abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127120100
Ik vind het echt heel erg triest als iemand zo iets niet direct zou vertellen.
Je moet iemand zelf de keus laten maken of ze dit willen of niet.
En dat vind ik al vanaf een zoen :D

Ik zou als mijn vriend mij dit nu zou vertellen echt heel en heel erg boos zijn.
Ik vind liegen en dingen verzwijgen echt niet kunnen en zeker niet met iets als dit.
Ik zou dan ook bij hem weg gaan.

Als hij mij van dag 1 af aan had gemeld dat hij ooit een vrouw was dan had ik daar geen probleem mee gehad want ik ben verliefd op wie hij is. Maar liegen en verzwijgen zou ik niet accepteren bij zoiets groots.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:00:09 #277
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127120117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar dat zit in jouw hoofd, is niet haar schuld ;)
Wel haar schuld, omdat ze het eerder kon vertellen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Je kan soms niet kiezen van wie je houdt denk ik
Bijv. mensen die blijven wonen bij een mishandelende partner.
Je voorbeeld is een beetje overtrokken, maar snap wat je bedoelt. Je kan niet kiezen van wie je houdt, maar dat wil imho niet zeggen dat je zulke dingen ooit mag verzwijgen in een relatie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:00:47 #278
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120154
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef Pvoesss het volgende:

Als hij mij van dag 1 af aan had gemeld dat hij ooit een vrouw was dan had ik daar geen probleem mee gehad want ik ben verliefd op wie hij is. Maar liegen en verzwijgen zou ik niet accepteren bij zoiets groots.
Dat is dus mijn hele punt..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_127120244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat is dus mijn hele punt..
Maar het is wel lastig om vanaf dag 1 dat te zeggen. Stel dat ik je net ontmoet, vind je leuk, maar ik ken je voor de rest nog niet. Uit dit topic blijkt dat je redelijk open-minded bent, maar in het echt weet ik dit niet. Dan weet je dus niet hoe iemand gaat reageren. En van echt vertrouwen zou ik ook nog niet kunnen spreken bij een eerste date ;) dat is zelfs nog aanvoelen of je die persoon aardig vind toch?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:02:25 #280
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_127120261
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel haar schuld, omdat ze het eerder kon vertellen.

[..]

Je voorbeeld is een beetje overtrokken, maar snap wat je bedoelt. Je kan niet kiezen van wie je houdt, maar dat wil imho niet zeggen dat je zulke dingen ooit mag verzwijgen in een relatie.
Niet haar schuld, je kunt ook denken, "misschien heeft ze hier goede redenen voor, laat ik er eens tactisch naar vragen". Dat je je beledigd voelt omdat ze je blijkbaar niet eerder in vertrouwen wilde nemen is een keuze voor jou. Misschien heeft ze wel enorm nare ervaringen met het op dit punt uit de kast komen en durft ze niet, ook al ben jij niet die andere persoon.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:03:13 #281
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Maar het is wel lastig om vanaf dag 1 dat te zeggen. Stel dat ik je net ontmoet, vind je leuk, maar ik ken je voor de rest nog niet. Uit dit topic blijkt dat je redelijk open-minded bent, maar in het echt weet ik dit niet. Dan weet je dus niet hoe iemand gaat reageren. En van echt vertrouwen zou ik ook nog niet kunnen spreken bij een eerste date ;) dat is zelfs nog aanvoelen of je die persoon aardig vind toch?
Ik zeg ook niet dag 1 he.. Maar wel als het wat serieuzer wordt..
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:03:47 #282
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120343
Nu ben ik nogal een flapuit, dus ik braak er wel meer uit na een eerste date, maar dat je zoiets nog even voor je houdt, begrijp ik wel :D
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:03:58 #283
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_127120358
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar dat zei je quote wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:04:22 #284
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127120385
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Niet haar schuld, je kunt ook denken, "misschien heeft ze hier goede redenen voor, laat ik er eens tactisch naar vragen". Dat je je beledigd voelt omdat ze je blijkbaar niet eerder in vertrouwen wilde nemen is een keuze voor jou. Misschien heeft ze wel enorm nare ervaringen met het op dit punt uit de kast komen en durft ze niet, ook al ben jij niet die andere persoon.
Dat beledigd voelen is net zozeer een keuze als het zijn van een Trans. En ik ga toch niet tactisch aan een date van mij vragen of ze ooit een piemel gehad heeft? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127120400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste het dan ook gewoon zeggen, en vooral vóór intieme dingen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat beledigd voelen is net zozeer een keuze als het zijn van een Trans. En ik ga toch niet tactisch aan een date van mij vragen of ze ooit een piemel gehad heeft? :{
gewoon standaard vragenlijstje maken, alles. "Hoe oud bent u, heeft u kinderen, heeft u een hond, heeft u ooit een piemel gehad/" :D
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:04:47 #286
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar dat zei je quote wel.
Zei ik ergens dag 1? Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen.. Ik bedoel echt als het serieuzer wordt..
pi_127120440
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

sorry dit vind io echt omgekeerde wereld
die ander projecteert een angt op mij en dan moet ik alles maar slikken? Ook als ik niet serieus ben genomen als partner?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:05:24 #288
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127120450
Waar ik een beetje moeite mee heb is het idee dat trans zijn iets is waar je voor 'uit de kast' komt, maar vervolgens zou er dan verder niets speciaals aan zijn en zou niemand daar verder over mogen oordelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:05:25 #289
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127120452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Ja kijk, dan is het totaal geen ramp en kan een persoon ook gewoon kiezen om de relatie stop te zetten of niet. Maar niet dat je er achterkomt op het moment dat je kinderen wil maken en het lukt niet.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:05:43 #290
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef Nezhi het volgende:

[..]

[..]

gewoon standaard vragenlijstje maken, alles. "Hoe oud bent u, heeft u kinderen, heeft u een hond, heeft u ooit een piemel gehad/" :D
_O-
pi_127120490
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja kijk, dan is het totaal geen ramp en kan een persoon ook gewoon kiezen om de relatie stop te zetten of niet. Maar niet dat je er achterkomt op het moment dat je kinderen wil maken en het lukt niet.
okee maar dan faal je gewoon, dat is echt :')____x100 als iemand dat zou doen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef Fir3fly het volgende:
Waar ik een beetje moeite mee heb is het idee dat trans zijn iets is waar je voor 'uit de kast' komt, maar vervolgens zou er dan verder niets speciaals aan zijn en zou niemand daar verder over mogen oordelen.
van mij mag je mensen gerust oordelen, maar het liever niet bekendmaken aan de hele wereld :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:07:11 #292
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Tja, zulke mensen heb je, en ik zou dat persoonlijk dan liever vroeger dan later weten. Ik ben heel snel heel open, als iemand me dan niet moet, tja, dan weet ik dat tenminste
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:07:20 #293
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127120575
quote:

[..]

Ja maar zo komt het een beetje over als je de OP leest.
pi_127120637
quote:

[..]

[..]

van mij mag je mensen gerust oordelen, maar het liever niet bekendmaken aan de hele wereld :P
nou er worden hier toch dingen gezegd als: als de ander het niet merkt of toch wel oke zou vinden hoef ik het nooit te vertellen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_127120684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef rhubarbje het volgende:

of een relatie met een gewelddadig iemand pfff je bent toch meer waard dan dat?
Dat slaat toch nergens op? Denk je dat de vrouwen in het blijf-van-mijn-lijf-huis gekozen hebben voor een man die hun slaat ofzo? Daar kom je toch vaak achter als het te laat is.

Maargoed, ik sla niet, ik verkracht niet, ik vind het gewoon moeilijk te vertellen dat ik trans ben. Als er dan toch nuances gemaakt moeten worden...
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:09:48 #296
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127120733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Vrouwendistel het volgende:

[..]

Dat slaat toch nergens op? Denk je dat de vrouwen in het blijf-van-mijn-lijf-huis gekozen hebben voor een man die hun slaat ofzo? Daar kom je toch vaak achter als het te laat is.

Maargoed, ik sla niet, ik verkracht niet, ik vind het gewoon moeilijk te vertellen dat ik trans ben. Als er dan toch nuances gemaakt moeten worden...
Moeilijk om te vertellen is iets anders dan verzwijgen he?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:10:11 #297
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Vrouwendistel het volgende:

[..]

Maar ik denk dat niemand zegt dat je dat niet moeilijk mag vinden
pi_127120786
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moeilijk om te vertellen is iets anders dan verzwijgen he?
Ik denk dat moeilijk te vertellen snel verzwijgen wordt
Partner merkt niet > trans angstig om het te vertellen > relatie gaat verder > vicieuze cirkel
pi_127120848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Nezhi het volgende:
Ja dat is dan misschien wel aanvoelen maar daar moet de ander alsnog de keus in hebben.
Ik zelf zoen niet zonder dat ik interesse in meer heb en dan wil ik het graag vantevoren weten dat soort dingen. Voor het serieus kan worden moeten imho dat soort dingen duidelijk zijn.
Zo heb ik 2 kinderen en ken ik mijn vriend al van voor dat dit zo was maar als dat niet zo was dan had ik dit ook gemeld bij het daten.. :Y Iemand moet zelf de keus kunnen maken of ze er mee verder willen en of ze dan ook lichamelijk contact willen.

Van sommige dingen die mensen kunnen opbiechten zou ik namelijk spontaan niet meer willen zoenen :D
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:12:04 #300
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_127120867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:10 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Ik denk dat moeilijk te vertellen snel verzwijgen wordt
Partner merkt niet > trans angstig om het te vertellen > relatie gaat verder > vicieuze cirkel
Ja en hoe langer je wacht, hoe moeilijker het op een gegeven moment wordt?.. Maar dan nog, je wil toch alles kunnen delen met je partner? Ik wel iig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')