Omg sowiesoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
We spreken af! Op de vrijdag bij het hoofdpodium!
Oké LB hoe lief ik je ook vind, iemand die je wél kent op een festival vinden is al vrij lastig, maar iemand ontmoeten die je nog nooit gezien hebt is totaal onrealistischquote:
Je bent zo'n partypooper hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké LB hoe lief ik je ook vind, iemand die je wél kent op een festival vinden is al vrij lastig, maar iemand ontmoeten die je nog nooit gezien hebt is totaal onrealistischJe krijgt wel een foto van mij en Crack_ en als je ons ziet lopen geef je maar een gil
Tussen acts die je wil zin, zonder internet, waardeloos bereik, telefoon niet de hele tijd bij de hand, tering druk... super leuk is dat.quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen acts die je wil zin, zonder internet, waardeloos bereik, telefoon niet de hele tijd bij de hand, tering druk... super leuk is dat.
Als jij gaat dan zal ik het ook overwegenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal wel even kijken of ik tijd heb, 25 juli schrikt mij an sich wel.
baas ik wil met jou an de Xquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zal wel even kijken of ik tijd heb, 25 juli schrikt mij an sich wel.
je kan beter wachten totdat ze eeb datum hebben geprikt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:15 schreef Trollscience het volgende:
misschien handig als we een wel/misschien lijstje hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |