Waar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef xcachet het volgende:
Haaaallooo, ik ben weer terug van m'n eerste werkdagje
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef xcachet het volgende:
Morgen tentamen onderbouwing beroepsmatig handelen 3 herkansing.. Moet ik halen om over te mogenquote:
Boekhouding in het bedrijf van mijn vader en het andere bedrijf van mijn stiefmoeder. Saai saaiquote:
Ga maar eens even goed leren dan! Welk jaar van welk niveau zit je?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Morgen tentamen onderbouwing beroepsmatig handelen 3 herkansing.. Moet ik halen om over te mogen
Hoi hoi!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef xcachet het volgende:
Hey, uhm, jij bent bijna jarig!quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
kinderen die werken bij het bedrijf van hun ouderskinderen die alles in hun handen gegooid krijgen
Fysiotherapie eerstejaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga maar eens even goed leren dan! Welk jaar van welk niveau zit je?
Mij lijkt dat wel tof, als je er echt voor gaat geeft het misschien de kans in de toekomst het stokje over te nemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
kinderen die werken bij het bedrijf van hun ouderskinderen die alles in hun handen gegooid krijgen
Yay.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boekhouding in het bedrijf van mijn vader en het andere bedrijf van mijn stiefmoeder. Saai saai
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |