quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Nezhi het volgende:Maar het is wel lastig om vanaf dag 1 dat te zeggen. Stel dat ik je net ontmoet, vind je leuk, maar ik ken je voor de rest nog niet. Uit dit topic blijkt dat je redelijk open-minded bent, maar in het echt weet ik dit niet. Dan weet je dus niet hoe iemand gaat reageren. En van echt vertrouwen zou ik ook nog niet kunnen spreken bij een eerste date

dat is zelfs nog aanvoelen of je die persoon aardig vind toch?
Ja dat is dan misschien wel aanvoelen maar daar moet de ander alsnog de keus in hebben.
Ik zelf zoen niet zonder dat ik interesse in meer heb en dan wil ik het graag vantevoren weten dat soort dingen. Voor het serieus kan worden moeten imho dat soort dingen duidelijk zijn.
Zo heb ik 2 kinderen en ken ik mijn vriend al van voor dat dit zo was maar als dat niet zo was dan had ik dit ook gemeld bij het daten..

Iemand moet zelf de keus kunnen maken of ze er mee verder willen en of ze dan ook lichamelijk contact willen.
Van sommige dingen die mensen kunnen opbiechten zou ik namelijk spontaan niet meer willen zoenen