abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127113117

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012

Johan Cruijff Schaal (9x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012

Europacup I (1x)
1988

UEFA Cup (1x)
1978

n.n.b.

n.n.b.

n.n.b.

n.n.b.

SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_127113246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, dat spelletje speelt PSV al jaren, meestal komt er niemand van al die namen die in het begin van de zomer worden geroepen :')
Weet niet of ik dat zo erg zal vinden
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 mei 2013 @ 16:56:23 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_127113252
Ik heb anders de afgelopen jaren vrijwel nooit haalbare verdedigingsnamen gehoord en nu wel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_127113383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb anders de afgelopen jaren vrijwel nooit haalbare verdedigingsnamen gehoord en nu wel.
Volgens mij komt Bruma elke transferperiode wel een keer voorbij :P . Overigens moeten ze niet alleen haalbaar zijn maar ook ons beter maken....

Als de roze brilletjes het al niet zien zitten in van Dijk en Bruma en Ajax zich heeft gemeld voor van der Hoorn zie ik dat laatste niet gebeuren...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_127113484
Als je Bruma haalt, moet je ook vDijk erbij halen

Willems-Bruma-vDijk-Petnogwat
pi_127113503
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij komt Bruma elke transferperiode wel een keer voorbij :P . Overigens moeten ze niet alleen haalbaar zijn maar ook ons beter maken....

Als de roze brilletjes het al niet zien zitten in van Dijk en Bruma en Ajax zich heeft gemeld voor van der Hoorn zie ik dat laatste niet gebeuren...
Ajax en vdHoorn geloof ik niet zo. Ajax heeft hem helemaal niet nodig (Veltman/Denswil), en in het positiespel dat Ajax probeert te spelen past hij niet.
Ik zie het als prijsopdrijving, of wellicht een mogelijkheid om PSV zo snel mogelijk hem voor te veel geld op te halen. Misschien wel zodat zij Bruma kunnen halen?

Nee, de tijden dat Ajax, PSV achterna scoutte zijn (gelukkig/helaas) voorbij.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_127113592
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax en vdHoorn geloof ik niet zo. Ajax heeft hem helemaal niet nodig (Veltman/Denswil), en in het positiespel dat Ajax probeert te spelen past hij niet.
Ik zie het als prijsopdrijving, of wellicht een mogelijkheid om PSV zo snel mogelijk hem voor te veel geld op te halen. Misschien wel zodat zij Bruma kunnen halen?

Hoe kom je daarbij?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127113617
quote:

[..]

Ik denk dat je met het bedrag van vdHoorn, Bruma en Vdijk kan halen.
pi_127113630
quote:

[..]

Als ze zich echt gemeld hebben voor hem weten we dat snel genoeg.
pi_127113670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

?
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Omdat vdHoorn verdedigend sterk is. Maar aan de bal, en met ruimte in zijn rug tekort komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ze zich echt gemeld hebben voor hem weten we dat snel genoeg.
True.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:09:23 #11
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127113709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Omdat vdHoorn verdedigend sterk is. Maar aan de bal, en met ruimte in zijn rug tekort komt.
Onzin.

Voetballend moet ie idd nog groeien, maar hij kan absoluut wel met ruimte in zijn rug spelen.
Daarbij is er in Utrecht oeverloos op positiespel getraind en doet ie daarin prima mee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127113827
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

?

[..]

[..]

True.
vdHoorn is minimaal 6 miljoen waard

Bruma met 1 jarig contract max 3 miljoen, vDijk ook 2-3 miljoen
pi_127113849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

En over die 2 lees ik niks dan ellende eerlijk gezegd. Kan zelf geen objectief oordeel over ze geven maar de 'tekenen' zijn niet al te best iig. :P En geloof het of niet, die 'tekenen' zijn vaak al voldoende om een redelijke inschatting te maken van de kwaliteiten.

Een paar voorbeeldjes: Zanka, 'groot talent' dat transfervrij naar PSV komt. Marcelo, een Braziliaan die je op gaat halen in Polen die 'de nieuwe Alex' zou zijn. Hutchinson, in Denemarken ga je een Canadees international halen die al 27 is en nooit verder is gekomen dan de Deense competitie.

Allemaal van die gevalletjes van spelers die ik tot dan toe nooit had zien spelen maar waarbij ik meteen zoiets had van "daar gaan we weer, middelmaat die gehyped wordt om het klootjesvolk stil te krijgen".
pi_127113887
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Transferpot volgens Brands: 0 eu, er moet eerst verkocht worden.

Kijken hoe lang hij dat vol kan houden als er niemand verkocht wordt :P
pi_127113914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onzin.

Voetballend moet ie idd nog groeien, maar hij kan absoluut wel met ruimte in zijn rug spelen.
Daarbij is er in Utrecht oeverloos op positiespel getraind en doet ie daarin prima mee.
Bij PSV, en mn Ajax, zijn die ruimtes nog groter dan bij Utrecht . Bij Utrecht doet hij dat gewoon niet altijd goed (genoeg)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

vdHoorn is 4-5, Bruma is 4-6 en vDijk 3-4.
pi_127113963
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En over die 2 lees ik niks dan ellende eerlijk gezegd. Kan zelf geen objectief oordeel over ze geven maar de 'tekenen' zijn niet al te best iig. :P En geloof het of niet, die 'tekenen' zijn vaak al voldoende om een redelijke inschatting te maken van de kwaliteiten.

Een paar voorbeeldjes: Zanka, 'groot talent' dat transfervrij naar PSV komt. Marcelo, een Braziliaan die je op gaat halen in Polen die 'de nieuwe Alex' zou zijn. Hutchinson, in Denemarken ga je een Canadees international halen die al 27 is en nooit verder is gekomen dan de Deense competitie.

Allemaal van die gevalletjes van spelers die ik tot dan toe nooit had zien spelen maar waarbij ik meteen zoiets had van "daar gaan we weer, middelmaat die gehyped wordt om het klootjesvolk stil te krijgen".
Ja maar echt keuze heb je niet, vdHoorn kan ook gewoon zwaar tegenvallen. Andere verdediging, druk, allemaal factoren.. Aan hem heb ik ook zo mijn twijfels. Dan zie ik liever die andere 2 komen, Bruma is meer een voetballend typr, past prima op de LCB positie en dan heb je vDijk op RCB die dan als het ware bij het verdedigen hoef te houden en je hebt weinig problemen met hem. Opbouwen doet Bruma dan wel. Slechter dan nu kan het niet worden denk ik zo, 2 jonge spelers die ook nog een nederlands spreken, breek je ook de taalbarriére achterin:

Nederlander-Nederlander-Nederlander-Argentijn
------------------Nederlander

ipv

Nederlander-Belg-Brazliaan-Canadees
--------------Pool
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:18:32 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_127113971
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Bij PSV, en mn Ajax, zijn die ruimtes nog groter dan bij Utrecht . Bij Utrecht doet hij dat gewoon niet altijd goed (genoeg)

[..]

Voor dat geld gaat hij (v/d Hoorn) zeker niet naar Ajax
pi_127113991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Doublepain het volgende:
Als je Bruma haalt, moet je ook vDijk erbij halen

Willems-Bruma-vDijk-Petnogwat
Natuurlijk, geld zat.
pi_127114009
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[..]

Als je gewoon goed gaat onderhandelen, vDijk die de laatste tijd tegenviel, wie weet valt hij volgend jaar alleen maar tegen (heeft de TD daar misschien in zijn hoofd) Bruma heeft een contract van 1 jaar, die kan je ook wel omlaag halen, het is niet alsof behoorlijk uitblink bij HSV.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2013 17:20:04 ]
pi_127114019
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja maar echt keuze heb je niet, vdHoorn kan ook gewoon zwaar tegenvallen. Andere verdediging, druk, allemaal factoren.. Aan hem heb ik ook zo mijn twijfels. Dan zie ik liever die andere 2 komen, Bruma is meer een voetballend typr, past prima op de LCB positie en dan heb je vDijk op RCB die dan als het ware bij het verdedigen hoef te houden en je hebt weinig problemen met hem. Opbouwen doet Bruma dan wel. Slechter dan nu kan het niet worden denk ik zo, 2 jonge spelers die ook nog een nederlands spreken, breek je ook de taalbarriére achterin:

Nederlander-Nederlander-Nederlander-Argentijn
------------------Nederlander

ipv

Nederlander-Belg-Brazliaan-Canadees
--------------Pool
Die andere niet, dat scheelt.
pi_127114020
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

In dat opzicht kan je beter Bruma en vdHoorn nemen. 1 voetballende leider, en 1 ijzersterke verdediger.
quote:
Als je gewoon goed gaat onderhandelen,
Tsja, daar gaat het al vaak fout. ;)
pi_127114026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwa toen Hutchinson gehaald werd was hij speler van het jaar in Denemarken dat zegt echt wel iets. Bovendien speelde hij het eerste seizoen op het middenveld vrij goed.
pi_127114051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

In dat opzicht kan je beter Bruma en vdHoorn nemen. 1 voetballende leider, en 1 ijzersterke verdediger.
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die andere niet, dat scheelt.
Die andere zijn goedkoper, Utrecht heeft wel meer clubs die hem wil hebben. Daar moet je de hoofdprijs voor betalen.
pi_127114122
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

Die andere zijn goedkoper, Utrecht heeft wel meer clubs die hem wil hebben. Daar moet je de hoofdprijs voor betalen.
Jij verandert gewoon elke post van argument? _O-
pi_127114136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voor dat geld gaat hij (v/d Hoorn) zeker niet naar Ajax
Misschien dat Ajax er wat betere onderhandelingstactieken op nahoudt.. Een rechtszaakje bijvoorbeeld :@
pi_127114174
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij verandert gewoon elke post van argument? _O-
:?
pi_127114239
Heeft Hutch al een club gevonden?
pi_127114328
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Mwa toen Hutchinson gehaald werd was hij speler van het jaar in Denemarken dat zegt echt wel iets. Bovendien speelde hij het eerste seizoen op het middenveld vrij goed.
Waterdrager, en ik vond hem niet goed maar gewoon middelmaat. Geen speler die de club verder brengt.
pi_127114361
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Natuurlijk, geld zat.
Ja, ik zat me ook al af te vragen waar al dat geld vandaan moet komen :') . Geen enkele concrete interesse in welke speler van PSV dan ook :')
pi_127114515
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, ik zat me ook al af te vragen waar al dat geld vandaan moet komen :') . Geen enkele concrete interesse in welke speler van PSV dan ook :')
Gewoon Strootman en Mertens verkopen joh, dan het geld investeren in de verdediging.

Wie moeten zulke vertrekken eigenlijk op vangen als het geld ditmaal naar de verdediging toe gaat?
pi_127114534
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gewoon Strootman en Mertens verkopen joh, dan het geld investeren in de verdediging.

Wie moeten zulke vertrekken eigenlijk op vangen als het geld ditmaal naar de verdediging toe gaat?
Die vertrekken niet allebei. Laten we eerst Lens eens zien te verkopen. Scheelt ook al een hoop
pi_127114825
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niemand :P

Maar ik zie eerlijk gezegd ook niemand van enige waarde vertrekken deze zomer. Ook al geen kwaliteit van Brands en de zijnen: spelers verkopen (voor een leuke prijs).
pi_127114959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar ik zie eerlijk gezegd ook niemand van enige waarde vertrekken deze zomer. Ook al geen kwaliteit van Brands en de zijnen: spelers verkopen (voor een leuke prijs).
Dzsudzsak heeft ie toch wel voor een aardig prijsje weten te lozen :D
pi_127115107
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dzsudzsak heeft ie toch wel voor een aardig prijsje weten te lozen :D
Dat was iedereen gelukt natuurlijk :P . Ik stel op dit moment vast dat buiten hele vage geruchten er gewoon géén interesse is in spelers van PSV. Succes om ze dan te verkopen.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:40:28 #35
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_127119107
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waterdrager, en ik vond hem niet goed maar gewoon middelmaat. Geen speler die de club verder brengt.
Hutchinson is gewoon een speler die constant op het niveau speelt dat bij PSV vereist is. Hem op rechtsback laten spelen was gewoon dom dit seizoen, want dat kan hij niet.

Gewoon goed op het middenveld, zeker verdedigend.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:41:56 #36
56749 BlaZ
pi_127119174
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat was iedereen gelukt natuurlijk :P . Ik stel op dit moment vast dat buiten hele vage geruchten er gewoon géén interesse is in spelers van PSV. Succes om ze dan te verkopen.
Het transferseizoen is nog erg lang, laten we eerst maar eens een maand of twee wachten.
pi_127119190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:40 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Hutchinson is gewoon een speler die constant op het niveau speelt dat bij PSV vereist is. Hem op rechtsback laten spelen was gewoon dom dit seizoen, want dat kan hij niet.

Gewoon goed op het middenveld, zeker verdedigend.
Gewoon middelmaat op het middenveld, maakt je elftal niet beter. Rechtsback is ie gewoon een drama idd.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:47:43 #38
56749 BlaZ
pi_127119445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon middelmaat op het middenveld, maakt je elftal niet beter. Rechtsback is ie gewoon een drama idd.
Zulke spelers zijn gewoon noodzakelijk. Hij maakt het team niet beter, maar ook niet slechter, bovendien is het op het middenveld gewoon een constante speler met veel loopvermogen.
pi_127119460
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Houd toch op man. Tegen Twente thuis speelde hij zo'n beetje zijn enige wedstrijd op het middenveld dit seizoen en was daar direct de beslissende factor. En in het seizoen dat hij op het middenveld speelde werd hij uitgeroepen tot meest waardevolle speler van PSV.
pi_127119478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Strootman wel nog goede kans, clubs die het in hem zagen zitten zijn nog steeds wel geïnteresseerd, ook omdat de prijs niet zo hoog is dan na een topseizoen. Mertens wordt nog wat moeilijker, type speler dat niet veel meer waard is na zijn 29e. Dan is bijna zijn hele transfersom de afschrijving.
pi_127119514
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zulke spelers zijn gewoon noodzakelijk. Hij maakt het team niet beter, maar ook niet slechter, bovendien is het op het middenveld gewoon een constante speler met veel loopvermogen.
Al dat balverlies en passes over 2 meter die niet aankwamen, ja dat hebben we nodig :') .
pi_127119537
Nog een jaar zonder rechtsback, ik zie het zo gebeuren
pi_127119554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Nog een jaar zonder rechtsback, ik zie het zo gebeuren
manolev is er ook nog.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_127119569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Houd toch op man. Tegen Twente thuis speelde hij zo'n beetje zijn enige wedstrijd op het middenveld dit seizoen en was daar direct de beslissende factor. En in het seizoen dat hij op het middenveld speelde werd hij uitgeroepen tot meest waardevolle speler van PSV.
Voetballende inschuivende verdedigers, Hutchinson in de punt naar achteren, wijnaldum op rechtshalf, strootman op links. Zou het dan toch wat worden?
pi_127119578
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

manolev is er ook nog.
Is dat een rechtsback?
pi_127119594
quote:

[..]

En in Denemarken ook al speler van het jaar. Nounou, de Europese topclubs hebben zitten slapen hoor, al 10 jaar :')

Schei toch uit kerel! _O-
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:51:02 #47
56749 BlaZ
pi_127119636
quote:

[..]

Erg verrassend ook dat hij daarna niet mocht blijven staan op het middenveld.
pi_127119642
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En in Denemarken ook al speler van het jaar. Nounou, de Europese topclubs hebben zitten slapen hoor, al 10 jaar :')

Waar zeg ik dat hij Europese top is? Kun je dat even aanwijzen?
pi_127119654
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is dat een rechtsback?
Ongeveer net zo slecht als Hutch, dus we gaan er niet op achteruit, dat is al heel wat als je bedenkt dat we v. Bommel kwijt zijn en Toivonen en Pieters vooralsnog op weg zijn naar Jong PSV.

#positieve noot
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:52:05 #50
56749 BlaZ
pi_127119686
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV is ook geen Europese topclub en heeft ook geen topspelers. Dus spelers als Hutchinson kunnen we goed gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')