dan is er wat mis met je levensstijlquote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef emzor1994 het volgende:
Dat hangt van je levensstijl af. Als je een levensstijl hebt waarbij je veel geld uitgeeft, kan je niet genoeg hebben aan 6000 per maand.
Het is wel een verklaring.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
dan is er wat mis met je levensstijl
Het is ook de levensstijl van de Talibanleden om mensen te vermoorden, dan is het goed.quote:
Ik zei een verklaring, geen excuus.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het is ook de levensstijl van de Talibanleden om mensen te vermoorden, dan is het goed.
Nee, dan heb je blijkbaar een dure levensstijl waarbij je eigenlijk nog wel meer geld kunt gebruiken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef snakelady het volgende:
En dan nog klagen dat je niet genoeg geld hebt, dan doe je echt iets goed fout!
Dit inderdaad. Typisch Nederlands om net een te hoge hypotheek af te sluiten om je droomhuis te realiseren.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef emzor1994 het volgende:
Dat hangt van je levensstijl af. Als je een levensstijl hebt waarbij je veel geld uitgeeft, kan je niet genoeg hebben aan 6000 per maand.
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gek genoeg red ik het wel (net) iedere maand.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef SomebodyReal het volgende:
Als jij zoveel verdient wordt jij mijn nieuwe vriendin
Met wat voor werk?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gekl genoeg red ik het wel (net) iedere maand.
Uiteraard zou ik willen dat ik het zou hebben, maar zoveel verdienen en dan tegen iemand met een uitkering gaan klagen dat je met moeite rond kan komen iedere maand...quote:
Ik klaag ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef Adames het volgende:
ik vind dat jij ook nooit meer mag klagen, 90% van de wereldbevolking heeft het slechter dan jij
Leuke hobby lijkt me datquote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik willen dat ik het zou hebben, maar zoveel verdienen en dan tegen iemand met een uitkering gaan klagen dat je met moeite rond kan komen iedere maand...
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gek genoeg red ik het wel (net) iedere maand.
Uitkering en af en toe werk als freelance fotografe:'( Maar heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en ben de eerste ronde door, morgen de tweede ronde!quote:
Ga maar snel weer achter je cam zitten, ik wil tetten zienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
Was een grapje maar wist dat iedereen ging happenik heb mijn portie aandacht weer binnen voor deze week. Thanks Guys!
Ik werk liever voor mijn geld maar ben uiteraard blij dat ik het krijg, daar hoor je mij ook echt niet over klagen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.
Jezus is dat 1400? En daar gaat ook je huur en alles nog vanaf?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uitkering en af en toe werk als freelance fotografe:'( Maar heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en ben de eerste ronde door, morgen de tweede ronde!
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
Was een grapje maar wist dat iedereen ging happenik heb mijn portie aandacht weer binnen voor deze week. Thanks Guys!
Nogal ja, snap er geen tering van.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
Dit topic heeft meer achtergrond info nodig.
Jammer, dat dacht jij nog een net meisje was maar gewoon een soort Ambipur dusquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ga maar snel weer achter je cam zitten, ik wil tetten zien
Veel? Wat denk je van huur, boodschappen, vaste lasten, autoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.
afgunst en mensen = 1quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer, dat dacht jij nog een net meisje was maar gewoon een soort Ambipur dus
Zou ik ook doen, als m'n dochter die gebruikte om d'r tietjes te showen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.!
Ja, dat is inclusief de huursubsidie, kindergebonden budget en zorgtoeslag.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jezus is dat 1400? En daar gaat ook je huur en alles nog vanaf?
Hmm ik wil zienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als m'n dochter die gebruikte om d'r tietjes te showen.
Ik zou het wel kunnen want ik doe het als student nu ook. Maar moet er niet aan denken dat ik later nog van zulke bedragen rond zou moeten komenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Veel? Wat denk je van huur, boodschappen, vaste lasten, auto
Volgens mij blijft er dan niet bijster veel over. Ik zou er iig niet van kunnen leven.
Materialistische mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Typisch Nederlands om net een te hoge hypotheek af te sluiten om je droomhuis te realiseren.
Met dat salaris kun je wel een nieuwe halen. Morgen zie ik je weer een privé showtje geven. Graag even waxen benedenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.!
nee sorry voel ik me te hoog voorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Met dat salaris kun je wel een nieuwe halen. Morgen zie ik je weer een privé showtje geven. Graag even waxen beneden
Ik word toch elke maand heel gelukkig als ik kan doen wat ik wil zonder op geld of kosten te hoeven letten. Daarbij is het prettig om ook af en toe iets voor anderen te kunnen doen of iemand te verrassen die wat minder heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Materialistische mensen. Geld nodig hebben om gelukkig te kunnen zijn
.
98% van de menselijke beschaving.
Ik stuur je via pm mijn rekening nummer. Stort maar een paar duizend. Heb dringend hulp nodigquote:Op maandag 27 mei 2013 21:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik word toch elke maand heel gelukkig als ik kan doen wat ik wil zonder op geld of kosten te hoeven letten. Daarbij is het prettig om ook af en toe iets voor anderen te kunnen doen of iemand te verrassen die wat minder heeft.
Nou dat is jammer zeg, ik ben nog geen 7 dagen FOK!member dus die pm kan ik toch niet openenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik stuur je via pm mijn rekening nummer. Stort maar een paar duizend. Heb dringend hulp nodig
Auto die verkoop je maar want je hoeft toch niet te werken. Boodschappen kun je ook prima op de fiets doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Veel? Wat denk je van huur, boodschappen, vaste lasten, auto
Volgens mij blijft er dan niet bijster veel over. Ik zou er iig niet van kunnen leven.
Ik wel hoor. Ik moet het doen met maar 1000 netto.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef gargamelnl het volgende:
Netto neem ik aan? Voor 6000 bruto komt de gemiddelde FOK!er niet uit zijn of haar bed.
Met een auto heb je meer kans op een baan, zeker als je in een gat woont als ik en je het in de naaste steden moet zoeken, waar ik vandaag mijn gesprek heb gehad was een auto ook een must omdat er geen toegang is met het openbaar vervoer.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Auto die verkoop je maar want je hoeft toch niet te werken. Boodschappen kun je ook prima op de fiets doen.
Een uitkering is wat mij betreft nét genoeg om van te kunnen wonen en eten. Daar staat tegenover dat het minimumloon wel een stuk omhoog moet. Nu loont het niet om ieder mogelijk kutbaantje aan te nemen.
Als je zoveel verdiend zou je elke maand op reis kunnen gaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Aberkullie het volgende:
Hoe hoger je inkomen hoe meer je je leefstijl erop aanpast.
Hoezo dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef LethalNinja het volgende:
En de klacht is? Hmm ik weet het, je word ontevreden door je jaloezie. Je denkt dat het gras groener is aan de overkant. Had dit in je eigen woorden geschreven in de OP en hij was al beter. Ik moet dit topic helaas open laten.
Wat is op russen gaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:29 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Als je zoveel verdiend zou je elke maand op russen kunnen gaan.
greedisgood 6000quote:
Zoals ik al schreef, dat ze daarover gaat klagen tegenover iemand die in de bijstand zit....quote:Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef LethalNinja het volgende:
En de klacht is? Hmm ik weet het, je word ontevreden door je jaloezie. Je denkt dat het gras groener is aan de overkant. Had dit in je eigen woorden geschreven in de OP en hij was al beter. Ik moet dit topic helaas open laten.
Gewoon iemand die ik ken begon over geld te klagen, en toen vertelde ze hoeveel ze verdiend p/mquote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Niet dat het van mij dicht zou moeten hoor, al ben ik wel benieuwd naar de aanleiding van het topic.
Ik verdien sinds kort schoon 1900,-quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat ze daarover gaat klagen tegenover iemand die in de bijstand zit....
Natuurlijk ben ik jaloers op dat geld, ik denk de meeste hier wel!
Goede vraag, heeft ermee te maken dat ik volgens de regels topics die al een tijdje lopen niet zomaar mag sluiten. Ook al vind ik een topic nog zo slecht. Dit topic, het heeft weer zo'n typisch summiere OP, niet onderbouwd en het lijkt wel een regeltje op Twitter. Maar hij zit wel al op blz3 dus helaas hij blijft open.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Niet dat het van mij dicht zou moeten hoor, al ben ik wel benieuwd naar de aanleiding van het topic.
Probeer voortaan je OP goed te onderbouwen, introduceer je klacht, onderbouw het en geef wellicht je eigen mening. Zo minimaliseer je ook onzin reacties (en anders worden al die weggehaald bij een goede OP).quote:Op maandag 27 mei 2013 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, dat ze daarover gaat klagen tegenover iemand die in de bijstand zit....
Natuurlijk ben ik jaloers op dat geld, ik denk de meeste hier wel!
Aha, dat is zuur ja. Sowieso mensen die meer geld hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon iemand die ik ken begon over geld te klagen, en toen vertelde ze hoeveel ze verdiend p/m
O, dat wist ik niet joh.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Goede vraag, heeft ermee te maken dat ik volgens de regels topics die al een tijdje lopen niet zomaar mag sluiten. Ook al vind ik een topic nog zo slecht. Dit topic, het heeft weer zo'n typisch summiere OP, niet onderbouwd en het lijkt wel een regeltje op Twitter. Maar hij zit wel al op blz3 dus helaas hij blijft open.
Nogmaals, ik klaag niet over het geld wat ik krijg, ik ben er enorm blij mee, maar als je 6000 euro p/m verdiend ga je niet klagen over hoe slecht je het hebt tegenover iemand in de bijstand die het met 1400 euro moet doen met twee kinderen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik verdien sinds kort schoon 1900,-
Prima salaris en hou nog genoeg over
Als je er echt heel gelukkig van wordt mag je hem best sluiten hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Goede vraag, heeft ermee te maken dat ik volgens de regels topics die al een tijdje lopen niet zomaar mag sluiten. Ook al vind ik een topic nog zo slecht. Dit topic, het heeft weer zo'n typisch summiere OP, niet onderbouwd en het lijkt wel een regeltje op Twitter. Maar hij zit wel al op blz3 dus helaas hij blijft open.
WAT?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik verdien sinds kort schoon 1900,-
Prima salaris en hou nog genoeg over
Moet je geen kinderen nemen zou ik zeggen. Banen zijn er genoeg, alleen de gemiddelde Nederlander wappert niet met zijn handjes omdat ze werk niet willen doen. Ze voelen zoch daar te goed voor zeg maarquote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, ik klaag niet over het geld wat ik krijg, ik ben er enorm blij mee, maar als je 6000 euro p/m verdiend ga je niet klagen over hoe slecht je het hebt tegenover iemand in de bijstand die het met 1400 euro moet doen met twee kinderen.
neuh maakt mij niet gelukkig, sorry voor de preek!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je er echt heel gelukkig van wordt mag je hem best sluiten hoor.
Ten eerste, Ik ben 6 jaar zelfstandige geweest maar wegens de economie is dat over de kop gegaanquote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Moet je geen kinderen nemen zou ik zeggen. Banen zijn er genoeg, alleen de gemiddelde Nederlander wappert niet met zijn handjes omdat ze werk niet willen doen. Ze voelen zoch daar te goed voor zeg maar
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:42 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Moet je geen kinderen nemen zou ik zeggen.
Het was niet in direct bedoelt naar jou hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ten eerste, Ik ben 6 jaar zelfstandige geweest maar wegens de economie is dat over de kop gegaan
Ten tweede,Toen ik kinderen kreeg was ik getrouwd met een stabiel inkomen, sorry, je hebt gelijk, ik had moeten weten dat mijn ex-man liever een 20 jarige meisje in bed heeft.
Ten derde, ik heb vandaag nog een sollicitatiegesprek gehad, ben door naar de tweede ronde.
Okay.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:47 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Het was niet in direct bedoelt naar jou hoor
Maar ik ga ook niet klagen tegen iemand in een rolstoel dat ik zo moe word van al dat lopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef kawa4 het volgende:
zit in de mens ingebakken, dat klagen,
iemand die 12.000 per maand verdient, heeft ook nog te klagen dat tie te weinig krijgt
iedereen wil altijd meer en meer.
Op zich niet erg alleen ik stoor mij er aan als Piet en Annetje allebij modaal verdienen en met wat gespaard geld een mooi doorzonwoning van 225k kunnen bekostigen dmv een lening en daarbij ook nog een rijk leven kunnen leiden wat betreft een keer op vakantie, nieuwe auto/wasmachine/droger ze schijnbaar per sé de grotere woning 2 straten verderop moeten kopen en een extra hypotheek nemen omdat ze toch ook gelijk een nieuwe keuken/badkamer willen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Materialistische mensen. Geld nodig hebben om gelukkig te kunnen zijn
.
98% van de menselijke beschaving.
Ik heb er zelf anders ook jaren voor gewerkt hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:54 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Al die "grootverdieners" waar de gemiddelde uitkeringstrekker/steuntrekker zo op afgeeft betalen wel het grootste gedeelte van hun uitkering/subsidie/toeslag, dus een welgemeend dankjewel zou niet misstaan.
Ik verdien genoeg en mijn leven is perfectquote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef kawa4 het volgende:
zit in de mens ingebakken, dat klagen,
iemand die 12.000 per maand verdient, heeft ook nog te klagen dat tie te weinig krijgt
iedereen wil altijd meer en meer.
Ik ben blij voor je, mijn leven is bijna perfect, als ik deze baan krijg zit het er heel dicht tegenaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik verdien genoeg en mijn leven is perfect
Studeer en je kan ook zoveel uitgeven. (Echte studies he, geen psychologie of kunst)quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef snakelady het volgende:
En dan nog klagen dat je niet genoeg geld hebt, dan doe je echt iets goed fout!
Ik hoop het ook voor je!quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, mijn leven is bijna perfect, als ik deze baan krijg zit het er heel dicht tegenaan.
Had je hier de sollicitatie?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, mijn leven is bijna perfect, als ik deze baan krijg zit het er heel dicht tegenaan.
Nee, lol, hoewel dat wel een stuk meer zou verdienen gok ik zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Had je hier de sollicitatie?
[ afbeelding ]
Morgen word ik gebeld voor een tweede gesprek.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!![]()
Wanneer hoor je het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |