Dan neem ik aan dat je klaar bent met AD?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb weinig te doen. Misschien kan Oliver even een postje doen waarin hij al zijn compilaties vermeld?
That is correct.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je klaar bent met AD?
quote:
SAMEquote:
Sh-Sh-sh-sh-sh-sh-sh-shoul-sh-sh-shquote:
Is goed, het is inderdaad vreemd om jou niet in VI-jargon te zien praten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar nu houd ik op voordat de VI Hooligans in opstand komen wegens deze schijtlolligheden.
Cool. Cool cool cool.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is goed, het is inderdaad vreemd om jou niet in VI-jargon te zien praten.
Compilatie uitzending. Dus een beknopte versie van Olivier zijn werk, maar dan met reclameblokken.quote:
Fa waka matties alles lauw,quote:
om een vriend van zlatan te worden moet je zelf toch ook wat idiote dingen doen lijkt me, en dan bij vi aan de bar altijd de rust zelve uitstralenquote:
Die facepalm van Kluivertquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Slobeend het volgende:
http://nos.nl/video/512662-onder-van-gaal-meer-kansen.html
Dat hele filmpje maar vooral vanaf 03:06.Johan kan het kotsbakje alvast pakken.
idd haha maar dat boulevard gepeupel is dat volgende week toch alweer vergeten dus dat kan ze prima elk jaar opnieuw als nieuws brengenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ieder jaar weer die showbiz berichten over Derksen en Genee
Het is toch al jaren bekend dat ze geen vrienden zijn en buiten de uitzendingen om geen contact met elkaar hebben.
ik ben jaren geleden eens daar geweest, toen het nog voetbal insite heette en nog voor talpa, toen kwam derksen 5 minuten voor het begin aan, ging rustig zitten en nam op zijn gemak en zonder iets tegen iemand te zeggen zijn nieuws door. Genee kwam 10 seconden voor het begin, geen idee of daarin iets veranderd is maar dat lijkt me nietquote:Johan en Wilfred schuiven zwijgzaam aan tafel aan. Pas als het programma begint, komen de gesprekken zoals de mensen thuis die kennen op gang"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |