SPOILER: EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EuropaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KNVB BekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Weet niet of ik dat zo erg zal vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, dat spelletje speelt PSV al jaren, meestal komt er niemand van al die namen die in het begin van de zomer worden geroepen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik heb anders de afgelopen jaren vrijwel nooit haalbare verdedigingsnamen gehoord en nu wel.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Volgens mij komt Bruma elke transferperiode wel een keer voorbijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb anders de afgelopen jaren vrijwel nooit haalbare verdedigingsnamen gehoord en nu wel.. Overigens moeten ze niet alleen haalbaar zijn maar ook ons beter maken....
Als de roze brilletjes het al niet zien zitten in van Dijk en Bruma en Ajax zich heeft gemeld voor van der Hoorn zie ik dat laatste niet gebeuren..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ajax en vdHoorn geloof ik niet zo. Ajax heeft hem helemaal niet nodig (Veltman/Denswil), en in het positiespel dat Ajax probeert te spelen past hij niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij komt Bruma elke transferperiode wel een keer voorbij. Overigens moeten ze niet alleen haalbaar zijn maar ook ons beter maken....
Als de roze brilletjes het al niet zien zitten in van Dijk en Bruma en Ajax zich heeft gemeld voor van der Hoorn zie ik dat laatste niet gebeuren...
Ik zie het als prijsopdrijving, of wellicht een mogelijkheid om PSV zo snel mogelijk hem voor te veel geld op te halen. Misschien wel zodat zij Bruma kunnen halen?
Nee, de tijden dat Ajax, PSV achterna scoutte zijn (gelukkig/helaas) voorbij.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ajax en vdHoorn geloof ik niet zo. Ajax heeft hem helemaal niet nodig (Veltman/Denswil), en in het positiespel dat Ajax probeert te spelen past hij niet.
Ik zie het als prijsopdrijving, of wellicht een mogelijkheid om PSV zo snel mogelijk hem voor te veel geld op te halen. Misschien wel zodat zij Bruma kunnen halen?
Nee, de tijden dat Ajax, PSV achterna scoutte zijn (gelukkig/helaas) voorbij.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik denk dat je met het bedrag van vdHoorn, Bruma en Vdijk kan halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ajax en vdHoorn geloof ik niet zo. Ajax heeft hem helemaal niet nodig (Veltman/Denswil), en in het positiespel dat Ajax probeert te spelen past hij niet.
Nee, de tijden dat Ajax, PSV achterna scoutte zijn (gelukkig/helaas) voorbij.![]()
Als ze zich echt gemeld hebben voor hem weten we dat snel genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, de tijden dat Ajax, PSV achterna scoutte zijn (gelukkig/helaas) voorbij."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je met het bedrag van vdHoorn, Bruma en Vdijk kan halen.Omdat vdHoorn verdedigend sterk is. Maar aan de bal, en met ruimte in zijn rug tekort komt.quote:True.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze zich echt gemeld hebben voor hem weten we dat snel genoeg.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Omdat vdHoorn verdedigend sterk is. Maar aan de bal, en met ruimte in zijn rug tekort komt.
Voetballend moet ie idd nog groeien, maar hij kan absoluut wel met ruimte in zijn rug spelen.
Daarbij is er in Utrecht oeverloos op positiespel getraind en doet ie daarin prima mee.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
vdHoorn is minimaal 6 miljoen waardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
?
[..]
Omdat vdHoorn verdedigend sterk is. Maar aan de bal, en met ruimte in zijn rug tekort komt.
[..]
True.
Bruma met 1 jarig contract max 3 miljoen, vDijk ook 2-3 miljoen![]()
En over die 2 lees ik niks dan ellende eerlijk gezegd. Kan zelf geen objectief oordeel over ze geven maar de 'tekenen' zijn niet al te best iig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je met het bedrag van vdHoorn, Bruma en Vdijk kan halen.En geloof het of niet, die 'tekenen' zijn vaak al voldoende om een redelijke inschatting te maken van de kwaliteiten.
Een paar voorbeeldjes: Zanka, 'groot talent' dat transfervrij naar PSV komt. Marcelo, een Braziliaan die je op gaat halen in Polen die 'de nieuwe Alex' zou zijn. Hutchinson, in Denemarken ga je een Canadees international halen die al 27 is en nooit verder is gekomen dan de Deense competitie.
Allemaal van die gevalletjes van spelers die ik tot dan toe nooit had zien spelen maar waarbij ik meteen zoiets had van "daar gaan we weer, middelmaat die gehyped wordt om het klootjesvolk stil te krijgen"."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Transferpot volgens Brands: 0 eu, er moet eerst verkocht worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vdHoorn is minimaal 6 miljoen waard
Bruma met 1 jarig contract max 3 miljoen, vDijk ook 2-3 miljoen
Kijken hoe lang hij dat vol kan houden als er niemand verkocht wordt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij PSV, en mn Ajax, zijn die ruimtes nog groter dan bij Utrecht . Bij Utrecht doet hij dat gewoon niet altijd goed (genoeg)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onzin.
Voetballend moet ie idd nog groeien, maar hij kan absoluut wel met ruimte in zijn rug spelen.
Daarbij is er in Utrecht oeverloos op positiespel getraind en doet ie daarin prima mee.vdHoorn is 4-5, Bruma is 4-6 en vDijk 3-4.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vdHoorn is minimaal 6 miljoen waard
Bruma met 1 jarig contract max 3 miljoen, vDijk ook 2-3 miljoenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ja maar echt keuze heb je niet, vdHoorn kan ook gewoon zwaar tegenvallen. Andere verdediging, druk, allemaal factoren.. Aan hem heb ik ook zo mijn twijfels. Dan zie ik liever die andere 2 komen, Bruma is meer een voetballend typr, past prima op de LCB positie en dan heb je vDijk op RCB die dan als het ware bij het verdedigen hoef te houden en je hebt weinig problemen met hem. Opbouwen doet Bruma dan wel. Slechter dan nu kan het niet worden denk ik zo, 2 jonge spelers die ook nog een nederlands spreken, breek je ook de taalbarriére achterin:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En over die 2 lees ik niks dan ellende eerlijk gezegd. Kan zelf geen objectief oordeel over ze geven maar de 'tekenen' zijn niet al te best iig.En geloof het of niet, die 'tekenen' zijn vaak al voldoende om een redelijke inschatting te maken van de kwaliteiten.
Een paar voorbeeldjes: Zanka, 'groot talent' dat transfervrij naar PSV komt. Marcelo, een Braziliaan die je op gaat halen in Polen die 'de nieuwe Alex' zou zijn. Hutchinson, in Denemarken ga je een Canadees international halen die al 27 is en nooit verder is gekomen dan de Deense competitie.
Allemaal van die gevalletjes van spelers die ik tot dan toe nooit had zien spelen maar waarbij ik meteen zoiets had van "daar gaan we weer, middelmaat die gehyped wordt om het klootjesvolk stil te krijgen".
Nederlander-Nederlander-Nederlander-Argentijn
------------------Nederlander
ipv
Nederlander-Belg-Brazliaan-Canadees
--------------Pool![]()
Voor dat geld gaat hij (v/d Hoorn) zeker niet naar Ajaxquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij PSV, en mn Ajax, zijn die ruimtes nog groter dan bij Utrecht . Bij Utrecht doet hij dat gewoon niet altijd goed (genoeg)
[..]
vdHoorn is 4-5, Bruma is 4-6 en vDijk 3-4.![]()
Natuurlijk, geld zat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Doublepain het volgende:
Als je Bruma haalt, moet je ook vDijk erbij halen
Willems-Bruma-vDijk-Petnogwat![]()
Als je gewoon goed gaat onderhandelen, vDijk die de laatste tijd tegenviel, wie weet valt hij volgend jaar alleen maar tegen (heeft de TD daar misschien in zijn hoofd) Bruma heeft een contract van 1 jaar, die kan je ook wel omlaag halen, het is niet alsof behoorlijk uitblink bij HSV.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bij PSV, en mn Ajax, zijn die ruimtes nog groter dan bij Utrecht . Bij Utrecht doet hij dat gewoon niet altijd goed (genoeg)
[..]
vdHoorn is 4-5, Bruma is 4-6 en vDijk 3-4.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2013 17:20:04 ]![]()
Die andere niet, dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar echt keuze heb je niet, vdHoorn kan ook gewoon zwaar tegenvallen. Andere verdediging, druk, allemaal factoren.. Aan hem heb ik ook zo mijn twijfels. Dan zie ik liever die andere 2 komen, Bruma is meer een voetballend typr, past prima op de LCB positie en dan heb je vDijk op RCB die dan als het ware bij het verdedigen hoef te houden en je hebt weinig problemen met hem. Opbouwen doet Bruma dan wel. Slechter dan nu kan het niet worden denk ik zo, 2 jonge spelers die ook nog een nederlands spreken, breek je ook de taalbarriére achterin:
Nederlander-Nederlander-Nederlander-Argentijn
------------------Nederlander
ipv
Nederlander-Belg-Brazliaan-Canadees
--------------Pool![]()
In dat opzicht kan je beter Bruma en vdHoorn nemen. 1 voetballende leider, en 1 ijzersterke verdediger.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar echt keuze heb je niet, vdHoorn kan ook gewoon zwaar tegenvallen. Andere verdediging, druk, allemaal factoren.. Aan hem heb ik ook zo mijn twijfels. Dan zie ik liever die andere 2 komen, Bruma is meer een voetballend typr, past prima op de LCB positie en dan heb je vDijk op RCB die dan als het ware bij het verdedigen hoef te houden en je hebt weinig problemen met hem. Opbouwen doet Bruma dan wel. Slechter dan nu kan het niet worden denk ik zo, 2 jonge spelers die ook nog een nederlands spreken, breek je ook de taalbarriére achterin:Tsja, daar gaat het al vaak fout.quote:Als je gewoon goed gaat onderhandelen,
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mwa toen Hutchinson gehaald werd was hij speler van het jaar in Denemarken dat zegt echt wel iets. Bovendien speelde hij het eerste seizoen op het middenveld vrij goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En over die 2 lees ik niks dan ellende eerlijk gezegd. Kan zelf geen objectief oordeel over ze geven maar de 'tekenen' zijn niet al te best iig.En geloof het of niet, die 'tekenen' zijn vaak al voldoende om een redelijke inschatting te maken van de kwaliteiten.
Allemaal van die gevalletjes van spelers die ik tot dan toe nooit had zien spelen maar waarbij ik meteen zoiets had van "daar gaan we weer, middelmaat die gehyped wordt om het klootjesvolk stil te krijgen".![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In dat opzicht kan je beter Bruma en vdHoorn nemen. 1 voetballende leider, en 1 ijzersterke verdediger.Die andere zijn goedkoper, Utrecht heeft wel meer clubs die hem wil hebben. Daar moet je de hoofdprijs voor betalen.quote:![]()
Jij verandert gewoon elke post van argument?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Die andere zijn goedkoper, Utrecht heeft wel meer clubs die hem wil hebben. Daar moet je de hoofdprijs voor betalen.![]()
![]()
Misschien dat Ajax er wat betere onderhandelingstactieken op nahoudt.. Een rechtszaakje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor dat geld gaat hij (v/d Hoorn) zeker niet naar Ajax
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij verandert gewoon elke post van argument?![]()
![]()
Waterdrager, en ik vond hem niet goed maar gewoon middelmaat. Geen speler die de club verder brengt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Mwa toen Hutchinson gehaald werd was hij speler van het jaar in Denemarken dat zegt echt wel iets. Bovendien speelde hij het eerste seizoen op het middenveld vrij goed."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, ik zat me ook al af te vragen waar al dat geld vandaan moet komenquote:. Geen enkele concrete interesse in welke speler van PSV dan ook
Gewoon Strootman en Mertens verkopen joh, dan het geld investeren in de verdediging.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik zat me ook al af te vragen waar al dat geld vandaan moet komen. Geen enkele concrete interesse in welke speler van PSV dan ook
Wie moeten zulke vertrekken eigenlijk op vangen als het geld ditmaal naar de verdediging toe gaat?![]()
Die vertrekken niet allebei. Laten we eerst Lens eens zien te verkopen. Scheelt ook al een hoopquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon Strootman en Mertens verkopen joh, dan het geld investeren in de verdediging.
Wie moeten zulke vertrekken eigenlijk op vangen als het geld ditmaal naar de verdediging toe gaat?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Niemandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon Strootman en Mertens verkopen joh, dan het geld investeren in de verdediging.
Wie moeten zulke vertrekken eigenlijk op vangen als het geld ditmaal naar de verdediging toe gaat?
Maar ik zie eerlijk gezegd ook niemand van enige waarde vertrekken deze zomer. Ook al geen kwaliteit van Brands en de zijnen: spelers verkopen (voor een leuke prijs)."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dzsudzsak heeft ie toch wel voor een aardig prijsje weten te lozenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand
Maar ik zie eerlijk gezegd ook niemand van enige waarde vertrekken deze zomer. Ook al geen kwaliteit van Brands en de zijnen: spelers verkopen (voor een leuke prijs).
Dat was iedereen gelukt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dzsudzsak heeft ie toch wel voor een aardig prijsje weten te lozen. Ik stel op dit moment vast dat buiten hele vage geruchten er gewoon géén interesse is in spelers van PSV. Succes om ze dan te verkopen.
Hutchinson is gewoon een speler die constant op het niveau speelt dat bij PSV vereist is. Hem op rechtsback laten spelen was gewoon dom dit seizoen, want dat kan hij niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waterdrager, en ik vond hem niet goed maar gewoon middelmaat. Geen speler die de club verder brengt.
Gewoon goed op het middenveld, zeker verdedigend.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Het transferseizoen is nog erg lang, laten we eerst maar eens een maand of twee wachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was iedereen gelukt natuurlijk. Ik stel op dit moment vast dat buiten hele vage geruchten er gewoon géén interesse is in spelers van PSV. Succes om ze dan te verkopen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Gewoon middelmaat op het middenveld, maakt je elftal niet beter. Rechtsback is ie gewoon een drama idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hutchinson is gewoon een speler die constant op het niveau speelt dat bij PSV vereist is. Hem op rechtsback laten spelen was gewoon dom dit seizoen, want dat kan hij niet.
Gewoon goed op het middenveld, zeker verdedigend."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zulke spelers zijn gewoon noodzakelijk. Hij maakt het team niet beter, maar ook niet slechter, bovendien is het op het middenveld gewoon een constante speler met veel loopvermogen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon middelmaat op het middenveld, maakt je elftal niet beter. Rechtsback is ie gewoon een drama idd.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Houd toch op man. Tegen Twente thuis speelde hij zo'n beetje zijn enige wedstrijd op het middenveld dit seizoen en was daar direct de beslissende factor. En in het seizoen dat hij op het middenveld speelde werd hij uitgeroepen tot meest waardevolle speler van PSV.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon middelmaat op het middenveld, maakt je elftal niet beter. Rechtsback is ie gewoon een drama idd.![]()
Strootman wel nog goede kans, clubs die het in hem zagen zitten zijn nog steeds wel geïnteresseerd, ook omdat de prijs niet zo hoog is dan na een topseizoen. Mertens wordt nog wat moeilijker, type speler dat niet veel meer waard is na zijn 29e. Dan is bijna zijn hele transfersom de afschrijving.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand
Maar ik zie eerlijk gezegd ook niemand van enige waarde vertrekken deze zomer. Ook al geen kwaliteit van Brands en de zijnen: spelers verkopen (voor een leuke prijs).![]()
Al dat balverlies en passes over 2 meter die niet aankwamen, ja dat hebben we nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zulke spelers zijn gewoon noodzakelijk. Hij maakt het team niet beter, maar ook niet slechter, bovendien is het op het middenveld gewoon een constante speler met veel loopvermogen..
manolev is er ook nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Nog een jaar zonder rechtsback, ik zie het zo gebeurenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voetballende inschuivende verdedigers, Hutchinson in de punt naar achteren, wijnaldum op rechtshalf, strootman op links. Zou het dan toch wat worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Houd toch op man. Tegen Twente thuis speelde hij zo'n beetje zijn enige wedstrijd op het middenveld dit seizoen en was daar direct de beslissende factor. En in het seizoen dat hij op het middenveld speelde werd hij uitgeroepen tot meest waardevolle speler van PSV.![]()
En in Denemarken ook al speler van het jaar. Nounou, de Europese topclubs hebben zitten slapen hoor, al 10 jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Houd toch op man. Tegen Twente thuis speelde hij zo'n beetje zijn enige wedstrijd op het middenveld dit seizoen en was daar direct de beslissende factor. En in het seizoen dat hij op het middenveld speelde werd hij uitgeroepen tot meest waardevolle speler van PSV.![]()
Schei toch uit kerel!
Erg verrassend ook dat hij daarna niet mocht blijven staan op het middenveld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Houd toch op man. Tegen Twente thuis speelde hij zo'n beetje zijn enige wedstrijd op het middenveld dit seizoen en was daar direct de beslissende factor. En in het seizoen dat hij op het middenveld speelde werd hij uitgeroepen tot meest waardevolle speler van PSV.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Waar zeg ik dat hij Europese top is? Kun je dat even aanwijzen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En in Denemarken ook al speler van het jaar. Nounou, de Europese topclubs hebben zitten slapen hoor, al 10 jaar![]()
Schei toch uit kerel!![]()
Ongeveer net zo slecht als Hutch, dus we gaan er niet op achteruit, dat is al heel wat als je bedenkt dat we v. Bommel kwijt zijn en Toivonen en Pieters vooralsnog op weg zijn naar Jong PSV.quote:
#positieve noot"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
PSV is ook geen Europese topclub en heeft ook geen topspelers. Dus spelers als Hutchinson kunnen we goed gebruiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En in Denemarken ook al speler van het jaar. Nounou, de Europese topclubs hebben zitten slapen hoor, al 10 jaar![]()
Schei toch uit kerel!Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Liever kwijt dan rijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
PSV is ook geen Europese topclub en heeft ook geen topspelers. Dus spelers als Hutchinson kunnen we goed gebruiken.![]()
Je doet alsof het een topspeler is, het gebrek aan interesse in hem van betere clubs dan PSV wijst daar niet op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij Europese top is? Kun je dat even aanwijzen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is Jan Wuytens niks? Is transfervrij en heeft zich (samen met Vd Hoorn) behoorlijk staande weten te houden bij FCU. Zeker als je die matige backs van hun ziet..![]()
Hij is na zijn topseizoen bij PSV langdurig geblesseerd geraakt en heeft daarna geen kans meer gekregen op het middenveld. Als hij gewoon op zijn stek gebruikt was, dan had hij nu in de Premier League bij een middenmotor gespeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je doet alsof het een topspeler is, het gebrek aan interesse in hem van betere clubs dan PSV wijst daar niet op.![]()
Hutchinson is niet meer dan een redelijk waterdragertje. Die is prima te vervangen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Gelukkig loopt zijn contract af en wil hij zelf weg, anders was je er nooit vanaf gekomen.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Waarom zou je zo iemand sowieso weg willen hebben? Beter zo iemand op de bank dan wat "eigen jeugd" van 2 niveaus lager.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig loopt zijn contract af en wil hij zelf weg, anders was je er nooit vanaf gekomen.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Die vijf jaar in Denemarken waren al niet genoeg om die middenmoters te overtuigen dus verbazend is het niet dat ze niet voor hem gekomen zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:55 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hij is na zijn topseizoen bij PSV langdurig geblesseerd geraakt en heeft daarna geen kans meer gekregen op het middenveld. Als hij gewoon op zijn stek gebruikt was, dan had hij nu in de Premier League bij een middenmotor gespeeld.
Als we de Hutch al zo op gaan hemelen is het wel heel erg triest gesteld met wat we verwachten van een PSV-speler...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou je zo iemand sowieso weg willen hebben? Beter zo iemand op de bank dan wat "eigen jeugd" van 2 niveaus lager.![]()
![]()
Hij hoeft voor mij niet weg maar als je wil doorselecteren dan moet je niet eeuwig aan dat soort spelers vast houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou je zo iemand sowieso weg willen hebben? Beter zo iemand op de bank dan wat "eigen jeugd" van 2 niveaus lager.
Als bankspeler mag hij van mij best blijven."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou je zo iemand sowieso weg willen hebben? Beter zo iemand op de bank dan wat "eigen jeugd" van 2 niveaus lager..
![]()
Voegt niets toe voor het buitensporige salaris wat hij krijgt. Die eigen jeugd is er nog lang niet, hooguit Locadia verwacht ik komend seizoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou je zo iemand sowieso weg willen hebben? Beter zo iemand op de bank dan wat "eigen jeugd" van 2 niveaus lager.Ik typ straat.
Hij zal gewoon een 800.000 verdienen, wat is daar buitensporig aan? Vrij laag salaris voor een transfervrij gehaalde speler.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voegt niets toe voor het buitensporige salaris wat hij krijgt. Die eigen jeugd is er nog lang niet, hooguit Locadia verwacht ik komend seizoen.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Dat vind ik nogal met een salarisplafond van 1 miljoenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij zal gewoon een 800.000 verdienen, wat is daar buitensporig aan? Vrij laag salaris voor een transfervrij gehaalde speler..
Mja zelfs een Van Bommel wist bij PSV de topclubs niet te overtuigen, dus dat zegt in principe weinig. Niet dat Hutchinson van hetzelfde niveau als Van Bommel is natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vijf jaar in Denemarken waren al niet genoeg om die middenmoters te overtuigen dus verbazend is het niet dat ze niet voor hem gekomen zijn.
Als we de Hutch al zo op gaan hemelen is het wel heel erg triest gesteld met wat we verwachten van een PSV-speler....
Eigenlijk vertrekken alleen de echte toppers als Ronaldo en Robben meteen. Mja dat is een ander niveau natuurlijk.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Bijna alle basisspelers bij PSV verdienen rond de 800.000 dus echt apart is dat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal met een salarisplafond van 1 miljoen.
Strootman en Lens 1,1 miljoen meen ik. Willems, Bouma 0,6. Pieters, Wijnaldum, Narsingh ook 0,8Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Hij vertrok nochtans na PSV meteen naar Barcelona....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mja zelfs een Van Bommel wist bij PSV de topclubs niet te overtuigen, dus dat zegt in principe weinig. Niet dat Hutchinson van hetzelfde niveau als Van Bommel is natuurlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Transfervrij, als Barcelona hem echt zo graag wilde hebben hadden ze het jaar ervoor er gewoon 10 miljoen voor neergeteld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij vertrok nochtans na PSV meteen naar Barcelona....Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
En Hutch was na vijf jaar Denemarken ook transfervrij beweer je net? En nu ook weer, en dan nog zegt het niks dat hij geen club van enig niveau kan vinden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Transfervrij, als Barcelona hem echt zo graag wilde hebben hadden ze het jaar ervoor er gewoon 10 miljoen voor neergeteld."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ach het transferseizoen duurt nog lang. Misschien komt er een ploeg als Crystal Palace langs voor hem met een leuke salarisverhoging en tekenbonus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Hutch was na vijf jaar Denemarken ook transfervrij beweer je net? En nu ook weer, en dan nog zegt het niks dat hij geen club van enig niveau kan vinden?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Wat precies niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Maar geen Barcelona, en die kwamen voor zover ik me kan herinneren ook niet halverwege de zomer pas voor van Bommelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach het transferseizoen duurt nog lang. Misschien komt er een ploeg als Crystal Palace langs voor hem met een leuke salarisverhoging en tekenbonus..
Het gebrek aan belangstelling spreekt voor zich: waterdrager bij PSV is het hoogste niveau wat hij aankan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mja bij Barcelona moest hij wel genoegen nemen met een lager salaris. Een speler als Hutchinson wacht gewoon op de beste aanbieding gezien zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar geen Barcelona, en die kwamen voor zover ik me kan herinneren ook niet halverwege de zomer pas voor van Bommel.
Het gebrek aan belangstelling spreekt voor zich: waterdrager bij PSV is het hoogste niveau wat hij aankan.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Zoals ik al zei,Utrecht speelt ver terug, en bij PSV en Ajax moet hij veel verder vooruit verdedigen.quote:
Hij mist inzicht en wendbaarheid. Vind hem trouwens ook niet heel erg snel
Wel vind ik hem verdedigend -op de man- ijzersterk. Vooral rond de 16.
Daarnaast zeg ik niet dat hij het niet (aan)kan, of niet kan leren.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Laten we het erop houden dat we 't niet eens gaan worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,Utrecht speelt ver terug, en bij PSV en Ajax moet hij veel verder vooruit verdedigen.
Hij mist inzicht en wendbaarheid. Vind hem trouwens ook niet heel erg snelLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Depay verwacht ik meer van dan Locadia volgend seizoen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voegt niets toe voor het buitensporige salaris wat hij krijgt. Die eigen jeugd is er nog lang niet, hooguit Locadia verwacht ik komend seizoen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Help het je hopen. Depay heeft zeker talent, maar volgens mij zit het daar tussen de oren goed fout.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Depay verwacht ik meer van dan Locadia volgend seizoen.Ik typ straat.
Dat schijnt wel mee te vallen volgens de mensen die dichter bij hem staan. Laat ik me daar aan vasthouden, want talent heeft ie zeker ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Help het je hopen. Depay heeft zeker talent, maar volgens mij zit het daar tussen de oren goed fout.![]()
Toch heeft hij dit jaar gewoon stil gestaan in zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel mee te vallen volgens de mensen die dichter bij hem staan. Laat ik me daar aan vasthouden, want talent heeft ie zeker ja.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Elke PSVer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch heeft hij dit jaar gewoon stil gestaan in zijn ontwikkeling.![]()
Correct. Meeste van zijn invalbeurten waren ook niet heel best. Moet volgend seizoen dan ook echt veel gaan spelen. Dus wat dat betreft zou het goed uitkomen als Mertens verkocht gaat worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch heeft hij dit jaar gewoon stil gestaan in zijn ontwikkeling.![]()
Zijn dat die jongens die ook altijd op de foto's staan wanneer hij zijn nieuwe schoenen/nieuwe kleding/nieuwe juwelen/nieuwe coupe/nieuwe auto/nieuwe restaurantmaaltijd* op internet zet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat schijnt wel mee te vallen volgens de mensen die dichter bij hem staan. Laat ik me daar aan vasthouden, want talent heeft ie zeker ja.
* = Haal door wat niet van toepassing is![]()
Nee, dat zijn de mensen die zijn inzet op trainingen en binnen de selectie kunnen beoordelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zijn dat die jongens die ook altijd op de foto's staan wanneer hij zijn nieuwe schoenen/nieuwe kleding/nieuwe juwelen/nieuwe coupe/nieuwe auto/nieuwe restaurantmaaltijd* op internet zet?
* = Haal door wat niet van toepassing is![]()
Zijn dat ook mensen die baat hebben bij een buitenwacht die een positief beeld van hem krijgt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de mensen die zijn inzet op trainingen en binnen de selectie kunnen beoordelen.
Ik hoor namelijk hele andere dingen. Ook van heel dicht bij de selectie en kennissen/vrienden van deze boy.![]()
Wil PSV 8 miljoen voor Mertens?
Daar is dan ook niet echt winst op gemaakt toch als je zijn investering, salaris en tekengeld erbij optelt?![]()
Hoe moet iemand hier weten wat PSV voor Mertens wil hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef TIM-846 het volgende:
Daar is dan ook niet echt winst op gemaakt toch als je zijn investering, salaris en tekengeld erbij optelt?
Daarbij reken je natuurlijk verkeerd. Je moet het salaris niet meetellen omdat je dat altijd betaald bij elke speler. Het wordt anders als een speler buitensporig verdient, maar dat is in het geval van Mertens niet.![]()
Dat is het bedrag wat PSV ongeveer wil voor hem volgens Thijs Slegers. Veel meer zal je er ook niet voor krijgen, tenzij er weer een steenrijke club uit het oostblok komt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hoe moet iemand hier weten wat PSV voor Mertens wil hebben?
Daarbij reken je natuurlijk verkeerd. Je moet het salaris niet meetellen omdat je dat altijd betaald bij elke speler. Het wordt anders als een speler buitensporig verdient, maar dat is in het geval van Mertens niet.
Voor 8 miljoen liet ik hem meteen gaan overigens, je hebt met Depay de opvolger al in huis. Zelfde geldt voor Matavz. Niet dat ik blind vertrouw op Locadia en Depay (verre van) maar als je dan toch spelers moet verkopen dan het liefst die waar je binnen de selectie al een vervanger voor hebt die enig niveau heeft."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit ja. Dat gespeculeer over transfersommen gaat helemaal nergens over. Wie of wat beslist hoe veel iemand waard is? Is wat de gek er voor geeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hoe moet iemand hier weten wat PSV voor Mertens wil hebben?
Transfersommen naar het buitenland worden steeds kleiner, maar binnenlandse transfers rijzen de pan uit. Die hiërarchie moet er weer terug in.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Blijft genieten zo'n filmpje, indrukwekkende stats ook die Kezman!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)d&utm_medium=twitter![]()
Verklaar u naderquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Doublepain het volgende:
Je koopt Mertens voor 6, verkoopt hem voor 8...
Maak je mooi verlies op
jaaajoooow![]()
En hij heeft dat niet opgebracht in de vorm van wedstrijden spelen, goals en assist maken?quote:jaaajoooow![]()
Winst of verlies zit in veel meer dan alleen koop- en verkoopprijs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Doublepain het volgende:
Maak je mooi verlies opDit, dus.![]()
Dus volgens jou moet hij nou euro of 10 miljoen kosten ?quote:
Heeft hij dan werkelijk niks terug gedaan voor dat geld ?U MAD?![]()
Dan moet je ook alle shirtjes met Mertens achterop mee gaan tellen, misschien kan je m dan wel voor 2 miljoen verkopen.![]()
Jawel, zonder hem had je maar 3-0 van VVV gewonnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet hij nou euro of 10 miljoen kosten ?
Heeft hij dan werkelijk niks terug gedaan voor dat geld ?![]()
En met 3-0 van excelsior, roda... Hij maakt ze wel hoor, ons drieske.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel, zonder hem had je maar 3-0 van VVV gewonnen.
Maar hij is belangrijk genoeg om niet zomaar weg te doen. Hij is de beste LB na chadli in de eredivisie (zegt ook iets)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je vergeet Visserquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En met 3-0 van excelsior, roda... Hij maakt ze wel hoor, ons drieske.
Maar hij is belangrijk genoeg om niet zomaar weg te doen. Hij is de beste LB na chadli in de eredivisie (zegt ook iets)![]()
Tuurlijk wel, maar we werden geen kampioen. Brands nam een risico om zoveel voor hem te betalen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft hij dan werkelijk niks terug gedaan voor dat geld ?![]()
Ohja, Viktor de Visser is ook een LB.quote:Vind ik overigens nog niet dat niveau hebben, maar wordt wel beter dan die 2 Belskes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Krijg je als je je spelers te duur koopt. 2 jaar geleden viel men hier over elkaar heen om te roepen hoe goed PSV wel niet geïnvesteerd had en hoeveel die Mertens, Strootman, Matavz, Wijnaldum en Willems wel niet op gingen brengen. Die zouden wel eventjes allemaal met dikke winst doorverkocht worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Doublepain het volgende:
Maak je mooi verlies op
Dan moet er nog heel wat gebeuren![]()
8 miljoen gewoon verkopen, maar zelfs dat is dus niet eens geboden blijkbaar."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn hemel, wat ben jij toch een azijnzeiker altijd. Je zeurt nog meer dan de Ajaxsupporters hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je als je je spelers te duur koopt. 2 jaar geleden viel men hier over elkaar heen om te roepen hoe goed PSV wel niet geïnvesteerd had en hoeveel die Mertens, Strootman, Matavz, Wijnaldum en Willems wel niet op gingen brengen. Die zouden wel eventjes allemaal met dikke winst doorverkocht worden.
Dan moet er nog heel wat gebeuren![]()
8 miljoen gewoon verkopen, maar zelfs dat is dus niet eens geboden blijkbaar.![]()
Wat is er niet waar aan bovenstaande beweringen? Argumenten ipv persoonlijke aanvallen graagquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat ben jij toch een azijnzeiker altijd. Je zeurt nog meer dan de Ajaxsupporters hier.
We kunnen natuurlijk ook gewoon concluderen dat Thijs er de ballen verstand van heeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is het bedrag wat PSV ongeveer wil voor hem volgens Thijs Slegers. Veel meer zal je er ook niet voor krijgen, tenzij er weer een steenrijke club uit het oostblok komt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Komop jongens Mertens heeft een 3jarig contract, een bedrag van +/-15 miljoen zou logisch zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft hij dan werkelijk niks terug gedaan voor dat geld ?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Vind ik wel heel erg optimistisch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Komop jongens Mertens heeft een 3jarig contract, een bedrag van +/-15 miljoen zou logisch zijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is niet de prijs die hij zelf aan Mertens hangt maar wat PSV volgens hem voor Mertens wil hebben. En doorgaans is hij vrij goed ingelicht leert de ervaring.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook gewoon concluderen dat Thijs er de ballen verstand van heeft.
Lijkt me ook een redelijke prijs, meer mag altijd natuurlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als er een steenrijke club langskomt die per se specifiek Driesje Mertens wil hebben misschien....quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Komop jongens Mertens heeft een 3jarig contract, een bedrag van +/-15 miljoen zou logisch zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
3 jarig contract.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg optimistisch.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Maar behalve Russische clubs kunnen alle steenrijke clus veel beter krijgen. En of Mertens naar Rusland wil is maar de vraag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er een steenrijke club langskomt die per se specifiek Driesje Mertens wil hebben misschien....Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja, dat typte je net ook al. Geen CL ervaring, geen kampioenschap, vaak onzichtbaar in de toppers.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Marcelo ook, dat bepaalt maar voor een klein gedeelte de marktwaarde natuurlijk...quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Marcelo 15 miljoen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Brands logica. Een jaarcontract is 5 miljoen waard.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar behalve Russische clubs kunnen alle steenrijke clus veel beter krijgen. En of Mertens naar Rusland wil is maar de vraag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
sterker nog, het verschil tussen een 3 en 2 jarig contract is veel minder belangrijk dan het verschil tussen een 2 en 1 jarig contract.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcelo ook, dat bepaalt maar voor een klein gedeelte de marktwaarde natuurlijk...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Brands logica. Een jaarcontract is 5 miljoen waard.![]()
![]()
Irrelevant, met 3 jarig contract kun je vragen wat je wil.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat typte je net ook al. Geen CL ervaring, geen kampioenschap, vaak onzichtbaar in de toppers.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
maar niet krijgen wat je wiltquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Irrelevant, met 3 jarig contract kun je vragen wat je wil.![]()
Oh dat zeker. Het krijgen is wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Irrelevant, met 3 jarig contract kun je vragen wat je wil.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja dat snap ik ook wel. Maar tussen vragen wat je wil en krijgen wat je wil zit een groot verschil hè.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Irrelevant, met 3 jarig contract kun je vragen wat je wil.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Goeie genade, je kan altijd vragen wat je wil, waar het om gaat is wat je ook daadwerkelijk krijgt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Irrelevant, met 3 jarig contract kun je vragen wat je wil."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan is het de vraag of je de speler dus wel wil verkopen. Ik zie weinig redenen om Mertens te verkopen eigenlijk.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Omdat je het transfergeld nodig hebt en er al een redelijke vervanger voor hebt, zodat je je zwakke posities kan versterken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan is het de vraag of je de speler dus wel wil verkopen. Ik zie weinig redenen om Mertens te verkopen eigenlijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kunnen krijgen bedoel je waarschijnlijk. Dat klopt inderdaad, ware het niet dat PSV Mertens wellicht helemaal niet kwijt wil, tenzij er een enorm bedrag geboden wordt. Mertens nog een jaar extra hier en iets minder vs ietsje meer en niet de garantie op een degelijke linksbuiten is de afweging die gemaakt wordt. Was ook zo met Van Bommel toen hij wegging naar uiteindelijk Barca. Een jaar langer bij PSV en vervolgens gratis de deur uit laten lopen vs een beperkt bedrag over meerdere jaren uitgesmeerd....quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel. Maar tussen vragen wat je wil en krijgen wat je wil zit een groot verschil hè.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Ik wel: er moet geld binnen komen en je hebt een jeugdspeler die de potentie heeft om zijn positie over te nemen. Als je dan toch meer met de jeugd wilt doen is dit je kans. Zelfde geldt voor Matavz.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan is het de vraag of je de speler dus wel wil verkopen. Ik zie weinig redenen om Mertens te verkopen eigenlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Depay als redelijke vervangerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat je het transfergeld nodig hebt en er al een redelijke vervanger voor hebt, zodat je je zwakke posities kan versterken.Leuke speler voor Roda JC.
PSV kon het zich in die tijd nog veroorloven om spelers transfervrij weg te laten gaan, die luxe is er niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kunnen krijgen bedoel je waarschijnlijk. Dat klopt inderdaad, ware het niet dat PSV Mertens wellicht helemaal niet kwijt wil, tenzij er een enorm bedrag geboden wordt. Mertens nog een jaar extra hier en iets minder vs ietsje meer en niet de garantie op een degelijke linksbuiten is de afweging die gemaakt wordt. Was ook zo met Van Bommel toen hij wegging naar uiteindelijk Barca. Een jaar langer bij PSV en vervolgens gratis de deur uit laten lopen vs een beperkt bedrag over meerdere jaren uitgesmeerd....Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En dat bepaal jij? Iedereen doet nu alsof PSV het zo moeilijk heeft. Ze moeten meer letten op de huishouding dan voorheen, maar dat wil niet zeggen dat ze iedere speler voor een habbekrats moeten verkopen. Het belangrijkste is dat er nog altijd een degelijke selectie staat. Mertens heeft nog 3 jaar, waarom zou je hem dan in godsnaam verkopen voor een beperkt bedrag?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
PSV kon het zich in die tijd nog veroorloven om spelers transfervrij weg te laten gaan, die luxe is er niet meer.
Wat is het nu tvan het hebben van kapitaal op het veld wanneer je dat kapitaal laat afwaarderen?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Misschien eindigt hij daar wel, feit is dat hij met Locadia de grootste kanshebber is om op korte termijn aan te haken op PSV-niveau. Als je die 2 al niet de kans geeft moet je ook geen grote bek hebben over het inpassen van jeugd en kan je beter je hele jeugdopleiding opdoeken....quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Depay als redelijke vervangerLeuke speler voor Roda JC.
Hoewel dat natuurlijk prima past in het beleid van PSV: A zeggen en B doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Omdat er geld nodig is en je al een potentiële vervanger in huis hebt. Dat PSV geld nodig heeft zeggen ze zelf overigens...quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Iedereen doet nu alsof PSV het zo moeilijk heeft. Ze moeten meer letten op de huishouding dan voorheen, maar dat wil niet zeggen dat ze iedere speler voor een habbekrats moeten verkopen. Het belangrijkste is dat er nog altijd een degelijke selectie staat. Mertens heeft nog 3 jaar, waarom zou je hem dan in godsnaam verkopen voor een beperkt bedrag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zeg toch nergens dat ze hem voor een Habbekrts moeten verkopen. Als men 10 miljoen euro kan krijgen voor Mertens dan denk ik dat PSV dat gaat doen en ik vind 10 miljoen geen habbekrats hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Iedereen doet nu alsof PSV het zo moeilijk heeft. Ze moeten meer letten op de huishouding dan voorheen, maar dat wil niet zeggen dat ze iedere speler voor een habbekrats moeten verkopen. Het belangrijkste is dat er nog altijd een degelijke selectie staat. Mertens heeft nog 3 jaar, waarom zou je hem dan in godsnaam verkopen voor een beperkt bedrag?
Wat is het nu tvan het hebben van kapitaal op het veld wanneer je dat kapitaal laat afwaarderen?
En tuurlijk doet iedereen alsof PSV het moeilijk heeft, dat is toch gewoon zo in vergelijking met de tijd van Van Bommel die jij als voorbeeld aanhaalt. Naïef om te denken dat dat niet zo is.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
dit dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat er geld nodig is en je al een potentiële vervanger in huis hebt. Dat PSV geld nodig heeft zeggen ze zelf overigens...
Als je met de verkoop van Mertens en daardoor de aankoop van een verdediger er op vooruitgaat. De defensieve winst is dan groter dan het offensieve verlies wat je lijdt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Waarbij het geven van een kans, echt het geven van een kans is. Ik hoor mensen zeggen dat Depay een kans gekregen heeft met invalbeurten, maar dat is onzin natuurlijk. Een kans krijg je wanneer je daadwerkelijk volledige wedstrijden speelt op met regelmatige basis. Die heeft Depay nooit gehad. Hetzelfde geldt voor Koch en Hendrix. Kansen in de basis moeten ze krijgen, anders zijn het geen kansen. Bij PSV is het feitelijk altijd zeldzaam geweest dat ze ook maar invalbeurten kregen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien eindigt hij daar wel, feit is dat hij met Locadia de grootste kanshebber is om op korte termijn aan te haken op PSV-niveau. Als je die 2 al niet de kans geeft moet je ook geen grote bek hebben over het inpassen van jeugd en kan je beter je hele jeugdopleiding opdoeken....
Hoewel dat natuurlijk prima past in het beleid van PSV: A zeggen en B doen.
Nu is men aan het kijken naar spelers die zelfs 6 miljoen moeten kosten. Kortom, dat hele verhaal dat er meer naar de jeugd gekeken gaat worden, kan gewoon bij al die andere geluiden geschaard worden. Vind ik persoonlijk niet eens zo erg. Al denk ik niet dat we op het moment de juiste mensen op de juiste plek hebben voor een dergelijk beleid.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Wat is het nut van het hebben van kapitaal op het veld als je het nooit verkoopt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Kenju het volgende:
Wat is het nu tvan het hebben van kapitaal op het veld wanneer je dat kapitaal laat afwaarderen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Prijzen pakken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is het nut van het hebben van kapitaal op het veld als je het nooit verkoopt?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ok. Het is alleen zo dat je suggereert dat PSV perse moèt verkopen. Dat is gewoon niet zo. Als alle initiatieven twee jaar geleden mis waren gegaan, was het een ander verhaal geweest.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze hem voor een Habbekrts moeten verkopen. Als men 10 miljoen euro kan krijgen voor Mertens dan denk ik dat PSV dat gaat doen en ik vind 10 miljoen geen habbekrats hoor.
En tuurlijk doet iedereen alsof PSV het moeilijk heeft, dat is toch gewoon zo in vergelijking met de tijd van Van Bommel die jij als voorbeeld aanhaalt. Naïef om te denken dat dat niet zo is.Wat dacht je van het neer kunnen zetten van degelijke prestaties? Dat is waar het uiteindelijk om gaat natuurlijk. Een Mertens die nog 2 jaar heeft, verdien je ook genoeg aan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is het nut van het hebben van kapitaal op het veld als je het nooit verkoopt?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
En doordat je de spelers voor te veel op je balans hebt staan is je eigen schuld. Als je Mertens wel voor 1 miljoen had opgepikt ipv 6 miljoen, dan lijkt 10 miljoen bij verkoop ineens een veel mooier bedrag. Terwijl het om dezelfde speler gaat.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
PSV moet verkopen om aankopen te doen. Dat zijn niet mijn eigen woorden maar die van Brands.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Het is alleen zo dat je suggereert dat PSV perse moèt verkopen. Dat is gewoon niet zo. Als alle initiatieven twee jaar geleden mis waren gegaan, was het een ander verhaal geweest.
[..]
Wat dacht je van het neer kunnen zetten van degelijke prestaties? Dat is waar het uiteindelijk om gaat natuurlijk. Een Mertens die nog 2 jaar heeft, verdien je ook genoeg aan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat bedoel ik dus ook, in zijn invalbeurten hebben hij en Locadia laten zien dat er potentie in zit. Dat geeft geen garanties natuurlijk maar je geeft zo iemand de kans of niet. Hopen dat ze zich door middel van 5 invalbeurten ontwikkelen tot toppers heeft geen zin.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waarbij het geven van een kans, echt het geven van een kans is. Ik hoor mensen zeggen dat Depay een kans gekregen heeft met invalbeurten, maar dat is onzin natuurlijk. Een kans krijg je wanneer je daadwerkelijk volledige wedstrijden speelt op met regelmatige basis. Die heeft Depay nooit gehad. Hetzelfde geldt voor Koch en Hendrix. Kansen in de basis moeten ze krijgen, anders zijn het geen kansen. Bij PSV is het feitelijk altijd zeldzaam geweest dat ze ook maar invalbeurten kregen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Brands zijn woorden, niet de mijne....quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Het is alleen zo dat je suggereert dat PSV perse moèt verkopen. Dat is gewoon niet zo. Als alle initiatieven twee jaar geleden mis waren gegaan, was het een ander verhaal geweest.Wat met Mertens dus ook niet gelukt is, al reken ik dat hem niet aan. Het gaat er alleen om dat je met het geld voor Mertens de zwakke punten in de selectie aan zou kunnen pakken en je de vervanger al in huis hebt.quote:Wat dacht je van het neer kunnen zetten van degelijke prestaties? Dat is waar het uiteindelijk om gaat natuurlijk. Een Mertens die nog 2 jaar heeft, verdien je ook genoeg aan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/2013_Toulon_Tournament
http://www.viponlinesports.eu/sports/football.html
Spelen om 19:30 tegen Brazilië.![]()
Het was geen aanval, het was een constatering.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan bovenstaande beweringen? Argumenten ipv persoonlijke aanvallen graag
Ik heb jou in die weken dat ik hier actief ben nog niet 1x iets positiefs zien posten over PSV. Het is alleen maar zoeken naar dingen om over te zeiken. Je vindt jezelf vast een 'kritische supporter', maar ik vind je vooral een azijnzeiker.Te duur is geen argument. Een speler is waard wat hij waard is en op het moment dat je een speler koopt heb je geen garanties dat hij beter wordt. Mertens is misschien iets beter geworden, maar niet veel sinds hij bij PSV is. Echter, het bedrag dat er toen voor hem betaald werd is hij nu absoluut nog waard. Het argument wat hier eerder werd gegeven dat je betaalde salarissen moet meerekenen in een latere transferprijs is natuurlijk kolder, want voor die salarissen is gewoon arbeid geleverd en die had je ook betaald bij een bankzitter en Mertens verdient bovendien niet buitensporig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je als je je spelers te duur koopt. 2 jaar geleden viel men hier over elkaar heen om te roepen hoe goed PSV wel niet geïnvesteerd had en hoeveel die Mertens, Strootman, Matavz, Wijnaldum en Willems wel niet op gingen brengen. Die zouden wel eventjes allemaal met dikke winst doorverkocht worden.
Daarbij waren er ten tijde van de aankoop van deze jongens ook genoeg mensen kritisch over de prijzen. Onterecht, want in de internationale markt zijn vrijwel alle aankopen van PSV hun bedrag gewoon nog steeds waard. Behalve Wijnaldum misschien. Willems daarentegen is natuurlijk veel meer waard als wat er voor hem betaald is. Je moet ze dan natuurlijk wel verkopen voordat ze einde contract zijn en dat is de zorg die ik vooral heb bij PSV. Als je naar dat criterium kijkt kun je stellen dat er destijds te veel risico is genomen. Niet omdat de prijzen voor die spelers te hoog waren, maar omdat er teveel spelers tegen die (marktconforme, internationaal gezien) prijzen zijn gekocht.Inderdaad. 8 miljoen verkopen. En dan maak je ongeveer 2 miljoen winst op een speler die nauwelijks beter is geworden. Dat noem ik dan best aardig gehandeld, eerlijk gezegd.quote:Dan moet er nog heel wat gebeuren![]()
8 miljoen gewoon verkopen, maar zelfs dat is dus niet eens geboden blijkbaar.![]()
Wat is winst? Hij heeft ook salaris plus extra premies gekost...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:04 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Inderdaad. 8 miljoen verkopen. En dan maak je ongeveer 2 miljoen winst op een speler die nauwelijks beter is geworden. Dat noem ik dan best aardig gehandeld, eerlijk gezegd.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Dat is een dom argument, want dat betaal je voor elke speler, zoals ik ook al aangaf. Kosten van betaald salaris moet je natuurlijk niet meenemen in een toekomstige transferprijs. Dat doet niemand, bovendien moet zijn volgende club ook weer salaris gaan betalen. En de opvolger van Mertens kost ook weer salaris. Je moet structurele kosten en incidentele kosten los van elkaar zien, dat lijkt me een boekhoudkundig ABC-tje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat is winst? Hij heeft ook salaris plus extra premies gekost...
Als je zo gaat tellen, dan moet je ook de merchandise met zijn naam er op meenemen en moet je beoordelen of er dankzij zijn goals en assists ook extra geld in het laatje is gekomen.
edit: trouwens, als je zijn salaris meetelt, dan speel je ongeveer kiet en heb je wel 2 jaar een speler gehad die behoorlijk wat doelpunten heeft gemaakt en assists heeft gegeven.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ad_Infinitum op 29-05-2013 19:10:52 ]![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Komop jongens Mertens heeft een 3jarig contract, een bedrag van +/-15 miljoen zou logisch zijn.![]()
![]()
Hey. Geen mod meer? Dan kun je nu zonder rem trollen?quote:
Mooi voor je man.
Wel eens met je. 15 miljoen is bespottelijk voor Mertens.![]()
Ik wou net zeggen dat ik serieus was; toen deed je een editquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Hey. Geen mod meer? Dan kun je nu zonder rem trollen?
Mooi voor je man.
Wel eens met je. 15 miljoen is bespottelijk voor Mertens.![]()
![]()
Ik vond dat mijn post wel wat inhoud kon gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik serieus was; toen deed je een edit
Ik snap niet waar een dergelijk bedrag vandaan komt. Mertens is voor PSV best belangrijk en heeft goede stats, maar komt voor elke sterke competitie gewoon zwaar tekort. Rusland of Turkije zou nog kunnen en daar willen ze misschien wel 8 miljoen neerleggen voor hem, misschien zelfs 10 als ze zijn statistieken zwaarder laten wegen dan zijn spel. Maar dat is echt de max en zelfs dan lach ik de kopende partij hartelijk uit. Denk dat ergens tussen de 6 en 8 realistisch is.![]()
Als je een speler als Wijnaldum voor 5 miljoen koopt kun je voor Mertens niet tussen de 6 en 8 miljoen meer vragen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Ik vond dat mijn post wel wat inhoud kon gebruiken.
Ik snap niet waar een dergelijk bedrag vandaan komt. Mertens is voor PSV best belangrijk en heeft goede stats, maar komt voor elke sterke competitie gewoon zwaar tekort. Rusland of Turkije zou nog kunnen en daar willen ze misschien wel 8 miljoen neerleggen voor hem, misschien zelfs 10 als ze zijn statistieken zwaarder laten wegen dan zijn spel. Maar dat is echt de max en zelfs dan lach ik de kopende partij hartelijk uit. Denk dat ergens tussen de 6 en 8 realistisch is.
2011/2012 14 assists / 21 doelpunten
2012/2013 17 assists / 16 doelpunten
Alleen op basis van de statistieken is hij al veel meer waard. Op transfermarkt.de ook gewoon gewaardeerd op 12 miljoen net als Strootman.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Voor Wijnaldum heb je dus ook veel te veel betaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je een speler als Wijnaldum voor 5 miljoen koopt kun je voor Mertens niet tussen de 6 en 8 miljoen meer vragen.
Alleen op basis van de statistieken is hij al veel meer waard. Op transfermarkt.de ook gewoon gewaardeerd op 12 miljoen net als Strootman.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Heb je de stats van Wijnaldum er naast gelegd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je een speler als Wijnaldum voor 5 miljoen koopt kun je voor Mertens niet tussen de 6 en 8 miljoen meer vragen.
Alleen op basis van de statistieken is hij al veel meer waard. Op transfermarkt.de ook gewoon gewaardeerd op 12 miljoen net als Strootman.![]()
Er is nou eenmaal veel om over te zeiken en dan ga ik het niet mooier maken dan het is. Maar noem eens wat voorbeelden zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:04 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het was geen aanval, het was een constatering.
Ik heb jou in die weken dat ik hier actief ben nog niet 1x iets positiefs zien posten over PSV. Het is alleen maar zoeken naar dingen om over te zeiken. Je vindt jezelf vast een 'kritische supporter', maar ik vind je vooral een azijnzeiker.Dus op de nationale markt hebben we tegen internationale marktprijzen ingekocht volgens jou. Dat is imho dus 'te duur'. Je mag best een keer de beurs flink trekken voor een uitzonderlijke speler of een speler op een positie waar versterking absoluut noodzakelijk is maar er is destijds voor iedereen met uitzondering van Willems en Derijck de hoofdprijs betaalt. Voor die laatste twee geldt dan ook dat de prestaties naar verhouding zijn...quote:Te duur is geen argument. Een speler is waard wat hij waard is en op het moment dat je een speler koopt heb je geen garanties dat hij beter wordt. Mertens is misschien iets beter geworden, maar niet veel sinds hij bij PSV is. Echter, het bedrag dat er toen voor hem betaald werd is hij nu absoluut nog waard. Het argument wat hier eerder werd gegeven dat je betaalde salarissen moet meerekenen in een latere transferprijs is natuurlijk kolder, want voor die salarissen is gewoon arbeid geleverd en die had je ook betaald bij een bankzitter en Mertens verdient bovendien niet buitensporig.
Daarbij waren er ten tijde van de aankoop van deze jongens ook genoeg mensen kritisch over de prijzen. Onterecht, want in de internationale markt zijn vrijwel alle aankopen van PSV hun bedrag gewoon nog steeds waard. Behalve Wijnaldum misschien. Willems daarentegen is natuurlijk veel meer waard als wat er voor hem betaald is. Je moet ze dan natuurlijk wel verkopen voordat ze einde contract zijn en dat is de zorg die ik vooral heb bij PSV. Als je naar dat criterium kijkt kun je stellen dat er destijds te veel risico is genomen. Niet omdat de prijzen voor die spelers te hoog waren, maar omdat er teveel spelers tegen die (marktconforme, internationaal gezien) prijzen zijn gekocht.
Wijnaldum was niet alleen te duur maar ook een volstrekt overbodige aankoop destijds. Dus eigenlijk was hij gewoon 5 miljoen te duur. Vergelijkbaar met nu nog voor 5 miljoen een linksbuiten gaan kopen terwijl je Mertens en Depay al hebt.
Over het feit of we al dat geld nog terug gaan zien maakte ik me toen ook al druk. Er valt er altijd wel eentje tegen, er zit er altijd wel eentje tussen die zijn contract gewoon uitdient, je hebt het risico op carrière-beëindigende blessures en dan nog de onvoorspelbaarheid van de markt. Maw: idd teveel risico genomen en daarom dus 'te duur'. Wat het nemen van teveel risico betreft zijn we het dus met elkaar eens.Ben je het zowaar weer met me eens, ben jij nu ook een azijnpisser of zie je jezelf als 'kritische supporter'?quote:Inderdaad. 8 miljoen verkopen. En dan maak je ongeveer 2 miljoen winst op een speler die nauwelijks beter is geworden. Dat noem ik dan best aardig gehandeld, eerlijk gezegd.![]()
Overigens is hij nog niet verkocht, er ligt voor zover bekend niet eens een bod. Het is maar zeer de vraag of je dat er dus ooit voor gaat krijgen.
Voor 8 miljoen mag van mij trouwens elke speler vertrekken excluis Strootman. Denk alleen niet dat er ook maar één bij zit die dat waard is verder...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom zou een speler meer waard zijn als hij door een buitenlandse club wordt gekocht? Dat is gewoon pure onzin. Een speler is gewoon waard wat hij waard is, ongeacht of PSV of Manchester United hem koopt.![]()
Niet te veel betaald, maar die hadden ze nooit moeten halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor Wijnaldum heb je dus ook veel te veel betaaldCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
tuurlijk wel te veel betaald. 1 jarig contract en dan 5 miljoenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Niet te veel betaald, maar die hadden ze nooit moeten halen.. En hij was idd niet nodig.
Daar ben ik het deels wel mee eens. Men wilde de opvolger van Toivonen vast halen, maar heeft gewoon verkeerd gescout. Tel daarbij op dat Wijnaldum perse op een positie wil spelen waar hij niet tot zijn recht komt en je moet concluderen dat het een domme aankoop was. En gelet op zijn éénjarige contract had je hem alleen moeten halen voor max 2 miljoen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Niet te veel betaald, maar die hadden ze nooit moeten halen.
Toch denk ik dat ook Wijnaldum gewoon 5 miljoen waard is voor een club waar hij binnen de speelstijl past.![]()
Ze hebben allemaal een stap omhoog gemaakt, ze hebben zich al dan niet bewezen bij een topclub en als ze dan nog net zo veel waard zijn als 2 jaar geleden is dat niet best.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Waarom zou een speler meer waard zijn als hij door een buitenlandse club wordt gekocht? Dat is gewoon pure onzin. Een speler is gewoon waard wat hij waard is, ongeacht of PSV of Manchester United hem koopt.
Als PSV Strootman nu zou verkopen voor 15 miljoen aan Man United en hij krijgt daar een basisplaats is hij 'zomaar' 30+ miljoen waard."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
onzin, het heeft ook met zijn contract, zijn salaris en de reputatie van de club te maken. Als Neymar een Nigeriaan zou zijn en bij FC mumbasa zou spelen dan zou hij ook niet de hoofdprijs opleveren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Waarom zou een speler meer waard zijn als hij door een buitenlandse club wordt gekocht? Dat is gewoon pure onzin. Een speler is gewoon waard wat hij waard is, ongeacht of PSV of Manchester United hem koopt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dus je vindt zelf ook dat hij te duur gehaald is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels wel mee eens. Men wilde de opvolger van Toivonen vast halen, maar heeft gewoon verkeerd gescout. Tel daarbij op dat Wijnaldum perse op een positie wil spelen waar hij niet tot zijn recht komt en je moet concluderen dat het een domme aankoop was. En gelet op zijn éénjarige contract had je hem alleen moeten halen voor max 2 miljoen.
We hadden destijds met Labyad de opvolger al in huis en we hadden Baklap als stand-in. Debiel om dan een speler te halen die je eigen jeugd in de weg zit en er nota bene in de verdediging alle noodzaak was om daar in te investeren.Zijn statistieken zijn vrij aardig natuurlijk. Komend seizoen mag hij het laten zien zoals de zaken er op dit moment voor staan.quote:Toch denk ik dat ook Wijnaldum gewoon 5 miljoen waard is voor een club waar hij binnen de speelstijl past."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, maar als Mertens nu 8 waard zou zijn, dan heeft hij die stap gemaakt en is hij dus niet voor te veel aangekocht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een stap omhoog gemaakt, ze hebben zich al dan niet bewezen bij een topclub en als ze dan nog net zo veel waard zijn als 2 jaar geleden is dat niet best.
Als PSV Strootman nu zou verkopen voor 15 miljoen aan Man United en hij krijgt daar een basisplaats is hij 'zomaar' 30+ miljoen waard.
Als Manchester hem destijds had willen kopen, dan hadden ze er toen ook geen 8 voor betaald.![]()
Dat zou een jaar te laat zijn, nu heeft hij nog een 2 jarig contract. Misschien heeft er een Russische club interesse voor 5 miljoen.quote:Zijn statistieken zijn vrij aardig natuurlijk. Komend seizoen mag hij het laten zien zoals de zaken er op dit moment voor staan.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ja, want iedereen is zo'n idioot als Brands.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef BlaZ het volgende:
Als je een speler als Wijnaldum voor 5 miljoen koopt kun je voor Mertens niet tussen de 6 en 8 miljoen meer vragen.![]()
Zoals ik al zei: ik heb het meer over die hele groep in zijn algemeenheid. Op dit moment zou je in het gunstigste geval op een bescheiden winstje mogen rekenen als je ze allemaal verkocht zou krijgen, wat sowieso onwaarschijnlijk is. Er zal er altijd wel minstens 1 zijn contract uitdienen of voor een habbekrats in het laatste contractjaar vertrekken. Zijn dat er twee dan is het al nagenoeg onmogelijk om nog winst op die groep te maken of je moet Strootman voor 25 miljoen verkopen oid...quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja, maar als Mertens nu 8 waard zou zijn, dan heeft hij die stap gemaakt en is hij dus niet voor te veel aangekocht."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
*shrugs* Zo staat het er op dit moment voor iig. Toivonen gaat richting Jong PSV zolang hij niet de intentie uitspreekt om bij te tekenen dus dan is Wijngum nummer één voor de positie achter de spitsen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zou een jaar te laat zijn, nu heeft hij nog een 2 jarig contract. Misschien heeft er een Russische club interesse voor 5 miljoen.
Zodra Toivonen wel bijtekent (dan zal er eerst aardig wat aan damage control gedaan moeten worden want hij schijnt echt 'not amused' te zijn, goh, wie zou dat kunnen denken?) is dat overigens helemaal slecht nieuws voor de waarde van Wijnaldum want dan wordt het waarschijnlijk banken voor 'm en is hij na volgend seizoen een bankzitter met nog maar een eenjarig contract.
Maar misschien wordt Brands dan wel TD bij een Russische club, dan legt hij zo 5 miljoen neer voor 'm
Zou mooi zijn als we voor Brands zelf ook een mooie transfersom konden vangenquote:Maar misschien wordt Brands dan wel TD bij een Russische club, dan legt hij zo 5 miljoen neer voor 'm
Zoet heeft een prima seizoen achter de rugquote:DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Je maakt wel winst want daarop is alleen een groot deel afgeschreven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef TIM-846 het volgende:
Daar is dan ook niet echt winst op gemaakt toch als je zijn investering, salaris en tekengeld erbij optelt?DeLuna vindt me dik ;(
Goed punt, die zag ik even over het hoofd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoet heeft een prima seizoen achter de rug![]()
omg krijgen we dat. Hij heeft een paar aardige wedstrijden gehad, meer niet. Enorm wisselvallig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat PSV hem te vroeg heeft laten gaan.DeLuna vindt me dik ;(
Toivonen of Wijnaldumquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Wie zou eigenlijk de perfecte aanvoerder na Strootman zijn?
Ik kan me 123 geen speler bedenkenXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Toivonen zien we niet meer terug, Wijnaldum is niet echt een leider toch?quote:
Is meer een stille jongen.![]()
Toivonen gaat wel bijtekenen, die heeft geen zin om in het 2e te spelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen zien we niet meer terug, Wijnaldum is niet echt een leider toch?
Is meer een stille jongen.![]()
Waarom niet? WInst is winst, en verlies is verlies. Dat je daar in niet-monetaire hoeveelheid ook iets voor terug hebt gekregen is natuurlijk wel een gegeven. Maar ook op dat vlak maak je een verlies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat is een dom argument, want dat betaal je voor elke speler, zoals ik ook al aangaf. Kosten van betaald salaris moet je natuurlijk niet meenemen in een toekomstige transferprijs.
Feit is dat dat geld uit dezelfde portemonnee komt en bijv. het vertrek van een Engelaar ook meer ruimte biedt. Bij de aankoop van een speler houd je ook rekening met wat hij aan salaris moet kosten. Kortom, het is helemaal geen dom argument. Sterker nog, het is wat dom (kortzichtig) om het eea in simpele termen van winst en verlies te zien.Als dat een noemenswaardig bedrag is zeker weten. Maar PSV is veel te klein om dergelijke bronnen in noemenswaardige mate te kunnen genereren.quote:Als je zo gaat tellen, dan moet je ook de merchandise met zijn naam er op meenemenDit is te lastig te vertalen in geld. Immers zijn veldprestaties geen individuele prestaties en zijn prestaties an sich ook niet helemaal in geld uit te drukken.quote:en moet je beoordelen of er dankzij zijn goals en assists ook extra geld in het laatje is gekomen.
Maar feitelijk is dit natuurlijk onderdeel van de kwaliteiten van een speler. Dat is juist het voornaamste op grond waarvan een prijs hoger of lager uitvalt. PSV kan vragen wat het wil, en die extra hoogte naast zijn contractuele afkoopsom is juist op zijn kwaliteiten gebaseerd.Zeker, en dus moet je bepalen of dat zijn salaris waard was. Het antwoord is alleen maar positief wanneer hij afdoende gepresteerd heeft. Maar het gaat me niet om de noemer 'winst' die je gebruikte, maar dat je stelde dat het 2 miljoen was op basis van dat simpele verschil tussen aankoop en verkoop.quote:edit: trouwens, als je zijn salaris meetelt, dan speel je ongeveer kiet en heb je wel 2 jaar een speler gehad die behoorlijk wat doelpunten heeft gemaakt en assists heeft gegeven.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Heb het idee dat Wijnaldum wel een leider figuur is. Dat zag je ook bij die onzin toen de spelersbus opgewacht ging worden. Stonden Wijnaldum en Lens vooraan om met mensen te praten enz.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen zien we niet meer terug, Wijnaldum is niet echt een leider toch?
Is meer een stille jongen.
Buiten Wijnaldum, als je Toivonen niet meer wilt rekenen, kan ik echt niemand bedenken in deze selectie.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ja dat is wel zo, maar die is ook wel wat gewend van Feyenoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb het idee dat Wijnaldum wel een leider figuur is. Dat zag je ook bij die onzin toen de spelersbus opgewacht ging worden. Stonden Wijnaldum en Lens vooraan om met mensen te praten enz.
Buiten Wijnaldum, als je Toivonen niet meer wilt rekenen, kan ik echt niemand bedenken in deze selectie.
Ook echt niemand achterin die een leidertje kan zijn, Derijck misschien.![]()
Ik denk dat het bij Gini meer een sociaal ding is. Een man(-netje) van het volk die zich nooit te goed voor mensen wil voelen. Daarnaast een soort van plicht naar supporters toe die verwachten dat ze bepaalde rechten hebben. Dat laatste was bij Lens waarschijnlijk de enige reden, plus het gegeven dat hij die verantwoordelijkheid wilde nemen als één van de groep.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb het idee dat Wijnaldum wel een leider figuur is. Dat zag je ook bij die onzin toen de spelersbus opgewacht ging worden. Stonden Wijnaldum en Lens vooraan om met mensen te praten enz.Dereijck in geen enkel opzicht. Kan er geen kut van, en geniet dus weinig respect. Daarnaast is het gewoon een stil kuiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar die is ook wel wat gewend van Feyenoord
Ook echt niemand achterin die een leidertje kan zijn, Derijck misschien.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Baseer het ook enkel op zijn Ado periode toen hij aanvoerder was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:56 schreef Kenju het volgende:
Dereijck in geen enkel opzicht. Kan er geen kut van, en geniet dus weinig respect. Daarnaast is het gewoon een stil kuiken.![]()
Lijkt me niet handig om Derijck aanvoerder te makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar die is ook wel wat gewend van Feyenoord
Ook echt niemand achterin die een leidertje kan zijn, Derijck misschien.Ten eerste speelt die volgend seizoen hopelijk 3 wedstrijden ivm schorsingen en ten tweede is het niet iemand die mensen gaat corrigeren.
Dan zou ik haast nog zeggen maak Zoet maar reserve aanvoerder, geen idee of die z'n mond open durft te trekken maar haalt waarschijnlijk wel een van de hoogste niveaus van deze selectie
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
jij rekent ook de benzinekosten bij je auto als je hem in gaat ruilen bij de dealer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waarom niet? WInst is winst, en verlies is verlies. Dat je daar in niet-monetaire hoeveelheid ook iets voor terug hebt gekregen is natuurlijk wel een gegeven. Maar ook op dat vlak maak je een verlies.
Feit is dat dat geld uit dezelfde portemonnee komt en bijv. het vertrek van een Engelaar ook meer ruimte biedt. Bij de aankoop van een speler houd je ook rekening met wat hij aan salaris moet kosten. Kortom, het is helemaal geen dom argument. Sterker nog, het is wat dom (kortzichtig) om het eea in simpele termen van winst en verlies te zien.
[..]
Als dat een noemenswaardig bedrag is zeker weten. Maar PSV is veel te klein om dergelijke bronnen in noemenswaardige mate te kunnen genereren.
[..]
Dit is te lastig te vertalen in geld. Immers zijn veldprestaties geen individuele prestaties en zijn prestaties an sich ook niet helemaal in geld uit te drukken.
Maar feitelijk is dit natuurlijk onderdeel van de kwaliteiten van een speler. Dat is juist het voornaamste op grond waarvan een prijs hoger of lager uitvalt. PSV kan vragen wat het wil, en die extra hoogte naast zijn contractuele afkoopsom is juist op zijn kwaliteiten gebaseerd.
[..]
Zeker, en dus moet je bepalen of dat zijn salaris waard was. Het antwoord is alleen maar positief wanneer hij afdoende gepresteerd heeft. Maar het gaat me niet om de noemer 'winst' die je gebruikte, maar dat je stelde dat het 2 miljoen was op basis van dat simpele verschil tussen aankoop en verkoop.DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij rekent ook de benzinekosten bij je auto als je hem in gaat ruilen bij de dealer?
Ik verwacht geen winst bij de verkoop van een auto.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij rekent ook de benzinekosten bij je auto als je hem in gaat ruilen bij de dealer?WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
ik verwacht ook niet persé winst bij voetballers. In de eerste plaats haal je ze als productiemiddelen. Als zodanig staan ze ook op de balans en als zodanig schrijf je ook op ze af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik verwacht geen winst bij de verkoop van een auto.DeLuna vindt me dik ;(
Kortom, je bent het met me eens dat een winst-gegeven niet zo simpel werkt als het verschil tussen aankoop en verkoop....quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwacht ook niet persé winst bij voetballers. In de eerste plaats haal je ze als productiemiddelen. Als zodanig staan ze ook op de balans en als zodanig schrijf je ook op ze af.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
ja dat slaat namelijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kortom, je bent het met me eens dat een winst-gegeven niet zo simpel werkt als het verschil tussen aankoop en verkoop....
Je kan toch moeilijk zeggen dat Bommel bijvoorbeeld een ramp was dat hij gratis weg ging. Zijn laatste jaar was enorm goed. Ja dat kost je 2,5 miljoen maar leverde meer op op het veld.DeLuna vindt me dik ;(
terwijl een Afellay wel verkocht werd maar daardoor CL miljoenen mis liep.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat slaat namelijk helemaal nergens op.
Je kan toch moeilijk zeggen dat Bommel bijvoorbeeld een ramp was dat hij gratis weg ging. Zijn laatste jaar was enorm goed. Ja dat kost je 2,5 miljoen maar leverde meer op op het veld.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
ja was ook totaal belachelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
terwijl een Afellay wel verkocht werd maar daardoor CL miljoenen mis liep.DeLuna vindt me dik ;(
DeLuna vindt me dik ;(
Dat was dus die niet monetaire waarde. Ik had het over dat sommetje dat hij maakte waarbij het stelde dat het om 2 miljoen opbrengst ging. Of is het zo lastig voor je om te lezen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef rubbereend het volgende:
Je kan toch moeilijk zeggen dat Bommel bijvoorbeeld een ramp was dat hij gratis weg ging. Zijn laatste jaar was enorm goed. Ja dat kost je 2,5 miljoen maar leverde meer op op het veld.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
mijn post was een reactie op jouw reactie op mijn postquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat was dus die niet monetaire waarde. Ik had het over dat sommetje dat hij maakte waarbij het stelde dat het om 2 miljoen opbrengst ging. Of is het zo lastig voor je om te lezen?DeLuna vindt me dik ;(
Volgens mij begon het met een reactie van jou op deze post van mij, waarmee ik reageerde op Ad-Infinitum.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn post was een reactie op jouw reactie op mijn postDit vind ik een lastige. Het was niet alsof Afellay een geweldig seizoen meemaakte. Die controlerende rol waarin Rutten hem liet spelen bracht niets. En de marktwaarde van Afellay was hierdoor alleen maar gekelderd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
terwijl een Afellay wel verkocht werd maar daardoor CL miljoenen mis liep.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
daar begon het mee, maar ik reageerde vooral op jou en we waren het hoofdzakelijk eens
DeLuna vindt me dik ;(
Psv moet een opleidingsclub worden waar spelers voor max2 miljoen worden gehaald en doorverkocht worden.
Kappen met spelers kopen voor 7miljoenNothing to see here, carry on![]()
Gaat onze beste speler wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:19 schreef rubbereend het volgende:
Narsingh mikt op rentree in voorbereiding![]()
Jaman helemaal gelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als Narsingh je beste speler is kun je leuk meedoen om plaats vijf.![]()
Het is een dienende speler. Als dat je beste man is dan heb ik ook wel twijfels of PSV om het kampioenschap gaat spelen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Inderdaad en bovendien een speler die voornamelijk goed is op de counter. Ach gelukkig is het de eredivisie, was het de premier league dan zouden we ons druk mogen maken over degradatie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is een dienende speler. Als dat je beste man is dan heb ik ook wel twijfels of PSV om het kampioenschap gaat spelen.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Gewoon rustig brengen, dan komt het goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Narsingh heeft al een jaar niet gespeeld. Daar is niks meer van over.![]()
![]()
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef RijstNatie het volgende:
Psv moet een opleidingsclub worden waar spelers voor max2 miljoen worden gehaald en doorverkocht worden.
Kappen met spelers kopen voor 7miljoen![]()
Een jaar ja?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Narsingh heeft al een jaar niet gespeeld. Daar is niks meer van over.
Ik dacht 5-6 maanden.![]()
Toevallig op EL?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond trouwens bekerfinale PSV A1 - Feyenoord A1![]()
in Almelo, ga wel even een kijkje nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond trouwens bekerfinale PSV A1 - Feyenoord A1Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Kan helaas niet, anders was ik wel even gegaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond trouwens bekerfinale PSV A1 - Feyenoord A1Brutal. Fucking. Metal.![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Ja, laten we de hele structuur omgooien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef RijstNatie het volgende:
Kappen met spelers kopen voor 7miljoenHoe langer hij geblesseerd is, hoe beter hij wordt kennelijk. Dat was bij Toivonen ook zo. Allemaal onzin. Op momenten dat PSV op volle oorlogssterkte was, kon het net zo goed falen tegen de meest zwakke tegenstanders.quote:![]()
van vanochtend:quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens Sloveense media zou Stuttgart interesse hebben in Matavz.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-05-2013 om 10:43:07Volgens zaakwaarnemer is er geen enkele toenadering geweest van #Stuttgart richting #Matavz en/of #PSV. Waarvan akte. reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Oh, ik las het net op het AD. Excuusquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van vanochtend:twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-05-2013 om 10:43:07Volgens zaakwaarnemer is er geen enkele toenadering geweest van #Stuttgart richting #Matavz en/of #PSV. Waarvan akte. reageer retweet
Er zou toch interesse kunnen zijn zonder dat er al contact is gezocht?![]()
Van mij mag hij verkocht worden, goede speler in vorm maar niet betrouwbaar genoeg en eigenlijk te duur om op de bank te zetten. Dat geld kunnen we elders beter besteden.![]()
die interesse zal dan een shortlist zijn waar hij alsnog met vele andere spelers opstaat. Heb je ook vrij weinig aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef StijnDa het volgende:
Er zou toch interesse kunnen zijn zonder dat er al contact is gezocht?![]()
Van mij mag hij verkocht worden, goede speler in vorm maar niet betrouwbaar genoeg en eigenlijk te duur om op de bank te zetten. Dat geld kunnen we elders beter besteden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De hele eredivisie zal wel ergens op een shortlist staan idd... "Interesse" of "belangstelling" begint voor mij pas bij contact tussen (zaakwaarnemers van) spelers en clubs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
die interesse zal dan een shortlist zijn waar hij alsnog met vele andere spelers opstaat. Heb je ook vrij weinig aan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
achja, in deze tijd is niks al een transfergerucht, we zullen er nog wel mee doodgegooid gaan worden de komende tijd.DeLuna vindt me dik ;(
Waar is de tijd gebleven dat je alleen maar geruchten in het blad VI op woensdag kon zien en de bevestigde transfers op teletekst
jaaaaaaaaaaaaaaatwitter:PSV twitterde op donderdag 30-05-2013 om 17:28:27Mirte Roelvink en Lisanne Vermeulen gaan het team van @PSVFCEindhoven versterken de komende twee seizoenen. #psvfce http://t.co/bCQKoEiWQN reageer retweet
![]()
De nieuwsrubriek, jarenlang de enige reden geweest waarom ik nog een abbo had, nu zie ik al helemáál geen reden meer om ooit nog lid te wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je alleen maar geruchten in het blad VI op woensdag kon zien en de bevestigde transfers op teletekst
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
en Lisanne Vermeulen gaan het team van @PSVFCEindhoven versterken de komend
DeLuna vindt me dik ;(
Ik ben het een keer met je eensquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:38 schreef BlaZ het volgende:
Praten over vrouwenvoetbal is topicvervuiling
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:38 schreef BlaZ het volgende:
Praten over vrouwenvoetbal is topicvervuiling
Vrouwenvoetbal![]()
![]()
Donderdag komt er een filmpje van het nieuwe shirt onlineIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Manolev scoort alweer voor het nationale elftal.quote:Stanislav Manolev maakte in het shirt van PSV drie doelpunten in 76 competitiewedstrijden, maar vindt voor de Bulgaarse ploeg gemakkelijker het net. Donderdag was de rechtsback opnieuw trefzeker voor zijn vaderland: tegen Japan maakte Manolev zijn vierde interlanddoelpunt in zijn 31ste wedstrijd voor Bulgarije.Land of the free. Home of the brave.![]()
Wereldgoal, weer een miljoen bij zijn transferwaarde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Scarface88 het volgende:
Manolev scoort alweer voor het nationale elftal.
[..]![]()
Dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wereldgoal, weer een miljoen bij zijn transferwaarde.Land of the free. Home of the brave.![]()
Alleen de echte kunnen datquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Scarface88 het volgende:
Manolev scoort alweer voor het nationale elftal.
[..]
Cristiano Ronaldo
Bale
Manolev![]()
4 uit 31. Maar goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef BlaZ het volgende:
Die Manolev scoort zo ongeveer elke 2 interlands
Dit was gewoon een slechte vrije trap. Beetje keeper pakt die gewoon klemvast.
Fantastische effect bal. Wat een wereldspeler (je weet nooit wie er meeleest).![]()
Wat is deze?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://twitter.com/MohamedRayhi94/status/338680186906218497
hmm![]()
https://twitter.com/MohamedRayhi94/status/338388556416434178quote:
Liefde blijft altijd, ongeacht welke club, weettogh?![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
hmm
Dat vind ik wel íets anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/MohamedRayhi94/status/338388556416434178
Liefde blijft altijd, ongeacht welke club, weettogh?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee. Alles wat Ajax-shirt aan heeft moet dood. Sowieso vind ik voetbalshirts aantrekken altijd wat triest. Behalve op het veld dan als je moet spelen, dan kun je niet anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/MohamedRayhi94/status/338388556416434178
Liefde blijft altijd, ongeacht welke club, weettogh?![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Alles wat Ajax-shirt aan heeft moet dood. Sowieso vind ik voetbalshirts aantrekken altijd wat triest. Behalve op het veld dan als je moet spelen, dan kun je niet anders.
quote:Bazoer weet nog wel uit welke jeugd hij komttwitter:Riechedly_B twitterde op donderdag 30-05-2013 om 15:51:10Succes vanavond boys! @RaiVloet @MohamedRayhi94 @mosadaa ❤ reageer retweet
![]()
![]()
Zonde bro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Alles wat Ajax-shirt aan heeft moet dood.
Land of the free. Home of the brave.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Net na overlijden is ze nog lekker warm hoor. Is toch geen relatiemateriaal.Wat.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
Nee. Alles wat Ajax-shirt aan heeft moet dood.
U MAD?![]()
Stoer hoor. Jeetje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef Knalerwtje het volgende:
Nee. Alles wat Ajax-shirt aan heeft moet dood.![]()
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
hmmIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
hmmXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik draag geen voetbalshirts. Vind ik wat kansloos.quote:
Tenzij je een wedstrijd bezoekt, maar we weten beide wel beter.![]()
![]()
Ik weet heul niet beter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik draag geen voetbalshirts. Vind ik wat kansloos.
Tenzij je een wedstrijd bezoekt, maar we weten beide wel beter.![]()
Hardcore jongens hoor.
''Alles wat een Ajax-shirt aan heeft moet dood''.
Zelfs ik zeg dat niet over PSV.![]()
Ik draag ze juist niet als ik wedstrijden bezoek eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik draag geen voetbalshirts. Vind ik wat kansloos.
Tenzij je een wedstrijd bezoekt, maar we weten beide wel beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik draag ze juist niet als ik wedstrijden bezoek eigenlijk.![]()
Niet iedereen gaat mee in jouw denkvermogen, kip.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Mensen die serieus denken dat ik een dergelijke opmerking meen. Damn.![]()
Ik kan het gewoon lezen hoor, probeer me niet voor de gek te houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
4 uit 31. Maar goed.
Dit was gewoon een slechte vrije trap. Beetje keeper pakt die gewoon klemvast.
Fantastische effect bal. Wat een wereldspeler (je weet nooit wie er meeleest).
Was een mooie goal![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Triootje is nooit fout![]()
Dat doet niks af van de triestheid van zo'n opmerking natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Mensen die serieus denken dat ik een dergelijke opmerking meen. Damn.quote:![]()
![]()
![]()
Hahahahahaha, met haar heb ik het echt ooit gedaan. Geniaal dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Triootje is nooit fout![]()
Thijsquote:twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-05-2013 om 10:43:07Volgens zaakwaarnemer is er geen enkele toenadering geweest van #Stuttgart richting #Matavz en/of #PSV. Waarvan akte. reageer retweet
![]()
![]()
Kip?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat mee in jouw denkvermogen, kip.![]()
ik dacht even bij het zien van die foto dat Zlatan, VDW en Maxwell bij PSV hadden getekendquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thijs[ afbeelding ]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-05-2013 om 10:43:07Volgens zaakwaarnemer is er geen enkele toenadering geweest van #Stuttgart richting #Matavz en/of #PSV. Waarvan akte. reageer retweet
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Necrofilie, nicequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Net na overlijden is ze nog lekker warm hoor. Is toch geen relatiemateriaal.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Zlatan hebben we voor 1 dag en de beste verdediger ter wereld ook voor 1 dagje in Eindhovenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef TLC het volgende:
[..]
ik dacht even bij het zien van die foto dat Zlatan, VDW en Maxwell bij PSV hadden getekend
Zijn we toch een keer de beste:
Beste aanvaller ter wereld: Zlatan
Middenveld: Strootman
Verdediging: Thiago Silva![]()
![]()
Nee. Moet ik echt even van herstellen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jongen, daar had je niet van terug.![]()
twitter:bart_hoffman twitterde op donderdag 30-05-2013 om 19:35:17Marcel Brands verwacht niet dat er van deze selectie A-junioren al spelers zijn die volgend jaar van waarde in het eerste kunnen zijn. (1/2) reageer retweet
twitter:bart_hoffman twitterde op donderdag 30-05-2013 om 19:37:25"Alleen Jorrit Hendrix kan mogelijk stappen zetten. Het merendeel van deze ploeg is ook pas eerstejaars A-junior", aldus Brands. (2/2) reageer retweet
![]()
Tja. Van de A1 is dat gewoon realisme. Wil niet zeggen dat ze niet af en toe mee moeten trainen en doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
twitter:bart_hoffman twitterde op donderdag 30-05-2013 om 19:35:17Marcel Brands verwacht niet dat er van deze selectie A-junioren al spelers zijn die volgend jaar van waarde in het eerste kunnen zijn. (1/2) reageer retweet
twitter:bart_hoffman twitterde op donderdag 30-05-2013 om 19:37:25"Alleen Jorrit Hendrix kan mogelijk stappen zetten. Het merendeel van deze ploeg is ook pas eerstejaars A-junior", aldus Brands. (2/2) reageer retweet
![]()
Kijk uit Marcel, zo'n open deur intrappen kan behoorlijk gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
En vervolgens naar een Duitse subtopper en vervolgens weer terug naar Nederland.quote:
5 jaar verder. Paar miljoen rijker en volledig gemotiveerd om weer in de kelder van Europa te spelen.![]()
Sparta?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Bazoer weet nog wel uit welke jeugd hij komttwitter:Riechedly_B twitterde op donderdag 30-05-2013 om 15:51:10Succes vanavond boys! @RaiVloet @MohamedRayhi94 @mosadaa ❤ reageer retweet
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |