met grondverf bedoelen ze de onderste laag (ook voor muren) zodat de kleur die je wil goed dekt en er meteen goed opzit en mooi egaal isquote:
sommige mensen gebruiken die ook als ze wel serieus zijn dus is moeilijk in te schatten sorryquote:
Over het hoofd gelezenquote:
Geeftniet, alsnog bedankt voor je infoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen gebruiken die ook als ze wel serieus zijn dus is moeilijk in te schatten sorry
Ik vind het wel een hippe vloerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
let niet op de vloer, komt laminaat overheen
maar deze muren moeten geverfd worden, her en der zijn gele vlekken op de muur en k wil er overheen met cappucino en/of turqoise
Chinaprices.usquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef Pastapipos het volgende:
Zo naar uitverkoop van keukenwinkel in de stadHopelijk kan ik een goedkoop keramisch koksmes scoren oid
Of goede stalen natuurlijk, nog beter
Hoe zit t met kwaliteit van dat soort sites? Een goed mes is over het algemeen gewoon duur namelijkquote:
volgens mij kan je daar al meteen je kleur overheen verven, de kans bestaat dan alleen dat het 2x moet voor het goed dektquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
let niet op de vloer, komt laminaat overheen
maar deze muren moeten geverfd worden, her en der zijn gele vlekken op de muur en k wil er overheen met cappucino en/of turqoise
Zit momenteel mobiel maar vraag het eens in het chinese webshops topic! Volgens mij zijn er heel wat mensen tevreden overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoe zit t met kwaliteit van dat soort sites? Een goed mes is over het algemeen gewoon duur namelijk
heb net opgezocht en las dat er voorstrijk ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij kan je daar al meteen je kleur overheen verven, de kans bestaat dan alleen dat het 2x moet voor het goed dekt
Ga ik doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Zit momenteel mobiel maar vraag het eens in het chinese webshops topic! Volgens mij zijn er heel wat mensen tevreden over
dat kan je beter doen inderdaad, hier zijn we gewoon meteen met de kleur eroverheen gegaan en na 2x dekte dat prima maar ligt ook aan de soort verf en bende dus navragen is altijd handigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb net opgezocht en las dat er voorstrijk ofzo?overheen moest om te zorgen dat het goed dekt
ik vraag zometeen bij de bouwmarkt wel, die mensen hebben er verstand van
Kan, maar meerdere malen latex kan ook. Beter vraag je dat soort dingen gewoon aan kennissen die er verstand van hebben. In bouwmarkt weten ze er in het algemeen best weinig van af of willen ze graag zo veel mogelijk verkopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb net opgezocht en las dat er voorstrijk ofzo?overheen moest om te zorgen dat het goed dekt
ik vraag zometeen bij de bouwmarkt wel, die mensen hebben er verstand van
Hah die dingen zijn idd vlijmscherp altijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga ik doenBen een beetje verwend met de kwaliteit van de messen bij m'n horeca stage
Wil je niet meer in een dierenwinkel werken danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee helaas niet haha![]()
Ik gokte eerst op een jaar spaartijd maar heb nu al bijna de helft dus nog maar een halfjaartje waarschijnlijk
Ja snap ik, ik zelf zou het wel weer heel leuk vinden om te blijven doen dus ik moet nog kijken met mijn teamleider wat eventueel de mogelijkheden zijn
nee zit helaas te weinig toekomst inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Wil je niet meer in een dierenwinkel werken dan? Voor altijd kassa lijkt me echt niks
maar als jij het leuk vindt, why not
![]()
Zoveel fijner bij lastige dingen zoals tomaten en vlees etcquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Hah die dingen zijn idd vlijmscherp altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |