Als de persoon in kwestie het dan zelf nog niet gemerkt heeft, maakt het toch ook geen ruk meer uit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:28 schreef LompeHork het volgende:
Dus je gaat een relatie met iemand aan en daarna vertel je zoiets pas? Ja, dan vind ik die reacties ook niet meer dan normaal.
Vooroordelen kunnen er dan altijd nog zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als de persoon in kwestie het dan zelf nog niet gemerkt heeft, maakt het toch ook geen ruk meer uit?
Want? Er is dan gewoon een vertrouwenskwestie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als de persoon in kwestie het dan zelf nog niet gemerkt heeft, maakt het toch ook geen ruk meer uit?
Ja, want dat vertrouwen beschaam je natuurlijk absoluut niet als je haar daarna op straat zet, of erger, puur gebaseerd op iets wat je denkt te weten en niet op iets dat werkelijk aan de hand is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Want? Er is dan gewoon een vertrouwenskwestie.
Dit dus. Een relatie gaat ook om vertrouwen. Het is pas awkward als hij later kinderen wil, je samen naar de huisarts gaat omdat je het nog steeds niet wil zeggen, en je huisarts vervolgens opmerkt "Mevrouw, ik lees hier dat u een geslachtsoperatie hebt ondergaan. U weet toch wel dat..." en je vervolgens even mag uitleggen hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Natuurlijk is een nieuwe partner daar veel mee bezig nadat je dat vertelt. Het is niet iets dat je dagelijks tegenkomt. En ik snap wel een beetje dat je het zelf het liefst vergeet maar het enige dat ik kan verzinnen is dat je een potentiële partner zo snel mogelijk vertelt hoe het zit om hem/haar gelijk te dumpen als de reactie tegenvalt.
Hoe dan ook zou ik het niet achterhouden. Ik zou mij ook de tyfus schrikken als mijn vriendin mij zou vertellen dat ze vroeger man was maar dat is niets vergeleken met hoe ik mij zou voelen als ik er over 10 jaar per ongeluk achter kom.
Lekker uit z'n verband getrokken, chapeauquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want dat vertrouwen beschaam je natuurlijk absoluut niet als je haar daarna op straat zet, of erger, puur gebaseerd op iets wat je denkt te weten en niet op iets dat werkelijk aan de hand is.
In dit soort situaties moet het vertrouwen altijd maar van een kant komen, heel gek.
Wellicht valt hij wel gewoon op vrouwen met een forse kaaklijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Beste is eerlijk te zijn idd maar toch blijf je het vaak zien zeker van man naar vrouw en zeker als je een blanke man bent geweest. Dus mij lijkt me dat die partner toch wel iets door moet hebben lijkt me?
Ik snap even niet wat het een met het ander te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker uit z'n verband getrokken, chapeau
Als jij een vriendin krijgt, een relatie opbouwt en dan aankomt met het feit: "oh ja, ik naai elke dag 8 mannen voor m'n werk" dan ga jij natuurlijk handsdown van alles voor haar doen. Gelul natuurlijk, liegen is liegen.
Andries even gebeld. Maar geeft wel aan dat het aanvoelt als een binnenzak gemaakt van varkenshuid.quote:
Daar was ik al een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat het een met het ander te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |