ik was ook van plan om te blijven slapen maar ben nu al klaarwakkerquote:
Dat is zo smerig.. ik vond dat toen helemaal niks.quote:
Ik was graag blijven liggen.. Half 6 trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was ook van plan om te blijven slapen maar ben nu al klaarwakker
En dat terwijl ik om half 6 wakker was omdat m'n vriend naar z'n werk moest
Hart ontleden was nog wel leuk maar ditquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
[..]
Dat is zo smerig.. ik vond dat toen helemaal niks.
[..]
Ik was graag blijven liggen.. Half 6 trouwens? Liever hij dan ik
Ja ach hij is wel half 2 weer klaar dus dat is dan weer lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
[..]
Dat is zo smerig.. ik vond dat toen helemaal niks.
[..]
Ik was graag blijven liggen.. Half 6 trouwens? Liever hij dan ik
Oh dat is wel ideaal, op mijn bijbaantje moest ik nog van 7 tot 1, dat was ook heerlijk..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ach hij is wel half 2 weer klaar dus dat is dan weer lekker
inderdaad, als ik om 7 uur begin moet ik vaak ook meteen tot 4quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef hylian het volgende:
[..]
Oh dat is wel ideaal, op mijn bijbaantje moest ik nog van 7 tot 1, dat was ook heerlijk..
Zelfde verhaal, vandaag van 8 tot half 5quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, als ik om 7 uur begin moet ik vaak ook meteen tot 4
Mja is nog beter dan sommige tijden zoals 11-19 etc
het wordt vandaag 21 graden hier ofzo, gelukkig hoef ik maar tot half 2 vandaag en kan ik vanmiddag lekker met de hond naar buitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:53 schreef hylian het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, vandaag van 8 tot half 5![]()
Misschien als het mooie weer aanhoudt dat ik om 7 uur begin en een uur eerder weg ga
Ik hoorde het ja, 21 graden.. heerlijk. Wat voor hondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het wordt vandaag 21 graden hier ofzo, gelukkig hoef ik maar tot half 2 vandaag en kan ik vanmiddag lekker met de hond naar buiten
een franse bulldogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, 21 graden.. heerlijk. Wat voor hond?
ik hoop rond 5 uur nog een uurtje in de tuin met een ijskoud witbiertje te spenderen
Stel dat je dam heel hoog, breed en lang is. Dan kunnen je schapen toch niet eroverheen springenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
En stel nou dat dat schaap heel hoog kan springen, dan hoeft je dam toch niet kapot te zijn
Koienmaag hebben wij niet gedaan. Hart ruik je niets van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat was met een koeienmaag al heel erg, laat staan met een vis ja
haha zelfs de stront zat in die maag, we bleven met z'n 3en over... De rest stond kotsend op de wcquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Koienmaag hebben wij niet gedaan. Hart ruik je niets van.
Iewlquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha zelfs de stront zat in die maag, we bleven met z'n 3en over... De rest stond kotsend op de wc
Oh lolquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:26 schreef hylian het volgende:
[..]
Je naam geeft het natuurlijk wel een beetje weg
Ik had daar altijd een vrolijk beeld bij met puppies enzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit was mbo niveau 2 dierverzorging
hahahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:32 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik had daar altijd een vrolijk beeld bij met puppies enzo
Vrij letterlijk zelfsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha![]()
Eigenlijk mochten wij niet eens ontleden maar die leraren hadden daar schijt aan
haha ja precies, maargoed het waren wel de beste leraren en heb er veel van geleerdquote:
Hoi!quote:
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat werd tijd na die sombere maanden
jep, nog 1 maand te gaan en dan 7 weken vakantiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef hylian het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Ja dat kloptNu nog vakantie en het plaatje is compleet
7 weken?!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jep, nog 1 maand te gaan en dan 7 weken vakantie
Nja wordt lekker veel werken in de vakantie
ja school hequote:
Leuk, zou wel tof zijn als je meteen na je opleiding aan het werk kuntquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja school he
De opleiding stopt in Oktober en dan wil ik kijken wat de mogelijkheden zijn bij mijn huidige baan om minstens 32-36 uur per week te kunnen maken
Ja het voordeel is dat ik al een vast contract heb dus zou wel ideaal zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef hylian het volgende:
[..]
Leuk, zou wel tof zijn als je meteen na je opleiding aan het werk kunt(Zeker nu
)
Oh nice, dan kunnen ze je ook niet zomaar meer naar buiten bonjourenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het voordeel is dat ik al een vast contract heb dus zou wel ideaal zijn
Daaromquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef hylian het volgende:
[..]
Oh nice, dan kunnen ze je ook niet zomaar meer naar buiten bonjouren
Lijkt me ook ja, ik heb momenteel een contract t/m december maar ben wel op zoek naar een huurwoning.. Dus dat wordt dan uiteindelijk wel een beetje spannendquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daaromis wel een prettig idee though
woon je nu nog thuis of wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef hylian het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, ik heb momenteel een contract t/m december maar ben wel op zoek naar een huurwoning.. Dus dat wordt dan uiteindelijk wel een beetje spannend
Ja, lekker sparenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
woon je nu nog thuis of wat?
awh oke lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef hylian het volgende:
[..]
Ja, lekker sparen![]()
Ik werk pas 3 maandjes ofzo, pas afgestudeerd
Is wel het verstandigst ja. Ik wil in september graag huren, volgens mijn planning heb ik dan het gewenste bedrag gespaard als bufferquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke lekkerik woon ook nog thuis, nu aan het sparen voor een auto.
Hoef ook niet op kamers, wacht liever tot de huidige situatie het toe laat om op mezelf te gaan en om eventueel samen te wonen
Ja volgens mijn berekenigen kan ik uiterlijk in november de auto hebben die ik wil en daarna kijk ik wel qua werk en ga ik goed sparen om op mezelf te kunnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef hylian het volgende:
[..]
Is wel het verstandigst ja. Ik wil in september graag huren, volgens mijn planning heb ik dan het gewenste bedrag gespaard als buffer. Al zou ik ook best prima nog even thuis kunnen wonen..
's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja volgens mijn berekenigen kan ik uiterlijk in november de auto hebben die ik wil en daarna kijk ik wel qua werk en ga ik goed sparen om op mezelf te kunnen
In welke omgeving wil je gaan wonen?
Ik wil heel graag in Aalsmeer gaan wonenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef hylian het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch![]()
Leuke stad, eerste paar jaar in de binnenstad lijkt me supergezellig. Net erbuiten vind ik ook prima, maar wel maximaal 10 minuten van het centrum.. DB is niet zo groot dus dat is best realistisch![]()
Heb jij een sterke voorkeur voor stad? Binnenstad? Of liever in een dorp
eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:49 schreef hylian het volgende:
Ik heb zo werkoverlegen daarna meteen door naar de lunch denk ik! Rond uurtje of 13:00 weer züruck
OMG VA in de SCquote:
Oh ik ben hier altijd, no biggiequote:
dddooooooeeeeeeeeiiiiiiiiii hoooooooroorrrrrrrquote:
haha ronde getallen/tijden zijn imo ook fijnerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef hylian het volgende:
nog 18 minuten tot de lunch![]()
Lekker autistisch exact om 12:00
thuis, stage,werk,school en zie Tax al sinds 27 april elke dag ofzo dus heb het vaak te druk om de sc bij te benenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed! Met jou? Lang niet gezien joh! Waar hang je uit
Omg een leven gekregenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thuis, stage,werk,school en zie Tax al sinds 27 april elke dag ofzo dus heb het vaak te druk om de sc bij te benen
Ja moet ook wat meer werken voor mijn spaarplan etc en 's avonds heb ik het ook te druk met andere dingen dus kan ik de sc echt niet bijhouden en heb er ook niet echt vaak meer behoefte aan ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg een leven gekregen![]()
![]()
SC gaat ook verschrikkelijk snel s avonds
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach dat het gezellig was is het belangrijkste
Waar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef xcachet het volgende:
Haaaallooo, ik ben weer terug van m'n eerste werkdagje
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef xcachet het volgende:
Morgen tentamen onderbouwing beroepsmatig handelen 3 herkansing.. Moet ik halen om over te mogenquote:
Boekhouding in het bedrijf van mijn vader en het andere bedrijf van mijn stiefmoeder. Saai saaiquote:
Ga maar eens even goed leren dan! Welk jaar van welk niveau zit je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Morgen tentamen onderbouwing beroepsmatig handelen 3 herkansing.. Moet ik halen om over te mogen
Hoi hoi!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef xcachet het volgende:
Hey, uhm, jij bent bijna jarig!quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
kinderen die werken bij het bedrijf van hun ouderskinderen die alles in hun handen gegooid krijgen
Fysiotherapie eerstejaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga maar eens even goed leren dan! Welk jaar van welk niveau zit je?
Mij lijkt dat wel tof, als je er echt voor gaat geeft het misschien de kans in de toekomst het stokje over te nemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
kinderen die werken bij het bedrijf van hun ouderskinderen die alles in hun handen gegooid krijgen
Yay.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boekhouding in het bedrijf van mijn vader en het andere bedrijf van mijn stiefmoeder. Saai saai
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Externe schijfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Rockiejj het volgende:
11.9GB op C:/
Dat word even wat verwijderen haha
Nah, heb 4 jaar games erop staan. Dus die er lekker allemaal af gooien!quote:
Maar hoezo lui dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja handig voor jullie enzo hoor maar jeetje wat kom je dan lui over.
Supermen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef Rockiejj het volgende:
Microsoft Flight Simulator X, 2x gespeeld..
oh als je ook ander werk hebt is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar hoezo lui dan?
Dit werd me aangeboden om mijn vrije dagen wat te vullen naast mijn andere werkMaar makkelijk bijverdienen is het wel ja.
Alleen 50 niet gedaan voor mn 12e..quote:1. In een boom klimmen
2. Van een grote heuvel rollen
3. In de natuur kamperen
4. Een hut bouwen
5. Een steen laten opspringen uit het water
6. In de regen spelen
7. Een kite laten rondvliegen
8. Een vis vangen met een net
9. Een appel plukken en opeten
10. Kastanjes katapulteren
11. Op een erg lange fietstocht gaan
12. Met stokjes een pad markeren
13. Een moddertaart maken
14. Een dam maken in een beek
15. In de sneeuw spelen
16. Een bloemenketting maken
17. Een slakkenrace organiseren
18. Een kunstwerk maken met dingen uit de natuur
19. Een racewedstrijdje houden met stokjes in stromend water
20. Over golven springen
21. Besjes plukken in de natuur
22. Een holle boom ontdekken
23. Een boerderij bezoeken
24. Op blote voeten rondwandelen
25. Op een grasspriet fluiten
26. Op zoek gaan naar fossielen en beenderen
27. Naar de sterren kijken
28. Een grote heuvel opklimmen
29. Een grot verkennen
30. Een eng dier vasthouden
31. Op insecten jagen
32. Kikkerdril vinden
33. Een vallend blad vangen
34. Sporen van wilde dieren vinden
35. Ontdekken wat in een vijver leeft
36. Een nest maken voor een wild dier
37. Ontdekken wat leeft in aan de rand van de zee
38. Meemaken hoe een rups een vlinder wordt
39. Een krab vangen
40. Een nachtwandeling maken door de natuur
41. Iets planten, verzorgen en opeten
42. Zwemmen in de zee
43. Een vlot bouwen
44. Vogels bestuderen
45. De weg zoeken met kaart en kompas
46. Een rots opklimmen
47. Boven een kampvuur koken
48. Leren paardrijden
49. Een geocache vinden
50. Kanoën op een rivier
haha, jaa niet zo dat ik nu lekker alles toe krijg van pappie en mammiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh als je ook ander werk hebt is het een ander verhaal
Kom ik allemaal dingen over jullie te weten hihihiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
hyves idd
maar tis wel leuk om te doen altijd
Hee!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
zijn er tweakers hier?
http://www.banggood.com/1(...)cklight-p-75047.html
duidelijk prijsfoutje
Ook hoiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb nog honger dus gooi ook nog even pistoletje in de ovenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
broodje ham/kaas uit de oven (pistolet) dus nee
Die van Aviko?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
tussen de middag warm etengriekse aardappelmix
arme jijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik moet een opdracht afmakenmaar geen zin in
Neejoh, gewoon hoofd, krulletjes, grote neus, klaar.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon hoofd, krulletjes, grote neus, klaar.
Ik weet ook niet van iedereen hoe diegene eruitzietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is Etsu wel te doen dan maar de rest niet?
toto is stiekem verliefd op etsuquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is Etsu wel te doen dan maar de rest niet?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
toto is stiekem verliefd op etsu
fobo? facebook?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet van iedereen hoe diegene eruitziet
awh okequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet van iedereen hoe diegene eruitziet
Nooit gedaan haha. Helaas!quote:
Middag!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
Broodje ei met mayo en broodje kaas met sla en komkommer
goedemiddag
heee ben jij nieuw?quote:
Goooooood life!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
En drinkyoghurt en dan lekker in de zon. Omg
Pistolet gezond en pistolet hamkaas hierquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
Broodje ei met mayo en broodje kaas met sla en komkommer
goedemiddag
dat kun je wel zeggen jaquote:
ja ik heb ook pistoletsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Pistolet gezond en pistolet hamkaas hier
Middag
promquote:
nice!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor je thuisbioscoop?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Yup, wist toch al bijna een jaar lang dat ik ze wil, dus ik dacht ik bestel ze maar vast voor in de kamer waar ik nu zitquote:
Nice!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, wist toch al bijna een jaar lang dat ik ze wil, dus ik dacht ik bestel ze maar vast voor in de kamer waar ik nu zitNet als de subwoofer
Heb er goede dingen over gehoord, maar nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Dit weekend Django Unchained gezien, sowieso mijn favoriete film tot nu toe dit jaar.
Heeeeeeele leuke film ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Dit weekend Django Unchained gezien, sowieso mijn favoriete film tot nu toe dit jaar.
wat zit erinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:07 schreef badschaap het volgende:
bleh mijn pakketje komt pas 13.09 binnen
goedquote:
De setting was erg tof, en de acteurs deden hun rollen zó goed, echt geweldig. Die film MOET je zien man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb er goede dingen over gehoord, maar nog niet gezienWat vond je er goed aan?
quote:
Komt op het lijstje, samen met alle rocky filmsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De setting was erg tof, en de acteurs deden hun rollen zó goed, echt geweldig. Die film MOET je zien man.
[..]
Welkomquote:
druk hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
goedgisteravond heel vroeg in slaap gevallen met kleren aan enzo
half tien was dat
En vanochtend wakker gebeld door werk. Dus heb gewerkt van 8-13 en straks weer van 17-20
en ik ben vrolijk
en met jou?
aaah wonen jullie al samenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
druk hahavanaf 27 april elke dag Tax wel gezien en werk, school en stage maar ben echt superblij want sparen gaat sneller dan verwacht en kan die auto in november waarschijnlijk al kopen
Bevalt het nog steeds op werk?
grondverfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie hier heeft ervaring met het verven van muren? ik wil zometeen verf gaan kopen maar weet niet wat ik allemaal moet kopen behalve rollers en de kleuren verf die ik wil.
Nee helaas niet hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
aaah wonen jullie al samenEn dat is wel heel chill
wanneer dacht je hem dan eerst te hebben?
En ja ik vind het heel leukcontact met collega's gaat ook wel steeds beter. Maar ik zou het niet voor altijd willen doen
met grondverf bedoelen ze de onderste laag (ook voor muren) zodat de kleur die je wil goed dekt en er meteen goed opzit en mooi egaal isquote:
sommige mensen gebruiken die ook als ze wel serieus zijn dus is moeilijk in te schatten sorryquote:
Over het hoofd gelezenquote:
Geeftniet, alsnog bedankt voor je infoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen gebruiken die ook als ze wel serieus zijn dus is moeilijk in te schatten sorry
Ik vind het wel een hippe vloerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
let niet op de vloer, komt laminaat overheen
maar deze muren moeten geverfd worden, her en der zijn gele vlekken op de muur en k wil er overheen met cappucino en/of turqoise
Chinaprices.usquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef Pastapipos het volgende:
Zo naar uitverkoop van keukenwinkel in de stadHopelijk kan ik een goedkoop keramisch koksmes scoren oid
Of goede stalen natuurlijk, nog beter
Hoe zit t met kwaliteit van dat soort sites? Een goed mes is over het algemeen gewoon duur namelijkquote:
volgens mij kan je daar al meteen je kleur overheen verven, de kans bestaat dan alleen dat het 2x moet voor het goed dektquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
let niet op de vloer, komt laminaat overheen
maar deze muren moeten geverfd worden, her en der zijn gele vlekken op de muur en k wil er overheen met cappucino en/of turqoise
Zit momenteel mobiel maar vraag het eens in het chinese webshops topic! Volgens mij zijn er heel wat mensen tevreden overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoe zit t met kwaliteit van dat soort sites? Een goed mes is over het algemeen gewoon duur namelijk
heb net opgezocht en las dat er voorstrijk ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij kan je daar al meteen je kleur overheen verven, de kans bestaat dan alleen dat het 2x moet voor het goed dekt
Ga ik doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Zit momenteel mobiel maar vraag het eens in het chinese webshops topic! Volgens mij zijn er heel wat mensen tevreden over
dat kan je beter doen inderdaad, hier zijn we gewoon meteen met de kleur eroverheen gegaan en na 2x dekte dat prima maar ligt ook aan de soort verf en bende dus navragen is altijd handigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb net opgezocht en las dat er voorstrijk ofzo?overheen moest om te zorgen dat het goed dekt
ik vraag zometeen bij de bouwmarkt wel, die mensen hebben er verstand van
Kan, maar meerdere malen latex kan ook. Beter vraag je dat soort dingen gewoon aan kennissen die er verstand van hebben. In bouwmarkt weten ze er in het algemeen best weinig van af of willen ze graag zo veel mogelijk verkopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb net opgezocht en las dat er voorstrijk ofzo?overheen moest om te zorgen dat het goed dekt
ik vraag zometeen bij de bouwmarkt wel, die mensen hebben er verstand van
Hah die dingen zijn idd vlijmscherp altijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga ik doenBen een beetje verwend met de kwaliteit van de messen bij m'n horeca stage
Wil je niet meer in een dierenwinkel werken danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee helaas niet haha![]()
Ik gokte eerst op een jaar spaartijd maar heb nu al bijna de helft dus nog maar een halfjaartje waarschijnlijk
Ja snap ik, ik zelf zou het wel weer heel leuk vinden om te blijven doen dus ik moet nog kijken met mijn teamleider wat eventueel de mogelijkheden zijn
nee zit helaas te weinig toekomst inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Wil je niet meer in een dierenwinkel werken dan? Voor altijd kassa lijkt me echt niks
maar als jij het leuk vindt, why not
![]()
Zoveel fijner bij lastige dingen zoals tomaten en vlees etcquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Hah die dingen zijn idd vlijmscherp altijd
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
LOL
ik zit borrelnootjes te eten
zit er opeens een steen in ofzo :S
ik ga het opsturen naar hun hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Klopt snijd altijd heerlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoveel fijner bij lastige dingen zoals tomaten en vlees etc
Ah wat jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee zit helaas te weinig toekomst in
Nja wil kijken of ik TLVA kan worden en anders sowieso meer counter enzo voor de afwisseling maar ik zie er toekomst in en vind het klantencontact leuk
Pics van de hunebedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
LOL
In de handen snijden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt snijd altijd heerlijkSoms iets te scherp zelfs
Voor dingen in de hand snijden als champignons ofzo pak ik dan liever een aardappelschilmesje
ja een aardappel schil je toch niet op een snijplankquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
ja teamleider verkoopafhandeling, het heeft mijn interesse sinds een aardige tijd al gewekt dus heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en een sollicitatie geschreven inclusief CV dus ik hoop binnenkort wat te horenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah wat jammer
TLVA? Teamleiderverkoopafhandeling?? Geen idee hehe.
Maar is wel leuker als je hogerop kan, en dat kan op zich wel bij de AH op zekere hoogte
Schillen ja. Snijden nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een aardappel schil je toch niet op een snijplank
Ja dat snap ik, maar waarom? Lijkt me veel minder fijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja wat je laat maar zeggen vasthoud ipv snijplank voor gebruikt
ah nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja teamleider verkoopafhandeling, het heeft mijn interesse sinds een aardige tijd al gewekt dus heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en een sollicitatie geschreven inclusief CV dus ik hoop binnenkort wat te horen
Succes hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja teamleider verkoopafhandeling, het heeft mijn interesse sinds een aardige tijd al gewekt dus heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en een sollicitatie geschreven inclusief CV dus ik hoop binnenkort wat te horen
ja ik ook, als het lukt hoor je het wel hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ah nicehoop dat het lukt
![]()
![]()
En nu ga ik even de zon in![]()
Mwa anders had ik me al 100x in de hand gesnedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom? Lijkt me veel minder fijn
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah echte mannen gooien die gewoon met wat nootjes naar binnen
Ik vraag mn pa wel gewoon, dies schilderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Kan, maar meerdere malen latex kan ook. Beter vraag je dat soort dingen gewoon aan kennissen die er verstand van hebben. In bouwmarkt weten ze er in het algemeen best weinig van af of willen ze graag zo veel mogelijk verkopen
Over een week heb jij al meer posts dan ik hebquote:
Sleutel vergeten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zit buitengesloten ik kan er niet in
Net alsof ze je gelovenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
zal ik duyvis mailen en dan hier posten hoe het verder gaat?
ahh, maar gelukkig regent het niet! :dquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zit buitengesloten ik kan er niet in
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
zal ik duyvis mailen en dan hier posten hoe het verder gaat?
maar de zon maakt ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
ahh, maar gelukkig regent het niet! :d
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi TVquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje raar hoor emiel
Ik ben uitgeslotenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoi TV
ben je opgesloten?
[..]beetje raar hoor emiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |