abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2019 @ 14:30:45 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_184875316
Jahoi. Mijn kleuter wil een kinderfeestje, hij wordt 5.
Hij mag dan 5 kindjes uitnodigen (+ zijn broertje)

Mijn plan is globaal gezien als volgt:
- cadeautjes verstoppen/zoeken/uitpakken;
- cakejes versieren (en uiteraard opeten);
- speurtocht met aan het einde een schat (voor iedereen een cadeautje);
- kleuren of vrij spelen;
- poffertjes eten;
- afgelopen.

Klinkt dit leuk (& genoeg???) voor een stel 5-6-7-jarigen?
KuikenGuppy
  donderdag 7 februari 2019 @ 15:16:16 #277
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_184876211
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:30 schreef Burdie het volgende:

- poffertjes eten;
- afgelopen.

Zeker, klinkt perfect voor de leeftijd(en) ^O^
pi_184876299
Prima plan!
Ik zou zorgen dat je nog een reserveplan hebt, zoals een hut houden op zolder, treinbaan bouwen, voetballen of een film.

Bij het eerste feestje van mijn 6 jarige een paar weken geleden, had ik best wel wat spelletjes bedacht, maar daar hadden ze opeens geen zin in. Ze waren ook superdruk dus heb ze naar buiten gestuurd! Topplan :D

Ow wou trouwens friet eten, dus ik had op tafel friet neergegooid, mayo en appelmoes en eten vanaf de tafel.. ze vonden het fantastisch :)
  woensdag 13 maart 2019 @ 11:23:28 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185582033
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:30 schreef Burdie het volgende:

- poffertjes eten;
- afgelopen.

Het is precies zo gegaan als ik had bedacht en het was super leuk! *O*.
Wat me meeviel is dat de kinderen tussendoor ook best wel even zichzelf konden vermaken met stoere dingen doen, LEGO'en en sterke verhalen vertellen :7.
Kuiken had trouwens nog bedacht dat iedereen verkleed mocht komen, dus er gingen bij binnenkomst sowieso al 10 minuten op aan alleen al elkaars outfit bekijken. Eén kindje had een opblaasbaar dinosauruspak (super praktisch, not :') ) en dat zorgde voor veel hilariteit :+.
KuikenGuppy
  woensdag 13 maart 2019 @ 13:34:10 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_185584984
Fijn dat het zo goed verlopen is! :)
in de haak.
pi_187285512
Feestjes op een kinderboerderij, is dat een beetje leuk? Ervaring?
  donderdag 6 juni 2019 @ 09:52:43 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187285691
Jij hebt kleuters toch, Sunshine? Die vinden al heel snel iets leuk :+

Maar ik zou er dan wel iets omheen plannen, bijvoorbeeld cadeautjes verstoppen, makkelijk speurtochtje, misschien heeft de eigenaar van de kinderboerderij nog wel een idee of mag je met de kinderen de dieren eten geven?

Alleen een bezoekje om de dieren te bekijken en een aai te geven, daarmee ben je denk ik snel klaar.
  donderdag 6 juni 2019 @ 10:14:29 #283
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187285961
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Feestjes op een kinderboerderij, is dat een beetje leuk? Ervaring?
Gedaan toen ze 5 werd hier (of 6 :') weet t niet meer) en dat was incl. begeleiding.

Ze hebben gespeeld, taart gegeten & cadeautjes, dieren gevoederd, geluncht, weer gespeeld, een nep koe gemolken, ratjes vastgehouden en kregen allemaal een cadeautje mee naar huis a 60,- voor max 8 kinderen (wij hadden er 6 mee). Was heel erg leuk, echt een aanrader.
pi_187504615
Ok, ik heb kinderfeestjes-stress.

Ik heb een feestje geregeld bij de kinderboerderij, dat begint om 13.30. 2 kinderen komen al later omdat ze infomiddag hebben op school. 1 kindje heeft al afgezegd, dus moeten we een ander kindje uitnodigen (min. 6 kinderen op zo'n boerderij feestje). Ik zie nu vooral allemaal beren op de weg :') Ik wil mijn dochter gewoon een leuk feestje geven.

*Adem in, adem uit*
pi_187505055
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik heb een feestje geregeld bij de kinderboerderij, dat begint om 13.30. 2 kinderen komen al later omdat ze infomiddag hebben op school. 1 kindje heeft al afgezegd, dus moeten we een ander kindje uitnodigen (min. 6 kinderen op zo'n boerderij feestje). Ik zie nu vooral allemaal beren op de weg :') Ik wil mijn dochter gewoon een leuk feestje geven.

*Adem in, adem uit*
Zou het bij afzegging zo erg zijn als je er maar 5 hebt?
pi_187505830
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 17:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zou het bij afzegging zo erg zijn als je er maar 5 hebt?
Hoe bedoel je?
  Moderator woensdag 19 juni 2019 @ 19:23:58 #287
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_187506934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat je misschien dan wél voor 6 moet betalen, maar dat ze je niet wegsturen als je maar vijf kinderen meeneemt ;) Als je eenmaal voor de neus staat, valt het vast mee!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_187508177
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:23 schreef Meke het volgende:

[..]

Dat je misschien dan wél voor 6 moet betalen, maar dat ze je niet wegsturen als je maar vijf kinderen meeneemt ;) Als je eenmaal voor de neus staat, valt het vast mee!
Oh zo :) Het komt ook vast goed, maar bij een beetje tegenslag zie ik vaak allemaal beren op de weg. Best vervelend. :)
  woensdag 19 juni 2019 @ 20:50:40 #289
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187508892
Komt goed, Sun *O*.
Super leuk idee om naar een kinderboerderij te gaan.
KuikenGuppy
pi_187509671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

*Adem in, adem uit*
Mijn dochter gaf in april ook zo'n feestje bij de boer waarbij een minimum aantal kinderen nodig was. Bij haar konden er ook meerdere niet, heb uiteindelijk zelfs heel weinig hoeven te betalen ipv voor het minimum aantal.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_187510366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ik dacht niet eens aan de kosten. :P
Maar als iemand afzegt, zou dat voor de kinderboerderij toch niet zo erg zijn?
Daar doelde ik op. :)
pi_187510618
Ach geld, dat interesseert me niet. Geld zat :') Ik schiet gewoon te snel in de stress. Nvm :)
  maandag 30 september 2019 @ 14:01:44 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_189190949
Help!
Ik heb mijn dochter dus een kinderfeestje beloofd voor haar verjaardag, ik heb alleen echt geen idee wat ik moet doen :'( :')
Ik denk dat we in totaal met 3 a 4 kleutermeisjes zullen zijn. Ik doe het op woensdag na school, dus het hoeft ook niet te gek allemaal. Oh ja en het is volgende week :')

Lastige dingen:
- wij wonen op zolder omdat ons huis een bouwput is
- ik heb nog een jongen van 2,5 rondlopen die uiteraard heel stom en lastig is op zo'n dag

Ik zoek dus een beetje tips ofzo? Ik kan ze een taartje (cupcake) laten versieren als ik die ergens in een winkel kan kopen want geen oven. Peuterbroertje uitbesteden aan opa? En dan? Ergens naartoe? Ik vind het zwaar lastig hoor.
disclaimer
pi_189191002
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Help!
Ik heb mijn dochter dus een kinderfeestje beloofd voor haar verjaardag, ik heb alleen echt geen idee wat ik moet doen :'( :')
Ik denk dat we in totaal met 3 a 4 kleutermeisjes zullen zijn. Ik doe het op woensdag na school, dus het hoeft ook niet te gek allemaal. Oh ja en het is volgende week :')

Lastige dingen:
- ik heb nog een jongen van 2,5 rondlopen die uiteraard heel stom en lastig is op zo'n dag

Ik zoek dus een beetje tips ofzo? Ik kan ze een taartje (cupcake) laten versieren als ik die ergens in een winkel kan kopen want geen oven. Peuterbroertje uitbesteden aan opa? En dan? Ergens naartoe? Ik vind het zwaar lastig hoor.
Bij jou aan einde van de straat zit een ballorig.
En bij de ah/Aldi een bowlingbaan.
pi_189191031
quote:
Help!

Lastige dingen:

Als het weer het toe laat, feestje op de kinderboerderij? Kun je je zoontje ook meenemen :)
pi_189191052
quote:
Help!

Lastige dingen:

Cupcakes versieren O+ Dat kan ook ijs zijn trouwens, was toen ik kind was evengoed een succes.

Waar woon je ongeveer? Is er iets in de omgeving waar je leuk en feestje kan vieren? Dan denk ik bijvoorbeeld aan een te gek park/bos waar ze kunnen ravotten en hutten bouwen, een trampolinepark, een indoor krijspaleis, een kinderboerderij. Zwembad lijkt mij heel eng met zoveel kleine kinderen, maar als je dat ziet zitten zou het een optie kunnen zijn.
  maandag 30 september 2019 @ 14:06:47 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_189191065
ja, ballorig vind ik dan weer een te makkelijke zet, en bowlen met vierjarigen lijkt me ook niet alles.

Maar misschien kan ik een berg afzichtelijke glitterkralen kopen en ze dan sieraden laten maken, ze had het ook over een pinata, dus misschien zoiets vullen met snoep en ze een suikerdood bezorgen? En anders naar de speeltuinvereniging om de hoek?
disclaimer
pi_189191112
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ballorig vind ik dan weer een te makkelijke zet, en bowlen met vierjarigen lijkt me ook niet alles.

Maar misschien kan ik een berg afzichtelijke glitterkralen kopen en ze dan sieraden laten maken, ze had het ook over een pinata, dus misschien zoiets vullen met snoep en ze een suikerdood bezorgen? En anders naar de speeltuinvereniging om de hoek?
Ik heb een losse combi-magnetron oven die je kunt lenen evt
pi_189191127
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:06 schreef Stormqueen het volgende:

Klinkt hartstikke leuk! Volgens mij is de gemiddelde 4 jarige ook wel snel tevreden. Mijn ouders deden een soort stoelendans met hun oude (en verkleed-) kleding. Alle kleding in een vuilniszak en de kring rond, zodra de zak stopte moest het kind dat het vast had er met ogen dicht een item uit graaien en dat aantrekken. Was altijd een groot succes. Een proeverij van kleine hapjes en dan geblinddoekt raden wat je te eten kreeg, deed het hier ook altijd goed.
  maandag 30 september 2019 @ 14:11:41 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_189191157
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 14:09 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb een losse combi-magnetron oven die je kunt lenen evt
neejoh, niet voor 4 cupcakes, ik denk dat de bakker die ook nog wel kan leveren, maar wel lief!
Kan natuurlijk ook muffins bij de jumbo halen en daar versiermeuk bij kopen.

Ik wil het eigenlijk ook niet te dol maken, vroegah gingen we met onze feestjes toch ook niet naar allemaal speelhallen toe, dat deden we ook gewoon thuis. Of kom ik daar in 2019 niet meer mee weg? :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')