Echt verspilde tijd. Was niet een los abbo trouwens, deed toen nog in Geleen ijshockey (ben nu naar België gegaan, vandaar dat ik nu los een abbo ga nemen dicht bij me in de buurt en ik me er beter op kan focussen) en fitness zat in zo'n combo abonnement samen met schaatsen en zwemmen. Deed maar wat daar, vooral roeien, apparaten voor biceps en triceps, buikspieren en rug. Vrijwel nooit met losse gewichten, bankdrukken, squats of deadlines etc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef esv7 het volgende:
[..]
Heb je wel wat gains gemaakt in die twee jaar, of kan je het beschouwen als verspilde tijd? Verder wel positief dat je nu een trainingsschema gaat maken en op je voeding gaat letten. Weet je al wat voor soort schema je gaat kiezen?
Dit. Net zoals jij zweert bij Casseine, zweer ik bij een mix. 71 shakes voor 29,90:quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind die prijs wel meevallen. 80 shakes voor 32,90 is 41 cent per shake. Volgens mij is een bak kwark duurder.
Liep/loopt op DBB een draadje over. Ook m.b.t. douane pakkans wordt er het e.e.a. gezegd. Een paar jaar geleden was het zo dat je met de ene vervoerder duidelijk meer risico liep dan met de ander. Hoe het nu is weet ik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Grote kans dat als je de postage en misschien nog andere kosten erbij telt dat het dan juist duurder is.
Oké, als je meer kracht wilt zou je bijvoorbeeld starting strength of een soortgelijk programma gaan doen. Jammer van het aankloten maar dat kan je nog prima goedmaken door lekker aan de gang te gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Echt verspilde tijd. Was niet een los abbo trouwens, deed toen nog in Geleen ijshockey (ben nu naar België gegaan, vandaar dat ik nu los een abbo ga nemen dicht bij me in de buurt en ik me er beter op kan focussen) en fitness zat in zo'n combo abonnement samen met schaatsen en zwemmen. Deed maar wat daar, vooral roeien, apparaten voor biceps en triceps, buikspieren en rug. Vrijwel nooit met losse gewichten, bankdrukken, squats of deadlines etc.![]()
Deadlifts is wel mijn beste punt, maar bankdrukken ben ik verschrikkelijk slecht in (wil vooral meer kracht in m'n bovenlichaam: buik, rug, armen en borst), benen ben ik het sterkste in (kon eigenlijk altijd dat apparaat tegen de max aan qua gewicht zonder veel problemen.
Wat voor een soort schema weet ik nog niet zeker, denk gewoon een full body workout![]()
Daarom ga ik voor een mix en los ik dextrose op in mijn water dat ik tijdens de training drink (om mijn bloedsuiker niet te ver te laten dalen en te voorkomen dat teveel van die aminozuren in glucose omgezet worden. Dat ik zweer bij een mix van whey en casseine komt omdat dat ooit in de M&F stond (wetenschappelijk onderzoek bladibla).quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Whey is niet de beste keuze. Een miniem gedeelte van whey wordt gebruikt om je aminozuurpool aan te vullen en de rest wordt afgefikt en omgezet in glucose / acetyl co A. Kun je beter gewoon zetmeel eten!
Langzame eiwitten hebben een geleidelijke afgifte en houden je aminozuurpool uren in stand.
Sterkte.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Jo gasten, ik wil vanaf komende week, een maand - 3 tot 4x per week - HIIT'en. Alleen worden me steeds andere verhalen verteld hoe en wat. De ene zegt op nuchtere maag, de andere verklaart je dan weer voor gek.Dus ik vraag het hier even. Wel wil ik mijn spieren in die maand (natuurlijk) zo veel mogelijk behouden.
Wat moet ik nou ervoor, en erna eten. De KH moest ik iniedergeval zo lang mogelijk uitstellen heb ik begrepen.
Saillant detail: Vanwege geldgebrek heb ik de komende tijd geen beschikking meer over Whey of BCAAArm studentje
Alvast bedankt
Die heb ik ook nog staan, zag ik net toen ik de kast opentrok. Maar even opmaken voor het over datum is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Net zoals jij zweert bij Casseine, zweer ik bij een mix. 71 shakes voor 29,90:
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/perfect-protein/
Anyway: als je om dit soort prijsverschillen al huilie-huilie gaat doen heb je een inkomstenprobleem (of een gat in je hand).
Thx voor de tipquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oké, als je meer kracht wilt zou je bijvoorbeeld starting strength of een soortgelijk programma gaan doen. Jammer van het aankloten maar dat kan je nog prima goedmaken door lekker aan de gang te gaan.
Tx. Ik heb ze een jaar geleden of zo geprobeerd maar dat ging ruk. Weinig gewicht en ik kreeg wat last van mijn elleboog. M.a.w.: techniek was ws. niet goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef esv7 het volgende:
Als iemand nog een stukje over de techniek van de snatch en de clean & jerk wilt lezen, vrij uitgebreid:http://www.phoenixbarbell.com/PDF_Files/TOW.pdf
Thnx!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef esv7 het volgende:
Als iemand nog een stukje over de techniek van de snatch en de clean & jerk wilt lezen, vrij uitgebreid:http://www.phoenixbarbell.com/PDF_Files/TOW.pdf
W.t.f.: 168 pagina's tekst zonder opmaak :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef esv7 het volgende:
Haha jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
W.t.f.: 168 pagina's tekst zonder opmaak :S
Wat seto zegt inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag eerste keer standing calf raises apparaat gebruikt en ik krijg er uitslag van op mijn schouders en volgens google is dat nog normaal ook
Wel apart dat het 2 dagen duurt om weg te gaan danquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef seto het volgende:
komt door de naad van je shirt die in de huid wordt gedrukt
Heb bij het squatten de bar op mijn traps liggen dus veel lagerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat seto zegt inderdaad.
Maar heb je daar bij squatten geen last van dan? Ik namelijk wel.
Waarom leg je de stang dan niet daar tussen bij de standing calf raises?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wel apart dat het 2 dagen duurt om weg te gaan dan
[..]
Heb bij het squatten de bar op mijn traps liggen dus veel lager
Ik heb geen naad in me shirt mattie ik doe t al mn workouts shirtloos en heb alsnog bloeduitstortingequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef seto het volgende:
komt door de naad van je shirt die in de huid wordt gedrukt
Omdat ik ze in een machine doe. Krijg zo een veel betere ROM dan als ik op een plaat sta met een barbellquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom leg je de stang dan niet daar tussen bij de standing calf raises?
Ja dat is normaal denk ik, een handdoek tweemaal dubbel vouwen en op je schouders maakt het wat minder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Omdat ik ze in een machine doe. Krijg zo een veel betere ROM dan als ik op een plaat sta met een barbell
Tijd verneukt? Voornamelijk noob gains die je in het begin maakt. De eerste maanden schiet het omhoog. Daarna moet je rustig spiermassa en kracht opbouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net trouwens even mijn iphone notities opgeruimd, mijn lifts waren 256 dagen geleden:
137 squat (155 nu)
140 deadlift (160 nu)
57,5 shoulder press (65 nu)
78,5 Bench Press (90 nu)
Wat heb ik veel tijd verneukt zeg. Trainde toen maar nog iets van 5 maanden hoewel mijn techniek een puinhoop was met deadliften
Hoe dan ook weinig kracht gains voor 2/3 jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tijd verneukt? Voornamelijk noob gains die je in het begin maakt. De eerste maanden schiet het omhoog. Daarna moet je rustig spiermassa en kracht opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |