Ik ga wel een liedje zingen. Jullie hoeven niet te zingen hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Uitgaan is leuk idee maar ik ga niet zingen
bij mij is het meer misschien omdat ik niemand ken die regio arnhem woont waar ik evt. zou kunnen slapen.quote:
waarom slapen? gewoon doorgaan en eerste trein naar huisquote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij mij is het meer misschien omdat ik niemand ken die regio arnhem woont waar ik evt. zou kunnen slapen.
Nacht doorhalen manquote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij mij is het meer misschien omdat ik niemand ken die regio arnhem woont waar ik evt. zou kunnen slapen.
heb een keer eerste trein gepakt in groningen en terug naar rotterdam, was echt hels met je dronken kop. doe ik nooit meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom slapen? gewoon doorgaan en eerste trein naar huis
of hossel iemand in arnhem
Op donderdag is dat redelijk goed te doen omdat alle treinen heel vroeg gaanquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb een keer eerste trein gepakt in groningen en terug naar rotterdam, was echt hels met je dronken kop. doe ik nooit meer.
Binnen een week, want ik moet ook vrij vragen vanmijn werkquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
4 juli is een no-go voor mij want dan is mijn broertje jarig.
Wanneer ga je ongeveer vaststellen wat hem wordt of niet?
my point exactlyquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Binnen een week, want ik moet ook vrij vragen vanmijn werk
Ik had 18, maar 25 kan ook, dus tel er daar maar 1 bij opquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
Allemaal 25 juli stemmen, want dat is mijn voorkeur
Die regel geldt alleen voor Crack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die regel geldt alleen voor Crack.Moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die regel geldt alleen voor Crack.ransaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
[..]
Die regel geldt alleen voor Crack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij gaan een keer voor de meet stappen, oke?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil met ara stappefeuiwahgfuisealgfhkrsuygfydskgfds
Zeer akkoordquote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij gaan een keer voor de meet stappen, oke?
Post dan ook niet. Aju.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hou niet zo van al die drukte om me heen en al die harde geluiden.
Ik doe nooit iets op de post.quote:
bitchmodus?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik zet mijn bitchmodus dan uit
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
Arnhem is op zich niet heel ver, maar ik ben saai qua stappen
IK OOK!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Dan iig niet 5 juli want dan zitten Tchock en ik op Werchter.
Omg sowiesoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
We spreken af! Op de vrijdag bij het hoofdpodium!
Oké LB hoe lief ik je ook vind, iemand die je wél kent op een festival vinden is al vrij lastig, maar iemand ontmoeten die je nog nooit gezien hebt is totaal onrealistischquote:
Je bent zo'n partypooper hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké LB hoe lief ik je ook vind, iemand die je wél kent op een festival vinden is al vrij lastig, maar iemand ontmoeten die je nog nooit gezien hebt is totaal onrealistischJe krijgt wel een foto van mij en Crack_ en als je ons ziet lopen geef je maar een gil
Tussen acts die je wil zin, zonder internet, waardeloos bereik, telefoon niet de hele tijd bij de hand, tering druk... super leuk is dat.quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen acts die je wil zin, zonder internet, waardeloos bereik, telefoon niet de hele tijd bij de hand, tering druk... super leuk is dat.
Als jij gaat dan zal ik het ook overwegenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal wel even kijken of ik tijd heb, 25 juli schrikt mij an sich wel.
baas ik wil met jou an de Xquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal wel even kijken of ik tijd heb, 25 juli schrikt mij an sich wel.
je kan beter wachten totdat ze eeb datum hebben geprikt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:15 schreef Trollscience het volgende:
misschien handig als we een wel/misschien lijstje hebben
Idd, dan kan ik ook eens besluiten of ik wel of niet ga. Ligt ook aan welke mensen er gaan natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef DrNick het volgende:
Zeker
-arachide
Misschien
- Dromenvangertje
- Etsu
- Toto69
Niet
-DrNick
Alsof mensen jou graag mee willen hebbenquote:
Zeg ik ergens dat ik kom dan?quote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/
img] Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof mensen jou graag mee willen hebben
Hap hap hapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik kom dan?
Zit het je weer diep schatje?
Je bent gewoon een zielig meisje met zulke opmerkingenquote:
Zie je nou wel dat je serieus was, tering.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zielig meisje met zulke opmerkingenblijf dan ook lekker weg en niet eens in de paar weken zoiets
Hangt er vanaf wie er komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef msacras het volgende:
Wat zijn dit voor zwakkelingen met je "misschien", ga gewoon als je kan, da's leuk.
Kut ik ben vast ook onwelkomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zielig meisje met zulke opmerkingenblijf dan ook lekker weg en niet eens in de paar weken zoiets
quote:
Wat is nou het punt? SNAP JE ER STAAN GEEN PUNTEN ACHTER JULLIE ZINNEN.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Wat is nou het punt? SNAP JE ER STAAN GEEN PUNTEN ACHTER JULLIE ZINNEN.
Ik zou jou eens punten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Wat is nou het punt? SNAP JE ER STAAN GEEN PUNTEN ACHTER JULLIE ZINNEN.
pizza ga jij naar die meet dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
baby jij mag altijd aan mijn puntje zitten.
[..]
Dankje fan.
graag gedaan.quote:
Ik ken die mensen niet, en ik ben autistischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Pssstttt AJ, zeg dan niksquote:
Oke. Wij gaan dus met zn tweequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zeker
-arachide
-VoornaamAchternaam
Misschien
- Dromenvangertje
- Etsu
- Toto69
Nee de rest komt nu ook omdat ik kom, duhhhquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef meowingtons het volgende:
Misschien wel
Zeker
-arachide
-VoornaamAchternaam
- Crack
Misschien
- Dromenvangertje
- Etsu
- Toto69
- Tchock
- meowingtons
Je doet het nog wel steeds dus fokker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet dat ik nog veel post op FOK, maar oké
Dan weet ik bijna zeker waar je woontquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op donderdag is dat redelijk goed te doen omdat alle treinen heel vroeg gaan
En ik moet ook op de eerste trein wachten, en ik woon 15 minuutjes van arnhem vandaan
Waar?quote:Op zondag 16 juni 2013 06:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dan weet ik bijna zeker waar je woont
Maar Arnhem is dan ook veel leukerquote:Op zondag 16 juni 2013 08:02 schreef timmmmm het volgende:
Misschien. Roosendaal is wel heel ver van Arnhem
Is er een reden om zo ongesteld te doen op een simpele reactie? Hoewel dat me eigenlijk geen reet boeit, als je mij er maar niet mee lastig valt. Reageer gewoon lekker niet als je niet normaal kan reageren joh.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in Roosendaalbekropte geest.
Het is bekrompen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in Roosendaalbekropte geest.
Daar hoef je toch niet op de trein te wachtenquote:
Alsof we altijd centraal moeten meeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:47 schreef Woods het volgende:
Waarom helemaal in Arnhem, want dat ligt zo centraal in Nederland
Amsterdamquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof we altijd centraal moeten meeten?dan komen we nooit verder dan Utrecht. En utrecht is nou niet zo leuk om keer op keer weer heen te gaan.
Beide onzin.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet bepaald centraal. + overrated
Nou dat klinkt wel heul pessimistischquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:25 schreef Woods het volgende:
Ik wil opzich wel want ik doe toch nooit iets want zolderkamer maar Arnhem is zo ver plus dan moet het wel héél leuk zijn wil je je tot de volgende trein vermaken.
Ik ben erquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:25 schreef Woods het volgende:
Ik wil opzich wel want ik doe toch nooit iets want zolderkamer maar Arnhem is zo ver plus dan moet het wel héél leuk zijn wil je je tot de volgende trein vermaken.
Kijk is aan, dan komen we sowiesoquote:
arachide. en ik sowiesoquote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef GetRightt het volgende:
zijn er mensen die zowiezo gaan doorhalen tot de eerste trein ?
Het is donderdagnacht in Arnhem, tuurlijk!quote:
Relaxt brada ;dquote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
arachide. en ik sowieso
[..]
Het is donderdagnacht in Arnhem, tuurlijk!
Als er maar kinder champagne is. Rijden er wel treinen naar dat 'Arnhem'?quote:
Jazeker,quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:30 schreef Woods het volgende:
[..]
Als er maar kinder champagne is. Rijden er wel treinen naar dat 'Arnhem'?
arachide., Crack_, BergGeit95 en ondergetekende zeggen aanwezig te zijnquote:
Huh, voor mij ookquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Joh! Arnhem is maar 1 uur en 20 min vanaf mij. Chill
Den Haagquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Huh, voor mij ookBen nu wel benieuwd waar jij woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |