Vandaar dat je spiegel elke keer breekt hm?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lijkt me echt heel kut, sterkte.
Maar 1 week per jaar valt toch best meeSommige mensen hebben hun hele leven een rotkop
Ik ben best knap hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vandaar dat je spiegel elke keer breekt hm?
Nee, herpeslippenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja gvd al die aidslippen aan die glazen!
ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik vind je gelijk een stuk minder leuk nu, gadverdamme ts
je kan het goedmaken door een pic te sturenquote:
van mijn herpes lip? Hij is nu nog stadia 1 ik post hem wel als hij op zijn ergst isquote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je kan het goedmaken door een pic te sturen
je zal het van je fleshlight niet krijgen neequote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Trollscience het volgende:
haha grappig ts pijpt iedereen![]()
gelukkig ben ik immuun voor die shit, lijkt me best kut
terechte klacht
HAha grappig en jij staat eeuwig voor lul met je gitaarfilmpje LEVYquote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Trollscience het volgende:
haha grappig ts pijpt iedereen![]()
gelukkig ben ik immuun voor die shit, lijkt me best kut
terechte klacht
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HAha grappig en jij staat eeuwig voor lul met je gitaarfilmpje LEVY
linkje?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HAha grappig en jij staat eeuwig voor lul met je gitaarfilmpje LEVY
dankje wel nogquote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lijkt me echt heel kut, sterkte.
Maar 1 week per jaar valt toch best meeSommige mensen hebben hun hele leven een rotkop
Ze kan het nog goed maken door een foto van der lipjes te makenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik denk dat dit topic je reputatie als het lekkere wijf van FOK! niet goed heeft gedaan
Zoiets?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, heb ook al weken een koortslip.
Nee, milde vorm, ik vraag mij nu ook af of het besmettelijk is MELOEWA.quote:
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.quote:
Jezus!!! ben ik blij dat ik nooit de koortslip krijg... hoe heet dat ook weer, A Symptomathic in engels geloof ik.... nooit last vanquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, milde vorm, ik vraag mij nu ook af of het besmettelijk is MELOEWA.
meet je dit nou?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.
Inderdaad ook gelukkig niet. Lijkt me verschrikkelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus!!! ben ik blij dat ik nooit de koortslip krijg... hoe heet dat ook weer, A Symptomathic in engels geloof ik.... nooit last van
ja, zeggen mensen dat je aanstelt als je smetvrees hebt en niet uit een glas wil drinken zonder rietjequote:
Best vervelend voor alle anderen die het wel krijgen hehequote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Inderdaad ook gelukkig niet. Lijkt me verschrikkelijk![]()
het zit jou ook niet mee hequote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja, zeggen mensen dat je aanstelt als je smetvrees hebt en niet uit een glas wil drinken zonder rietje
Geloofwaardig verhaal, 9/10. Ga het morgen nog eens lezenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als je doodgaat, mag ik dan je account?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.
Er bestaan toch zalfjes?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.
picsquote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat sperma schijnt te werkenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef SomebodyReal het volgende:
Sperma is sowieso heerlijk om over je huid heen te wrijven.
TS probeer het een zou ik zeggen.
Liever jij dan ikquote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef hosselaar.woensel het volgende:
arme meloewa je mag mij alsnog wel pijpen hoor. Ik heb gehoord dat me penis geneeskrachtige werking heeft
ik heb mezelf wel eens gepepen en toen lekker zo in mijn gezicht gekwakt, gewoon om te bestuderen hoe vrouwen zich moeten voelen dan. was wel lekkerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:43 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Jij wilt gaan beweren dat je het nooit gedaan hebt
Mijn account gaat mee het graf in.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
als je doodgaat, mag ik dan je account?
Ja, dat zou kunnen, maar ik hoopte eigenlijk op dat het vanzelf over zou gaan.quote:
Nee, heb niets om foto's mee te maken.quote:
wat is dezequote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik heb mezelf wel eens gepepen en toen lekker zo in mijn gezicht gekwakt, gewoon om te bestuderen hoe vrouwen zich moeten voelen dan. was wel lekker
grgr
Dude..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
van mijn herpes lip? Hij is nu nog stadia 1 ik post hem wel als hij op zijn ergst is
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gepepen verleden tijd van jezelf pijpen.... pfff dit niet weten
Kom maar opquote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gepepen verleden tijd van jezelf pijpen.... pfff dit niet weten
Solly, ik ga maar zonder koortslip slapen nu... net bericht terug dat mijn taxi klaar staat in Bangkok op de juiste tijd over paar weken zodat ik lekker poosje kan gaan zeevissen daar... met gerust hart slapen zonder koortslip dusquote:
Goede nachtrust. Heb je ook nodig anders ben je daar vatbaar voor ghehe.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Solly, ik ga maar zonder koortslip slapen nu... net bericht terug dat mijn taxi klaar staat in Bangkok op de juiste tijd over paar weken zodat ik lekker poosje kan gaan zeevissen daar... met gerust hart slapen zonder koortslip dus
Me know long timequote:Op maandag 27 mei 2013 23:51 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Goede nachtrust. Heb je ook nodig anders ben je daar vatbaar voor ghehe.
Zeevissen in Thailand, heerlijk. Staat nog steeds op mijn lijstje.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Solly, ik ga maar zonder koortslip slapen nu... net bericht terug dat mijn taxi klaar staat in Bangkok op de juiste tijd over paar weken zodat ik lekker poosje kan gaan zeevissen daar... met gerust hart slapen zonder koortslip dus
Het ligt aan je weerstand. Als je weerstand op een bepaald moment in je leven kut is, en je zoent met iemand die het heeft. Ben je de lulquote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef fathank het volgende:
Vatbaar zijn voor herpes.
Dan is er sowieso al iets mis in je genenpoel. Untermenschen noemen ze dat geloof ik
En niet alleen zeevissen daar volgens mijquote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Zeevissen in Thailand, heerlijk. Staat nog steeds op mijn lijstje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Inderdaad, vooral grotduiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:00 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
En niet alleen zeevissen daar volgens mij
eet niet echt gezondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef Puntenjager het volgende:
Niet druk om maken. Driekwart van de wereldbevolking is besmet / drager van het virus. Alleen lang niet bij iedereen openbaart het zich dmv een koortslip.
Ter info: koortslip heet niet voor niets koortslip. Als je weerstand verminderd is, krijg je vaak een koortslip. Bijvoorbeeld als je te weinig slaapt een paar dagen.
zag eruit als een graftakje vandaag :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het voor de gemiddelde FOK!ker weinig uitmaakt, meloewa.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]ieeeeeeeeeeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sex depriveeeeeed!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
al die geforceerde pijpgrapjes trouwes hierinfantiele kleuters hier op dit forum allemaal word eens wat volwasseren jullie
Inderdaad kinderachtig, hou ik ook niet vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
al die geforceerde pijpgrapjes trouwes hierinfantiele kleuters hier op dit forum allemaal word eens wat volwasseren jullie
Tuurlijk is het besmettelijk. Niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, milde vorm, ik vraag mij nu ook af of het besmettelijk is MELOEWA.
Zegt Buffalo-Soldier die altijd als een debiel typt op FOK!. Zogenaamd straattaal, terwijl je in Groningen woont.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
t is besmettelijker dan lepra iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef Piye het volgende:
Nasty vind ik dat, mensen met herpes.
[..]
Tuurlijk is het besmettelijk. Niet zo'n beetje ook.Maar wel alleen als het actief is. Je krijgt het dus niet gelijk van iemand die het virus in zich draagt.
woon niet in gronignenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zegt Buffalo-Soldier die altijd als een debiel typt op FOK!. Zogenaamd straattaal, terwijl je in Groningen woont..
Ja zoiets zou wel kunnen inderdaad. Word je gewoon genaaid door die smerige virusdragers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
t is besmettelijker dan lepra iddalleen is volgensmij t vieze dat hij besmettelijk is als die nog niet zichtbaar is zegmaar en als je echt zon plekje kan zien is ie al niet eens meer besmettelijk meende ik
Ik heb een vriendin die het pas na een paar jaar aan mij vertelde dat ze herpes heeft sinds haar 14e, heb altijd wel uit hetzelfde flesje of beker gedronken zonder dat ik het wist.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja zoiets zou wel kunnen inderdaad. Word je gewoon genaaid door die smerige virusdragers.
Typisch ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zegt Buffalo-Soldier die altijd als een debiel typt op FOK!. Zogenaamd straattaal, terwijl je in Groningen woont..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |