Noo.quote:
Crosstrainer is wel tof.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik doe altijd crosstrainer, 1000-1500 stappen. Dat is ongeveer 6-10 minuten werk. vind het voordeel daarvan dat je wat meer met je armen beweegt. Maar echt leuk vind ik het niet, wat cardio betreft vind ik het fijner om dat te doen doormiddel van andere sporten, bijv. voetbal.
Het zat overal, all natural.quote:
Niet.. Moet om de 2 uur achter pc vandaan en stress is uit den bozequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, dat moet wel heel erg klote zijn. In hoeverre is het te verhelpen?
Een soort semi-legale drugs die jou groot en sterk kunnen maken. Gebruik je verder ook supplementen, vitamine drugs, of iets van die strekking?quote:
Yep, ik gainde 30kg aan spiermassa in een jaartje dankzij creatine, maar sinds ik gestopt ben is het allemaal weer weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een soort semi-legale drugs die jou groot en sterk kunnen maken. Gebruik je verder ook supplementen, vitamine drugs, of iets van die strekking?
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een soort semi-legale drugs die jou groot en sterk kunnen maken. Gebruik je verder ook supplementen, vitamine drugs, of iets van die strekking?
M'n plaatje is stuk, fix ff.quote:
Haha, dat is niet veel nee. Is zonde man, je moet niet teveel vetjes sparen. Straks wil je weer droog worden en is dat moeilijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb wel gevoetbald maar doe nu niks aan conditie. Enige is dat ik wel eens naar station (hard fiets om de trein te halen) en de gym fiets enz
Echte sixpack is inderdaad niet zo mooi bij de meeste vrouwen, maar bij sommige vrouwen is het mooi als ze heeeel strak zijn. Zo'n lijntje is wel nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet natuurlijk en onvrouwelijk. Heb wel zo'n lijn over het midden van m'n buik lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo'n fan van dat spulquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Yep, ik gainde 30kg aan spiermassa in een jaartje dankzij creatine, maar sinds ik gestopt ben is het allemaal weer weg.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dat is niet veel nee. Is zonde man, je moet niet teveel vetjes sparen. Straks wil je weer droog worden en is dat moeilijk.
[..]
Echte sixpack is inderdaad niet zo mooi bij de meeste vrouwen, maar bij sommige vrouwen is het mooi als ze heeeel strak zijn. Zo'n lijntje is wel niceNee idd das kut, ik heb iig wel meer body nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb een x een week in het ziekenhuis gelegen aan infuus, was 5+ kg afgevallen, buik helemaal strak en mn wangen waren wat ingevallen. Hopelijk krijg ik dat nooit meer dan heb je best wat voor niks getraind
Arie is net weg en die nigger belt me op
Ik ook niet, eigenlijk nooit verschil gemerkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |