht ingediend, maar mocht er morgen dus een ander examen zijn, ga ik wel klagen. Ik wou vanavond gaan oefenen. Maar dat lukt dus gewoon niet door alle spanning, zit alleen maar het nieuws enz te volgen. Doe mij maar 2e tijdvak.
Oefenen wel. Maar de kans dat je dit examen ook daadwerkelijk krijgt is zeer minimaal. Maar qua oefening is t prima.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Ac1995 het volgende:
Zou het zin hebben dat examen te gaan oefenen nu?
Voor je Franse vaardigheid waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Ac1995 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Ac1995 het volgende:
Vragen om concrete antwoorden. Gaat het morgen nou door? Moeten we morgen nou naar school? Zonee, wanneer dan wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde om ze nu te bellen dan?
Ga er maar gewoon vanuit dat je tijdvak twee krijgt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Vragen om concrete antwoorden. Gaat het morgen nou door? Moeten we morgen nou naar school? Zonee, wanneer dan wel?
Omdat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Paxcon het volgende:
Mooi kut als je al een vakantie e.d. hebt gepland
Dat hoor je vanzelf wel hier of in het nieuws toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Vragen om concrete antwoorden. Gaat het morgen nou door? Moeten we morgen nou naar school? Zonee, wanneer dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |