Maar Arnhem is dan ook veel leukerquote:Op zondag 16 juni 2013 08:02 schreef timmmmm het volgende:
Misschien. Roosendaal is wel heel ver van Arnhem
Is er een reden om zo ongesteld te doen op een simpele reactie? Hoewel dat me eigenlijk geen reet boeit, als je mij er maar niet mee lastig valt. Reageer gewoon lekker niet als je niet normaal kan reageren joh.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in Roosendaalbekropte geest.
Het is bekrompen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in Roosendaalbekropte geest.
Daar hoef je toch niet op de trein te wachtenquote:
Alsof we altijd centraal moeten meeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:47 schreef Woods het volgende:
Waarom helemaal in Arnhem, want dat ligt zo centraal in Nederland
Amsterdamquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof we altijd centraal moeten meeten?dan komen we nooit verder dan Utrecht. En utrecht is nou niet zo leuk om keer op keer weer heen te gaan.
Beide onzin.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet bepaald centraal. + overrated
Nou dat klinkt wel heul pessimistischquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:25 schreef Woods het volgende:
Ik wil opzich wel want ik doe toch nooit iets want zolderkamer maar Arnhem is zo ver plus dan moet het wel héél leuk zijn wil je je tot de volgende trein vermaken.
Ik ben erquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:25 schreef Woods het volgende:
Ik wil opzich wel want ik doe toch nooit iets want zolderkamer maar Arnhem is zo ver plus dan moet het wel héél leuk zijn wil je je tot de volgende trein vermaken.
Kijk is aan, dan komen we sowiesoquote:
arachide. en ik sowiesoquote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef GetRightt het volgende:
zijn er mensen die zowiezo gaan doorhalen tot de eerste trein ?
Het is donderdagnacht in Arnhem, tuurlijk!quote:
Relaxt brada ;dquote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
arachide. en ik sowieso
[..]
Het is donderdagnacht in Arnhem, tuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |