ja school hequote:
Leuk, zou wel tof zijn als je meteen na je opleiding aan het werk kuntquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja school he
De opleiding stopt in Oktober en dan wil ik kijken wat de mogelijkheden zijn bij mijn huidige baan om minstens 32-36 uur per week te kunnen maken
Ja het voordeel is dat ik al een vast contract heb dus zou wel ideaal zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef hylian het volgende:
[..]
Leuk, zou wel tof zijn als je meteen na je opleiding aan het werk kunt(Zeker nu
)
Oh nice, dan kunnen ze je ook niet zomaar meer naar buiten bonjourenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het voordeel is dat ik al een vast contract heb dus zou wel ideaal zijn
Daaromquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef hylian het volgende:
[..]
Oh nice, dan kunnen ze je ook niet zomaar meer naar buiten bonjouren
Lijkt me ook ja, ik heb momenteel een contract t/m december maar ben wel op zoek naar een huurwoning.. Dus dat wordt dan uiteindelijk wel een beetje spannendquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daaromis wel een prettig idee though
woon je nu nog thuis of wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:31 schreef hylian het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, ik heb momenteel een contract t/m december maar ben wel op zoek naar een huurwoning.. Dus dat wordt dan uiteindelijk wel een beetje spannend
Ja, lekker sparenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
woon je nu nog thuis of wat?
awh oke lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef hylian het volgende:
[..]
Ja, lekker sparen![]()
Ik werk pas 3 maandjes ofzo, pas afgestudeerd
Is wel het verstandigst ja. Ik wil in september graag huren, volgens mijn planning heb ik dan het gewenste bedrag gespaard als bufferquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke lekkerik woon ook nog thuis, nu aan het sparen voor een auto.
Hoef ook niet op kamers, wacht liever tot de huidige situatie het toe laat om op mezelf te gaan en om eventueel samen te wonen
Ja volgens mijn berekenigen kan ik uiterlijk in november de auto hebben die ik wil en daarna kijk ik wel qua werk en ga ik goed sparen om op mezelf te kunnenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef hylian het volgende:
[..]
Is wel het verstandigst ja. Ik wil in september graag huren, volgens mijn planning heb ik dan het gewenste bedrag gespaard als buffer. Al zou ik ook best prima nog even thuis kunnen wonen..
's-Hertogenboschquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja volgens mijn berekenigen kan ik uiterlijk in november de auto hebben die ik wil en daarna kijk ik wel qua werk en ga ik goed sparen om op mezelf te kunnen
In welke omgeving wil je gaan wonen?
Ik wil heel graag in Aalsmeer gaan wonenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef hylian het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch![]()
Leuke stad, eerste paar jaar in de binnenstad lijkt me supergezellig. Net erbuiten vind ik ook prima, maar wel maximaal 10 minuten van het centrum.. DB is niet zo groot dus dat is best realistisch![]()
Heb jij een sterke voorkeur voor stad? Binnenstad? Of liever in een dorp
eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:49 schreef hylian het volgende:
Ik heb zo werkoverlegen daarna meteen door naar de lunch denk ik! Rond uurtje of 13:00 weer züruck
OMG VA in de SCquote:
Oh ik ben hier altijd, no biggiequote:
dddooooooeeeeeeeeiiiiiiiiii hoooooooroorrrrrrrquote:
haha ronde getallen/tijden zijn imo ook fijnerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef hylian het volgende:
nog 18 minuten tot de lunch![]()
Lekker autistisch exact om 12:00
thuis, stage,werk,school en zie Tax al sinds 27 april elke dag ofzo dus heb het vaak te druk om de sc bij te benenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed! Met jou? Lang niet gezien joh! Waar hang je uit
Omg een leven gekregenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thuis, stage,werk,school en zie Tax al sinds 27 april elke dag ofzo dus heb het vaak te druk om de sc bij te benen
Ja moet ook wat meer werken voor mijn spaarplan etc en 's avonds heb ik het ook te druk met andere dingen dus kan ik de sc echt niet bijhouden en heb er ook niet echt vaak meer behoefte aan ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg een leven gekregen![]()
![]()
SC gaat ook verschrikkelijk snel s avonds
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach dat het gezellig was is het belangrijkste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |