Je hebt nu serieus gereageerd op een referentie die je niet hebt begrepen. Normaal gesproken gebeurt dat alleen buiten het VI topic.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Compilatie uitzending. Dus een beknopte versie van Olivier zijn werk, maar dan met reclameblokken.
Ik heb sterk het vermoeden dat daar niks in veranderd, Genee komt nog steeds altijd net op tijd en gaat dan sites als voetbalzone nog even bekijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:38 schreef planethugo het volgende:
ik ben jaren geleden eens daar geweest, toen het nog voetbal insite heette en nog voor talpa, toen kwam derksen 5 minuten voor het begin aan, ging rustig zitten en nam op zijn gemak en zonder iets tegen iemand te zeggen zijn nieuws door. Genee kwam 10 seconden voor het begin, geen idee of daarin iets veranderd is maar dat lijkt me niet
Ik zag het gisteren al op tvquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Slobeend het volgende:
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html
Dat hele filmpje maar vooral vanaf 03:06.Johan kan het kotsbakje alvast pakken.
Jezus christusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag dit vanmorgen en dacht meteen: zonde dat Gijp en Derksen hier vanavond geen grappen over kunnen maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Slobeend het volgende:
Geen idee. Denk dat je het beste op data van NL Eftal wedstrijden kunt bekijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is ook al weer dat fragment (wat in veel promo's zit) dat Johan Louis na doet en zegt: "Fantastisch! Zo wil ik dat zien!"
Laatst wist iemand dat heel specifiek te benoemen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt voor deze opmerking. Nee dat had het topic net even nodig.
Deze man slaat onzin uitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:15 schreef Veldkamp het volgende:
Maakt allemaal deel uit van de act en het commerciėle tv-concept.
Gespeelde 'ruzies' = meer kijkers.
Zit ik toch weer die reacties te lezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:13 schreef Evertjan het volgende:
'Pijnlijke stilte' tussen Derksen en Genee
Nu is het wel rullevantquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:02 schreef RensAjacied het volgende:
DERKSEN VANAVOND BIJ KVDB DUS DAT IS EEN UITWEDSTRIJD!
VI HOOLIGANS ON TOUR!
Van Gaal heeft in dit filmpje eigenlijk best veel weg van Harry Vermeegen. Pardon: Harry Vermeegen heeft iets weg van Van Gaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Slobeend het volgende:
Oja verwachte al wel zo iets. De laatste tijd was de kracht er ook wel van af.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is al een halfjaar geleden geschrapt.
KVDB uit, altijd lastigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:02 schreef RensAjacied het volgende:
DERKSEN VANAVOND BIJ KVDB DUS DAT IS EEN UITWEDSTRIJD!
VI HOOLIGANS ON TOUR!
Waarom vinden mensen jou een betweter?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef tralalala het volgende:
Geen woord over de verjaardag van Danny in dit topic?
Matig hoor.
Johnny de Mol. De man die Chantal Janzen, Bridget, Katja Schuurman en die van K3 neuktequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft bij de EO toch nog voor een topshow gezorgd waarin termen als "op z'n pik getrapt", "jij bent het voorspel" en "mussolini-imitator" over tafel gingen.
#TeamJohannes vindt deze opmerking not dun.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
En waar was onze voorzitter Johannes? Wat een ongenaaide zandhaas is dat zeg.
Bestuur tegen de muur!
Komt door zijn naam en hoeveelheid geld. Feit dat ze hem weer verlaten (op die k3 snol na dan) zegt ook wel weer wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Johnny de Mol. De man die Chantal Janzen, Bridget, Katja Schuurman en die van K3 neukteWat een baas.
Derksenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:43 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie Knevel en van den Brink gisteren met Derksen heeft gemist:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over welk artikel hadden Knevel en vdBrink het, van die ruzie tussen JD en Genee? Wil ik lezen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sliep gisteren al fucking vroeg (onbewust) dus heb mijn uitwedstrijd gemist
WAT EEN FUCKING BAAS!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan was gisteren in vorm:
http://www.weekendweekbla(...)u-weer-met-andr-rieu
Ik had het ook gemistquote:
Paardenlulquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het ook gemistWas pas om vier uur thuis ofzo.
Gelukkig vertrouw ik op de mensen van sigaarblogcom om het online te zetten.
Men had mij niet op tijd genoeg gewaarschuwd dat de grote Snor van de partij zou zijn. Als ik dat had geweten had ik mijn sociale afspraken natuurlijk afgezegd.quote:
Het hele artikel graagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:28 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_praten_niet__.html
Focus, jongeman, focus!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Men had mij niet op tijd genoeg gewaarschuwd dat de grote Snor van de partij zou zijn. Als ik dat had geweten had ik mijn sociale afspraken natuurlijk afgezegd.
vermakelijk!quote:
Rieu op zijn pik getraptquote:
Oudere versie van Daphne Deckers. Pratende pop.quote:
HOE-REN-JONGtwitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciėle uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Die gast heeft bij Studio Voetbal bij Sjek gezeten... nou dan weet je het wel...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:47 schreef DrDentz het volgende:
Die man slaat onzin uit. Johan heeft niet gezegd dat het niet deugt wat Rieu doet. Tevens zou hij de laatste zijn die ontkent dat hij zich af en toe laat misbruiken voor commercieel gewin, die nieuwe badkamer moet toch betaald worden.
Zelfs daar werd hij niet serieus genomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die gast heeft bij Studio Voetbal bij Sjek gezeten... nou dan weet je het wel...
DORPSIDIOOT!!!!![]()
Daar aan tafel is hij ook vierde man.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Arn0 het volgende:
Niet serieus genomen worden door Waterreus, dan is je carričre voorbij. Dan kan je nog beter vierde man worden.
Maar niet in het origineel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:29 schreef Obiekulu het volgende:
In dat filmpje met Van Gaal en Van Hanegem met die kleine voetballertjes (gisteren te zien bij Knevel en van den Brink) zegt Van Gaal op een gegeven moment: "en dat is een hele goede beweging ...en dat is goed afgespeeld..!"
In het originele filmpje pakt dan een van de spelertjes van van Hanegem de bal af en dan zegt de Kromme: "en dat is mooi afgepakt".
Jammer dat ze dat er uit hebben gehaald.
Die flapdrol zat laatst nog in Studio Voetbal zijn walgelijke boekje te pluggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef RensAjacied het volgende:
HOE-REN-JONGtwitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:29:47Derksen doet alles voor de commerciėle uitbating van voetbal, maar als Rieu dat doet met klassieke muziek, deugt het niet. #kvdb reageer retweet
Het kan Derksen niet mistroostig genoeg zijn, dus zet hij Mickey Newbury op na een dag hard werken. Waarschijnlijk kan Nederland dat niet waarderen, maar zij gaan ook hossend naar de Toppers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach smaken verschillen.. De muziek die Derksen goed vindt wordt door 95% van de mensen niet gepruimd, vermoed ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |