dan is er wat mis met je levensstijlquote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef emzor1994 het volgende:
Dat hangt van je levensstijl af. Als je een levensstijl hebt waarbij je veel geld uitgeeft, kan je niet genoeg hebben aan 6000 per maand.
Het is wel een verklaring.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
dan is er wat mis met je levensstijl
Het is ook de levensstijl van de Talibanleden om mensen te vermoorden, dan is het goed.quote:
Ik zei een verklaring, geen excuus.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het is ook de levensstijl van de Talibanleden om mensen te vermoorden, dan is het goed.
Nee, dan heb je blijkbaar een dure levensstijl waarbij je eigenlijk nog wel meer geld kunt gebruiken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef snakelady het volgende:
En dan nog klagen dat je niet genoeg geld hebt, dan doe je echt iets goed fout!
Dit inderdaad. Typisch Nederlands om net een te hoge hypotheek af te sluiten om je droomhuis te realiseren.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef emzor1994 het volgende:
Dat hangt van je levensstijl af. Als je een levensstijl hebt waarbij je veel geld uitgeeft, kan je niet genoeg hebben aan 6000 per maand.
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gek genoeg red ik het wel (net) iedere maand.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef SomebodyReal het volgende:
Als jij zoveel verdient wordt jij mijn nieuwe vriendin
Met wat voor werk?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gekl genoeg red ik het wel (net) iedere maand.
Uiteraard zou ik willen dat ik het zou hebben, maar zoveel verdienen en dan tegen iemand met een uitkering gaan klagen dat je met moeite rond kan komen iedere maand...quote:
Ik klaag ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef Adames het volgende:
ik vind dat jij ook nooit meer mag klagen, 90% van de wereldbevolking heeft het slechter dan jij
Leuke hobby lijkt me datquote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik willen dat ik het zou hebben, maar zoveel verdienen en dan tegen iemand met een uitkering gaan klagen dat je met moeite rond kan komen iedere maand...
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gek genoeg red ik het wel (net) iedere maand.
Uitkering en af en toe werk als freelance fotografe:'( Maar heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en ben de eerste ronde door, morgen de tweede ronde!quote:
Ga maar snel weer achter je cam zitten, ik wil tetten zienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
Was een grapje maar wist dat iedereen ging happenik heb mijn portie aandacht weer binnen voor deze week. Thanks Guys!
Ik werk liever voor mijn geld maar ben uiteraard blij dat ik het krijg, daar hoor je mij ook echt niet over klagen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.
Jezus is dat 1400? En daar gaat ook je huur en alles nog vanaf?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uitkering en af en toe werk als freelance fotografe:'( Maar heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en ben de eerste ronde door, morgen de tweede ronde!
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
Was een grapje maar wist dat iedereen ging happenik heb mijn portie aandacht weer binnen voor deze week. Thanks Guys!
Nogal ja, snap er geen tering van.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
Dit topic heeft meer achtergrond info nodig.
Jammer, dat dacht jij nog een net meisje was maar gewoon een soort Ambipur dusquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ga maar snel weer achter je cam zitten, ik wil tetten zien
Veel? Wat denk je van huur, boodschappen, vaste lasten, autoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.
afgunst en mensen = 1quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer, dat dacht jij nog een net meisje was maar gewoon een soort Ambipur dus
Zou ik ook doen, als m'n dochter die gebruikte om d'r tietjes te showen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.!
Ja, dat is inclusief de huursubsidie, kindergebonden budget en zorgtoeslag.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jezus is dat 1400? En daar gaat ook je huur en alles nog vanaf?
Hmm ik wil zienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als m'n dochter die gebruikte om d'r tietjes te showen.
Ik zou het wel kunnen want ik doe het als student nu ook. Maar moet er niet aan denken dat ik later nog van zulke bedragen rond zou moeten komenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Veel? Wat denk je van huur, boodschappen, vaste lasten, auto
Volgens mij blijft er dan niet bijster veel over. Ik zou er iig niet van kunnen leven.
Materialistische mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Typisch Nederlands om net een te hoge hypotheek af te sluiten om je droomhuis te realiseren.
Met dat salaris kun je wel een nieuwe halen. Morgen zie ik je weer een privé showtje geven. Graag even waxen benedenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.!
nee sorry voel ik me te hoog voorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Met dat salaris kun je wel een nieuwe halen. Morgen zie ik je weer een privé showtje geven. Graag even waxen beneden
Ik word toch elke maand heel gelukkig als ik kan doen wat ik wil zonder op geld of kosten te hoeven letten. Daarbij is het prettig om ook af en toe iets voor anderen te kunnen doen of iemand te verrassen die wat minder heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Materialistische mensen. Geld nodig hebben om gelukkig te kunnen zijn
.
98% van de menselijke beschaving.
Ik stuur je via pm mijn rekening nummer. Stort maar een paar duizend. Heb dringend hulp nodigquote:Op maandag 27 mei 2013 21:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik word toch elke maand heel gelukkig als ik kan doen wat ik wil zonder op geld of kosten te hoeven letten. Daarbij is het prettig om ook af en toe iets voor anderen te kunnen doen of iemand te verrassen die wat minder heeft.
Nou dat is jammer zeg, ik ben nog geen 7 dagen FOK!member dus die pm kan ik toch niet openenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik stuur je via pm mijn rekening nummer. Stort maar een paar duizend. Heb dringend hulp nodig
Auto die verkoop je maar want je hoeft toch niet te werken. Boodschappen kun je ook prima op de fiets doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Veel? Wat denk je van huur, boodschappen, vaste lasten, auto
Volgens mij blijft er dan niet bijster veel over. Ik zou er iig niet van kunnen leven.
Ik wel hoor. Ik moet het doen met maar 1000 netto.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef gargamelnl het volgende:
Netto neem ik aan? Voor 6000 bruto komt de gemiddelde FOK!er niet uit zijn of haar bed.
Met een auto heb je meer kans op een baan, zeker als je in een gat woont als ik en je het in de naaste steden moet zoeken, waar ik vandaag mijn gesprek heb gehad was een auto ook een must omdat er geen toegang is met het openbaar vervoer.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Auto die verkoop je maar want je hoeft toch niet te werken. Boodschappen kun je ook prima op de fiets doen.
Een uitkering is wat mij betreft nét genoeg om van te kunnen wonen en eten. Daar staat tegenover dat het minimumloon wel een stuk omhoog moet. Nu loont het niet om ieder mogelijk kutbaantje aan te nemen.
Als je zoveel verdiend zou je elke maand op reis kunnen gaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe hoger je inkomen hoe meer je je leefstijl erop aanpast.
Hoezo dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef LethalNinja het volgende:
En de klacht is? Hmm ik weet het, je word ontevreden door je jaloezie. Je denkt dat het gras groener is aan de overkant. Had dit in je eigen woorden geschreven in de OP en hij was al beter. Ik moet dit topic helaas open laten.
Wat is op russen gaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Als je zoveel verdiend zou je elke maand op russen kunnen gaan.
greedisgood 6000quote:
Zoals ik al schreef, dat ze daarover gaat klagen tegenover iemand die in de bijstand zit....quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef LethalNinja het volgende:
En de klacht is? Hmm ik weet het, je word ontevreden door je jaloezie. Je denkt dat het gras groener is aan de overkant. Had dit in je eigen woorden geschreven in de OP en hij was al beter. Ik moet dit topic helaas open laten.
Gewoon iemand die ik ken begon over geld te klagen, en toen vertelde ze hoeveel ze verdiend p/mquote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Niet dat het van mij dicht zou moeten hoor, al ben ik wel benieuwd naar de aanleiding van het topic.
Ik verdien sinds kort schoon 1900,-quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat ze daarover gaat klagen tegenover iemand die in de bijstand zit....
Natuurlijk ben ik jaloers op dat geld, ik denk de meeste hier wel!
Goede vraag, heeft ermee te maken dat ik volgens de regels topics die al een tijdje lopen niet zomaar mag sluiten. Ook al vind ik een topic nog zo slecht. Dit topic, het heeft weer zo'n typisch summiere OP, niet onderbouwd en het lijkt wel een regeltje op Twitter. Maar hij zit wel al op blz3 dus helaas hij blijft open.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Niet dat het van mij dicht zou moeten hoor, al ben ik wel benieuwd naar de aanleiding van het topic.
Probeer voortaan je OP goed te onderbouwen, introduceer je klacht, onderbouw het en geef wellicht je eigen mening. Zo minimaliseer je ook onzin reacties (en anders worden al die weggehaald bij een goede OP).quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat ze daarover gaat klagen tegenover iemand die in de bijstand zit....
Natuurlijk ben ik jaloers op dat geld, ik denk de meeste hier wel!
Aha, dat is zuur ja. Sowieso mensen die meer geld hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon iemand die ik ken begon over geld te klagen, en toen vertelde ze hoeveel ze verdiend p/m
O, dat wist ik niet joh.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Goede vraag, heeft ermee te maken dat ik volgens de regels topics die al een tijdje lopen niet zomaar mag sluiten. Ook al vind ik een topic nog zo slecht. Dit topic, het heeft weer zo'n typisch summiere OP, niet onderbouwd en het lijkt wel een regeltje op Twitter. Maar hij zit wel al op blz3 dus helaas hij blijft open.
Nogmaals, ik klaag niet over het geld wat ik krijg, ik ben er enorm blij mee, maar als je 6000 euro p/m verdiend ga je niet klagen over hoe slecht je het hebt tegenover iemand in de bijstand die het met 1400 euro moet doen met twee kinderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik verdien sinds kort schoon 1900,-
Prima salaris en hou nog genoeg over
Als je er echt heel gelukkig van wordt mag je hem best sluiten hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Goede vraag, heeft ermee te maken dat ik volgens de regels topics die al een tijdje lopen niet zomaar mag sluiten. Ook al vind ik een topic nog zo slecht. Dit topic, het heeft weer zo'n typisch summiere OP, niet onderbouwd en het lijkt wel een regeltje op Twitter. Maar hij zit wel al op blz3 dus helaas hij blijft open.
WAT?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik verdien sinds kort schoon 1900,-
Prima salaris en hou nog genoeg over
Moet je geen kinderen nemen zou ik zeggen. Banen zijn er genoeg, alleen de gemiddelde Nederlander wappert niet met zijn handjes omdat ze werk niet willen doen. Ze voelen zoch daar te goed voor zeg maarquote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, ik klaag niet over het geld wat ik krijg, ik ben er enorm blij mee, maar als je 6000 euro p/m verdiend ga je niet klagen over hoe slecht je het hebt tegenover iemand in de bijstand die het met 1400 euro moet doen met twee kinderen.
neuh maakt mij niet gelukkig, sorry voor de preek!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je er echt heel gelukkig van wordt mag je hem best sluiten hoor.
Ten eerste, Ik ben 6 jaar zelfstandige geweest maar wegens de economie is dat over de kop gegaanquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Moet je geen kinderen nemen zou ik zeggen. Banen zijn er genoeg, alleen de gemiddelde Nederlander wappert niet met zijn handjes omdat ze werk niet willen doen. Ze voelen zoch daar te goed voor zeg maar
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Moet je geen kinderen nemen zou ik zeggen.
Het was niet in direct bedoelt naar jou hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ten eerste, Ik ben 6 jaar zelfstandige geweest maar wegens de economie is dat over de kop gegaan
Ten tweede,Toen ik kinderen kreeg was ik getrouwd met een stabiel inkomen, sorry, je hebt gelijk, ik had moeten weten dat mijn ex-man liever een 20 jarige meisje in bed heeft.
Ten derde, ik heb vandaag nog een sollicitatiegesprek gehad, ben door naar de tweede ronde.
Okay.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:47 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Het was niet in direct bedoelt naar jou hoor
Maar ik ga ook niet klagen tegen iemand in een rolstoel dat ik zo moe word van al dat lopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef kawa4 het volgende:
zit in de mens ingebakken, dat klagen,
iemand die 12.000 per maand verdient, heeft ook nog te klagen dat tie te weinig krijgt
iedereen wil altijd meer en meer.
Op zich niet erg alleen ik stoor mij er aan als Piet en Annetje allebij modaal verdienen en met wat gespaard geld een mooi doorzonwoning van 225k kunnen bekostigen dmv een lening en daarbij ook nog een rijk leven kunnen leiden wat betreft een keer op vakantie, nieuwe auto/wasmachine/droger ze schijnbaar per sé de grotere woning 2 straten verderop moeten kopen en een extra hypotheek nemen omdat ze toch ook gelijk een nieuwe keuken/badkamer willen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Materialistische mensen. Geld nodig hebben om gelukkig te kunnen zijn
.
98% van de menselijke beschaving.
Ik heb er zelf anders ook jaren voor gewerkt hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Al die "grootverdieners" waar de gemiddelde uitkeringstrekker/steuntrekker zo op afgeeft betalen wel het grootste gedeelte van hun uitkering/subsidie/toeslag, dus een welgemeend dankjewel zou niet misstaan.
Ik verdien genoeg en mijn leven is perfectquote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef kawa4 het volgende:
iemand die 12.000 per maand verdient, heeft ook nog te klagen dat tie te weinig krijgt
Ik ben blij voor je, mijn leven is bijna perfect, als ik deze baan krijg zit het er heel dicht tegenaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg en mijn leven is perfect
Studeer en je kan ook zoveel uitgeven. (Echte studies he, geen psychologie of kunst)quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef snakelady het volgende:
En dan nog klagen dat je niet genoeg geld hebt, dan doe je echt iets goed fout!
Ik hoop het ook voor je!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, mijn leven is bijna perfect, als ik deze baan krijg zit het er heel dicht tegenaan.
Had je hier de sollicitatie?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, mijn leven is bijna perfect, als ik deze baan krijg zit het er heel dicht tegenaan.
Nee, lol, hoewel dat wel een stuk meer zou verdienen gok ik zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Had je hier de sollicitatie?
[ afbeelding ]
Morgen word ik gebeld voor een tweede gesprek.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!![]()
Wanneer hoor je het?
haha je kent het, geweldig!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, lol, hoewel dat wel een stuk meer zou verdienen gok ik zo.
Dat was voor de mensen die toen uitkering kregen. Wij werken voor de mensen die nu uitkering krijgen. Het is geen "spaarpotje" wat er er nog stond. Mensen hoeven echt niet op de blote knietjes, maar dat eeuwige gezeur en gezeik op mensen die keihard gestudeerd hebben en 60 uur per week keihard werken wordt een beetje oud.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb er zelf anders ook jaren voor gewerkt hoor.
Oh ehhhhh, nee, geen idee waar je het over hebt.quote:
Weet je, als iemand hard gestudeerd heeft en daar een leuk salaris mee verdiend ben ik alleen maar blij voor ze, wat mij tegen de borst stoot dat ze eerst gaat klagen "Haast niet rond te kunnen kunnen" ( haar eigen woorden) en vervolgens gaat vertellen dat ze 6000,- verdiend p/m , tegenover iemand die dus een uitkering krijgt van 1400 euro in de maand.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Dat was voor de mensen die toen uitkering kregen. Wij werken voor de mensen die nu uitkering krijgen. Het is geen "spaarpotje" wat er er nog stond. Mensen hoeven echt niet op de blote knietjes, maar dat eeuwige gezeur en gezeik op mensen die keihard gestudeerd hebben en 60 uur per week keihard werken wordt een beetje oud.
Het leven is soms hard en niet eerlijk, en soms heb je ook gewoon domme pech, maar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen succes, geluk en leven en niemand anders.
(En dat bedoel ik niet persoonlijk, maar ik kan niet zo goed tegen dat vingertje).
Eens. Dan moet je niet zeuren. Daarom niet persoonlijk bedoeld.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, als iemand hard gestudeerd heeft en daar een leuk salaris mee verdiend ben ik alleen maar blij voor ze, wat mij tegen de borst stoot dat ze eerst gaat klagen "Haast niet rond te kunnen kunnen" ( haar eigen woorden) en vervolgens gaat vertellen dat ze 6000,- verdiend p/m , tegenover iemand die dus een uitkering krijgt van 1400 euro in de maand.
Dat doe je gewoon niet!
Alsof het niets is.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
¤ 6.000 netto is idd geen reden om te klagen, ¤ 6.000 bruto is amper 2½ keer modaal.
Wel leuk maar lang niet rijk, sterker nog; niet eens genoeg om ten westen van Apeldoorn vrijstaand te gaan wonen.
Stel je voor dat je in een rijtjeshuis zou moeten wonen, de horror.quote:
Nou, ten westen van Apeldoorn moet je dat ook nog gewoon met 80k bruto per jaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stel je voor dat je in een rijtjeshuis zou moeten wonen, de horror.
'amper' ook echtquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
¤ 6.000 netto is idd geen reden om te klagen, ¤ 6.000 bruto is amper 2½ keer modaal.
Wel leuk maar lang niet rijk, sterker nog; niet eens genoeg om ten westen van Apeldoorn vrijstaand te gaan wonen.
Nee, dat was idd ten onrechte, ¤ 6.000 bruto per maand is niet eens 2½ keer modaal.quote:
Ik betaal met liefde belasting voor mensen die door ziekte, ouderdom (bouwvakkers e.d.) of andere omstandigheden die buiten hun eigen sfeer van invloed liggen niet aan het werk raken. Maar dat eeuwige gezeur (ja, ook op verjaardagen) van "jaaa, en jullie kunnen het makkelijk betalen" en "ik zoek wel, maar ja, ik vind gewoon niets..". Dat vind ik echt gelul.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom zouden mensen die zonder hun schuld een uitkering krijgen 'dankbaar' moeten zijn op grootverdieners die meer afdragen
Als ik ziek wordt of om een of andere reden niet meer kan werken heb ik ook recht op een uitkering. En zo is het allemaal goed geregeld.
Laten we wel wezen, het bedrag dat TS noemt is wel een salaris voor werk dat niet iedereen kan doen. Het is niet alsof 20% van de beroepsbevolking elke maand 6k mee naar huis neemt.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het gaat schijnbaar om iemand die bruto 6k per maand verdient, en dat vergelijkt TS met haar ¤ 1.400 netto.
Dan ook graag vergelijken met die max ¤ 3.641 netto die van die 6k overblijft, maar waarschijnlijk minder omdat pensioen en dergelijke.
Die ¤1400 is nog netto ook?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het gaat schijnbaar om iemand die bruto 6k per maand verdient, en dat vergelijkt TS met haar ¤ 1.400 netto.
Dan ook graag vergelijken met die max ¤ 3.641 netto die van die 6k overblijft, maar waarschijnlijk minder omdat pensioen en dergelijke.
Ja ja, je ex deelt liever het bed met een 12 jarige en woont met haar samen. Ondanks dit legt niemand hem schijnbaar iets in de weg. Want anders zouden ze niet meer samenwonen. Volgens mij ben jij het contact met de realiteit een beetje verloren.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef snakelady het volgende:
ik had moeten weten dat mijn ex-man liever een 20 jarige meisje in bed heeft en mij en de kinderen uit huis zou zetten en zijn vriendin er in trok op dezelfde dag.
Dat is dan ook absurd weinig als je kijkt naar het werk wat zij verrichten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waren huisartsen niet ook aan het klagen dat ze maar 6000,- per maand verdienen?
Ja, dagelijks lekker achter hun bureau patienten aan zitten horen en recepten uitschrijven of doorverwijzenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is dan ook absurd weinig als je kijkt naar het werk wat zij verrichten.
Ik heb diep respect voor je, en dat meen ik. Ook al ben ik het minder eens met je tweede paragraaf, je visie is menselijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Dat was voor de mensen die toen uitkering kregen. Wij werken voor de mensen die nu uitkering krijgen. Het is geen "spaarpotje" wat er er nog stond. Mensen hoeven echt niet op de blote knietjes, maar dat eeuwige gezeur en gezeik op mensen die keihard gestudeerd hebben en 60 uur per week keihard werken wordt een beetje oud.
Het leven is soms hard en niet eerlijk, en soms heb je ook gewoon domme pech, maar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen succes, geluk en leven en niemand anders.
(En dat bedoel ik niet persoonlijk, maar ik kan niet zo goed tegen dat vingertje).
Ja dat is inderdaad het enige wat ze doen, je hebt gelijk een modaal inkomen zou beter bij ze passen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, dagelijks lekker achter hun bureau patienten aan zitten horen en recepten uitschrijven of doorverwijzen
Knap, aangezien ik pas sinds ongeveer 3 maanden een bijstandsmoeder ben en daarvoor eigenlijk vrij veel geld te besteden had.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef Micson het volgende:
Snakelady is gewoon een afgunstige bijstandsmoeder en met die zure instelling gaat ze ieder topic in, dat valt me al jaren op.
Je hebt toch iets van een relatie? Hoe krijg jij geld dan. Of woon je soms niet samen en is het alleen een relatie op fok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Knap, aangezien ik pas sinds ongeveer 3 maanden een bijstandsmoeder ben en daarvoor eigenlijk vrij veel geld te besteden had.
Ik heb geen idee waar jij nu op doelt...sinds wanneer een 12 jarige? Waarom zou iemand hem iets in de weg leggen? Hij is nu gelukkig en ik ook dus jippie ja yay! Wat heeft dat in vredesnaam met de realiteit te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ja ja, je ex deelt liever het bed met een 12 jarige en woont met haar samen. Ondanks dit legt niemand hem schijnbaar iets in de weg. Want anders zouden ze niet meer samenwonen. Volgens mij ben jij het contact met de realiteit een beetje verloren.
Ik heb een relatie ja, alleen mijn vriend woont in Denemarken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hebt toch iets van een relatie? Hoe krijg jij geld dan. Of woon je soms niet samen en is het alleen een relatie op fok.
Juist niet, omdat het vaak jouw baan is die ten koste gaat van het salaris van die grootopvreters.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom zouden mensen die zonder hun schuld een uitkering krijgen 'dankbaar' moeten zijn op grootverdieners die meer afdragen
Ah zo. Wat ging er mis?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een relatie ja, alleen mijn vriend woont in Denemarken.
Geld krijg ik van een uitkering, van bijstand en van kinder, huur en zorg bijslag.
Ehm, ben 14 jaar bij dezelfde man geweest waarvan 7 jaar getrouwd en er zijn twee kinderen uit voortgekomen,, huwelijk is op de klippen gelopen, mijn kinderen en ik werden niet zo vriendelijk verzocht het huis te verlaten, vriendin is er die dag ingetrokken.quote:
Naaktfoto's van die 20-jarige?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ten eerste, Ik ben 6 jaar zelfstandige geweest maar wegens de economie is dat over de kop gegaan
Ten tweede,Toen ik kinderen kreeg was ik getrouwd met een stabiel inkomen, sorry, je hebt gelijk, ik had moeten weten dat mijn ex-man liever een 20 jarige meisje in bed heeft en mij en de kinderen uit huis zou zetten en zijn vriendin er in trok op dezelfde dag.
Ten derde, ik heb vandaag nog een sollicitatiegesprek gehad, ben door naar de tweede ronde.
Aaah die hoort dus bij jouquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een relatie ja, alleen mijn vriend woont in Denemarken.
Geld krijg ik van een uitkering, van bijstand en van kinder, huur en zorg bijslag.
En zit die ook op fok? Ach ja, hij had anders ook je fototoestel kunnen afnemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, ben 14 jaar bij dezelfde man geweest waarvan 7 jaar getrouwd en er zijn twee kinderen uit voortgekomen,, huwelijk is op de klippen gelopen, mijn kinderen en ik werden niet zo vriendelijk verzocht het huis te verlaten, vriendin is er die dag ingetrokken.
Ik was freelance fotografe maar had ene studio aan huis.
Wij zijn bij mijn ouders ingetrokken, we zijn nu een jaar later, heb een huisje, leuke nieuwe vriend en hopelijk nu dus ook werk.
Ik kom hem wel eens tegen in WGRquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En zit die ook op fok? Ach ja, hij had anders ook je fototoestel kunnen afnemen.
Niet in V&A, om haar toestel te verkopen?quote:
Ik bedoel trouwens haar nieuwe vriend, die Deen dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet in V&A, om haar toestel te verkopen?
En die heeft een wietplantage?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik bedoel trouwens haar nieuwe vriend, die Deen dus.
Gek, je zou toch verwachten in het Deens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha nee, daar kwam hij ineens hele verhalen vertellen in het Engels
idd, maar niets is minder waarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gek, je zou toch verwachten in het Deens.
Wat een teleurstelling die ventquote:
Ik ook niet. Geen wietplantage, niet Deens spreken, wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Ik snap niet wat snakelady in hem ziet
Als ie dan nog Nederlands sprak...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen wietplantage, niet Deens spreken, wat moet je ermee?
Mijn fout mea culpa. Las 20 jaar jongere vrouw i.p.v. 20 jarige vrouw. Een 20 jaar jongere vrouw zou 12 zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar jij nu op doelt...sinds wanneer een 12 jarige? Waarom zou iemand hem iets in de weg leggen? Hij is nu gelukkig en ik ook dus jippie ja yay! Wat heeft dat in vredesnaam met de realiteit te maken?
Wat ik ermee wil aangeven is alleen dat sommige zaken nu eenmaal anders lopen dan verwacht, zo is het leven en om daarom geen kinderen nemen zou nogal raar zijn.
Jij weet hoe oud haar ex-man is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mijn fout mea culpa. Las 20 jaar jongere vrouw i.p.v. 20 jarige vrouw. Een 20 jaar jongere vrouw zou 12 zijn geweest.
Nee dat is de ex.quote:
Althans het zou me niet heel erg verbazen als dit een kloon van TS zou blijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef WatNuTeDoen het volgende:
Mijn ex-man heeft in het verleden een wietplantage aan huis gehad, hier was ik het niet mee eens ivm dat onze kinderen daar ook om het weekend zijn.
Hij heeft me beloofd te stoppen maar nu is er een sterk vermoeden dat hij weer begonnen is, hij geeft enorm veel geld uit (nieuwe dure merkkleding, nieuwe inboedel, regelmatig naar dure feesten) terwijl hij tegen mij zegt geen geld te hebben, ik moest hem zelfs helpen met een kado voor ons oudste kind omdat hij daar geen geld voor zou hebben.
Maar ik ben hier dus heel erg tegen, ik wil niet dat er een kwade klant aan zijn deur staat, er ingebroken gaat worden of er een inval word gedaan door de politie terwijl onze kinderen bij hem zijn.
Er zitten best wat risico's aan verbonden i.v.m. de grootte van zijn plantage.
Sta ik in mijn recht om de kinderen bij hem weg te houden tot hij bewezen heeft gestopt te zijn met deze praktijken?
Ik voel me namelijk wel schuldig tegenover de kinderen, ik kan hun niet uitleggen waarom ik ze weg hou bij hun vader en dat is ook niet wat ik wil, ik wil ze gewoon beschermen.
Hij spreekt Deens, IJslands en Engels en hij is bezig met Nederlands.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geen wietplantage, niet Deens spreken, wat moet je ermee?
Dan heb je hiermee gelijk bevestigd dat dat topic idd van jou was, en die Engelssprekende knight in shining armour idd je Deense verkering.... handigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij spreekt Deens, IJslands en Engels en hij is bezig met Nederlands.
Ik zat toch redelijk in de buurt danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je hiermee gelijk bevestigd dat dat topic idd van jou was, en die Engelssprekende knight in shining armour idd je Deense verkering.... handig
quote:
quote:
Als je nu echt Sherlock wil uithangen, ik heb al lang toegegeven dat hij mijn vriend is, sterker nog, het staat zelfs in mijn FB.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je hiermee gelijk bevestigd dat dat topic idd van jou was, en die Engelssprekende knight in shining armour idd je Deense verkering.... handig
Mwah, van deze kunnen we wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat jij de TS bentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je nu echt Sherlock wil uithangen, ik heb al lang toegegeven dat hij mijn vriend is, sterker nog, het staat zelfs in mijn FB.![]()
Maar hij heeft op meerdere topics gereageerd, wil dat zeggen dat al die topics van mij zijn en alle toekomstige waar hij op reageerd ook?
Okay, wat jij wil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, van deze kunnen we wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat jij de TS bent
Als jij dat denkt moet je dat denken, ik kan zeggen van niet maar jij wil me niet geloven, dus dan prima, geloof me niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Willen...willen, heeft niet zo veel met willen te maken
Hte maakt verder eigenlijk ook niet uit hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als jij dat denkt moet je dat denken, ik kan zeggen van niet maar jij wil me niet geloven, dus dan prima, geloof me niet.
Het zit ook van nature in de mens om op een gegeven moment genoegen te nemen met wat je hebt en niet steeds meer en meer te willen. Het ligt er maar in wat voor omgeving je opgroeit en hoe je daarmee omgaat. Maar in een samenleving als we nu leven, waarin hebzucht beloond wordt, vind ik het niet gek dat er veel mensen zijn die maar steeds meer en meer willen en constant maar met een gevoel van leegte komen te zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het zit van nature in de mens om altijd meer proberen te verdienen. Ik vind het op zich niet goed noch slecht.
Waarom zou hebzucht niet beloond worden? We hebben heel veel systemen gehad in de geschiedenis om het dagelijks leven te 'reguleren'. De ervaring leert dat welk systeem je ook hebt, ook het communisme, dat er altijd een aantal zijn die het voor elkaar krijgen meer binnen te harken dan een ander. Zo zal het ook zijn; genoegen nemen met minder en wat afstaan aan de ander zal nooit de heersende gedachte worden. Dat zit niet in de mens, dat zit niet in de natuur.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:06 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het zit ook van nature in de mens om op een gegeven moment genoegen te nemen met wat je hebt en niet steeds meer en meer te willen. Het ligt er maar in wat voor omgeving je opgroeit en hoe je daarmee omgaat. Maar in een samenleving als we nu leven, waarin hebzucht beloond wordt, vind ik het niet gek dat er veel mensen zijn die maar steeds meer en meer willen en constant maar met een gevoel van leegte komen te zitten.
Het zat blijkbaar altijd al in je.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Knap, aangezien ik pas sinds ongeveer 3 maanden een bijstandsmoeder ben en daarvoor eigenlijk vrij veel geld te besteden had.
Wanneer kom je de kliko weer is legenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:01 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Terechte klacht.
Succesvolle mensen
Je zit gewoon te zoeken.quote:
Onzin. Ken wel een aantal mensen die dat verdienen en tevreden zijn. 12.000 p/m is ook erg veel, he.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef kawa4 het volgende:
Guus Hiddink, die gaat op zijn 65ste nog even naar het kutste stukje aarde om een zak geld op te halen die hij nooit meer op kan maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Onzin. Ken wel een aantal mensen die dat verdienen en tevreden zijn. 12.000 p/m is ook erg veel, he.
Dat verdienen niet zoveel mensen, dus daar kan je echt wel tevreden mee zijn. Sterker nog, je mag er trots op zijn.
Ja da's wel een geldwolf ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Guus Hiddink, die gaat op zijn 65ste nog even naar het kutste stukje aarde om een zak geld op te halen die hij nooit meer op kan maken.
Lijkt me verder een leuke vent, maar wel echt een hebberige man. Volgens mij schuilt er in veel mensen wel een dergelijke Gordon Gekko.
doet ie slim toch, waarom meer betalen als je het elders voor minder kanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Guus Hiddink, die gaat op zijn 65ste nog even naar het kutste stukje aarde om een zak geld op te halen die hij nooit meer op kan maken.
Lijkt me verder een leuke vent, maar wel echt een hebberige man. Volgens mij schuilt er in veel mensen wel een dergelijke Gordon Gekko.
Dan ben je ook niet fatsoenlijk rijk natuurlijk, als je op papier in België moet gaan wonen om een paar cent belasting te ontduiken, dat is toch een beetje armoedig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:32 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja da's wel een geldwolf ja.
Hij woont volgens mij ook in Belgie, althans, staat ingeschreven als Belg met een woonhuis daar. Ik weet niet of dit nog steeds zo is, maar eerst wel, in verband met de gunstige belastingtarieven, ten opzichte van NL. Had betere plekken kunnen bedenken wat dat betreft, maar die man is een geldwolf ja. Op m'n 65'ste hoop ik wel te kunnen chillen van m'n geld, i.p.v. nog meer binnenharken.![]()
In tegenstelling tot Ruud Gullit, die trouwt 3x in gemeenschap van goederen en laat zich telkens uitkleden door vrouwelijke geldwolven.![]()
Guus Hiddink verdient 10 miljoen euro per jaar, dan ben je wel aardig rijk dacht ik zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet fatsoenlijk rijk natuurlijk, als je op papier in België moet gaan wonen om een paar cent belasting te ontduiken, dat is toch een beetje armoedig.
Ga dan in Monaco wonen, maar ja.... zo'n huisje in Monaco kost wat.
Kennelijk niet rijk genoeg om grijpstuivers te besparen door in België te gaan wonen....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Guus Hiddink verdient 10 miljoen euro per jaar, dan ben je wel aardig rijk dacht ik zo.
Of gierig genoeg om dat wel te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk niet rijk genoeg om grijpstuivers te besparen door in België te gaan wonen....
Guus en het hele elftal wonen en trainen gewoon in Moskou, alleen voor thuiswedstrijden gaan ze even naar Makhachkala.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik dacht ook zo toen ik het minder had, maar als je er voor hebt gewerkt is het gewoon kut om een groot deel ervan weer weg te moeten geven. Dan wil je gewoon zoveel mogelijk behouden, hoe veel je ook hebt. Ook al hou je nog genoeg over waar de modale man jaloers op zou zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk niet rijk genoeg om grijpstuivers te besparen door in België te gaan wonen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |