abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:49:10 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127404535
Ik persoonlijk zou het wel vroeg in de relatie willen weten, het is iets waar je uiteindelijk toch we achterkomt door middel van kinderfoto's, verhalen van familieleden enz.
Iets wat zoveel invloed heeft gehad op het leven van iemand die ik lief heb wil ik wel weten, ik zou me echt een gepasseerd voelen als ik er laten per ongeluk achter zou komen,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:54:50 #227
402328 godzillo
Godzilla Junior
pi_127451456
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat je voorgelogen voelt als de vrouw vroeger een man blijkt te zijn of natuurlijk andersom.

En noem mij ouderwets, maar Transmannen en Transvrouwen zijn voor mij geen echte mannen en vrouwen. En ik denk dat de grote meerderheid er zo over denkt.

Daarom vind ik ook dat er niet te lang gewacht moet worden met het vertellen. Eerlijkheid duurt het langst.
Bullshit. Het pakketje klopt niet bij het brein. In de zwangerschap wordt soms een mannelijk brein ontwikkeld met een vrouwelijk lichaam en vice versa. Dus dat zijn wel ECHTE mannen en vrouwen. Natuurlijk zal de geslachtsveranderende operatie nooit exact hetzelfde zijn als een Biologisch geslacht, maar qua mentaal-beleving is de persoon wel echt een man of een vrouw. Ik vind het dus écht kant klare onzin dat Transmannen en Transvrouwen geen echte mannen en vrouwen zijn.

Hoe zou jij je voelen, als je een vrouw was van de buitenkant,opeens? Terwijl je nog steeds dezelfde persoon bent die je nu bent. Wedden dat je je wel een echte man voelt, ondanks het vrouwenlichaam? En hoe naar is dat?

En de meerderheid mag ook wel eens weten dat Transgenders wel echte mannen en vrouwen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')