SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Klinkt goed! Succes!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren bij de sportschool geweest. Ingeschreven en vanavond zo een introductieles met m'n eigen gespierde neger.
Dank!quote:
Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank!
Ik zag er best tegenop om zo een verplichting van een jaar aan te gaan, maar gek genoeg voelt t nu een beetje als stoppen met roken. Ik ga dit doen. Punt. Ik ben vastberaden en enthousiast.
Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!
Ik had op die cruise ineens weer zin om te rokenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad._
Ben ook wel heel trots hoor, dat ik niet meer rook. En het is me alles meegevallen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had op die cruise ineens weer zin om te roken. Ik ben 2,5 jaar gestopt. Gelukkig werd er Stuyvesant gerookt, een peuk zo smerig dat ik die al niet rookte toen ik nog dacht dat roken lekker was.
Hier waren de goedkoopste 1 euro per kilo. Dan krijg je van die 'soepasperges'. Ik heb mooie rechte dunne en die waren 1,75 per kilo. De 'topasperges' kosten zo'n 3,50 per kilo...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijnDus maar niet meegenomen.
Acht uur sportschool open, voor 9 uur alweer thuisMe like!
Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongensEr liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor
![]()
Hapje eten en naar bed, pfff.
Van alles en nog wat: van een kipfiletje tot aardappelpartjes tot rozevalaardappeltjes tot biefstuk tot groente... Ik gebruik hem alleen niet voor frietjes -want frituur is lekkerder- en gepaneerde dingen, zoals bitterballen. Loempia's gaan dan wel weer goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Aah, Tink, heb jij een airfryer? Hoe bevalt dat, wat bereid je er allemaal in en wat beter niet?
Je kunt ze op zich wel invriezen, maar daarna worden ze vrij slap... Niet echt meer geschikt voor een salade of om te grillen. Kunnen dan wel nog prima in een quiche of soep!quote:
Tof, ga ik even een paar kilo inslaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Asperges schillen, per portie in de vriezer doen, en als je ze wil eten direct uit de vriezer in het water, niks aan de hand.
Samen met Noek?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijnDus maar niet meegenomen.
Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongensEr liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor
![]()
Welke angst?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:02 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Samen met Noek?
Wel tof dat je over die angst heen bent. Nu ik nog
ik moest net een witte jas aan en er hing alleen nog 46 (is normaaleen 36, vaag systeem). Het past.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht: wat zit het jasje van m'n scrubs wijd. Blijk gewoon de verkeerde maat gepakt te hebben. Jammer joh.
Dat klinkt heel goed! Wij denken er al een tijdje over er eentje te kopen, maar hebben het nog niet gedaan. Te weinig persoonlijke en goede ervaringen nog maar gehoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hier waren de goedkoopste 1 euro per kilo. Dan krijg je van die 'soepasperges'. Ik heb mooie rechte dunne en die waren 1,75 per kilo. De 'topasperges' kosten zo'n 3,50 per kilo...
Zou je die eigenlijk ook kunnen invriezen?
[..]
Van alles en nog wat: van een kipfiletje tot aardappelpartjes tot rozevalaardappeltjes tot biefstuk tot groente... Ik gebruik hem alleen niet voor frietjes -want frituur is lekkerder- en gepaneerde dingen, zoals bitterballen. Loempia's gaan dan wel weer goedZeker als je maar met z'n tweeën bent, kun je er prima 2 dingen in bereiden. Ik doe in de ene helft twee kipkluifjes ofzo en dan in de andere kant een half zakje krieltjes. Lekker veel groente erbij en klaar. Ik zou hem niet meer willen missen. Ook lekker snel even twee taco's gratineren of een één- of tweepersoons portie crumble maken ofzo.
ja hou op. We hebben het overleeft geloof ik. Wel aardig wat verbeterpuntenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh gezellig, wij hebben vorige week audit gehad. Spastisch gedoe. Ik kan slecht tegen dat soort autoriteit.
Ik heb gebroken lijnzaadpitjes gehaald bij de reformwinkel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Lijnzaad, dat kun je gebruiken voor een goede stoelgang, toch?
Is dat olie of zijn dat zaadjes? Waar haal je die? En als je die door de yoghurt doet, proef je er dan ook iets van?
Hoeveel is een beetje? Niet dat ik dadelijk op de wc moet bivakkeren wegens teveel aan lijnzaadpitjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb gebroken lijnzaadpitjes gehaald bij de reformwinkel.
Beetje door mijn kwark/yoghurt en mijn stoelgang was in 2 dagen helemaal veranderd..
je proeft er wel wat van maar ik vind het eerlijk gezegd wel lekker.
De DA had het hier ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Lijnzaad, dat kun je gebruiken voor een goede stoelgang, toch?
Is dat olie of zijn dat zaadjes? Waar haal je die? En als je die door de yoghurt doet, proef je er dan ook iets van?
eetlepelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoeveel is een beetje? Niet dat ik dadelijk op de wc moet bivakkeren wegens teveel aan lijnzaadpitjes
Vast wel, dat eet ik eerlijk gezegd bijna nooit...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed! Wij denken er al een tijdje over er eentje te kopen, maar hebben het nog niet gedaan. Te weinig persoonlijke en goede ervaringen nog maar gehoord.
Zou falafel ook kunnen, denk je?
Isa, wow! Echt wow!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Was jij nu mee geweest of?quote:
Isa en ik zijn zondag aan het oefenen geweest bij mijn sportschool. Nu is ze dus zelf aan de gang. Zo stoer!quote:
Ene oor in, andere oor uit...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit ik aan m'n halfvolle yoghurt met muesli en ongebrande noten in de koffie kamer, zegt een collega (type fietsvakanties en vegetariër) "ja, wel lekker, maar niet echt mager hè?" terwijl ze verder ging met sla eten.
Heb het al de hele dag te druk gehad om bij stil te staan maar what the fuck is hieeer nou weer mis mee?! Je kan het ook nooit goed doen hè.
Wat is nou precies jouw manier?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ene oor in, andere oor uit...
Zo had ik laatst een collega die via via een vreeeeselijk interessante theorie had over de zinloosheid van ontbijten. Je doet immers niet meer na het diner en dan is ontbijt dus helemaal niet nodig, want je hebt nog brandstof genoeg. Dat je ook licht kan dineren en daarna nog kunt sporten/poetsen/wandelen/wat dan ook-en heb ik maar niet vermeld. Ik heb uitgelegd dat ik een manier heb gevonden die voor mij tot -bijna40 geleid heeft en dat ik, zolang dat goed gaat, even vasthoud aan die manier. En haar bedankt voor het goedbedoelde advies...
Ik kon daarna plots het dubbele deadliften!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dat!Echt zo stoer! En die reactie die je kreeg is natuurlijk helemaal top!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Naar aanleiding van dit bedacht ik me dat een bad me inderdaad altijd beter doet voelen, dus ga ik zo bij m'n beste vriend 3 straten verderop in badquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Vroeg naar bed, Zeester. Eventueel na een lekker bad of stoombadje oid. Jezelf nu een beetje vertroetelen! En neem ook wat paracetamol tegen die hoofdpijn en verhogingMisschien voel je je morgenochtend alweer een stuk beter
Waarom?quote:
Ja vega-eten in het vliegtuig is heel wisselend. Bij het avondeten lekker rijst met tempeh, goed sausje, groenten, rijst, stuk kruidkoek waar de rest echt ranzig eten had... Kreeg ik bij het ontbijt (terugvlucht ) een of ander gestoomde groentenprutje en de rest mocht kiezen uit pannekoekjes met banaan of een ei-achtig iets.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Tip voor de mensen die vliegen: bestel een vegetarische maaltijd. Blijkbaar gaan ze er dan vanuit dat je sowieso niet van lekkere dingen houdt, want bij mijn 'diner' zat een fruitsalade en een bakje abrikozenyoghurt terwijl mijn buurman een bakje sla en een bakje chocoladesoesjes had.
En bij het ontbijt kreeg ik als 'side-dishes' een bakje sla (met mosterddressing, normaal heerlijk, maar niet als ontbijt) en een bakje fruitsalade terwijl mijn buurman een fruitsalade en een brownie kreeg.
Prima wmb, hoef ik ook geen moeite te doen het niet op te eten zeg maar.
idd.quote:
Omdat ik in de stress zit / down ben. En dan ga ik eten. Tis oprecht een wonder dat de chips e.d nog in de kast ligtquote:
Je kan dus zo meedoen aan die snickersreclame?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik in de stress zit / down ben. En dan ga ik eten. Tis oprecht een wonder dat de chips e.d nog in de kast ligt![]()
En toen had ik die snickers en toen was alles goed, voor 5 min
Ach, dan is het allemaal geen ramp toch? Nu weer herpakken, 1 snickers is niet meteen 5 kiloquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik in de stress zit / down ben. En dan ga ik eten. Tis oprecht een wonder dat de chips e.d nog in de kast ligt![]()
En toen had ik die snickers en toen was alles goed, voor 5 min
Nee, weet ik wel. Maar gisteren de burgerkingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, dan is het allemaal geen ramp toch? Nu weer herpakken, 1 snickers is niet meteen 5 kilo. Komt goed.
Ik had niet eens trekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je kan dus zo meedoen aan die snickersreclame?
Jup. Plan 's morgens in. En dan hou ik meestal iets qua kcal over voor een beschuit oid. Ik haat het om een emo-eter te zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Plan jij je eten en drinken de gehele dag in Qwea? Anders toch maar proberen want elke dag jezelf wat 'toestaan' schiet ook niet op.
Elke dag 1 mars schijnt 5kg in 1 jaar extra gewicht te zijn?? Tenminste ooit gehoord .
Zeester beterschap en als je dan toch ziek bent dan wordt het met een pizza niet beter.
Proberen om "ongezond" voedsel los te koppelen aan "troost".
Moeilijk hoordat duurt misschien wel jaren
Van mijn (schamele) Wajong. Wat kan (niet breed enzo, maar het kan) als je alleen bent. Het kan OOK als je met z'n tweeen bent, in je huurhuis, met 3 huisdieren. Maar leuk is het niet. En het wordt iedere maand ietsje krapper. En moeilijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Waar leef je van als je al maanden wacht, Lonaa?![]()
En hoera voor de sportschool![]()
(en de stenensjouwtraining
)
Mijn voeten gaan gek voelen. Voelt als slaap.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef Ruby88 het volgende:
Wat is er zo hatelijk aan specifiek de crosstrainer? (Ik vind 'm wel fijn, ga er aardig van zweten en intussen lees ik een tijdschrift.)
Weet ik niet. Meneer de fitnessmeneer zette me er vandaag op. Naja, ke. 15 minuten zegt ie. Na 10 minuten was ik bang dat als ik nog langer door zou gaan ik er vanaf zou kukelen. Kortom, we doen het gewoon 10 minuten, voorlopigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Ruby88 het volgende:
Hm, dat heb ik op de crosstrainer ook wel een beeeeetje, soms. Maar is er niet een ander apparaat dat je i.p.v. de crosstrainer kunt doen?
Heb jij ook hielspoor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:55 schreef _Dido_ het volgende:
mag blijven hardlopen, woei! Dinsdag shockwavebehandeling, benieuwd of dat me gaat helpen. En anders ga ik terug naar het ziekenhuis. Ik ben het niet pijnvrij kunnen hardlopen zat
Nu even een pizza om de vakantiestemming af te leren
Crosstrainer en tijdschrift combineren zou echt rampzalig aflopen hierquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef Ruby88 het volgende:
Wat is er zo hatelijk aan specifiek de crosstrainer? (Ik vind 'm wel fijn, ga er aardig van zweten en intussen lees ik een tijdschrift.)
Ok!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef CarOnline het volgende:
*Meld*
Ik zoek een ruggengraat.
Na de foto's van mezelf op mn iPhone huilend bekeken te hebben moet ik er ook maar weer aan geloven!
Twee jaar geleden 12 kilo afgevallen en nu 16 kilo erbij. Ook een prestatie opzich![]()
Alleen zie ik Noek hier posten ahhhh.
Noek we spreken weer af als ik -5 kilo ben ok![]()
En ik wil -20 kilo als we onze roadtrip doen
Help. En dan ga ik nu aan de wandel, 45 minuten, 3 kilometer.
Beterschap Zeester en Isa respect. Sportschool, daar moeten ze me naar binnen dragen!
Thanks en het was 4 km en vanmorgen ook al 13 km gefietstquote:
Nee, shin splintsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een sleutelhanger, dus geen idee hoe effectief![]()
Dido, lastig hoor, shin splints. Ik heb er in een zeer milde vorm last van (brandt even bij het hardlopen, maar gaat ook snel over en geen last na het hardlopen)."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Holy crap. 20 minuten onaangebroken gelopen. Moi
. Zo tof
.
Nog een collega nodig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mag niet klagen nee.
En dat voor een bibliothecaresse.
Ik zit nu op zo'n -20kg en heb daarom expres als een gek 18kg zakken potgrond lopen tillen. Bizar dat ik dat eerder gewoon als lichaamsgewicht meenamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef Lonaa het volgende:
S:
- Ziekelijk veel stenen opstapelen.Bij elkaar was het zo'n 1500 kg a 10 kg stuk. Dat is ongeveer de helft van wat er op een hoop ligt. Andere helft morgen. Of overmorgen.
- Sportschool. Fietsen, krachttraing, crosstrainer (ik HAAT dat ding, godverdomme)
Nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Holy crap. 20 minuten onaangebroken gelopen. Moi
. Zo tof
.
Niet lang geleden was ik blij met 1quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nice![]()
Echt een enorme prestatie. Niet heel lang geleden was je al blij bij 5 minuten waarschijnlijk?
En de doos chocochipsquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef Brighteyes het volgende:
Clums!Gaaf he!
Goed joh!
Beterschap Zeester! En Eenvoor Dido! En welkom voor Caronline, je komt op het goede moment binnen hier, want we gaan allemaal als de brandweer dus we sleuren je zo mee The Zone in!
(Ook Qwea en d'r snickers!![]()
)
Zo, mijn dag is begonnen, op naar het ontbijt!
Coopertest *twitch* 3x heen en weer lopen en dan halfjankend stoppen. Nee, gym was dolletjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik ook zo maf vond aan hardlopen, Clumsy, is dat ik er echt een enorme hekel aan had op de middelbare school! Moest je de Coopertest lopen en zoAls iemand me toen had verteld dat ik het ooit leuk zou gaan vinden had ik heel hard moeten lachen
+1quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Coopertest *twitch* 3x heen en weer lopen en dan halfjankend stoppen. Nee, gym was dolletjes.
Goed gevoel he?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zit nu op zo'n -20kg en heb daarom expres als een gek 18kg zakken potgrond lopen tillen. Bizar dat ik dat eerder gewoon als lichaamsgewicht meenam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |