abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127092837
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127093902
Ik ben aan het lezen over cheatmeals/days of refeeding. Ook maar eens implementeren, goed plan *) De theorie is dat het je leptine spiegel verhoogt en zo vreetbuien juist tegen gaat. De bedoeling is niet dat je helemaal los gaat, maar dat je nog steeds gezond voedsel neemt, maar dan meer dan normaal en vnl. koolhydraten in combinatie met weinig vet. Het beste vlak na flinke inspanning, maar het handigst als je bijv. met vrienden/familie uit eten gaat. Scheelt het menu afstaren op zoek naar de dieetverantwoordelijke dingen.

linkje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 mei 2013 @ 08:12:12 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127097239
Mijn afspraak gisterenavond was al om 20:15 afgelopen *O* Nog heerlijk even thuis met vriendlief gekroeld en wat huisdingetjes besproken en daarna best aardig geslapen.

Inmiddels alweer een half uur aan het werk, maar vandaag dus wel klokslag 4 uur naar huis. Moet morgenavond weer werken...

Eettechnisch was gisteren een butdag, maar vandaag:

O: 250 ml lv yoghurt met aardbeien, 2 volkoren met aardbeien. In totaal 2 theelepeltjes suiker, de aardbeien waren zuurder dan ik dacht. Klein glaasje vruchtensap.
T: 2 granenbiscuitjes en/of een appel.
L: 4 volkoren. 2 ovengebakken ham, 2 gerookte kipfilet. 1/3 komkommer.
S: Even over de markt struinen hier, wellicht hebben ze nog meer asperges, kan ik einde van de week nog eens pasta met asperges en zalm eten.
T: Nog een appel en eventueel die appel van vanochtend als ik echt nog trek heb en hem 's ochtends niet opgegeten heb.
D: Asperges! Samen hebben we een kilo :D Maak er rozevalaardappeltjes uit de airfryer bij. Een gekookt eitje en een plakje ovengebakken ham erbij :Y) Zo lekker!
T: Niks meer, asperges zijn nom en veel...

Comments?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127097960
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijn :') Dus maar niet meegenomen.

Acht uur sportschool open, voor 9 uur alweer thuis *) Me like!
Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongens *O* Er liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor :')

Hapje eten en naar bed, pfff.
pi_127098352
Gisteren bij de sportschool geweest. Ingeschreven en vanavond zo een introductieles met m'n eigen gespierde neger. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 09:55:32 #6
5428 crew  miss_sly
pi_127099206
Aah, Tink, heb jij een airfryer? Hoe bevalt dat, wat bereid je er allemaal in en wat beter niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 09:55:49 #7
5428 crew  miss_sly
pi_127099215
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren bij de sportschool geweest. Ingeschreven en vanavond zo een introductieles met m'n eigen gespierde neger. :D
Klinkt goed! Succes!
pi_127099679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klinkt goed! Succes!
Dank!

Ik zag er best tegenop om zo een verplichting van een jaar aan te gaan, maar gek genoeg voelt t nu een beetje als stoppen met roken. Ik ga dit doen. Punt. Ik ben vastberaden en enthousiast.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:14:09 #9
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127099784
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dank!

Ik zag er best tegenop om zo een verplichting van een jaar aan te gaan, maar gek genoeg voelt t nu een beetje als stoppen met roken. Ik ga dit doen. Punt. Ik ben vastberaden en enthousiast.
Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!

_O_
Spoilers!
pi_127099841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!

_O_
Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad. :')_

Ben ook wel heel trots hoor, dat ik niet meer rook. En het is me alles meegevallen. :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:23:51 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127100100
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad. :')_

Ben ook wel heel trots hoor, dat ik niet meer rook. En het is me alles meegevallen. :)
Ik had op die cruise ineens weer zin om te roken :') . Ik ben 2,5 jaar gestopt. Gelukkig werd er Stuyvesant gerookt, een peuk zo smerig dat ik die al niet rookte toen ik nog dacht dat roken lekker was.
Spoilers!
pi_127100363
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik had op die cruise ineens weer zin om te roken :') . Ik ben 2,5 jaar gestopt. Gelukkig werd er Stuyvesant gerookt, een peuk zo smerig dat ik die al niet rookte toen ik nog dacht dat roken lekker was.
:r
Stuyvesant doet me altijd aan oude vrouwtjes met een grote bek denken. :')

Marlboro vond ik ook niet te roken. Hoewel ik het wel rookte als t me aangeboden werd. En er altijd keelpijn van kreeg. ;(

Vandaag 3 maanden gestopt. :7
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:46:01 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127100776
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijn :') Dus maar niet meegenomen.

Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongens *O* Er liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor :')

Hier waren de goedkoopste 1 euro per kilo. Dan krijg je van die 'soepasperges'. Ik heb mooie rechte dunne en die waren 1,75 per kilo. De 'topasperges' kosten zo'n 3,50 per kilo...

Zou je die eigenlijk ook kunnen invriezen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Aah, Tink, heb jij een airfryer? Hoe bevalt dat, wat bereid je er allemaal in en wat beter niet?
Van alles en nog wat: van een kipfiletje tot aardappelpartjes tot rozevalaardappeltjes tot biefstuk tot groente... Ik gebruik hem alleen niet voor frietjes -want frituur is lekkerder- en gepaneerde dingen, zoals bitterballen. Loempia's gaan dan wel weer goed :) Zeker als je maar met z'n tweeėn bent, kun je er prima 2 dingen in bereiden. Ik doe in de ene helft twee kipkluifjes ofzo en dan in de andere kant een half zakje krieltjes. Lekker veel groente erbij en klaar. Ik zou hem niet meer willen missen. Ook lekker snel even twee taco's gratineren of een één- of tweepersoons portie crumble maken ofzo.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127100862
*Komt uit lurkstand
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:
Je kunt ze op zich wel invriezen, maar daarna worden ze vrij slap... Niet echt meer geschikt voor een salade of om te grillen. Kunnen dan wel nog prima in een quiche of soep!

*Verdwijnt weer in lurkstand

Ohboy, 't vriendje vind het vast niet leuk dat ik nu op zijn account in het Dieettopic post... O-)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:56:47 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127101113
:( :r }:| :X Er heeft een kat in onze dakgoot gescheten!!! Alsof het nog niet erg genoeg is dat ik wekelijks mijn raam en hor moet schoonmaken omdat er een kater is die daar telkens tegenaan sproeit! Nu weet ik het zeker, ik leg prikkeldraad in de dakgoot.
Spoilers!
pi_127101114
Asperges schillen, per portie in de vriezer doen, en als je ze wil eten direct uit de vriezer in het water, niks aan de hand. :Y
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:00:38 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127101231
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Asperges schillen, per portie in de vriezer doen, en als je ze wil eten direct uit de vriezer in het water, niks aan de hand. :Y
Tof, ga ik even een paar kilo inslaan.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:02:27 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127101295
quote:

Samen met Noek? _O_

Wel tof dat je over die angst heen bent. Nu ik nog :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127101318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:02 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Samen met Noek? _O_

Wel tof dat je over die angst heen bent. Nu ik nog :')
Welke angst?
pi_127101759
Ik dacht: wat zit het jasje van m'n scrubs wijd B-). Blijk gewoon de verkeerde maat gepakt te hebben. Jammer joh.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:42:18 #21
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127102615
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht: wat zit het jasje van m'n scrubs wijd B-). Blijk gewoon de verkeerde maat gepakt te hebben. Jammer joh.
ik moest net een witte jas aan en er hing alleen nog 46 (is normaaleen 36, vaag systeem). Het past.

En cckl audit vandaag :X
pi_127102827
Oh gezellig, wij hebben vorige week audit gehad. Spastisch gedoe. Ik kan slecht tegen dat soort autoriteit.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:06:06 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127103418
Wij hebben een nieuwe collega interne controle waar iedereen de kriebels van krijgt.

Dat ze ons moet controleren is prima, maar de manier waarop doet ook een hoop. Hele dossiers opvragen bij medewerkers terwijl ze ook gewoon in het centrale archief zitten en vervolgens in een retedrukke week drie mailen dat ze ze nog niet ontvangen heeft. Grr...
pi_127103852
Ik ga even 1000 kg aan stenen verplaatsen. Het is ongeveer 7 m2 op een hoop, maar de stenen wegen tussen de 7 en 12 kg per stuk. Haha.

En dan vanavond nog naar de sportschool. Dubbel haha.
pi_127104611
Tijd voor water.

Ik moet morgen zo hard huilen. :')
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 12:56:39 #26
5428 crew  miss_sly
pi_127105071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hier waren de goedkoopste 1 euro per kilo. Dan krijg je van die 'soepasperges'. Ik heb mooie rechte dunne en die waren 1,75 per kilo. De 'topasperges' kosten zo'n 3,50 per kilo...

[..]

Van alles en nog wat: van een kipfiletje tot aardappelpartjes tot rozevalaardappeltjes tot biefstuk tot groente... Ik gebruik hem alleen niet voor frietjes -want frituur is lekkerder- en gepaneerde dingen, zoals bitterballen. Loempia's gaan dan wel weer goed :) Zeker als je maar met z'n tweeėn bent, kun je er prima 2 dingen in bereiden. Ik doe in de ene helft twee kipkluifjes ofzo en dan in de andere kant een half zakje krieltjes. Lekker veel groente erbij en klaar. Ik zou hem niet meer willen missen. Ook lekker snel even twee taco's gratineren of een één- of tweepersoons portie crumble maken ofzo.
Dat klinkt heel goed! Wij denken er al een tijdje over er eentje te kopen, maar hebben het nog niet gedaan. Te weinig persoonlijke en goede ervaringen nog maar gehoord.

Zou falafel ook kunnen, denk je?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:00:46 #27
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127105214
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh gezellig, wij hebben vorige week audit gehad. Spastisch gedoe. Ik kan slecht tegen dat soort autoriteit.
ja hou op. We hebben het overleeft geloof ik. Wel aardig wat verbeterpunten
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 13:55:12 #28
5428 crew  miss_sly
pi_127106927
Lijnzaad, dat kun je gebruiken voor een goede stoelgang, toch?

Is dat olie of zijn dat zaadjes? Waar haal je die? En als je die door de yoghurt doet, proef je er dan ook iets van?
pi_127107072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef miss_sly het volgende:

Is dat olie of zijn dat zaadjes? Waar haal je die? En als je die door de yoghurt doet, proef je er dan ook iets van?
Ik heb gebroken lijnzaadpitjes gehaald bij de reformwinkel.
Beetje door mijn kwark/yoghurt en mijn stoelgang was in 2 dagen helemaal veranderd..
je proeft er wel wat van maar ik vind het eerlijk gezegd wel lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 14:02:18 #30
5428 crew  miss_sly
pi_127107127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb gebroken lijnzaadpitjes gehaald bij de reformwinkel.
Beetje door mijn kwark/yoghurt en mijn stoelgang was in 2 dagen helemaal veranderd..
je proeft er wel wat van maar ik vind het eerlijk gezegd wel lekker.
Hoeveel is een beetje? Niet dat ik dadelijk op de wc moet bivakkeren wegens teveel aan lijnzaadpitjes :P
pi_127107212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef miss_sly het volgende:

De DA had het hier ook. :)
pi_127107224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoeveel is een beetje? Niet dat ik dadelijk op de wc moet bivakkeren wegens teveel aan lijnzaadpitjes :P
eetlepel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 14:16:19 #33
5428 crew  miss_sly
pi_127107556
Bedankt dames! Ik merk toch dat een klein beetje hulp misschien wel prettig is :)
pi_127107632
ik wil niet meer zonder.
gebruik het nu een week of 2..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:21:53 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127107736
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat klinkt heel goed! Wij denken er al een tijdje over er eentje te kopen, maar hebben het nog niet gedaan. Te weinig persoonlijke en goede ervaringen nog maar gehoord.

Zou falafel ook kunnen, denk je?
Vast wel, dat eet ik eerlijk gezegd bijna nooit...

Net een slush puppie bij de lunchwandeling :) En een riem gekocht, want mijn broek zakt van m'n kont. Beetje tegenstrijdig, maar allebei erg fijn!
pi_127107766
quote:

Isa, wow! Echt wow! *O*
Go hard or go home
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:24:12 #37
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127107816
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Isa, wow! Echt wow! *O*
Was jij nu mee geweest of?
And eternity in an hour.
pi_127107878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Was jij nu mee geweest of?
Isa en ik zijn zondag aan het oefenen geweest bij mijn sportschool. Nu is ze dus zelf aan de gang. Zo stoer!
Go hard or go home
pi_127108693
Denk dat ik zo ook maar eens wat lijnzaad ga kopen. :Y
pi_127108975
Zit ik aan m'n halfvolle yoghurt met muesli en ongebrande noten in de koffie kamer, zegt een collega (type fietsvakanties en vegetariėr) "ja, wel lekker, maar niet echt mager hč?" terwijl ze verder ging met sla eten.

Heb het al de hele dag te druk gehad om bij stil te staan maar what the fuck is hieeer nou weer mis mee?! Je kan het ook nooit goed doen hč :').
pi_127109239
Ligt er aan hoeveel noten, maar verder niets mis mee.
Alleen een beetje sla is ook geen lunch.
pi_127109303
Het was goddomme m'n ontbijt :'). En het betreft een noot of 10-15.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:06:42 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127109308
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit ik aan m'n halfvolle yoghurt met muesli en ongebrande noten in de koffie kamer, zegt een collega (type fietsvakanties en vegetariėr) "ja, wel lekker, maar niet echt mager hč?" terwijl ze verder ging met sla eten.

Heb het al de hele dag te druk gehad om bij stil te staan maar what the fuck is hieeer nou weer mis mee?! Je kan het ook nooit goed doen hč :').
Ene oor in, andere oor uit...

Zo had ik laatst een collega die via via een vreeeeselijk interessante theorie had over de zinloosheid van ontbijten. Je doet immers niet meer na het diner en dan is ontbijt dus helemaal niet nodig, want je hebt nog brandstof genoeg. Dat je ook licht kan dineren en daarna nog kunt sporten/poetsen/wandelen/wat dan ook-en heb ik maar niet vermeld. Ik heb uitgelegd dat ik een manier heb gevonden die voor mij tot -bijna40 geleid heeft en dat ik, zolang dat goed gaat, even vasthoud aan die manier. En haar bedankt voor het goedbedoelde advies... :P
pi_127109351
Dan zit je waarschijnlijk wel hoog in kcal maar als ontbijt klinkt het goed.
pi_127109892
Ja. Nou. Ik vind het prima. Ik zeg toch ook niet dat zij eens een biefstukje zou moeten eten, zodat we een duidelijker verschil zien tussen haar en de patiėnt.
pi_127110429
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ene oor in, andere oor uit...

Zo had ik laatst een collega die via via een vreeeeselijk interessante theorie had over de zinloosheid van ontbijten. Je doet immers niet meer na het diner en dan is ontbijt dus helemaal niet nodig, want je hebt nog brandstof genoeg. Dat je ook licht kan dineren en daarna nog kunt sporten/poetsen/wandelen/wat dan ook-en heb ik maar niet vermeld. Ik heb uitgelegd dat ik een manier heb gevonden die voor mij tot -bijna40 geleid heeft en dat ik, zolang dat goed gaat, even vasthoud aan die manier. En haar bedankt voor het goedbedoelde advies... :P
Wat is nou precies jouw manier?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:45:52 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127110493
Zo! *)
Even mezelf heel wat schouderklopjes geven (is belangrijk volgens Beck ;) )
Gisteren op Schiphol niet een van de lekkerste chocolate muffins gegeten die er is. In het vliegtuig alleen water, thee en 1 appelsapje gedronken. Niks gesnoept, niks gezien ook overigens, ik sliep vast ten tijde van het middernacht-ijsje ;) , mijn komkommertje gegeten toen ik wakker werd. Bij aankomst in het hotel niks gesnoep. Fuck de kitkat en de pringles in de minibar! En net nog even een lesje Jillian gedaan! :7

Tip voor de mensen die vliegen: bestel een vegetarische maaltijd. Blijkbaar gaan ze er dan vanuit dat je sowieso niet van lekkere dingen houdt, want bij mijn 'diner' zat een fruitsalade en een bakje abrikozenyoghurt terwijl mijn buurman een bakje sla en een bakje chocoladesoesjes had.
En bij het ontbijt kreeg ik als 'side-dishes' een bakje sla (met mosterddressing, normaal heerlijk, maar niet als ontbijt :N ) en een bakje fruitsalade terwijl mijn buurman een fruitsalade en een brownie kreeg. :D
Prima wmb, hoef ik ook geen moeite te doen het niet op te eten zeg maar. ;)

Het avondeten net hier was superlekker, ik kan het alleen niet navertellen, want het was chinees. ;) Alleen het toetje weet ik de naam van: aloe vera jello. :9 Jum!

So far, so good! En sws goed te merken dat mijn lijf in goede conditie is trws. Niks geen opgezwollen voeten na 12 uur vliegen en mijn ring ging ook nog gewoon af. :Y

Oh, en ElizabethR, mijn motivatie nu is die levensgrote spiegels op mijn hotelkamer. :X -O- :D
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:49:35 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127110615
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Isa, wow! Echt wow! *O*
Dat! :Y Echt zo stoer! En die reactie die je kreeg is natuurlijk helemaal top! :Y
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 16:53:05 #49
5428 crew  miss_sly
pi_127113129
Goed bezig BE!
pi_127114084
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef Brighteyes het volgende:

Dat! :Y Echt zo stoer! En die reactie die je kreeg is natuurlijk helemaal top! :Y
Ik kon daarna plots het dubbele deadliften! *O* (eh nee, dat kon ik niet :@ ik had moeite met mijn sets netjes afmaken, maar wel gedaan uiteraard!) Toen ik naar de kleedkamer liep had ik het idee dat er totaal geen energie meer in mijn benen zat, ik zwalkte bijna. Heavy hoor.

En jij ook helemaal _O_ Ik moest wel wat lachen om het verschil tussen vegetarisch en niet-vegetarisch, aangezien ze er blijkbaar vanuit gaan dat vegetarisch betekent: geen vlees, vis, kip, maar ook geen troep :D De grootste snoeper die ik ken is vegetarisch en die was heel verdrietig geweest als hij steeds geen brownie/soesjes etc had gekregen. En dan Jillian op je hotelkamer :o Hoeveel mensen zouden die discipline hebben na een lange reis! Gaat helemaal goed komen daar.

Clumsy, grote groepen mensen op dieet zien alles met veel energie of vet als fout en mag ab-so-luut niet! En daar horen noten dan bij, en avocado en zelfs banaan. Maar super gezonde dingen natuurlijk en zolang je het met mate eet kan dat prima, ook als je wilt afvallen. Het verschil is: wil je koste wat het kost afvallen, of wil je gezond zijn en daarnaast ook afvallen. Ik ga voor die laatste.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127116056
Super tof Isa en BE!

Ik ben ziek. Ik ben snipverkouden + koppijn + algehele malaise, en vermoedelijk verhoging. Maar wil me niet ziekmelden morgen van mijn werk, want het is pas net nieuw enzo en ik kan het geld zo goed gebruiken. Dus ik hoop dat ik morgen een heel stuk beter ben. Heb voor de zielige ik die ik ben maar pizza gekocht, dat heb ik al maanden niet gegeten en ik zal er heus niet beter van worden, maar wel een klein beetje gelukkiger denk ik. En een vers geperst sapje!
pi_127116545
Vroeg naar bed, Zeester. Eventueel na een lekker bad of stoombadje oid. Jezelf nu een beetje vertroetelen! En neem ook wat paracetamol tegen die hoofdpijn en verhoging :* Misschien voel je je morgenochtend alweer een stuk beter :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:55:30 #53
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127116945
*O* mag blijven hardlopen, woei! Dinsdag shockwavebehandeling, benieuwd of dat me gaat helpen. En anders ga ik terug naar het ziekenhuis. Ik ben het niet pijnvrij kunnen hardlopen zat :(

Nu even een pizza om de vakantiestemming af te leren :P
And eternity in an hour.
pi_127117286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Vroeg naar bed, Zeester. Eventueel na een lekker bad of stoombadje oid. Jezelf nu een beetje vertroetelen! En neem ook wat paracetamol tegen die hoofdpijn en verhoging :* Misschien voel je je morgenochtend alweer een stuk beter :)
Naar aanleiding van dit bedacht ik me dat een bad me inderdaad altijd beter doet voelen, dus ga ik zo bij m'n beste vriend 3 straten verderop in bad :). Thanks!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:26:11 #55
16245 CarOnline
met lange O
pi_127118413
*Meld*

Ik zoek een ruggengraat.

Na de foto's van mezelf op mn iPhone huilend bekeken te hebben moet ik er ook maar weer aan geloven!
Twee jaar geleden 12 kilo afgevallen en nu 16 kilo erbij. Ook een prestatie opzich O-)

Alleen zie ik Noek hier posten ahhhh.
Noek we spreken weer af als ik -5 kilo ben ok :@
En ik wil -20 kilo als we onze roadtrip doen :')

Help. En dan ga ik nu aan de wandel, 45 minuten, 3 kilometer.

Beterschap Zeester en Isa respect. Sportschool, daar moeten ze me naar binnen dragen!
Screw them.
We're going home.
pi_127118933
Succes :)

En beterschap voor Zeester!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:06:50 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127120545
:') :') :') :') :') dat was een snickers.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_127120586
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
:') :') :') :') :') dat was een snickers.
Waarom?
pi_127120853
Beterschap zeester!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:13:28 #60
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127120943
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Tip voor de mensen die vliegen: bestel een vegetarische maaltijd. Blijkbaar gaan ze er dan vanuit dat je sowieso niet van lekkere dingen houdt, want bij mijn 'diner' zat een fruitsalade en een bakje abrikozenyoghurt terwijl mijn buurman een bakje sla en een bakje chocoladesoesjes had.
En bij het ontbijt kreeg ik als 'side-dishes' een bakje sla (met mosterddressing, normaal heerlijk, maar niet als ontbijt :N ) en een bakje fruitsalade terwijl mijn buurman een fruitsalade en een brownie kreeg. :D
Prima wmb, hoef ik ook geen moeite te doen het niet op te eten zeg maar. ;)
Ja vega-eten in het vliegtuig is heel wisselend. Bij het avondeten lekker rijst met tempeh, goed sausje, groenten, rijst, stuk kruidkoek waar de rest echt ranzig eten had... Kreeg ik bij het ontbijt (terugvlucht ) een of ander gestoomde groentenprutje en de rest mocht kiezen uit pannekoekjes met banaan of een ei-achtig iets.
En de keer erop was het nog makkelijker, Royal Air Maroc doet niet aan vegetarisch :') Gelukkig heb ik altijd nog wel iets aan eten mee voor in het vliegtuig :')

O: 2 broodjes pindakaas
T: banaan
L: Brood met philadelphia, handje cherrytomaatjes
T: Sinasappel, rijstwafel
T2: 2 wijn, paar handjes nootjes
D: Enchillada met geitenkaas/spinazie, rijst, sla & gaucamole + een bitter lemon.
T: :N buikpijn :Y
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:16:47 #61
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127121123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom?
idd.

Milka Daim was beter geweest :9 :@
And eternity in an hour.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:20:05 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127121309
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik in de stress zit / down ben. En dan ga ik eten. Tis oprecht een wonder dat de chips e.d nog in de kast ligt :X

En toen had ik die snickers en toen was alles goed, voor 5 min :')
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:20:28 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127121329
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

idd.

Milka Daim was beter geweest :9 :@
Die lust ik niet _O-
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:28:50 #64
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127121802
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat ik in de stress zit / down ben. En dan ga ik eten. Tis oprecht een wonder dat de chips e.d nog in de kast ligt :X

Je kan dus zo meedoen aan die snickersreclame? :P
pi_127121905
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ach, dan is het allemaal geen ramp toch? Nu weer herpakken, 1 snickers is niet meteen 5 kilo :). Komt goed.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:33:28 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127122047
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ach, dan is het allemaal geen ramp toch? Nu weer herpakken, 1 snickers is niet meteen 5 kilo :). Komt goed.
Nee, weet ik wel. Maar gisteren de burgerking :') Alhoewel ik gisteren er wel weer bijna 800kcal had afgesport. Hoerige is dat dit nog wel even gaat slepen en ik dus echt even mezelf moet zien te vinden in deze voordat ik alles vreet wat los en vast zit.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:34:50 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127122103
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Je kan dus zo meedoen aan die snickersreclame? :P
Ik had niet eens trek :')
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:40:08 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127122324
Plan jij je eten en drinken de gehele dag in Qwea? Anders toch maar proberen want elke dag jezelf wat 'toestaan' schiet ook niet op.

Elke dag 1 mars schijnt 5kg in 1 jaar extra gewicht te zijn?? Tenminste ooit gehoord .

Zeester beterschap en als je dan toch ziek bent dan wordt het met een pizza niet beter.
Proberen om "ongezond" voedsel los te koppelen aan "troost".
Moeilijk hoor :o dat duurt misschien wel jaren
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:58:04 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127123141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Plan jij je eten en drinken de gehele dag in Qwea? Anders toch maar proberen want elke dag jezelf wat 'toestaan' schiet ook niet op.

Elke dag 1 mars schijnt 5kg in 1 jaar extra gewicht te zijn?? Tenminste ooit gehoord .

Zeester beterschap en als je dan toch ziek bent dan wordt het met een pizza niet beter.
Proberen om "ongezond" voedsel los te koppelen aan "troost".
Moeilijk hoor :o dat duurt misschien wel jaren
Jup. Plan 's morgens in. En dan hou ik meestal iets qua kcal over voor een beschuit oid. Ik haat het om een emo-eter te zijn :')
pi_127123168
Dat was de sportschool.

Lijstje:
O: 2 volkoren. 1 smeerkaas, 1 grillworst. Koffie.
T: Mandarijn. Glas spa rood
L: 2 volkoren. 2 grillworst met halvarine
T: 100 ml yoghurt met zooi bosvruchten en een beetje honing.
D: Meergranen afbakbroodje, 80 gram schouderham, 2 eieren, prei, 100 gram champignons, tomaat, 1 puntpaprika, ui, sla.

S:
- Ziekelijk veel stenen opstapelen. :') Bij elkaar was het zo'n 1500 kg a 10 kg stuk. Dat is ongeveer de helft van wat er op een hoop ligt. Andere helft morgen. Of overmorgen.
- Sportschool. Fietsen, krachttraing, crosstrainer (ik HAAT dat ding, godverdomme)

Verder ga ik zo nog even lekker met de hond lopen, en daarna is het klaar. Ik mag straks nog een T omdat ik qua calorieen nog vrij laag zit. (1426) Dus een boterhammetje en/of wat yoghurt met fruit.

Ik vind het echt knap van mezelf dat ik niet ben gaan eten vandaag. Morgen naar de gemeente omdat ze een aanvullend gesprek willen voor het toekennen van een bijstandsuitkering, waar we al maanden op wachten. Ze hebben geen enkele reden het ons niet toe te kennen, maar je maakt je toch zenuwachtig. ;(
pi_127126861
Waar leef je van als je al maanden wacht, Lonaa? :o

En hoera voor de sportschool *O* *O* (en de stenensjouwtraining :D )
pi_127127245
Wat is er zo hatelijk aan specifiek de crosstrainer? (Ik vind 'm wel fijn, ga er aardig van zweten en intussen lees ik een tijdschrift.)
pi_127127695
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Waar leef je van als je al maanden wacht, Lonaa? :o

En hoera voor de sportschool *O* *O* (en de stenensjouwtraining :D )
Van mijn (schamele) Wajong. Wat kan (niet breed enzo, maar het kan) als je alleen bent. Het kan OOK als je met z'n tweeen bent, in je huurhuis, met 3 huisdieren. Maar leuk is het niet. En het wordt iedere maand ietsje krapper. En moeilijker.

En bedankt. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef Ruby88 het volgende:
Wat is er zo hatelijk aan specifiek de crosstrainer? (Ik vind 'm wel fijn, ga er aardig van zweten en intussen lees ik een tijdschrift.)
Mijn voeten gaan gek voelen. Voelt als slaap.
pi_127127896
Hm, dat heb ik op de crosstrainer ook wel een beeeeetje, soms. Maar is er niet een ander apparaat dat je i.p.v. de crosstrainer kunt doen?
pi_127128030
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Ruby88 het volgende:
Hm, dat heb ik op de crosstrainer ook wel een beeeeetje, soms. Maar is er niet een ander apparaat dat je i.p.v. de crosstrainer kunt doen?
Weet ik niet. Meneer de fitnessmeneer zette me er vandaag op. Naja, ke. 15 minuten zegt ie. Na 10 minuten was ik bang dat als ik nog langer door zou gaan ik er vanaf zou kukelen. Kortom, we doen het gewoon 10 minuten, voorlopig :+
pi_127128411
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef _Dido_ het volgende:
*O* mag blijven hardlopen, woei! Dinsdag shockwavebehandeling, benieuwd of dat me gaat helpen. En anders ga ik terug naar het ziekenhuis. Ik ben het niet pijnvrij kunnen hardlopen zat :(

Nu even een pizza om de vakantiestemming af te leren :P
Heb jij ook hielspoor?
My salvation lies in your love..
pi_127128750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef Ruby88 het volgende:
Crosstrainer en tijdschrift combineren zou echt rampzalig aflopen hier :').

Ik heb vanwege overwerk pas om 21.15 uur gegeten, dus ben het iets aan het laten zakken. Wil eigenlijk hardlopen, maar ben moe en ik moet voor het eerst 20 minuten...
pi_127128931
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef CarOnline het volgende:
*Meld*

Ik zoek een ruggengraat.

Na de foto's van mezelf op mn iPhone huilend bekeken te hebben moet ik er ook maar weer aan geloven!
Twee jaar geleden 12 kilo afgevallen en nu 16 kilo erbij. Ook een prestatie opzich O-)

Alleen zie ik Noek hier posten ahhhh.
Noek we spreken weer af als ik -5 kilo ben ok :@
En ik wil -20 kilo als we onze roadtrip doen :')

Help. En dan ga ik nu aan de wandel, 45 minuten, 3 kilometer.

Beterschap Zeester en Isa respect. Sportschool, daar moeten ze me naar binnen dragen!
Ok!
Zet em op, tijgert.
Go hard or go home
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:50:32 #79
16245 CarOnline
met lange O
pi_127130039
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Ok!
Zet em op, tijgert.
Thanks en het was 4 km en vanmorgen ook al 13 km gefietst :P
Zal toch niet zo zijn dat ik iets van conditie ga opbouwen? :o
Screw them.
We're going home.
pi_127130689
Dank voor alle beterschapswensen. Voel me na het bad en de pijnstillers daadwerkelijk beter. Ga nu slapen en dan morgen hopelijk echt ok voor naar m'n werk!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:11:32 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127131440
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Heb jij ook hielspoor?
Nee, shin splints :P Shockwave is idd een zeer beproefde methode voor hielspoor. De resultaten voor shin splints zijn iets minder duidelijk. Bij de een werkt het, bij de ander niet. We gaan het meemaken ;). Nu iig volledig pijnvrij gelopen. Weet niet of dat komt doordat ik 1) sinds dodag niet heb gelopen 2) niet heb gejilliand 3) de fysio de boel lekker heeft losgeschud. Ik vind het laatste :Y :P
And eternity in an hour.
pi_127132680
Voor CarOnline:
SPOILER
Het is een sleutelhanger, dus geen idee hoe effectief 8-)

Dido, lastig hoor, shin splints. Ik heb er in een zeer milde vorm last van (brandt even bij het hardlopen, maar gaat ook snel over en geen last na het hardlopen).
pi_127133030
Holy crap. 20 minuten onaangebroken gelopen :'). Moi :'). Zo tof O+.
pi_127133112
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
_O_ Heel tof! ^O^
  woensdag 29 mei 2013 @ 00:59:32 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127136269
Clums! _O_ Gaaf he! :Y Goed joh! *O*

Beterschap Zeester! En Een *O* voor Dido! En welkom voor Caronline, je komt op het goede moment binnen hier, want we gaan allemaal als de brandweer dus we sleuren je zo mee The Zone in!
(Ook Qwea en d'r snickers! :Y }:| )

Zo, mijn dag is begonnen, op naar het ontbijt! ;)
  woensdag 29 mei 2013 @ 01:46:35 #86
16245 CarOnline
met lange O
pi_127137391
Goeiemorgen dan BE :)
Je hebt ook wel een te gekke baan he!!

Oh goed dat jullie als de brandweer gaan want ik moet ook echt! Ik ben wel erg gemotiveerd (nu :') ) want de knop is wel om, dat merk ik wel. Nu nog volhouden.

Dank je Isabeau, ik heb 'm echt nodig :P

clumsy_clown hardlopen? Ah ooit wil ik dat ook kunnen maar dan heb ik echt nieuwe knieėn nodig eerst. Ik hou het maar even bij 'uptempo' lopen. En m'n dochter van 10 skeelert gewoon 4 km mee, zonder vallen, zonder problemen, zij doet die route wel 8x want heen en terug om weer wat te vertellen, en dan weer flink vooruit. Argh. De onvermoeibaarheid ook he! Maar wel gezellig.
Screw them.
We're going home.
  woensdag 29 mei 2013 @ 01:54:34 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127137522
:Y Ik mag niet klagen nee. ;) En dat voor een bibliothecaresse. :D
pi_127137599
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef Brighteyes het volgende:
:Y Ik mag niet klagen nee. ;) En dat voor een bibliothecaresse. :D
Nog een collega nodig? O-)

Spierpijn in mijn bovenbenen wordt steeds erger. Moest vanavond in hoog tempo naar mijn werk lopen. Ik moet er binnen 15 min zijn, wandelend is 14 min en snel wandelend zo'n 11-12 min. Maar snel ging dus helemaal niet door de pijn. Oplossing: ik ben gedeeltelijk al hardlopend naar het werk gegaan, dan had ik geen last van de spierpijn :') (was er in 9 min).
pi_127138003
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Lonaa het volgende:

S:
- Ziekelijk veel stenen opstapelen. :') Bij elkaar was het zo'n 1500 kg a 10 kg stuk. Dat is ongeveer de helft van wat er op een hoop ligt. Andere helft morgen. Of overmorgen.
- Sportschool. Fietsen, krachttraing, crosstrainer (ik HAAT dat ding, godverdomme)

Ik zit nu op zo'n -20kg en heb daarom expres als een gek 18kg zakken potgrond lopen tillen. Bizar dat ik dat eerder gewoon als lichaamsgewicht meenam :D
pi_127138054
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice ^O^

Echt een enorme prestatie. Niet heel lang geleden was je al blij bij 5 minuten waarschijnlijk?
pi_127138709
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 02:42 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Nice ^O^

Echt een enorme prestatie. Niet heel lang geleden was je al blij bij 5 minuten waarschijnlijk?
Niet lang geleden was ik blij met 1 :D. Ik merk nu pas dat ik van kinds af aan gewoon geen conditie heb gehad. Sport was voor de dunne kindjes/mensen. Dat ik 20 minuten hardloop is onvoorstelbaar :D.

Zo, nadeel van de frisse lucht door m'n open slaapkamerraam is dat de brandweersirenes toch wel erg luid klinken. Blijkbaar staat de straat naast me in de fik. Eens kijken of ik nog verder kan tukken.
pi_127138715
Wat ik ook zo maf vond aan hardlopen, Clumsy, is dat ik er echt een enorme hekel aan had op de middelbare school! Moest je de Coopertest lopen en zo :{w Als iemand me toen had verteld dat ik het ooit leuk zou gaan vinden had ik heel hard moeten lachen :7
pi_127138718
Ik was niet meer bijgekomen van het lachen overigens als iemand me had verteld dat ik aan krachttraining zou gaan doen met losse gewichten :')
  woensdag 29 mei 2013 @ 06:38:11 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127138750
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef Brighteyes het volgende:
Clums! _O_ Gaaf he! :Y Goed joh! *O*

Beterschap Zeester! En Een *O* voor Dido! En welkom voor Caronline, je komt op het goede moment binnen hier, want we gaan allemaal als de brandweer dus we sleuren je zo mee The Zone in!
(Ook Qwea en d'r snickers! :Y }:| )

Zo, mijn dag is begonnen, op naar het ontbijt! ;)
En de doos chocochips :')

Mogguh trouwens!
pi_127138755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 06:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik ook zo maf vond aan hardlopen, Clumsy, is dat ik er echt een enorme hekel aan had op de middelbare school! Moest je de Coopertest lopen en zo :{w Als iemand me toen had verteld dat ik het ooit leuk zou gaan vinden had ik heel hard moeten lachen :7
Coopertest *twitch* 3x heen en weer lopen en dan halfjankend stoppen. Nee, gym was dolletjes.
pi_127138869
Clumsy, wat een mega mega prestatie! En zo snel ook! Ik zou er bijna ook van gaan hardlopen!

Ik voel me echt stukken beter dan gisteren, ben echt blij *O*. Wel nog steeds verschrikkelijk schor, maar goed, dat is niet zo erg, dan moeten de klanten maar goed naar me luisteren!
pi_127139188
Succes Zeester en neem anders ook wat paracetamol mee naar je werk.

Qwea, ga even zitten en schrijf een plan voor vandaag qua eten. En beloof jezelf dat je daar niet van af gaat wijken. Als je zin krijgt in snoepen neem je een appel! Iets met snoep verstandig 8-) Even die neerwaartse spiraal doorbreken, kom op je kan het! *O*

pi_127139189
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 06:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Coopertest *twitch* 3x heen en weer lopen en dan halfjankend stoppen. Nee, gym was dolletjes.
+1
pi_127139193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik zit nu op zo'n -20kg en heb daarom expres als een gek 18kg zakken potgrond lopen tillen. Bizar dat ik dat eerder gewoon als lichaamsgewicht meenam :D
Goed gevoel he?
pi_127139286
lol :')

woensdag 29 mei 2013 @ 08:14:55 #101
217702 Lonaa
Honger!
pi_127139300
:')

Ik heb helemaal niet duizend spierpijn van gisteren.

Ik voel wel alles, daar niet van. :')
pi_127139378
Ik kan amper lopen. Serieus :{ Ik wilde morgen lopend naar mijn ouders (9 km hier vandaan), maar dat kan ik wel vergeten.
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:34:50 #103
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127139580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan amper lopen. Serieus :{ Ik wilde morgen lopend naar mijn ouders (9 km hier vandaan), maar dat kan ik wel vergeten.
oi :X ben je wel goed bezig geweest. Zo trots op jou dat je de stap gezet hebt! *O* heb je nu ook echt zelfvertrouwen? (Als in: ben je niet bang dat je iets verkeerd doet en iets blesseert?)

Ik ga dit op mijn day zero project lijst zetten, dan moet ik er ook een keer aan geloven :')
And eternity in an hour.
pi_127139683
Ik werk voorlopig met dusdanig licht gewicht (zou je op het eind van de sets niet zeggen :') ) dat ik niet bang ben om geblesseerd te raken. Alleen bij de deadlift hel ik echt nog steeds te ver naar voren (de mantra 'hielen hielen, steun op je hielen!' helpt nog niet genoeg) en voel ik mijn rug iets, dus daar moet ik echt wel aan werken :Y Voor de rest denk ik dat ik een nieuwe hobby heb want ik vind het leuk *) Dus gewoon doen, Dido!
pi_127139705
En ik ga zo taarten bakken en ben dol op deeg en zo :') Duim voor me dat ik niet blijf snoepen -O-
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:52:22 #106
217702 Lonaa
Honger!
pi_127139880
Ik ben wel bang dat ik geblesseerd raak. Dat gebeurde de vorige keer ook toen ik ging sporten. Dus ik ben wel voorzichtig. Heb overal 1 set van 20 gedaan met 25 of 32 kg.
pi_127139938
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nee, shin splints :P Shockwave is idd een zeer beproefde methode voor hielspoor. De resultaten voor shin splints zijn iets minder duidelijk. Bij de een werkt het, bij de ander niet. We gaan het meemaken ;). Nu iig volledig pijnvrij gelopen. Weet niet of dat komt doordat ik 1) sinds dodag niet heb gelopen 2) niet heb gejilliand 3) de fysio de boel lekker heeft losgeschud. Ik vind het laatste :Y :P
Ai dat is ook een nare blessure zeg!
Bij mij heeft shockwave niet geholpen tegen hielspoor, maar het was dan ook de bedoeling om na de behandeling steeds rust te houden en dat ging dus niet ;(. Ik heb toen in de winterstop van de hockey geen hielbelastende sporten gedaan en toen werd het pas minder, maar helemaal over is t nog niet.
pi_127140467
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 08:43 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga zo taarten bakken en ben dol op deeg en zo :') Duim voor me dat ik niet blijf snoepen -O-
Ik heb een niet-snoepen strategie *)

De combinatie radijs + deeg of zoete vulling lijkt mij buitengewoon smerig *)
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:24:01 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_127140505
Zo radijs is sowieso niet te vreten.
pi_127140533
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Lekker! Dus ik heb nu een schaal klaar staan met gewassen radijsjes en als ik wil snoepen pak ik een radijsje *)
pi_127140567
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:24 schreef Lonaa het volgende:
heerlijk juist...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:52:38 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127141206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

heerlijk juist...
Ligt er ook aan hoeveel zon ze gezien hebben. Later in het seizoen worden ze wel erg bitter. Nu zijn ze lekker, maar vond ze op de markt ook wel erg duur.
pi_127141916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoeveel zon ze gezien hebben. Later in het seizoen worden ze wel erg bitter. Nu zijn ze lekker, maar vond ze op de markt ook wel erg duur.
dat zeker.

Mijn schoonmoeder gaat in augustus trouwen... Ik heb een jurkje en schoenen besteld bij TopVintage

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:52:25 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127143095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat zeker.

Mijn schoonmoeder gaat in augustus trouwen... Ik heb een jurkje en schoenen besteld bij TopVintage

[ afbeelding ]
Tof, al zou het mij qua kleur absoluut niet staan. Heb je de petticoat er ook bij?
pi_127143148
Nee geen petticoat. Eerst maar eens kijken of het überhaupt staat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:02:17 #116
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127143471
Dag nummer 3 met taart negeren...
pi_127143912
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het lezen over cheatmeals/days of refeeding. Ook maar eens implementeren, goed plan *) De theorie is dat het je leptine spiegel verhoogt en zo vreetbuien juist tegen gaat. De bedoeling is niet dat je helemaal los gaat, maar dat je nog steeds gezond voedsel neemt, maar dan meer dan normaal en vnl. koolhydraten in combinatie met weinig vet. Het beste vlak na flinke inspanning, maar het handigst als je bijv. met vrienden/familie uit eten gaat. Scheelt het menu afstaren op zoek naar de dieetverantwoordelijke dingen.

linkje
Ik heb succes gehad (15 kg verloren) met het slow carb diėet van Tim Ferriss. Hierin MOET je één dag in de week helemaal los gaan met eten dat je de andere zes dagen niet mag. Voor mij dus pizza, ijs, bladerdeeg snacks, muffins en bier. Doorvreten totdat je misselijk begint te worden wordt aangemoedigd, zodat je de dagen erna geen behoefte meer hebt aan suikers.
pi_127143991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef TYSONIK het volgende:

[..]

Ik heb succes gehad (15 kg verloren) met het slow carb diėet van Tim Ferriss. Hierin MOET je één dag in de week helemaal los gaan met eten dat je de andere zes dagen niet mag. Voor mij dus pizza, ijs, bladerdeeg snacks, muffins en bier. Doorvreten totdat je misselijk begint te worden wordt aangemoedigd, zodat je de dagen erna geen behoefte meer hebt aan suikers.
Volgens mij kan dat nooit goed zijn voor je bloedsuikerspiegel .....
pi_127144178
Dat is het punt: door het diėet wordt je bloedsuikerspiegel constanter, diabetici hebben bijvoorbeeld minder insuline nodig. Maar door 1x in de week juist veel suikers en vetten te nemen dwing je je lichaam even uit de "verhonger modus".
Plus het is een slimme motivatie tool, 1 dag in de week vrij maakt het veel beter uit te houden...
pi_127144258
Waarom zou je je vol wķllen eten tot je misselijk bent?
Ja doei.
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:29:31 #121
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127144533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zou je je vol wķllen eten tot je misselijk bent?
Dat snap ik ook niet... Bovendien, als ik zin heb in gezonde dingen, ga ik dus niet verplicht rotzooi zitten eten.
pi_127145275
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je lichaam zo werkt dat wanneer je een dag helemaal los gaat op de suikers, je lichaam er de dagen daarna niet om vraagt. Laat staan dat het gezond is. Waarom verzinnen en mensen altijd van die rare dingen om gewicht kwijt te raken, terwijl het in principe veel simpeler kan?
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:56:39 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127145707
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je lichaam zo werkt dat wanneer je een dag helemaal los gaat op de suikers, je lichaam er de dagen daarna niet om vraagt. Laat staan dat het gezond is. Waarom verzinnen en mensen altijd van die rare dingen om gewicht kwijt te raken, terwijl het in principe veel simpeler kan?
Dit dus, als ik een dag veel suiker binnen krijg, moet ik daarna juist afkicken en vraagt m'n lijf alleen maar om meer...
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:58:19 #124
16245 CarOnline
met lange O
pi_127145796
Ik heb wel gemerkt vorige keer, dat als ik een week of 2 stil stond, ik ging snacken en dat daarna het gewichtsverlies weer optrad. Alsof alles even weer wakker geschud werd.
Screw them.
We're going home.
pi_127145887
quote:

[..]

dat zeker.

[ afbeelding ]
Leuk!

Ik wacht nog ff met bestellen tot m'n grote doel behaald is. Wat nog even kan duren, want weegschaal zei vanochtend +2 tov vorige week :'). Toch best knap aangezien ik niet extreem slecht heb gegeten.
pi_127146640
quote:

Eh, dat heeft niets te maken met wat er in mijn linkje staat hč? Daar gaat het om meer koolhydraten eten dan normaal (50 energie% boven je normale dieetinname) en dan in de vorm van bruine rijst, volkorenpasta, volkorenbrood etc. En dus niet in de vorm van geraffineerde suikers. En zeker niet in combinatie met heel erg veel vet, laat staan zo'n dosis ongezond vet. En door(vr?!)eten tot je misselijk bent lijkt me altijd onwenselijk. Ik vind het een recept voor een eetstoornis, of in elk geval een behoorlijk ongezonde kijk op afvallen/eten :o
pi_127146691
Oh, appeltaart gelukt zonder ook maar iets te snoepen *) Lemon merengue-test gefaald :@
pi_127146782
quote:

[..]

dat zeker.

[ afbeelding ]
Cute O+
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:20:44 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127146935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef TYSONIK het volgende:
Dat is het punt: door het diėet wordt je bloedsuikerspiegel constanter, diabetici hebben bijvoorbeeld minder insuline nodig. Maar door 1x in de week juist veel suikers en vetten te nemen dwing je je lichaam even uit de "verhonger modus".
Plus het is een slimme motivatie tool, 1 dag in de week vrij maakt het veel beter uit te houden...
Verhonger modus? Wat at je dan op niet-vreetfestijndagen?
Spoilers!
pi_127146950
Ons buikdansgroepje staat op de voorpagina van een plaatselijke krant.
Niet allemaal 18 en maat 36, dus juist leuk dat we deze kans krijgen :)
Trots *O*

SPOILER
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:25:08 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_127147172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Trots *O*

SPOILER
Nice!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:25:12 #132
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127147177
Jij bent die rechts achter, toch? Of heb ik nou een verkeerd beeld bij jou?
pi_127147628
Gaaf, Sarabi! Mooie foto ook :Y

Net berekend hoeveel kcal er in mijn taarten zit en ik neem morgen dus een puntje lemon merengue :X
pi_127147841
TAART O+.
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:21:58 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127149694
Ik wilde een hele zak nootjes leeg eten (a zo'n 800 kcals) en in plaats daarvan heb ik een klein bakje farmersalade meegenomen voor bij m'n boterham. Merk heel erg dat ik vanochtend geen tijd had voor yoghurt, heb zo weer trek... Gelukkig had ik wel een gekookt ei bij de lunch :)

O: 3 volkoren met aardbeien. Glaasje vruchtensap.
T: Laatste stukje stokbrood van maandagavond met pindakaas.
T: 2 granenbiscuitjes.
L: 1 volkoren met 30+kaas, een gekookt ei.
T: 1 volkoren met 250 gr. farmersalade.
T: appel
D: Geen idee, wordt bestellen bij een lokaal restaurantje, heb alweer een avondvergadering.

Wat een dag zeg... -O-
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:24:03 #137
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127149785
Nu ik weer hardloop wil ik het springwerk bij Jillian laten zitten. BE, jij deed toch boksen in plaats daarvan?
And eternity in an hour.
pi_127150123
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef _Dido_ het volgende:
Nu ik weer hardloop wil ik het springwerk bij Jillian laten zitten. BE, jij deed toch boksen in plaats daarvan?
Goede vraag, zo ga ik het ook doen.

Straks de stad in voor nieuwe hardloopschoenen en een sportmatje, al zou het kunnen dat ik straks voor 10 tot 15 jaar vastgezet word omdat ik een aanslag pleeg op het hoofdkantoor van Oxxio.
pi_127150657
quote:
2s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:

Goede vraag, zo ga ik het ook doen.

Straks de stad in voor nieuwe hardloopschoenen en een sportmatje, al zou het kunnen dat ik straks voor 10 tot 15 jaar vastgezet word omdat ik een aanslag pleeg op het hoofdkantoor van Oxxio.
Bajesklanten schijnen heel veel tijd door te brengen in de sportzaal :Y Kom je superslank & gespierd uit de bak O+
pi_127151225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Trots *O*

SPOILER
Hier ontlurk ik even voor, nooit geweten dat we hier ook een buikdansgroep hebben! En er waren volgens mij een behoorlijk aantal verschillende groepen, maakt het denk ik extra leuk voor jullie dat jullie nu daar op de foto staan :)
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:56:48 #141
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127151288
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bajesklanten schijnen heel veel tijd door te brengen in de sportzaal :Y Kom je superslank & gespierd uit de bak O+
en je krijgt er ook vast wel een dagelijks eet regime... hmmm :P
  woensdag 29 mei 2013 @ 14:12:36 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_127152053
Dingen in de stad gedaan, en boodschappen.

Ik voel me supertrots. 8-)
Ik heb paprika/tomaten-pasta bij de turk gekocht, samen met een komkommer, lams/rundergehakt en iets met brood en gehakt (als lunch, zodadelijk), turks brood.
Daarna door naar de Lidl en daar kocht ik een bassilicumplantje, een muntplantje, een courgette en bosui. *O* *O* *O*
  woensdag 29 mei 2013 @ 14:27:15 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127152753
Lekker Lonaa!

Ik ben niet zo goed bezig hier. Niet perse slecht maar ben een beetje uit de zone. Sinds gisterenavond staat hier een hometrainer dus ik ga daar maar even een half uurtje op.
Spoilers!
  woensdag 29 mei 2013 @ 14:29:14 #144
217702 Lonaa
Honger!
pi_127152843
En ik at geen negerzoen toen ik zonet bij een vriendinnetje op de koffie was. :7
pi_127153111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Gaaf, Sarabi! Mooie foto ook :Y

Net berekend hoeveel kcal er in mijn taarten zit en ik neem morgen dus een puntje lemon merengue :X
Thanks!
Lemon merengue :9 die is ook wel heel lekker
pi_127153167
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hier ontlurk ik even voor, nooit geweten dat we hier ook een buikdansgroep hebben! En er waren volgens mij een behoorlijk aantal verschillende groepen, maakt het denk ik extra leuk voor jullie dat jullie nu daar op de foto staan :)
Jazeker, zelfs een hele goede showgroep die veel buikdansprijzen heeft gewonnen (wij zijn nog maar het demogroep hoor) :)
Heb je ons toevallig ook gezien?
pi_127154541
Het werken gaat best goed, hoewel het druk en stress vol is. En het gezond eten ook daarmee. Fijn. Ik overleef vandaag wel. En hoef van mezelf een x niet naar de WW want ben als ik straks klaar ben moe en vies en tijd voor weer m'n bed. En ik ben ongesteld dus ik weet dat er dan een plus op de weegschaal staat en daar heb ik helemaal geen zin in, die vervelende plus van vocht!

Lijstje:
O: havermout met diepvriesfruit, melk en lijnzaad.
T: 2 roggebroodjes met 1 plak 30+kaas
L: bruin broodje kip avocado met een klein beetje mayo.
T: geen want lunch is nu
D: rijst en ratatouille
T: als ik nog puf heb voor de ah kwark met fruit, anders alleen fruit
pi_127157245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jazeker, zelfs een hele goede showgroep die veel buikdansprijzen heeft gewonnen (wij zijn nog maar het demogroep hoor) :)
Heb je ons toevallig ook gezien?
Nee ik heb er amper wat van gezien, wist niet dat er wat te doen was dus kwam er toevallig achter toen ik ging lunchen! En tsja, dat broodje trok me toch net ff wat meer dan dat stijldansen oid :P En demogroep of niet, daar sta je toch maar mooi voorop ^O^
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:05:43 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127157568
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:24 schreef _Dido_ het volgende:
:Y Die kan je voor je benen zo zwaar maken als je wil door hoger of lager te gaan zitten. :Y
pi_127159622
Whoehoe. Nieuwe hardloopschoenen *O*. Zo voor een enorme vent gaan rennen terwijl hij het met een camera opneemt is niet het fijnste moment uit m'n leven. Zeker niet omdat ik me al vrij snel besefte dat ik gee sportBH aanheb, en het HEEL warm had :'). De schoenen zijn een rib uit m'n lijf, maar ik voel me nu een echte sporter :P. De coachmevrouw van het renprogramma zei gister na het hardlopen ook dat ik nu ik 20 minuten heb gelopen ik mezelf een runner mag noemen! Is goed voor het egootje O+. Dat werd geheel teniet gedaan in de Bijenkorf toen ik ging kijken voor een badpak, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb ook eindelijk een sportmatje gescoord dus Jillian, je bent m'n bitch!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 16:57:41 ]
pi_127159715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef Holyme het volgende:

[..]

Nee ik heb er amper wat van gezien, wist niet dat er wat te doen was dus kwam er toevallig achter toen ik ging lunchen! En tsja, dat broodje trok me toch net ff wat meer dan dat stijldansen oid :P En demogroep of niet, daar sta je toch maar mooi voorop ^O^
Groot gelijk.
De kleine ballerina's die het zwanenmeer dansten waren wel superschattig om te zien O+
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:04:45 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127160459
Na een dag in de tropische warmte op mijn nog niet goed uitgelopen schoenen en met te veel lekker eten voel ik me echt een flink stuk dikker dan afgelopen zondag thuis. -O- Of iig meer opgezwollen...
Maar echt, ze plempen de hele tafel vol met lekkere dingen en nee zeggen voelt dan zo stom. Maar morgen ga ik het doen! Echt!

Iig was het een goeie stok achter de deur om net te Jilliannen, dit was de 25e keer. :o Nog 5 en dan mag ik een weekje rust van mezelf. :') :D
pi_127163994
Ik probeer deze week wat extra inspanningen te doen op sportgebied. Gisteren nog wat buikspieroefeningen gedaan en vandaag 50 km gefietst. Ik heb het koud en ben moe dus op tijd in mijn bed.

Lijstje:
O: Yoghurt
T: Banaan
L: 2 sneden brood met salade en dressing
T: 2 sneden brood met choco
D: Pasta met champignons en zalm
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 mei 2013 @ 18:43:23 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127164420
Zo... Weer enigszins in het normale ritme :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_127179331
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe. Nieuwe hardloopschoenen *O*. Zo voor een enorme vent gaan rennen terwijl hij het met een camera opneemt is niet het fijnste moment uit m'n leven. Zeker niet omdat ik me al vrij snel besefte dat ik gee sportBH aanheb, en het HEEL warm had :'). De schoenen zijn een rib uit m'n lijf, maar ik voel me nu een echte sporter :P. De coachmevrouw van het renprogramma zei gister na het hardlopen ook dat ik nu ik 20 minuten heb gelopen ik mezelf een runner mag noemen! Is goed voor het egootje O+. Dat werd geheel teniet gedaan in de Bijenkorf toen ik ging kijken voor een badpak, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb ook eindelijk een sportmatje gescoord dus Jillian, je bent m'n bitch!
Haha, ik word zelf ook helemaal enthousiast van dit enthousiasme! :D
pi_127190925
Serieliefhebber, dat is geen ontbijt.

Wandelen naar mijn ouders kan ik wel vergeten, ik zak steeds door mijn benen. Morgen weer naar de sportschool *O* :D Ga denk ik alleen even benchpress doen en dan weer naar huis. In ieder geval niets waar ik mijn quadriceps voor moet gebruiken. Dus zo op de fiets. Ook sportief.
pi_127190930
BE, van alles een heel klein beetje nemen en zoveel mogelijk kletsen met de mensen om je heen? Of krijg je individuele porties en valt het dan enorm op dat je nauwelijks iets neemt?
pi_127191144
Je gaat een strak wief worden hč Isa? :9.
pi_127191212
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 08:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Je gaat een strak wief worden hč Isa? :9.
Dat zal er wel nooit in zitten :D Ben nog wel realistisch.

Zo, paracetamol čn naproxen op en het gaat wel redelijk. Ik kan lopen *O* Nog maar even geen 9 km, denk dat dat te veel van het goede is. Alhoewel, hardlopen doet geen pijn (land meer op de voorvoet, ander spiergebruik blijkbaar) :X
pi_127191691
Na een lesje bodypump voel ik je pijn een beetje. Wat een hel weer die squats en lunges.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:07:48 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127191750
Dat had ik met die verrekte kuit laatst Isa, met gewoon lopen deed het nog wel zeer, maar met hardlopen niet. :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 08:06 schreef Isabeau het volgende:
BE, van alles een heel klein beetje nemen en zoveel mogelijk kletsen met de mensen om je heen? Of krijg je individuele porties en valt het dan enorm op dat je nauwelijks iets neemt?
Soms wel, maar nu net tussen de middag waren het kleine porties en echt superlekker, relatief gezond. Gestoomde asperges, paddestoelen bouillon, vis in bouillon en later wat noodles met vlees en toen heb ik vnml de noodles laten liggen. Zo lukt het aardig. :Y
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:16:44 #162
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127191928
Weegschaal was vriendjelijk vanochtend :) 80,8 kilo... Nog niet m'n atl (geloof ik, even checken op Lilyslim), maar wel alweer een heel stuk in de goede richting.

Ik worstel een beetje met het verschil in de weegschaal thuis en die op het werk (bij die medische keuring). Ik houd nu steeds rekening met het verschil, waarbij ik ervan uitga dat die van de medische keuring gelijk heeft, maar het voelt toch als valsspelen ofzo...

Stom gevoel -O-
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:41:30 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127192629
Haha, tuttebol! Ik zou het ook doen hoor! :Y
Vooral omdat je toch idd mag verwachten dat de weegschaal voor de medische keuring goed ge-ijkt is toch?
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:42:06 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127192654
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, tuttebol! Ik zou het ook doen hoor! :Y
Vooral omdat je toch idd mag verwachten dat de weegschaal voor de medische keuring goed ge-ijkt is toch?
O+
pi_127194990
Ik had deze week de batterijen van mijn weegschaal vervangen en was prompt 2 kilo zwaarder :X Ook leuk.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:38:09 #166
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127196517
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik had deze week de batterijen van mijn weegschaal vervangen en was prompt 2 kilo zwaarder :X Ook leuk.
-O-
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:39:31 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127196564
Heb nou btw een bmi van 26,99... Ik zou naar Slank mogen :o Doe ik niet, daar lurk ik wel gewoon een beetje, maar toch... het zou mogen :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:24:41 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127200801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef Tink89 het volgende:
Heb nou btw een bmi van 26,99... Ik zou naar Slank mogen :o Doe ik niet, daar lurk ik wel gewoon een beetje, maar toch... het zou mogen :)
Scheer je weg :{w
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:26:48 #169
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127200894
quote:
Nog maar eens: wie wil mag naar Slank komen, ook al heb je een BMI van 40+ :Y.
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:27:02 #170
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127200903
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Bleh...
And eternity in an hour.
pi_127201970
quote:
BMI van 26,99 is wel een *O* waard hoor!
pi_127202630
Ik zit op mijn moeder's verjaardag en iemand hier maakt het wel heel bont qua opmerkingen over niet verder afvallen :') Ik moet vooral niet verder afvallen, want ik ben he-le-maal niet dik. BMI van 33, geloof je het zelf :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:08:23 #173
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127202644
quote:
of in beide reeksen posten :p
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:15:58 #174
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127202991
Nog even over dat volvreten tot je misselijk bent, waar het gisteren over ging. Ik deed het vroeger ook en wel omdat dat het moment was dat het mócht van mezelf en ik er dus ook alles uit moest halen :Y Wat een schransfestijnen bij de La Place en zo'n bezoek werd steevast afgebroken met een coupe banane royale :').
And eternity in an hour.
pi_127203617
Ik had even een vraag, en het is misschien een domme hoor maar..

Je moet als vrouw rond de 2000 calorieėn eten. Als je afvalt (heb ik hier gelezen) nemen sommigen 1700. Verbrand je dit dan allemaal op een dag? Want als je gaat sporten verbrand je bijvoorbeeld 400 calorieėn maar moet je dat er dan ook weer 'aan eten' (wel gezond natuurlijk). Lijkt me niet namelijk maar je verbrand toch ook zeker geen 1700 op een dag?

Want dan zou het bij mij zijn:
Maandag 1700 - 400 (sporten) = 1300
Dinsdag 1700
Woensdag 1700 - 400 = 1300

Etc.. Maar dan heb je zo'n geschommel.

Misschien echt een hele domme vraag hoor maar ik zou het zelf echt niet weten..
pi_127203801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:29 schreef Mokkels het volgende:
Ik had even een vraag, en het is misschien een domme hoor maar..

Je moet als vrouw rond de 2000 calorieėn eten. Als je afvalt (heb ik hier gelezen) nemen sommigen 1700. Verbrand je dit dan allemaal op een dag? Want als je gaat sporten verbrand je bijvoorbeeld 400 calorieėn maar moet je dat er dan ook weer 'aan eten' (wel gezond natuurlijk). Lijkt me niet namelijk maar je verbrand toch ook zeker geen 1700 op een dag?

Want dan zou het bij mij zijn:
Maandag 1700 - 400 (sporten) = 1300
Dinsdag 1700
Woensdag 1700 - 400 = 1300

Etc.. Maar dan heb je zo'n geschommel.

Misschien echt een hele domme vraag hoor maar ik zou het zelf echt niet weten..
Ik vind het eigenlijk wel een hele terechte vraag!
pi_127204996
Kutdag. Ik ga sporten.
pi_127205201
Ti's geen stomme vraag, maar het antwoord is te lang om op m'n iPhone te tikken :P. Ik weet zeker dat iig Isa het mooi kan uitleggen! Anders kom ik er vanavond op terug.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:22:52 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127206272
Je kan op diverse sites je basic metabolic rate uitrekenen. Oa hier: http://www.rubriek.nl/fitness/bmr.php
Er zijn mensen die het bullshit vinden, maar bij benadering bereken je daar wat je lichaam, in ruste, nodig heeft aan kcal, puur om te doen wat je lijf doet, namelijk ademhalen en warm blijven.

Bij mij komt dat op 1620kcal uit.
Dus in theorie zou ik, als ik niet zou sporten al af moeten gaan vallen als ik 1400-1500kcal zou eten. Alles wat ik erbij sport is dan extra meegenomen.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:26:16 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127206455
Jillian krijg vanavond vrij. :@ ben zo gaar als een klontje, heb het nu een dag of 10 achter elkaar gedaan, heb vanmorgen 3km gerend, het is wel even goed. ;) Met de voetjes omhoog even tv kijken en slapen. :z
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:28:40 #181
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127206590
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan op diverse sites je basic metabolic rate uitrekenen. Oa hier: http://www.rubriek.nl/fitness/bmr.php
Er zijn mensen die het bullshit vinden, maar bij benadering bereken je daar wat je lichaam, in ruste, nodig heeft aan kcal, puur om te doen wat je lijf doet, namelijk ademhalen en warm blijven.

Dus in theorie zou ik, als ik niet zou sporten al af moeten gaan vallen als ik 1400-1500kcal zou eten. Alles wat ik erbij sport is dan extra meegenomen.
Bij mij 1531 :o Daar moet ik dus onder gaan zitten? In de praktijk zit ik toch wel op 1800. Geen wonder dat ik niet afval :{.
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:32:07 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127206749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Bij mij 1531 :o Daar moet ik dus onder gaan zitten? In de praktijk zit ik toch wel op 1800. Geen wonder dat ik niet afval :{.
Bmr is zonder sporten hč, dus als je vervolgens in geeft wat je activity level is, dan kom je uit op wįt je gemiddeld verbrand op een normale dag en daar moet je dan onder gaan zitten.

Ik verbrand ong 500 kcal met een half uurtje hardlopen, drie keer in de week, dus mag ik nog 1500/7 kcal per dag bijhet bmr optellen om aan het aantal kcal te komen dat ik zou moeten kunnen eten om op gewocht te blijven.
pi_127206815
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Brighteyes het volgende:

Dat klopt dus niet :) Je BMR is puur om in leven te blijven, exclusief werken en rondlopen en afwassen en dergelijke.

Je moet dus nooit onder je BMR gaan zitten, als je dat langdurig doet doe je je lichaam tekort.

Naast je BMR om te "overleven" heb je ook het onderhoud, dat is het aantal kcals dat je nodig hebt om niet aan te komen of af te vallen, in combinatie met dagelijkse activiteiten, of lichte sport, of zwaar lichamelijk werk, etc.

Dus als je BMR 1200 is kan je onderhoud zonder sport bijvoorbeeld 1600 zijn. Dan moet je onder de 1600 gaan zitten om af te vallen, maar niet onder de 1200.

Je kan dit makkelijk uitrekenen aan de hand van de formule Harris Benedict, zoals op de website GiantPT.nl

Mijn BMR is bijvoorbeeld 1600 en onderhoud 2300, dan kan ik afvallen met bijvoorbeeld 1800 kcals per dag eten.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:34:36 #184
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127206858
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bmr is zonder sporten hč, dus als je vervolgens in geeft wat je activity level is, dan kom je uit op wįt je gemiddeld verbrand op een normale dag en daar moet je dan onder gaan zitten.

Ik verbrand ong 500 kcal met een half uurtje hardlopen, drie keer in de week, dus mag ik nog 1500/7 kcal per dag bijhet bmr optellen om aan het aantal kcal te komen dat ik zou moeten kunnen eten om op gewocht te blijven.
Ah oké, dan klopt het wel.

Ik vraag me alleen af of ik atm in categorie 2 of 3 val: weinig activiteit of lichte activiteit (1-3 keer per week sport).

Ik fiets elke werkdag een uur, doe elke dag Jillian (in theorie dan) en ik loop drie keer per week hard, maar dat zet nog niet zo veel zoden aan de dijk.

Denk wel de laatste?
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:39:36 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127207111
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:33 schreef Novem het volgende:

[..]

Dat klopt dus niet :) Je BMR is puur om in leven te blijven, exclusief werken en rondlopen en afwassen en dergelijke.

Je moet dus nooit onder je BMR gaan zitten, als je dat langdurig doet doe je je lichaam tekort.
Dag het niet gezond is wil niet zeggen dat het niet klopt. ;)
Mijn bmr is 1619 kcal. Als ik dus de hele dag op de bank zou liggen en ik zou minder dan 1619 kcal eten zou ik echt wel af vallen. ;)

quote:
Naast je BMR om te "overleven" heb je ook het onderhoud, dat is het aantal kcals dat je nodig hebt om niet aan te komen of af te vallen, in combinatie met dagelijkse activiteiten, of lichte sport, of zwaar lichamelijk werk, etc.

Dus als je BMR 1200 is kan je onderhoud zonder sport bijvoorbeeld 1600 zijn. Dan moet je onder de 1600 gaan zitten om af te vallen, maar niet onder de 1200.

Je kan dit makkelijk uitrekenen aan de hand van de formule Harris Benedict, zoals op de website GiantPT.nl

Mijn BMR is bijvoorbeeld 1600 en onderhoud 2300, dan kan ik afvallen met bijvoorbeeld 1800 kcals per dag eten.
Tx voor de juiste term, ik kon er even niet opkomen. :)
En idd vergat ik ook nog dat naast extra verbranding voor een bepaald activiteiten-niveau je natuurlijk sws verbranding hebt voor alles dat je meer doet dan op de bank liggen vegeteren.

Maar in antwoord op Mokkels, ja, een lichaM verbruikt zonder al te gekke dingen te doen dus gemakkelijk 1700kcal. :Y
Als je wil weten hoeveel jij mag eten om toch af te kunnen vallen zonder dat je je lichaam te kort doet moet je je 'onderhoud' uit rekenen.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:40:57 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127207173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ah oké, dan klopt het wel.

Ik vraag me alleen af of ik atm in categorie 2 of 3 val: weinig activiteit of lichte activiteit (1-3 keer per week sport).

Ik fiets elke werkdag een uur, doe elke dag Jillian (in theorie dan) en ik loop drie keer per week hard, maar dat zet nog niet zo veel zoden aan de dijk.

Denk wel de laatste?
Ik vind van wel, maar ik ben benieuwd wat Novem daar van zegt, want die weet er meer van dan ik. ;)
pi_127207503
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dag het niet gezond is wil niet zeggen dat het niet klopt. ;)
Mijn bmr is 1619 kcal. Als ik dus de hele dag op de bank zou liggen en ik zou minder dan 1619 kcal eten zou ik echt wel af vallen. ;)

[..]

Tx voor de juiste term, ik kon er even niet opkomen. :)
En idd vergat ik ook nog dat naast extra verbranding voor een bepaald activiteiten-niveau je natuurlijk sws verbranding hebt voor alles dat je meer doet dan op de bank liggen vegeteren.

Maar in antwoord op Mokkels, ja, een lichaM verbruikt zonder al te gekke dingen te doen dus gemakkelijk 1700kcal. :Y
Als je wil weten hoeveel jij mag eten om toch af te kunnen vallen zonder dat je je lichaam te kort doet moet je je 'onderhoud' uit rekenen.
Dat klopt inderdaad, ik dacht alleen dat je aangaf dat je om af te vallen onder je BMR moet eten, wat dus niet perse klopt, want je kan ook afvallen door boven je BMR te eten, maar wel onder je onderhoud. Maar ik heb het gewoon verkeerd opgevat dus :)
pi_127207529
Maar dan zou ik dus op een dag dat ik sport meer kunnen eten dan op een dag dat ik niet sport? Of werkt dat ook nog door, die 400 kcal die ik verbrand? Zoals hierboven genoemd: 400 x 3 : 7 = +/- 170 kcal zou ik dan elke dag meer kunnen eten?
pi_127207577
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind van wel, maar ik ben benieuwd wat Novem daar van zegt, want die weet er meer van dan ik. ;)
Ik ben geen expert :P Maar ik zou ook zeggen lichte activiteit, 1-3 keer sport!
pi_127207684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Mokkels het volgende:
Maar dan zou ik dus op een dag dat ik sport meer kunnen eten dan op een dag dat ik niet sport? Of werkt dat ook nog door?
Als je uitgaat van een onderhoud van bijv. 2200 inclusief 3 keer per week sport en je probeert daar iedere dag 400 onder te zitten om af te vallen mag je dus niet extra eten op de dagen dat je sport, omdat je activiteit al is meegerekend in de 2200 die je mag eten die dag om niet aan te komen. Als je wil afvallen zal je dus alsnog die 400 kcals minder moeten eten.
pi_127207762
Mijn BMR is 1740 en er staat onder dat om mijn gewicht op peil te houden moet ik 2436 eten. Maar dan kan me niet voorstellen dat ik (in dat jaar wat ik ben aangekomen) bijna 2500 kcal at! :o
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:54:30 #192
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127207842
Ik snap het nog niet helemaal :@ (donderdagmiddag-bijna-weekend-blues :P)

Mijn onderhoud, wat ik in absolute rust verbrand, is dus 1531. Daar mag ik dus niet onder gaan zitten, Met beweging/sport kom ik op ongeveer 2100 uit. Dat is dus wat ik moet eten om op gewicht te blijven en als ik meer dan dat eet, kom ik aan? Ik moet dus tussen de 1531 en 2100 in gaan zitten? Ergens middenin op 1800 bijvoorbeeld, idealiter? :)
And eternity in an hour.
pi_127207991
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef _Dido_ het volgende:

Mijn onderhoud, wat ik in absolute rust verbrand, is dus 1531. Daar mag ik dus niet onder gaan zitten, Met beweging/sport kom ik op ongeveer 2100 uit. Dat is dus wat ik moet eten om op gewicht te blijven en als ik meer dan dat eet, kom ik aan? Ik moet dus tussen de 1531 en 2100 in gaan zitten? Ergens middenin op 1800 bijvoorbeeld, idealiter? :)
Ja zo dacht ik het ook te begrijpen. Dus ik zou rond de 2000 moeten zitten.
pi_127208046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef _Dido_ het volgende:

Dat klopt inderdaad, er wordt aangeraden om 400 tot 500 kcals onder je onderhoud te gaan zitten om af te vallen, mits dat er niet voor zorgt dat je structureel onder je BMR gaat eten.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:59:19 #195
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127208094
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef Novem het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, er wordt aangeraden om 400 tot 500 kcals onder je onderhoud te gaan zitten om af te vallen, mits dat er niet voor zorgt dat je structureel onder je BMR gaat eten.
Oké, fijn :)

En mijn onderhoud is dus inclusief sport e.d.? Dat zorgt voor verwarring, want ik dacht altijd dat onderhoud hetzelfde als BMR was.
And eternity in an hour.
pi_127208265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Oké, fijn :)

En mijn onderhoud is dus inclusief sport e.d.?
Correct!
pi_127208374
Ik zat trouwens net de lijf show terug te kijken.. ze hadden daar iets met wat het meeste kcal wat qua gebakjes. Je mocht kiezen tussen: Kwartaart met een aardbei, chocolade taart, cheesecake, appelgebak met een toefje slagroom, tompouce en een slagroom taart. En dan allemaal normale stukken.

Waar zouden de meeste kcal in zitten denken jullie? Dus in een top 6. Als je het weet, niet voorzeggen. :D

Ik schrok ervan moest ik zeggen!
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:10:04 #198
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127208512
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef Mokkels het volgende:
Ik zat trouwens net de lijf show terug te kijken.. ze hadden daar iets met wat het meeste kcal wat qua gebakjes. Je mocht kiezen tussen: Kwartaart met een aardbei, chocolade taart, cheesecake, appelgebak met een toefje slagroom, tompouce en een slagroom taart. En dan allemaal normale stukken.

Waar zouden de meeste kcal in zitten denken jullie? Dus in een top 6. Als je het weet, niet voorzeggen. :D

Ik schrok ervan moest ik zeggen!
Ik denk dat het de appeltaart is, want daar verwacht je het niet van :P
And eternity in an hour.
  Vis een optie? donderdag 30 mei 2013 @ 16:11:29 #199
70532 loveli
N
pi_127208580
cheesecake
chocoladetaart
appelgebak
kwarktaart
tompouce
slagroomgebak

Zit ik in de richting? Slagroomgebak is een hoop lucht. Chocoladetaart hangt nogal van het soort taart af. Cheesecake omdat er vet en suiker in zit.

Vet is niet slecht, bij de weg.
crap in = crap out
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:13:10 #200
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127208660
Oh ja, kwarktaart zal idd wel in de top 3 zitten sowieso.
And eternity in an hour.
pi_127208834
Ik denk misschien wel de tompouce. Omdat dat gemaakt is van bladerdeeg=heel vele vet en suiker, en dan room met veel vet en suiker, en nog een extra suikerlaagje om het af te maken. Of cheesecake.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:18:08 #202
16245 CarOnline
met lange O
pi_127208911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit op mijn moeder's verjaardag en iemand hier maakt het wel heel bont qua opmerkingen over niet verder afvallen :') Ik moet vooral niet verder afvallen, want ik ben he-le-maal niet dik. BMI van 33, geloof je het zelf :')
Haha ja herkenbaar!
Nog 10kg te zwaar voor een gezond gewicht maar toch maar stoppen hoor, er blijft niks meer van je over :')

Sure, jaloerse collega :P
Screw them.
We're going home.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:21:20 #203
16245 CarOnline
met lange O
pi_127209056
Ik durf het niet te zeggen maar ik lust ze allemaal. In willekeurige volgorde.
Hongerrrrrr :Y)
Screw them.
We're going home.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:23:42 #204
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127209155
Nou, krijgen we het antwoord nog? :P
And eternity in an hour.
pi_127209223
Ik ga zaterdag met m'n ouders in de brasserie van het conservatorium hotel eten.

Wat zal ik nemen jongens?
http://www.conservatorium(...)BrasserieMenu_NL.pdf

Het moet een soort mix zijn van zowel lekker, als verantwoord, want zo vaak eet ik niet in een chique restaurant ;).
pi_127209450

Het midden is goed. Links is geraden door Leco van zadelhof en leontien borsato en rechts door Eddy Zoey en Rick Brandsteder.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:34:14 #207
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127209595
Ik heb gewonnen! *O*
And eternity in an hour.
pi_127209739
Mijn BMI is nog hoger en ik kreeg laatst "wat zie je er slank uit!" te horen _O-. Was wel goedbedoeld, maar ietwat overdreven.
pi_127210220
Toch voelt een appeltaart een stuk gezonder dan een stuk slagroomtaart. Grappig zeg!
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:48:34 #210
16245 CarOnline
met lange O
pi_127210269
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn BMI is nog hoger en ik kreeg laatst "wat zie je er slank uit!" te horen _O-. Was wel goedbedoeld, maar ietwat overdreven.
Andersom kan ook, vriendin van mij was 30 kilo afgevallen en een buurvrouw van haar presteerde te zeggen dat ze er niks van kon zien :')
'Echt? 30? Weet je t zeker? Ik zie er niks van..'
Screw them.
We're going home.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:49:34 #211
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127210306
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Andersom kan ook, vriendin van mij was 30 kilo afgevallen en een buurvrouw van haar presteerde te zeggen dat ze er niks van kon zien :')
Die zou ik met een koekenpan in het gezicht slaan }:|

Wie was dat eigenlijk hier, die dat eens zei over een collega? Ik gebruik die uitdrukking nu geregeld als iemand irritant doet :').
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:50:01 #212
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127210323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:47 schreef Zeester het volgende:
Toch voelt een appeltaart een stuk gezonder dan een stuk slagroomtaart. Grappig zeg!
Mokkels had het al een beetje verraden door te zeggen dat ze het nooooooooit had verwacht :P Dan móet appeltaart of kwarktaart wel bovenaan staan :P.
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:50:38 #213
16245 CarOnline
met lange O
pi_127210350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Die zou ik met een koekenpan in het gezicht slaan }:|

Wie was dat eigenlijk hier, die dat eens zei over een collega? Ik gebruik die uitdrukking nu geregeld als iemand irritant doet :').
Ja dat sloeg ook echt helemaal nergens op :D
Screw them.
We're going home.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:51:03 #214
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127210368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:50 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja dat sloeg ook echt helemaal nergens op :D
Vast jaloers :Y vrouwen kunnen echt bitches zijn :')
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:51:57 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127210401
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef CarOnline het volgende:

[..]

:o :D Hoe flauw kan je zijn!

Hier een heerlijk achterlijk trucje van mijn brein.
Al drie dagen kan alles in de koelkast me gestolen worden en nu heb ik net wat dried mango op ( pure mango, niet die gesuikerde zooi die je in Nl kan krijgen) en ineens overweeg ik toch die kitkat uit de koelkast op te gaan vreten. :o :? :N

*licht uit en slapen... :W
pi_127210470
Oehh gedroogde mango.. zo lekker. Zaterdag weer halen op de markt. Hier zonder suiker enzo.

*O* ik mag weer sporten *O*

Hard nodig. De weegschaal zegt +2 :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:55:27 #217
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127210537
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o :D Hoe flauw kan je zijn!

Hier een heerlijk achterlijk trucje van mijn brein.
Al drie dagen kan alles in de koelkast me gestolen worden en nu heb ik net wat dried mango op ( pure mango, niet die gesuikerde zooi die je in Nl kan krijgen) en ineens overweeg ik toch die kitkat uit de koelkast op te gaan vreten. :o :? :N

*licht uit en slapen... :W
Ja, wat debiel hč? :D Ik heb vijf weken keurig netjes gegeten. Vervolgens ging ik naar Kopenhagen, niet echt opgelet met eten verder (al heb ik cola wel afgewisseld met water en cola light) en nu is het vreetmonster in mij weer wakker en kan ik haar amper bedwingen }:|.
And eternity in an hour.
pi_127210724
Zo. Ik heb hard gesport. En ik voel me goed. *O* *O*

Zo even eten, want ik heb veuls te weinig gehad vandaag.
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:01:12 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127210830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja, wat debiel hč? :D Ik heb vijf weken keurig netjes gegeten. Vervolgens ging ik naar Kopenhagen, niet echt opgelet met eten verder (al heb ik cola wel afgewisseld met water en cola light) en nu is het vreetmonster in mij weer wakker en kan ik haar amper bedwingen }:|.
Idioot gedoe! :Y

Lonaa, lekker joh!
En Vicky mag ook weer los! ^O^
pi_127211298
quote:
Ja inderdaad! Maar het kwam door het deeg met suiker, boter etc..
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:09:17 #221
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127213890
quote:
Tot je het zelf gaat maken. Deeg met suiker. Appels met suiker. Rozijnen. Boter. Toef slagroom... En wat er nog allemaal niet meer in zit :D
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:13:40 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_127214087
Hoi schatjes, wilde even zeggen dat ik nog wel leef maar even minder met de lijn bezig :D ik ben na de verkansie weer aanwezig O+
disclaimer
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:22:20 #223
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127214454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi schatjes, wilde even zeggen dat ik nog wel leef maar even minder met de lijn bezig :D ik ben na de verkansie weer aanwezig O+
Heel heel veel feestplezier de komende dagen :* ^) ^)
pi_127214537
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
Geniet heel erg veel morgen!!!! Hopelijk is het echt de dag van je leven!
pi_127214612
Heeeel veel plezier SQ! Ik ben superbenieuwd naar de foto's, je gaat er vast geweldig uitzien O+
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:36:29 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_127214922
Tnx babes O+
disclaimer
pi_127215206
Shine SQ Shine!! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt *O* :* *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127215231
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat! En tot na je (absolutely fabulous of course) vakantie!! *O* *O*
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:49:26 #229
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127215363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
^^!
And eternity in an hour.
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:20:33 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127216736
Veel plezier Skjoe! Je ziet er prachtig uit -en dat weet ik, want ik heb de jurk al gezien-

Hier btw heerlijk gevulde paprika's met notenrijst gegeten. Nu even uitbuiken en dan de eerste verhuisdozen inpakken :) Boeiend dat het contract er nog niet is, ik moet iets concreets gaan doen...

Xx
pi_127217815
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef Zeester het volgende:
Ik ga zaterdag met m'n ouders in de brasserie van het conservatorium hotel eten.

Wat zal ik nemen jongens?
http://www.conservatorium(...)BrasserieMenu_NL.pdf

Het moet een soort mix zijn van zowel lekker, als verantwoord, want zo vaak eet ik niet in een chique restaurant ;).
Geen friet nemen, sowieso geen gefrituurde dingen, geen los geserveerd brood nemen of iets met brood/bagel, nagerecht overslaan of de citroensorbet nemen. Evt. 'dressing/saus apart' vragen, dan kan je zelf bepalen hoeveel je over het eten doet. Voor de rest vooral nemen waar je zin in hebt. Veel plezier ^O^
pi_127217844
Een heeeeele fijne dag (en trouwreis/bruidsreis, hoe heet het nou ?? :P) gewenst SQ!! :D

Huwelijksreis!
pi_127217882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef BananaPancake het volgende:
Een heeeeele fijne dag (en trouwreis/bruidsreis, hoe heet het nou ?? :P) gewenst SQ!! :D
Huwelijksreis ;)
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:46:47 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_127217888
Huwelijksreis! :D
disclaimer
pi_127217905
Aaaah net edit gedaan haha _O-
pi_127217952
Stom hč hoe je soms echt niet op een woord kan komen :D
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:48:09 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_127217972
LOL :D
disclaimer
pi_127218006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Stom hč hoe je soms echt niet op een woord kan komen :D
Ja! Gek idd. Ik moest het googlen :@

Ik heb vandaag trouwens echt een hele slechte dag gehad qua eten. Tentamen ging dan wel weer goed, maar de stress uitte zich vandaag wel in schranzen ;(
  Moderator donderdag 30 mei 2013 @ 20:22:33 #239
5428 crew  miss_sly
pi_127219632
SQ, morgen is je dag? Wow, tof! De weersverwachting lijkt goed, geloof ik.

Ik wens je een geweldige dag toe, die precies zo loopt als jullie het graag willen!
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:52:38 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127220947
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja! Gek idd. Ik moest het googlen :@

Ik heb vandaag trouwens echt een hele slechte dag gehad qua eten. Tentamen ging dan wel weer goed, maar de stress uitte zich vandaag wel in schranzen ;(
Wat is schranzen? Doe eens vertellen wat je hebt gegeten?

SQ, fijne dag gewenst samen met je aanstaande man. *O*
pi_127221645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen friet nemen, sowieso geen gefrituurde dingen, geen los geserveerd brood nemen of iets met brood/bagel, nagerecht overslaan of de citroensorbet nemen. Evt. 'dressing/saus apart' vragen, dan kan je zelf bepalen hoeveel je over het eten doet. Voor de rest vooral nemen waar je zin in hebt. Veel plezier ^O^
Meh, ik had juist zo zin in die profiterolles ;).

Ik heb sowieso een zere kies en moet mezelf nog even vermannen voor ik de tandarts bel, maar denk dat ijs eten geen goed idee is :(
pi_127221657
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat is schranzen? Doe eens vertellen wat je hebt gegeten?

SQ, fijne dag gewenst samen met je aanstaande man. *O*
chocoladereep, sushi cheese crackers, stuk spekkoek. Toen als avondeten een menu bij BK :@ ;( Ik schaam me echt als ik het opschrijf blegh
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:11:11 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127222034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

chocoladereep, sushi cheese crackers, stuk spekkoek. Toen als avondeten een menu bij BK :@ ;( Ik schaam me echt als ik het opschrijf blegh
:*
Niet schuldig voelen, vanaf nu gaat het gewoon weer beter :Y
pi_127222187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:05 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ach, niet schamen, je weet dat we allemaal hier zulke dagen hebben. Morgen weer beter :).

Ik heb net naar badkleding gekeken voor Maleisiė en nu wil ik dood. Soort van.
pi_127222320
Mja, dankjullie. Zal me er verder niet druk om maken inderdaad. Maandag at ik helemaal niks ivm nog ergere stress (lijkt wel of het na een bepaalde grens omslaat in juist niet eten). Ik ga er aan proberen te werken om stress niet meer zo´n grote invloed te laten zijn op m´n eetpatroon (beide kanten op) en gewoon door te gaan met waar ik mee bezig was de dagen daarvoor (qua eetpatroon dus).

Wanneer ga je dan C_c?
pi_127222836
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ach, niet schamen, je weet dat we allemaal hier zulke dagen hebben. Morgen weer beter :).

Ik heb net naar badkleding gekeken voor Maleisiė en nu wil ik dood. Soort van.
Maar O+ Maleisiė O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_127223129
Ik vertrek twee juli, en heb erg weinig kleding voor warm weer. Dus yay.
pi_127224865
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vertrek twee juli, en heb erg weinig kleding voor warm weer. Dus yay.
Dat heb je in Nederland dan ook zelden nodig :')
pi_127227380
SQ, geniet ervan!!

Ik heb te weinig gegeten vandaag, maar zo voelt t eignelijk helemaal niet.

O: 1 meergranenbroodje met kaas. Koffie met melk
L: 1 turks broodje met boter en grillworst
T: Liter water
T: roggebrood met kaas
D: 120 gram zelfgemaakte Kofte, schepje gebakken aardappels, half turks broodje (zo een kleine dus he), halve courgette, puntpaprika, sla.
T: Glaasje rose.

S: Anderhalf uur beulen in de sportschool.

Nog geen 1300 kcal. :{
pi_127235208
Ik heb me echt keurig gedragen deze week. De snoeppot op mijn werk weerstaan (en toch is hij leeg gekomen), taart van een collega afgeslagen en op een feestje alleen een wijntje (en geen duizend bier en chips en zo).

En dat alles zonder centje pijn. Ik zit dan eindelijk toch in een flow geloof ik... Nu houden zo!

*O* Fijne dag morgen SQ!

En slaap lekker iedereen. :)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 00:57:06 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127235655
Heel veel plezier vandaag SQ! *O*
En dan krijgen we ook eindelijk je jurk te zien! *O* ;)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 01:01:19 #252
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127235769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:12 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Maar het kwam door het deeg met suiker, boter etc..
Vegan appeltaart van Gimsel in Rotterdam, met nootjes en gojibessen. Niks geen boter. O+
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_127239496
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 01:01 schreef LadyOracle het volgende:

Vegan appeltaart van Gimsel in Rotterdam, met nootjes en gojibessen. Niks geen boter. O+
Recept O-)

Ik had dus een appeltaart en een lemon merengue gemaakt voor mijn moeders verjaardag gisteren. Alle ingrediėnten ingevoerd in myfitnesspal en gekeken wat het per punt (12 stuks) zou worden. De appeltaart had echt véél meer kcal dan de lemon merengue, dus ik had absoluut appeltaart op 1 gegokt :Y En dan doen de meesten ook nog slagroom bij de appeltaart :o

Gisteren ook nog duidelijk (héél duidelijk) geworden dat ik allergisch ben voor garnalen. Fijn :{ Naar het ziekenhuis gehaast en 3 injecties later mocht ik weer naar huis. Klappertandend en hevig bevend van de adrenalineinjectie in bed gekropen. Ik mocht wel direct doorlopen in de volle wachtkamer :7 Is me ook nog nooit overkomen bij een dokter. Voedselallergieėn zijn zo verschrikkelijk irritant! En waarom word ik niet allergisch voor dingen die in ongezond eten zitten, waarom nou net gezonde en lekkere dingen 8)7

Ik zit 0,3 kg verwijderd van mijn mini-doel voor eind mei. Niet slecht :7

SQ zal dit wel niet meer lezen, maar ik duim hier voor mooi weer, veel zon, geen regen *O*
pi_127239561
jeutje Isa.. das geen pretje zeg!

*O* Have fun SQ!! *O*

Ben ook wel benieuwd naar dat recept Lady!

*O* maandag weer sporten *O* dinsdag revalidatie bij de fysio
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:06:35 #255
217702 Lonaa
Honger!
pi_127240562
Bijna geen spierpijn van gisteren. *O*
Ik voel het wel, maar het valt alles mee. *O*
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:11:53 #256
386633 Adnap
I love Life !
pi_127240685
Hoi meiden,

Ik heb een vraag, ik gebruik nu de fatsecret app maar ben er eigenlijk niet zo tevreden over. Met name het onderdeel activiteiten vind ik vervelend omdat er zoveel uur rust in staat. Ook vind ik het lastig om te bepalen hoeveel nu een cup broccoli is bijv.
Iemand tips voor een fijne app en/of tips voor het omgaan met fatsecret.

Groetjes !!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:23:14 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127240963
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:11 schreef Adnap het volgende:
Hoi meiden,

Ik heb een vraag, ik gebruik nu de fatsecret app maar ben er eigenlijk niet zo tevreden over. Met name het onderdeel activiteiten vind ik vervelend omdat er zoveel uur rust in staat. Ook vind ik het lastig om te bepalen hoeveel nu een cup broccoli is bijv.
Iemand tips voor een fijne app en/of tips voor het omgaan met fatsecret.

Groetjes !!
Ik gebruik de fatsecret app ook maar ik vind het prettiger om hem in te vullen op de PC. Dat synchroniseert gewoon met de app dus dat werkt perfect.
Verder, en dat is met alle apps en webbased systemen zo, leer je vanzelf wel hoeveel dingen wegen. Je moet alleen wel een weegschaal aanschaffen ;) In het begin kosten dit soort dingen redelijk wat tijd, maar na verloop van tijd weet je hoeveel je eet en kan je ook dingen uit je eigen historie kopiėren.

Ik gebruik het activiteitendeel eigenlijk nauwelijks. Maar waarom je die rusturen niet handig vindt snap ik niet zo. Als je niet beweegt, rust je toch?
Spoilers!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:26:19 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127241043
Je kan de hoeveelheden toch aanpassen bij calorieteller van fatsecret? Naar grammen etc?

De balans van mijn 4 dagen onderweg:
3 keer Jillian
1 keer hardlopen (3km)
Wel meer gegeten dan thuis, maar hiet overdreven veel, wel veel goed en vers eten, geen fast food.
Afgezien van 1 ijsje en een zakje dried mango niks buiten de gewone maaltijden om gegeten. De koelkast op mijn kamer is nog onaangeroerd! *O*

Nog 5 uur te gaan, dan worden we opgehaald uit het hotel. Heb vanmorgen wat geshopt, maar kan geen mall meer zien. :D Sws is alle kleding gemaakt voor mini-meisjes en hetzelfde geldt voor schoenen.
Ik heb wel een paar nieuwe Birks gekocht. :D

Nu nog even het zwembad in! *)
pi_127241073
Dat vanaf nu elk werktripje zo mag gaan, BE _O_
pi_127241985
Topper, BE!

En jezus Isa, flinke reactie op de garnalen :{.

Ik ben gisteravond gigantisch door m'n enkel gegaan bij het hardlopen. Ontzettend kut, want het ging net zo lekker. Wat doet dat gemeen pijn zeg. Maar goed, na wat rust moet het goedkomen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:17:54 #261
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127242801
Oef clums dat is naar ja... Mijn enkel kraakt nog altijd lekker nadat ik hem ook flink verzwikt had bij hardlopen
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:41:19 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127243685
Ik ben inspiratieloos over de lunch...

Gewoon brood wil ik niet, ik werk thuis en dan mag het wat bijzonders zijn. Aan de andere kant weet ik dan weer niet waar ik zin in heb. Ben aan het overwegen:

- Tosti met ovengebakken ham en 30+kaas.
- Peppadews met roomkaas op crackers of een afbakbroodje
- Sla met honingmosterddressing en een crackertje met 30+kaas.
- Komkommer-lv feta mix, kan eventueel ook nog sla bij...

Vanmiddag iig een stuk watermeloen :Y)

Edit: Had ik al gezegd dat we morgen heel de dag in een pretpark zijn met all-incluse bandjes? Alle restaurants waarvoor dat geldt maar eens even bekijken dan de verantwoordste keuze maken :)
  Moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 11:58:14 #263
5428 crew  miss_sly
pi_127244380
Mijn dag van gisteren was niet zo goed. Dat wil zeggen, de dag ging wel, in de avond vloog ik uit de bocht met wat fruitsnoepjes, een drie koekjes en een paar stukjes Blue de Bebris :9~ Toen had ik wel genoeg :')

Vanochtend heb ik het stuk dat ik fiets naar mijn werk gemeten via de Endomondo app, en het is 9,65 km! Mooie afstand en dat 2-3 keer per week levert alvast regelmatig een fijne beweging op!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:11:55 #264
386633 Adnap
I love Life !
pi_127244923
Thx, ik ga m via de pc gebruiken.
Een weegschaal is hier standaard in huis, ben van het koken en bakken en dan is zo'n ding wel handig. Een personenweegschaal ook overigens ;)
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:26:50 #265
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127245486
Plan voor de lunch is rond! Tenzij ik me zo in de winkel bedenk...

Afbakbroodjes met sla, ovengebakken ham, kaas en een beetje honingmosterddressing.

Zo, en nu naar de winkel rennen. Ik heb trek!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:50:35 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127247955
Klinkt goed Tink!

Ik ben gezwicht voor nog een ijsje. :@ Maar dat ter compensatie van minstens 3/4 uur langs winkels slenteren. :')
pi_127251301
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Tink!

Ik ben gezwicht voor nog een ijsje. :@ Maar dat ter compensatie van minstens 3/4 uur langs winkels slenteren. :')
Is dat 3 tot 4 uur of 45 min? Ik weet nooit zo goed wat mensen er mee bedoelen, ik zou 3/4 gebruiken voor 45 min. En 1 ijsje is geen ramp natuurlijk :P

Zo, weer lekker gesport. En over 45 min gesproken, ik was binnen 45 min de sportschool alweer uit *) Dat is incl kleedkamer. Niet incl douchen overigens.

Straks weer naar pa en ma op de fiets en we hebben de wind in de rug O+
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:03:02 #268
217702 Lonaa
Honger!
pi_127252063
Ik twijfel of ik vandaag voor de 4e keer ga sporten. Ben de hele dag onwijs druk geweest en nu best een beetje moe.

Zo eerst nog even boodschapjes doen, misschien ga ik vanavond nog wel even sporten. En anders maar niet.
pi_127252402
Iemand had het gisteren over de kcal die je verbrandt door te sporten en wat je daar mee moest qua eten. Myfitnesspal voegt die verbrandde kcal toe aan de hoeveelheid kcal die je mag eten op een dag. Dus stel ik mag per dag 1500 kcal als ik een pond per week wil afvallen en ik sport die dag voor 300 kcal dan mag ik van myfitnesspal die dag 1800 kcal eten om nog steeds een pond per week af te vallen. Ik heb daar wel mijn vraagtekens bij, want een uur op mijn kont zitten achter de pc verbrandt ongeveer 90 kcal en ik neem aan dat die 90 kcal bij de berekening voor de 1500 kcal in zat om af te vallen. Als ik nu 300 kcal sport in een uur, dan is dat 210 kcal meer dan als ik achter mijn pc zit. Dus dan zou ik volgens mijn redenatie niet 1800 kcal mogen eten op een dag, maar 1710.

Het is hoe dan ook complexe materie, want ook alle getallen voor metabolisme zijn natuurlijk geschatte getallen die per persoon verschillen en je kan het alleen precies weten als je bijv de hele dag met een Douglas-bag op gaat lopen O-)

Charming O+
SPOILER
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:22:26 #270
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127252797
Het was een heerlijk lunch :D Net als tussendoortje een paar peppadews in wat roomkaas gedipt en vanavond lekker wraps met een klein beetje roomkaas, sla, ananas, gerookte kip en rucola. Jum! Denk alleen wel dat dat nį de paardrijles wordt, want ik zit vol en wil niet pas om 6 uur eten als ik om 7 uur ga rijden...
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:23:15 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127252824
Gaat hier vanaf maandag ruk. Morgen een nieuwe dag. Vandaag goed, maar ik ben toe aan bier.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:51:37 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127254110
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat 3 tot 4 uur of 45 min? Ik weet nooit zo goed wat mensen er mee bedoelen, ik zou 3/4 gebruiken voor 45 min. En 1 ijsje is geen ramp natuurlijk :P

Zo, weer lekker gesport. En over 45 min gesproken, ik was binnen 45 min de sportschool alweer uit *) Dat is incl kleedkamer. Niet incl douchen overigens.

Straks weer naar pa en ma op de fiets en we hebben de wind in de rug O+
3 a 4 uur. ;)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:53:13 #273
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127254188
Hee BE, ik heb me ook opgegeven voor de Vredesloop :D Even onder voorbehoud, afhankelijk vh herstel, maar als ik dan hersteld ben en ik kan 5 km lopen, sla ik mezelf voor de kop dat ik me niet heb ingeschreven ;).
And eternity in an hour.
pi_127265969
Schatzi's, las ik hier nou ergens dat je Fatsecret en Runkeeper aan elkaar kon koppelen? Iemand die weet hoe?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_127272265
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef _Dido_ het volgende:
Hee BE, ik heb me ook opgegeven voor de Vredesloop :D Even onder voorbehoud, afhankelijk vh herstel, maar als ik dan hersteld ben en ik kan 5 km lopen, sla ik mezelf voor de kop dat ik me niet heb ingeschreven ;).
Waar en wanneer is dat?
  zaterdag 1 juni 2013 @ 07:26:22 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127279147
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef _Dido_ het volgende:
Leuk! *O*

Banana, 21 september geloof ik. Hij staat in het hardlooptopic in de OP bij wie loopt waar.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 10:33:48 #277
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127280764
Ok. Ik ben na een naar ongeluk op 13-08-2011 in totaal 22 kg aangekomen door niets (kunnen) doen. Mijn man en ik zijn beiden gewond geraakt. Mijn man zeer ernstig. Nu is hij eindelijk weer in staat om, zij het beperkt, te lopen. Ik vind dus dat ik ook weer van de bank af mag komen en hem zijn eigen boontjes laten doppen. Ik ga dus aan het werk en hoop dat ik over een jaar alles weer kwijt ben. Zal me dus regelmatig melden hier en heb al veel gelezen . Jullie zijn stuk voor stuk fantastische wilskrachtige vrouwen en een hele inspiratie!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 1 juni 2013 @ 10:45:26 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127280993
Poeh ER, dat is niet niks! :o
Heel, heel veel succes! Ik wilde eerst gaan roepen 'dat lukt je vast wel!', maar ik ken je helemaal niet, dus hoe kan ik dat nou weten, maar je instelling is er iig, dus je gaat vast wel een heel eind komen. :Y

Ik ben weet thuis morgenochtend maar wegen en dat dan met een korreltje zout nemen na zo'n lange vlucht en deze week maar verder kijken.
Iig wel straks weer Jilliannen. Zo blij dat ik dat van de week heb volgehouden. :Y
  zaterdag 1 juni 2013 @ 10:45:38 #279
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_127280997
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 10:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ok. Ik ben na een naar ongeluk op 13-08-2011 in totaal 22 kg aangekomen door niets (kunnen) doen. Mijn man en ik zijn beiden gewond geraakt. Mijn man zeer ernstig. Nu is hij eindelijk weer in staat om, zij het beperkt, te lopen. Ik vind dus dat ik ook weer van de bank af mag komen en hem zijn eigen boontjes laten doppen. Ik ga dus aan het werk en hoop dat ik over een jaar alles weer kwijt ben. Zal me dus regelmatig melden hier en heb al veel gelezen . Jullie zijn stuk voor stuk fantastische wilskrachtige vrouwen en een hele inspiratie!!
:'(

Ik wens je succes, je doelstelling is pittig.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 11:21:17 #280
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127281789
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Poeh ER, dat is niet niks! :o
Heel, heel veel succes! Ik wilde eerst gaan roepen 'dat lukt je vast wel!', maar ik ken je helemaal niet, dus hoe kan ik dat nou weten, maar je instelling is er iig, dus je gaat vast wel een heel eind komen. :Y
Dat hele eind, daar zou ik al heel tevreden mee zijn hoor. Het is geen wet van Meden en Perzen dat ik in een jaar tijd alles kwijt MOET zijn, slechts hoop.
quote:
Ik ben weet thuis morgenochtend maar wegen en dat dan met een korreltje zout nemen na zo'n lange vlucht en deze week maar verder kijken.
Iig wel straks weer Jilliannen. Zo blij dat ik dat van de week heb volgehouden. :Y
Dat bedoel ik met wilskracht!! Echt petje af hoor!! ^O^
  zaterdag 1 juni 2013 @ 11:22:32 #281
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127281819
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 10:45 schreef Sometimes het volgende:

[..]

:'(

Ik wens je succes, je doelstelling is pittig.
I know, maar met de deadline kan wat mij betreft best iets geschoven worden. Het is een beoogd doel, geen bittere noodzaak :) Dankjewel!
pi_127281889
GoGo ER!!

Wat stiekem heel fijn is, als je net begint kan het heel snel zijn en dat heb je gewoon nodig om het vol te houden, zeker als je gewoon plant er best wel even mee bezig te zijn. Dan is snel resultaat motiverend :)

Je doelstelling is, als ik hem vergelijk met mijn eigen verloop, niet bijzonder onrealistisch, dus gewoon daar op mikken ^O^
  zaterdag 1 juni 2013 @ 11:31:55 #283
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127282021
Succes ER!
Als je nu weer 'normaal' kunt leven, dan zal een deel daardoor al 'vanzelf' gaan. Was bij mijn vriend tenminste zo, die kon twee jaar niets doen en daarna ging er relatief makkelijk weer 18 kilo af, omdat hij weer zijn normale leven kon oppakken.

Gaat het nu weer helemaal goed met jou? En komt het met je man nog goed, of houdt hij er iets aan over?
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  zaterdag 1 juni 2013 @ 11:43:11 #284
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127282193
Dank jullie wel!! DancingPhoebe Ik hoop inderdaad dat het in het begin lekker snel gaat, en verder hoop ik dat jullie me door het dieptepunt (langdurige stilstand) dat ongetwijfeld gaat optreden heen kunnen aanmoedigen, wat ik zelf natuurlijk ook voor jullie ga doen!!

LadyOracle, dat klinkt bemoedigend, van je vriend, ware het niet dat bij mannen sowieso sneller gewichtsverlies optreedt. Dat is althans mijn ervaring ;)

En ja we houden er beiden iets aan over, ik heb een misvormde rechterborst, als gevolg van de impact van de veiligheidsgordel (heb ook na het ongeluk 6 weken rechtsop zittend moeten slapen, vanwege ernstig gekraakte ribbeb), maar met name mijn man is voor het leven gehandicapt. Zijn verwondingen waren nogal extreem, gebroken bekken, gebroken heup, versplinterd dijbeen waarbij de kop van het dijbeen in het bekken was geschoten, verbrijzelde hiel. Hij is gerepareerd, maar het komt nooit meer helemaal goed, en heeft na de vier operaties die hij nu al heeft doorstaan nog een aantal operaties voor de boeg.

Het huppelkutje dat ons aanreed zat te sms-en in de auto, keek daardoor naar beneden, en stuurde terwijl ze langs ons reed met een grote zwiep haar auto recht in die van ons. Zij had helemaal niets.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 12:10:38 #285
16245 CarOnline
met lange O
pi_127282697
OMG ER wat een verhaal!!
Wat een toestand, hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar berg opwaarts :*

BE welkom terug! Ik wil ook biebjuf worden als ik de hele wereld over mag :D
Wat is Jilliannen?

StormQueen, hopelijk heb je een geweldige dag gehad!

Hier gaat het wel goed, de knop is wel om geloof ik.
Vanmorgen gewogen en -1,6 :)
Ik heb niet echt een doel, ik wil gewoon stap voor stap weer andere kleding aan.
Waaronder mijn oh zo mooie jeans die ik maar liefst 8 maand paste ofzo haha :'(

En weer dat fijne gevoel als ik in de spiegel kijk. Nu kijk ik met afschuw, en das ook jammer want verder ben ik hartstikke leuk ;)
Mijn verjaardag eind van deze maand wil ik er wel 4 af hebben...
Das de eerste speklaag.
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:13:37 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127284252
Tsjonge ER, en dat dat andere grietje dan niks heeft he... -O-

CarOnline, ik ben ong een dag of 30 geleden begonnen met De 30 day shred van Jillian Michaels, na heel veel enthousiaste verhalen hier, en het kijken van voor en na foto's op google. :Y
Het is een thuis-fitness programma van 30 dagen, 3 x 10. De filmpjes zijn op Youtube te vinden:

http://m.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
http://m.youtube.com/watch?v=YEkaq6U5Ghw
http://m.youtube.com/watch?v=RjS2Sx45NNs

Ze zijn ook te eh... Lenen. O-)

Na 15 dagen was ik 5cm kwijt op mijn buik! *O*
Het is wel echt flink zwaar, zeker omdat het eig. elke dag achter elkaar moet dus.
Ik heb nu 26 keer gedaan geloof ik. Met maar 2 keer 2 en 2-3 keer 1 dag overslaan. Ik ben het spuugzat, maar ja, die resultaten he... ;)
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:33:16 #287
16245 CarOnline
met lange O
pi_127284880
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge ER, en dat dat andere grietje dan niks heeft he... -O-

CarOnline, ik ben ong een dag of 30 geleden begonnen met De 30 day shred van Jillian Michaels, na heel veel enthousiaste verhalen hier, en het kijken van voor en na foto's op google. :Y
Het is een thuis-fitness programma van 30 dagen, 3 x 10. De filmpjes zijn op Youtube te vinden:

http://m.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
http://m.youtube.com/watch?v=YEkaq6U5Ghw
http://m.youtube.com/watch?v=RjS2Sx45NNs

Ze zijn ook te eh... Lenen. O-)

Na 15 dagen was ik 5cm kwijt op mijn buik! *O*
Het is wel echt flink zwaar, zeker omdat het eig. elke dag achter elkaar moet dus.
Ik heb nu 26 keer gedaan geloof ik. Met maar 2 keer 2 en 2-3 keer 1 dag overslaan. Ik ben het spuugzat, maar ja, die resultaten he... ;)
Oh wauw haha.
Ik zit nu level 1 te kijken maar die duurt 27 minuten.
Dat is 27 minuten per dag?

Haha oh push ups, ik kom niet eens bij een halve :D
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:35:50 #288
16245 CarOnline
met lange O
pi_127284955
Die 5 cm is wel harstikke veel! Oh misschien maar beginnen... Ik wil ook -5 cm!
Wel tof dat je het zo goed kan volhouden.

Dus dat is lvl 1, lvl 2 en lvl3?

En elk level duurt 10 dagen?
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:42:59 #289
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127285161
Ha, ruim twee kilometer hardgelopen om te kijken of ik geen pijn in m'n schenen krijg. Tot nu toe lijkt het goed te gaan, dan mag ik dinsdag 2,5 km van mezelf. :-)

Ik ben niet het type dat een goed gevoel overhoudt aan sporten. Maar ik heb altijd wel een enorm goed gevoel als ik in een app zie staan hoeveel kcal ik heb verbrand. In dit geval 243 in een een luizige 13 minuutjes. *)

Ben er helaas nog niet echt veel van afgevallen, nog geen halve kilo en nog geen half procentje vet volgens de weegschaal, in een maand tijd. Komt ook omdat ik merk dat ik sinds ik hardloop dus wel iedere dag, ongeacht of ik loop, meer honger heb. Maar het gaat vast nog wel komen als ik langere stukken kan lopen. :-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 11:43 schreef ElizabethR het volgende:
Dank jullie wel!! DancingPhoebe Ik hoop inderdaad dat het in het begin lekker snel gaat, en verder hoop ik dat jullie me door het dieptepunt (langdurige stilstand) dat ongetwijfeld gaat optreden heen kunnen aanmoedigen, wat ik zelf natuurlijk ook voor jullie ga doen!!

LadyOracle, dat klinkt bemoedigend, van je vriend, ware het niet dat bij mannen sowieso sneller gewichtsverlies optreedt. Dat is althans mijn ervaring ;)

En ja we houden er beiden iets aan over, ik heb een misvormde rechterborst, als gevolg van de impact van de veiligheidsgordel (heb ook na het ongeluk 6 weken rechtsop zittend moeten slapen, vanwege ernstig gekraakte ribbeb), maar met name mijn man is voor het leven gehandicapt. Zijn verwondingen waren nogal extreem, gebroken bekken, gebroken heup, versplinterd dijbeen waarbij de kop van het dijbeen in het bekken was geschoten, verbrijzelde hiel. Hij is gerepareerd, maar het komt nooit meer helemaal goed, en heeft na de vier operaties die hij nu al heeft doorstaan nog een aantal operaties voor de boeg.

Het huppelkutje dat ons aanreed zat te sms-en in de auto, keek daardoor naar beneden, en stuurde terwijl ze langs ons reed met een grote zwiep haar auto recht in die van ons. Zij had helemaal niets.
:X
Maar wel _O_ dat je er nu weer tegenaan gaat. Heel veel succes.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:43:08 #290
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127285167
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:33 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh wauw haha.
Ik zit nu level 1 te kijken maar die duurt 27 minuten.
Dat is 27 minuten per dag?

Haha oh push ups, ik kom niet eens bij een halve :D
Hey Caro!! :W Heb het van de week nog over je gehad met mijn W. ;) Hij begon over fokmeets, en had het ineens over 'die ene met de tweeling'.

Ik doe die push ups de makkelijke manier hoor, op de knietjes, en dat is al moeilijk zat!!

En LadyOracle, thanks!! *;
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:45:51 #291
16245 CarOnline
met lange O
pi_127285249
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:42 schreef LadyOracle het volgende:
Ha, ruim twee kilometer hardgelopen om te kijken of ik geen pijn in m'n schenen krijg. Tot nu toe lijkt het goed te gaan, dan mag ik dinsdag 2,5 km van mezelf. :-)

Ik ben niet het type dat een goed gevoel overhoudt aan sporten. Maar ik heb altijd wel een enorm goed gevoel als ik in een app zie staan hoeveel kcal ik heb verbrand. In dit geval 243 in een een luizige 13 minuutjes. *)
Haha ja, ik kan ook niet wachten tot Endomondo laat zien hoeveel ik kcal verbrand heb.
Verder vind ik het gevoel van languit op de bank ploffen ook heerlijk O+
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:46:32 #292
16245 CarOnline
met lange O
pi_127285262
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hey Caro!! :W Heb het van de week nog over je gehad met mijn W. ;) Hij begon over fokmeets, en had het ineens over 'die ene met de tweeling'.

Ik doe die push ups de makkelijke manier hoor, op de knietjes, en dat is al moeilijk zat!!

En LadyOracle, thanks!! *;
Ohhh maar wie is je W dan?

Ik zit nu de voor en na fotos te kijken voor het laatste restje stimulans.
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:49:05 #293
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127285352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:46 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ohhh maar wie is je W dan?

Ik zit nu de voor en na fotos te kijken voor het laatste restje stimulans.
Mijn hubby, volgens mij hebben die van jou en mij dezelfde voornaam, toch??
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:50:38 #294
16245 CarOnline
met lange O
pi_127285408
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mijn hubby, volgens mij hebben die van jou en mij dezelfde voornaam, toch??
Ja haha nu je 't zegt. Maar die heb ik nooit ontmoet, toch?
Screw them.
We're going home.
pi_127285429
Jeetje ER, wat een verhaal! Fijn dat het nu iets beter gaat wel, en alleen al het actief bezig zijn zal al goed voelen denk ik :).

Ik strompel hier nog voort op die stomme enkel, en hoop dat het maandag toch echt weer beter is...
  zaterdag 1 juni 2013 @ 14:03:19 #296
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_127285774
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:50 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja haha nu je 't zegt. Maar die heb ik nooit ontmoet, toch?
Ik dacht van wel. zal het nog eens vragen.

En Clumsy, inderdaad, het voelt goed om eindelijk weer eens naar buiten te gaan, en te proberen om te wandelen en dergelijke. Succes met je enkel!!
pi_127286294
Ik ben vergeten te wegen voor ik begon aan sporten etc. Maar sinds de eerste keer dat ik me hier melde (2 maand geleden volgens mij) is er meer dan 5 kilo af. Morgen mezelf maar eens echt wegen.

Is het trouwens raar dat ik nooit spierpijn heb naar het sporten? Heb dan het gevoel dat ik niet m'n best heb gedaan terwijl ik toch altijd wel een dik uur bezig ben. (Alles 15 minuten: Fietsen, hardlopen, cross trainer (?) geen idee hoe dat heet, en zo'n wat liggende fiets. En roeien is net hoe het met m'n handen gaat. Laatst hield ik 13 minuten vol en gister maar 5 vanwege (komende)blaren.)

En aan iedereen die ik vertel dat ik 4 keer in de week naar de sportschool wil zegt dat ik dat beter niet kan doen. Omdat je spieren moeten herstellen volgens hun. Maar andere mensen lopen toch ook soms elke dag hard? Dus vroeg me af of dat ook zo is..
pi_127286751
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:21 schreef Mokkels het volgende:
Ik ben vergeten te wegen voor ik begon aan sporten etc. Maar sinds de eerste keer dat ik me hier melde (2 maand geleden volgens mij) is er meer dan 5 kilo af. Morgen mezelf maar eens echt wegen.

Is het trouwens raar dat ik nooit spierpijn heb naar het sporten? Heb dan het gevoel dat ik niet m'n best heb gedaan terwijl ik toch altijd wel een dik uur bezig ben. (Alles 15 minuten: Fietsen, hardlopen, cross trainer (?) geen idee hoe dat heet, en zo'n wat liggende fiets. En roeien is net hoe het met m'n handen gaat. Laatst hield ik 13 minuten vol en gister maar 5 vanwege (komende)blaren.)

En aan iedereen die ik vertel dat ik 4 keer in de week naar de sportschool wil zegt dat ik dat beter niet kan doen. Omdat je spieren moeten herstellen volgens hun. Maar andere mensen lopen toch ook soms elke dag hard? Dus vroeg me af of dat ook zo is..
Spierpijn hoeft bij die (voornamelijk) cardio-activiteiten ook niet denk ik. Als je maar wel je hartslag omhoog werkt en een beetje zweet :).

Dat je spieren moeten herstellen klopt wel, maar 4 keer in de week moet op zich kunnen įls je het ook op langere termijn vast kan houden. Want dat is het met zo enthousiast aan de slag gaan. Als je dan na 2 maanden stopt zit het er net zo hard weer aan. Maar dat gaat vast goedkomen.

Knap hoor, die 5 kilo!
  zaterdag 1 juni 2013 @ 14:38:26 #299
217702 Lonaa
Honger!
pi_127286760
Mokkels, het valt mij op dat ik ook eigenlijk niet echt spierpijn heb na het sporten. En dan idd ook het idee dat ik niet mijn best heb gedaan..

Lijstje van gisteren ga ik trouwens niet posten. Het ging goed, totdat onverwachte BBQ. ;(

Vandaag met frisse moed.

Voorlopig lijstje:
O: 2 meergranen met rosbief. Koffie met melk
L: 1 meergranen met kaas
T: eigen gemaakte smoothie met bosvruchten en lijnzaad.
D: Hamburger, bloemkool, gebakken aardappels.
pi_127286785
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Spierpijn hoeft bij die (voornamelijk) cardio-activiteiten ook niet denk ik. Als je maar wel je hartslag omhoog werkt en een beetje zweet :).

Dat je spieren moeten herstellen klopt wel, maar 4 keer in de week moet op zich kunnen įls je het ook op langere termijn vast kan houden. Want dat is het met zo enthousiast aan de slag gaan. Als je dan na 2 maanden stopt zit het er net zo hard weer aan. Maar dat gaat vast goedkomen.

Knap hoor, die 5 kilo!
Ah oke! Dankjewel! :) Zweten doe ik zeker heel erg hard.

Ik hoop dat ik het op langere termijn vast kan houden. Maar ik denk het wel want misschien raar maar ik voel na een week sporten al heel veel verschil. Ben vrolijker, kan lekkerder slapen en ik vind het vooral ook leuk om te sporten en mezelf even op m'n donder te geven wat ik mezelf toch heb aangedaan het afgelopen jaar. :P
pi_127287506
Of je bestelt even voor bijna 500 euro aan kleding bij Asos :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')