Typische gevalletje: de palmen hebben zien staanmaar niet weten waar de kokosnoten hangenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, goede koud geperste kokosolie heeft juist een kokossmaak. Ongeraffineerd: dus alle spoorelementen zitten er nog in.
Geraffineerde kokosolie is smaak en geurloos.
Zelfde vergelijking: extra virgin olijfolie is ook sterk van smaak. Geraffineerde olijfolie is vrijwel smaakloos.
6 maanden on met die stats begrijp ik al niet. Laat staan zijn fysiek.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.dutchbodybuild(...)nt-met-benen&cat=500
Dit is na 6 maanden kuren
wtf
maar het is wel gruwelijk ranzig kan ik je uit ervaring vertellen. Geen aanraderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kwarkeiwit is 100% caseine
Melkeiwit is 80% caseine en 20% whey, dus mixen kan prima.
Waarschijnlijk is zijn "on" gewoon creatine.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
6 maanden on met die stats begrijp ik al niet. Laat staan zijn fysiek.
Dat gaat echt helemaal nergens over. Die stats en zijn fysiek kun je makkelijk naturel halen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.dutchbodybuild(...)nt-met-benen&cat=500
Dit is na 6 maanden kuren
wtf
Poolse oefening voor de buikspieren. 3 series van 6 oefeningen en in het begin 6 reps, en na een maand eindig je op 25quote:
Bulken en sixpack gaan niet samen. Als je een sixpack wilt hebben is dit het gemakkelijkst met een zo laag mogelijk VP%. Maar je wil er niet uitzien als zo'n tengere ecto cunt. Vandaar dat bulken handig kan zijn om spiermassa op te bouwen zodat de buikspieren(Belangrijker: alle spieren) groter zijn. Daarna kan je weer cutten om het beter zichtbaar te maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:59 schreef Susteren het volgende:
Gaat bulken en sixpack eigenlijk samen? Ben nu eigenlijk al een paar weken de A6W oefening aan het doen, begin het aardig te zien. Wil eigenlijk meer gaan eten en meer fitnessen, maar wanneer ik ga bulken zou het hele effect van de sixpack dan weg zijn? En als ik na een paar maanden ga cutten (en ik onderhoud het door de buikspieroefeningen te blijven doen) en ik zit weer rond 8% vetpercentage, is hij dan weer zichtbaar?
Bedankt!
You can only have one, sweetie!quote:
Thx! Ben precies tussen ecto en meso (2.3 > 1 is ecto, 5 meso en 10 endo), maar wil vooral meer armspieren (heb nu dun tot gemiddelde bovenarmen), maar ik ga uiteraard niet isoleren maar kies voor een full body workout.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bulken en sixpack gaan niet samen. Als je een sixpack wilt hebben is dit het gemakkelijkst met een zo laag mogelijk VP%. Maar je wil er niet uitzien als zo'n tengere ecto cunt. Vandaar dat bulken handig kan zijn om spiermassa op te bouwen zodat de buikspieren(Belangrijker: alle spieren) groter zijn. Daarna kan je weer cutten om het beter zichtbaar te maken.
Ecto/endo of meso maakt weinig uit. Alle trainingprincipes blijven hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Ben precies tussen ecto en meso (2.3 > 1 is ecto, 5 meso en 10 endo), maar wil vooral meer armspieren (heb nu dun tot gemiddelde bovenarmen), maar ik ga uiteraard niet isoleren maar kies voor een full body workout.
Wut? Wat houden deze cijfers in?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Ben precies tussen ecto en meso (2.3 > 1 is ecto, 5 meso en 10 endo), maar wil vooral meer armspieren (heb nu dun tot gemiddelde bovenarmen), maar ik ga uiteraard niet isoleren maar kies voor een full body workout.
wtfquote:What Is Your Body Type?
Your score is 1.58.
Your body is between an EndoMorph and a Mesomorph. Choose a middle approach between the follow recommendations.
meer armspieren kan nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |