Die regel geldt alleen voor Crack.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die regel geldt alleen voor Crack.Moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Die regel geldt alleen voor Crack.ransaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
[..]
Die regel geldt alleen voor Crack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij gaan een keer voor de meet stappen, oke?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil met ara stappefeuiwahgfuisealgfhkrsuygfydskgfds
Zeer akkoordquote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij gaan een keer voor de meet stappen, oke?
Post dan ook niet. Aju.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hou niet zo van al die drukte om me heen en al die harde geluiden.
Ik doe nooit iets op de post.quote:
bitchmodus?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik zet mijn bitchmodus dan uit
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
Arnhem is op zich niet heel ver, maar ik ben saai qua stappen
IK OOK!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Dan iig niet 5 juli want dan zitten Tchock en ik op Werchter.
Omg sowiesoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
We spreken af! Op de vrijdag bij het hoofdpodium!
Oké LB hoe lief ik je ook vind, iemand die je wél kent op een festival vinden is al vrij lastig, maar iemand ontmoeten die je nog nooit gezien hebt is totaal onrealistischquote:
Je bent zo'n partypooper hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké LB hoe lief ik je ook vind, iemand die je wél kent op een festival vinden is al vrij lastig, maar iemand ontmoeten die je nog nooit gezien hebt is totaal onrealistischJe krijgt wel een foto van mij en Crack_ en als je ons ziet lopen geef je maar een gil
Tussen acts die je wil zin, zonder internet, waardeloos bereik, telefoon niet de hele tijd bij de hand, tering druk... super leuk is dat.quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen acts die je wil zin, zonder internet, waardeloos bereik, telefoon niet de hele tijd bij de hand, tering druk... super leuk is dat.
Als jij gaat dan zal ik het ook overwegenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal wel even kijken of ik tijd heb, 25 juli schrikt mij an sich wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |