abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127092837
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127093902
Ik ben aan het lezen over cheatmeals/days of refeeding. Ook maar eens implementeren, goed plan *) De theorie is dat het je leptine spiegel verhoogt en zo vreetbuien juist tegen gaat. De bedoeling is niet dat je helemaal los gaat, maar dat je nog steeds gezond voedsel neemt, maar dan meer dan normaal en vnl. koolhydraten in combinatie met weinig vet. Het beste vlak na flinke inspanning, maar het handigst als je bijv. met vrienden/familie uit eten gaat. Scheelt het menu afstaren op zoek naar de dieetverantwoordelijke dingen.

linkje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 mei 2013 @ 08:12:12 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127097239
Mijn afspraak gisterenavond was al om 20:15 afgelopen *O* Nog heerlijk even thuis met vriendlief gekroeld en wat huisdingetjes besproken en daarna best aardig geslapen.

Inmiddels alweer een half uur aan het werk, maar vandaag dus wel klokslag 4 uur naar huis. Moet morgenavond weer werken...

Eettechnisch was gisteren een butdag, maar vandaag:

O: 250 ml lv yoghurt met aardbeien, 2 volkoren met aardbeien. In totaal 2 theelepeltjes suiker, de aardbeien waren zuurder dan ik dacht. Klein glaasje vruchtensap.
T: 2 granenbiscuitjes en/of een appel.
L: 4 volkoren. 2 ovengebakken ham, 2 gerookte kipfilet. 1/3 komkommer.
S: Even over de markt struinen hier, wellicht hebben ze nog meer asperges, kan ik einde van de week nog eens pasta met asperges en zalm eten.
T: Nog een appel en eventueel die appel van vanochtend als ik echt nog trek heb en hem 's ochtends niet opgegeten heb.
D: Asperges! Samen hebben we een kilo :D Maak er rozevalaardappeltjes uit de airfryer bij. Een gekookt eitje en een plakje ovengebakken ham erbij :Y) Zo lekker!
T: Niks meer, asperges zijn nom en veel...

Comments?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127097960
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijn :') Dus maar niet meegenomen.

Acht uur sportschool open, voor 9 uur alweer thuis *) Me like!
Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongens *O* Er liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor :')

Hapje eten en naar bed, pfff.
pi_127098352
Gisteren bij de sportschool geweest. Ingeschreven en vanavond zo een introductieles met m'n eigen gespierde neger. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 09:55:32 #6
5428 crew  miss_sly
pi_127099206
Aah, Tink, heb jij een airfryer? Hoe bevalt dat, wat bereid je er allemaal in en wat beter niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 09:55:49 #7
5428 crew  miss_sly
pi_127099215
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren bij de sportschool geweest. Ingeschreven en vanavond zo een introductieles met m'n eigen gespierde neger. :D
Klinkt goed! Succes!
pi_127099679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klinkt goed! Succes!
Dank!

Ik zag er best tegenop om zo een verplichting van een jaar aan te gaan, maar gek genoeg voelt t nu een beetje als stoppen met roken. Ik ga dit doen. Punt. Ik ben vastberaden en enthousiast.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:14:09 #9
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127099784
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dank!

Ik zag er best tegenop om zo een verplichting van een jaar aan te gaan, maar gek genoeg voelt t nu een beetje als stoppen met roken. Ik ga dit doen. Punt. Ik ben vastberaden en enthousiast.
Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!

_O_
Spoilers!
pi_127099841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als je kunt stoppen met roken kan je alles aan!

_O_
Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad. :')_

Ben ook wel heel trots hoor, dat ik niet meer rook. En het is me alles meegevallen. :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:23:51 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127100100
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zeggen meerdere mensen. En toch was het stoppen met roken deze keer pas mijn 2e keer. En heb ik al 4 x een abonnement bij de sportschool gehad. :')_

Ben ook wel heel trots hoor, dat ik niet meer rook. En het is me alles meegevallen. :)
Ik had op die cruise ineens weer zin om te roken :') . Ik ben 2,5 jaar gestopt. Gelukkig werd er Stuyvesant gerookt, een peuk zo smerig dat ik die al niet rookte toen ik nog dacht dat roken lekker was.
Spoilers!
pi_127100363
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik had op die cruise ineens weer zin om te roken :') . Ik ben 2,5 jaar gestopt. Gelukkig werd er Stuyvesant gerookt, een peuk zo smerig dat ik die al niet rookte toen ik nog dacht dat roken lekker was.
:r
Stuyvesant doet me altijd aan oude vrouwtjes met een grote bek denken. :')

Marlboro vond ik ook niet te roken. Hoewel ik het wel rookte als t me aangeboden werd. En er altijd keelpijn van kreeg. ;(

Vandaag 3 maanden gestopt. :7
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:46:01 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127100776
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk, asperges! Alleen hier waren de asperges 0,99 cent per ons dus dat zou 10 euro de kilo zijn :') Dus maar niet meegenomen.

Alleen nu kan ik amper lopen, maar ik heb het wel gedaan, krachttraining naast de stoere jongens *O* Er liep er één langs toen ik aan het deadliften was en die stak zijn duim op en zei bewonderend 'Zo dan!' Waar was ik nou bang voor :')

Hier waren de goedkoopste 1 euro per kilo. Dan krijg je van die 'soepasperges'. Ik heb mooie rechte dunne en die waren 1,75 per kilo. De 'topasperges' kosten zo'n 3,50 per kilo...

Zou je die eigenlijk ook kunnen invriezen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Aah, Tink, heb jij een airfryer? Hoe bevalt dat, wat bereid je er allemaal in en wat beter niet?
Van alles en nog wat: van een kipfiletje tot aardappelpartjes tot rozevalaardappeltjes tot biefstuk tot groente... Ik gebruik hem alleen niet voor frietjes -want frituur is lekkerder- en gepaneerde dingen, zoals bitterballen. Loempia's gaan dan wel weer goed :) Zeker als je maar met z'n tweeën bent, kun je er prima 2 dingen in bereiden. Ik doe in de ene helft twee kipkluifjes ofzo en dan in de andere kant een half zakje krieltjes. Lekker veel groente erbij en klaar. Ik zou hem niet meer willen missen. Ook lekker snel even twee taco's gratineren of een één- of tweepersoons portie crumble maken ofzo.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127100862
*Komt uit lurkstand
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:
Je kunt ze op zich wel invriezen, maar daarna worden ze vrij slap... Niet echt meer geschikt voor een salade of om te grillen. Kunnen dan wel nog prima in een quiche of soep!

*Verdwijnt weer in lurkstand

Ohboy, 't vriendje vind het vast niet leuk dat ik nu op zijn account in het Dieettopic post... O-)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:56:47 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127101113
:( :r }:| :X Er heeft een kat in onze dakgoot gescheten!!! Alsof het nog niet erg genoeg is dat ik wekelijks mijn raam en hor moet schoonmaken omdat er een kater is die daar telkens tegenaan sproeit! Nu weet ik het zeker, ik leg prikkeldraad in de dakgoot.
Spoilers!
pi_127101114
Asperges schillen, per portie in de vriezer doen, en als je ze wil eten direct uit de vriezer in het water, niks aan de hand. :Y
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:00:38 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127101231
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Asperges schillen, per portie in de vriezer doen, en als je ze wil eten direct uit de vriezer in het water, niks aan de hand. :Y
Tof, ga ik even een paar kilo inslaan.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:02:27 #18
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127101295
quote:

Samen met Noek? _O_

Wel tof dat je over die angst heen bent. Nu ik nog :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127101318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:02 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Samen met Noek? _O_

Wel tof dat je over die angst heen bent. Nu ik nog :')
Welke angst?
pi_127101759
Ik dacht: wat zit het jasje van m'n scrubs wijd B-). Blijk gewoon de verkeerde maat gepakt te hebben. Jammer joh.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:42:18 #21
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127102615
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht: wat zit het jasje van m'n scrubs wijd B-). Blijk gewoon de verkeerde maat gepakt te hebben. Jammer joh.
ik moest net een witte jas aan en er hing alleen nog 46 (is normaaleen 36, vaag systeem). Het past.

En cckl audit vandaag :X
pi_127102827
Oh gezellig, wij hebben vorige week audit gehad. Spastisch gedoe. Ik kan slecht tegen dat soort autoriteit.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:06:06 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127103418
Wij hebben een nieuwe collega interne controle waar iedereen de kriebels van krijgt.

Dat ze ons moet controleren is prima, maar de manier waarop doet ook een hoop. Hele dossiers opvragen bij medewerkers terwijl ze ook gewoon in het centrale archief zitten en vervolgens in een retedrukke week drie mailen dat ze ze nog niet ontvangen heeft. Grr...
pi_127103852
Ik ga even 1000 kg aan stenen verplaatsen. Het is ongeveer 7 m2 op een hoop, maar de stenen wegen tussen de 7 en 12 kg per stuk. Haha.

En dan vanavond nog naar de sportschool. Dubbel haha.
pi_127104611
Tijd voor water.

Ik moet morgen zo hard huilen. :')
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 12:56:39 #26
5428 crew  miss_sly
pi_127105071
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hier waren de goedkoopste 1 euro per kilo. Dan krijg je van die 'soepasperges'. Ik heb mooie rechte dunne en die waren 1,75 per kilo. De 'topasperges' kosten zo'n 3,50 per kilo...

[..]

Van alles en nog wat: van een kipfiletje tot aardappelpartjes tot rozevalaardappeltjes tot biefstuk tot groente... Ik gebruik hem alleen niet voor frietjes -want frituur is lekkerder- en gepaneerde dingen, zoals bitterballen. Loempia's gaan dan wel weer goed :) Zeker als je maar met z'n tweeën bent, kun je er prima 2 dingen in bereiden. Ik doe in de ene helft twee kipkluifjes ofzo en dan in de andere kant een half zakje krieltjes. Lekker veel groente erbij en klaar. Ik zou hem niet meer willen missen. Ook lekker snel even twee taco's gratineren of een één- of tweepersoons portie crumble maken ofzo.
Dat klinkt heel goed! Wij denken er al een tijdje over er eentje te kopen, maar hebben het nog niet gedaan. Te weinig persoonlijke en goede ervaringen nog maar gehoord.

Zou falafel ook kunnen, denk je?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:00:46 #27
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_127105214
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh gezellig, wij hebben vorige week audit gehad. Spastisch gedoe. Ik kan slecht tegen dat soort autoriteit.
ja hou op. We hebben het overleeft geloof ik. Wel aardig wat verbeterpunten
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 13:55:12 #28
5428 crew  miss_sly
pi_127106927
Lijnzaad, dat kun je gebruiken voor een goede stoelgang, toch?

Is dat olie of zijn dat zaadjes? Waar haal je die? En als je die door de yoghurt doet, proef je er dan ook iets van?
pi_127107072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef miss_sly het volgende:

Is dat olie of zijn dat zaadjes? Waar haal je die? En als je die door de yoghurt doet, proef je er dan ook iets van?
Ik heb gebroken lijnzaadpitjes gehaald bij de reformwinkel.
Beetje door mijn kwark/yoghurt en mijn stoelgang was in 2 dagen helemaal veranderd..
je proeft er wel wat van maar ik vind het eerlijk gezegd wel lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 14:02:18 #30
5428 crew  miss_sly
pi_127107127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb gebroken lijnzaadpitjes gehaald bij de reformwinkel.
Beetje door mijn kwark/yoghurt en mijn stoelgang was in 2 dagen helemaal veranderd..
je proeft er wel wat van maar ik vind het eerlijk gezegd wel lekker.
Hoeveel is een beetje? Niet dat ik dadelijk op de wc moet bivakkeren wegens teveel aan lijnzaadpitjes :P
pi_127107212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef miss_sly het volgende:

De DA had het hier ook. :)
pi_127107224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoeveel is een beetje? Niet dat ik dadelijk op de wc moet bivakkeren wegens teveel aan lijnzaadpitjes :P
eetlepel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 14:16:19 #33
5428 crew  miss_sly
pi_127107556
Bedankt dames! Ik merk toch dat een klein beetje hulp misschien wel prettig is :)
pi_127107632
ik wil niet meer zonder.
gebruik het nu een week of 2..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:21:53 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127107736
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat klinkt heel goed! Wij denken er al een tijdje over er eentje te kopen, maar hebben het nog niet gedaan. Te weinig persoonlijke en goede ervaringen nog maar gehoord.

Zou falafel ook kunnen, denk je?
Vast wel, dat eet ik eerlijk gezegd bijna nooit...

Net een slush puppie bij de lunchwandeling :) En een riem gekocht, want mijn broek zakt van m'n kont. Beetje tegenstrijdig, maar allebei erg fijn!
pi_127107766
quote:

Isa, wow! Echt wow! *O*
Go hard or go home
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:24:12 #37
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127107816
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Isa, wow! Echt wow! *O*
Was jij nu mee geweest of?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127107878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Was jij nu mee geweest of?
Isa en ik zijn zondag aan het oefenen geweest bij mijn sportschool. Nu is ze dus zelf aan de gang. Zo stoer!
Go hard or go home
pi_127108693
Denk dat ik zo ook maar eens wat lijnzaad ga kopen. :Y
pi_127108975
Zit ik aan m'n halfvolle yoghurt met muesli en ongebrande noten in de koffie kamer, zegt een collega (type fietsvakanties en vegetariër) "ja, wel lekker, maar niet echt mager hè?" terwijl ze verder ging met sla eten.

Heb het al de hele dag te druk gehad om bij stil te staan maar what the fuck is hieeer nou weer mis mee?! Je kan het ook nooit goed doen hè :').
pi_127109239
Ligt er aan hoeveel noten, maar verder niets mis mee.
Alleen een beetje sla is ook geen lunch.
pi_127109303
Het was goddomme m'n ontbijt :'). En het betreft een noot of 10-15.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:06:42 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127109308
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit ik aan m'n halfvolle yoghurt met muesli en ongebrande noten in de koffie kamer, zegt een collega (type fietsvakanties en vegetariër) "ja, wel lekker, maar niet echt mager hè?" terwijl ze verder ging met sla eten.

Heb het al de hele dag te druk gehad om bij stil te staan maar what the fuck is hieeer nou weer mis mee?! Je kan het ook nooit goed doen hè :').
Ene oor in, andere oor uit...

Zo had ik laatst een collega die via via een vreeeeselijk interessante theorie had over de zinloosheid van ontbijten. Je doet immers niet meer na het diner en dan is ontbijt dus helemaal niet nodig, want je hebt nog brandstof genoeg. Dat je ook licht kan dineren en daarna nog kunt sporten/poetsen/wandelen/wat dan ook-en heb ik maar niet vermeld. Ik heb uitgelegd dat ik een manier heb gevonden die voor mij tot -bijna40 geleid heeft en dat ik, zolang dat goed gaat, even vasthoud aan die manier. En haar bedankt voor het goedbedoelde advies... :P
pi_127109351
Dan zit je waarschijnlijk wel hoog in kcal maar als ontbijt klinkt het goed.
pi_127109892
Ja. Nou. Ik vind het prima. Ik zeg toch ook niet dat zij eens een biefstukje zou moeten eten, zodat we een duidelijker verschil zien tussen haar en de patiënt.
pi_127110429
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ene oor in, andere oor uit...

Zo had ik laatst een collega die via via een vreeeeselijk interessante theorie had over de zinloosheid van ontbijten. Je doet immers niet meer na het diner en dan is ontbijt dus helemaal niet nodig, want je hebt nog brandstof genoeg. Dat je ook licht kan dineren en daarna nog kunt sporten/poetsen/wandelen/wat dan ook-en heb ik maar niet vermeld. Ik heb uitgelegd dat ik een manier heb gevonden die voor mij tot -bijna40 geleid heeft en dat ik, zolang dat goed gaat, even vasthoud aan die manier. En haar bedankt voor het goedbedoelde advies... :P
Wat is nou precies jouw manier?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:45:52 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127110493
Zo! *)
Even mezelf heel wat schouderklopjes geven (is belangrijk volgens Beck ;) )
Gisteren op Schiphol niet een van de lekkerste chocolate muffins gegeten die er is. In het vliegtuig alleen water, thee en 1 appelsapje gedronken. Niks gesnoept, niks gezien ook overigens, ik sliep vast ten tijde van het middernacht-ijsje ;) , mijn komkommertje gegeten toen ik wakker werd. Bij aankomst in het hotel niks gesnoep. Fuck de kitkat en de pringles in de minibar! En net nog even een lesje Jillian gedaan! :7

Tip voor de mensen die vliegen: bestel een vegetarische maaltijd. Blijkbaar gaan ze er dan vanuit dat je sowieso niet van lekkere dingen houdt, want bij mijn 'diner' zat een fruitsalade en een bakje abrikozenyoghurt terwijl mijn buurman een bakje sla en een bakje chocoladesoesjes had.
En bij het ontbijt kreeg ik als 'side-dishes' een bakje sla (met mosterddressing, normaal heerlijk, maar niet als ontbijt :N ) en een bakje fruitsalade terwijl mijn buurman een fruitsalade en een brownie kreeg. :D
Prima wmb, hoef ik ook geen moeite te doen het niet op te eten zeg maar. ;)

Het avondeten net hier was superlekker, ik kan het alleen niet navertellen, want het was chinees. ;) Alleen het toetje weet ik de naam van: aloe vera jello. :9 Jum!

So far, so good! En sws goed te merken dat mijn lijf in goede conditie is trws. Niks geen opgezwollen voeten na 12 uur vliegen en mijn ring ging ook nog gewoon af. :Y

Oh, en ElizabethR, mijn motivatie nu is die levensgrote spiegels op mijn hotelkamer. :X -O- :D
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:49:35 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127110615
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:22 schreef Noek het volgende:

[..]

Isa, wow! Echt wow! *O*
Dat! :Y Echt zo stoer! En die reactie die je kreeg is natuurlijk helemaal top! :Y
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 16:53:05 #49
5428 crew  miss_sly
pi_127113129
Goed bezig BE!
pi_127114084
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:49 schreef Brighteyes het volgende:

Dat! :Y Echt zo stoer! En die reactie die je kreeg is natuurlijk helemaal top! :Y
Ik kon daarna plots het dubbele deadliften! *O* (eh nee, dat kon ik niet :@ ik had moeite met mijn sets netjes afmaken, maar wel gedaan uiteraard!) Toen ik naar de kleedkamer liep had ik het idee dat er totaal geen energie meer in mijn benen zat, ik zwalkte bijna. Heavy hoor.

En jij ook helemaal _O_ Ik moest wel wat lachen om het verschil tussen vegetarisch en niet-vegetarisch, aangezien ze er blijkbaar vanuit gaan dat vegetarisch betekent: geen vlees, vis, kip, maar ook geen troep :D De grootste snoeper die ik ken is vegetarisch en die was heel verdrietig geweest als hij steeds geen brownie/soesjes etc had gekregen. En dan Jillian op je hotelkamer :o Hoeveel mensen zouden die discipline hebben na een lange reis! Gaat helemaal goed komen daar.

Clumsy, grote groepen mensen op dieet zien alles met veel energie of vet als fout en mag ab-so-luut niet! En daar horen noten dan bij, en avocado en zelfs banaan. Maar super gezonde dingen natuurlijk en zolang je het met mate eet kan dat prima, ook als je wilt afvallen. Het verschil is: wil je koste wat het kost afvallen, of wil je gezond zijn en daarnaast ook afvallen. Ik ga voor die laatste.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')