quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
LOL
ik zit borrelnootjes te eten
zit er opeens een steen in ofzo :S
ik ga het opsturen naar hun hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Klopt snijd altijd heerlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoveel fijner bij lastige dingen zoals tomaten en vlees etc
Ah wat jammerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee zit helaas te weinig toekomst in
Nja wil kijken of ik TLVA kan worden en anders sowieso meer counter enzo voor de afwisseling maar ik zie er toekomst in en vind het klantencontact leuk
Pics van de hunebedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
LOL
ik zit borrelnootjes te eten
zit er opeens een steen in ofzo :S
ik ga het opsturen naar hun hoor
In de handen snijden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt snijd altijd heerlijkSoms iets te scherp zelfs
Voor dingen in de hand snijden als champignons ofzo pak ik dan liever een aardappelschilmesje
ja een aardappel schil je toch niet op een snijplankquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
ja teamleider verkoopafhandeling, het heeft mijn interesse sinds een aardige tijd al gewekt dus heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en een sollicitatie geschreven inclusief CV dus ik hoop binnenkort wat te horenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah wat jammer
TLVA? Teamleiderverkoopafhandeling?? Geen idee hehe.
Maar is wel leuker als je hogerop kan, en dat kan op zich wel bij de AH op zekere hoogte
Schillen ja. Snijden nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een aardappel schil je toch niet op een snijplank
Ja dat snap ik, maar waarom? Lijkt me veel minder fijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja wat je laat maar zeggen vasthoud ipv snijplank voor gebruikt
ah nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja teamleider verkoopafhandeling, het heeft mijn interesse sinds een aardige tijd al gewekt dus heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en een sollicitatie geschreven inclusief CV dus ik hoop binnenkort wat te horen
Succes hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja teamleider verkoopafhandeling, het heeft mijn interesse sinds een aardige tijd al gewekt dus heb afgelopen week de stoute schoenen aangetrokken en een sollicitatie geschreven inclusief CV dus ik hoop binnenkort wat te horen
ja ik ook, als het lukt hoor je het wel hahaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ah nicehoop dat het lukt
![]()
![]()
En nu ga ik even de zon in![]()
Mwa anders had ik me al 100x in de hand gesnedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom? Lijkt me veel minder fijn
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah echte mannen gooien die gewoon met wat nootjes naar binnen
Ik vraag mn pa wel gewoon, dies schilderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Kan, maar meerdere malen latex kan ook. Beter vraag je dat soort dingen gewoon aan kennissen die er verstand van hebben. In bouwmarkt weten ze er in het algemeen best weinig van af of willen ze graag zo veel mogelijk verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |