nice!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor je thuisbioscoop?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Yup, wist toch al bijna een jaar lang dat ik ze wil, dus ik dacht ik bestel ze maar vast voor in de kamer waar ik nu zitquote:
Nice!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, wist toch al bijna een jaar lang dat ik ze wil, dus ik dacht ik bestel ze maar vast voor in de kamer waar ik nu zitNet als de subwoofer
Heb er goede dingen over gehoord, maar nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Dit weekend Django Unchained gezien, sowieso mijn favoriete film tot nu toe dit jaar.
Heeeeeeele leuke film ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Dit weekend Django Unchained gezien, sowieso mijn favoriete film tot nu toe dit jaar.
wat zit erinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:07 schreef badschaap het volgende:
bleh mijn pakketje komt pas 13.09 binnen
goedquote:
De setting was erg tof, en de acteurs deden hun rollen zó goed, echt geweldig. Die film MOET je zien man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb er goede dingen over gehoord, maar nog niet gezienWat vond je er goed aan?
quote:
Komt op het lijstje, samen met alle rocky filmsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De setting was erg tof, en de acteurs deden hun rollen zó goed, echt geweldig. Die film MOET je zien man.
[..]
Welkomquote:
druk hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
goedgisteravond heel vroeg in slaap gevallen met kleren aan enzo
half tien was dat
En vanochtend wakker gebeld door werk. Dus heb gewerkt van 8-13 en straks weer van 17-20
en ik ben vrolijk
en met jou?
aaah wonen jullie al samenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
druk hahavanaf 27 april elke dag Tax wel gezien en werk, school en stage maar ben echt superblij want sparen gaat sneller dan verwacht en kan die auto in november waarschijnlijk al kopen
Bevalt het nog steeds op werk?
grondverfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie hier heeft ervaring met het verven van muren? ik wil zometeen verf gaan kopen maar weet niet wat ik allemaal moet kopen behalve rollers en de kleuren verf die ik wil.
Nee helaas niet hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
aaah wonen jullie al samenEn dat is wel heel chill
wanneer dacht je hem dan eerst te hebben?
En ja ik vind het heel leukcontact met collega's gaat ook wel steeds beter. Maar ik zou het niet voor altijd willen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |