Vandaar dat je spiegel elke keer breekt hm?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lijkt me echt heel kut, sterkte.
Maar 1 week per jaar valt toch best meeSommige mensen hebben hun hele leven een rotkop
Ik ben best knap hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vandaar dat je spiegel elke keer breekt hm?
Nee, herpeslippenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja gvd al die aidslippen aan die glazen!
ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik vind je gelijk een stuk minder leuk nu, gadverdamme ts
je kan het goedmaken door een pic te sturenquote:
van mijn herpes lip? Hij is nu nog stadia 1 ik post hem wel als hij op zijn ergst isquote:Op maandag 27 mei 2013 23:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je kan het goedmaken door een pic te sturen
je zal het van je fleshlight niet krijgen neequote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Trollscience het volgende:
haha grappig ts pijpt iedereen![]()
gelukkig ben ik immuun voor die shit, lijkt me best kut
terechte klacht
HAha grappig en jij staat eeuwig voor lul met je gitaarfilmpje LEVYquote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Trollscience het volgende:
haha grappig ts pijpt iedereen![]()
gelukkig ben ik immuun voor die shit, lijkt me best kut
terechte klacht
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HAha grappig en jij staat eeuwig voor lul met je gitaarfilmpje LEVY
linkje?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HAha grappig en jij staat eeuwig voor lul met je gitaarfilmpje LEVY
dankje wel nogquote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lijkt me echt heel kut, sterkte.
Maar 1 week per jaar valt toch best meeSommige mensen hebben hun hele leven een rotkop
Ze kan het nog goed maken door een foto van der lipjes te makenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik denk dat dit topic je reputatie als het lekkere wijf van FOK! niet goed heeft gedaan
Zoiets?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, heb ook al weken een koortslip.
Nee, milde vorm, ik vraag mij nu ook af of het besmettelijk is MELOEWA.quote:
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.quote:
Jezus!!! ben ik blij dat ik nooit de koortslip krijg... hoe heet dat ook weer, A Symptomathic in engels geloof ik.... nooit last vanquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, milde vorm, ik vraag mij nu ook af of het besmettelijk is MELOEWA.
meet je dit nou?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.
Inderdaad ook gelukkig niet. Lijkt me verschrikkelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus!!! ben ik blij dat ik nooit de koortslip krijg... hoe heet dat ook weer, A Symptomathic in engels geloof ik.... nooit last van
ja, zeggen mensen dat je aanstelt als je smetvrees hebt en niet uit een glas wil drinken zonder rietjequote:
Best vervelend voor alle anderen die het wel krijgen hehequote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Inderdaad ook gelukkig niet. Lijkt me verschrikkelijk![]()
het zit jou ook niet mee hequote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja, zeggen mensen dat je aanstelt als je smetvrees hebt en niet uit een glas wil drinken zonder rietje
Geloofwaardig verhaal, 9/10. Ga het morgen nog eens lezenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als je doodgaat, mag ik dan je account?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.
Er bestaan toch zalfjes?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |