dan is er wat mis met je levensstijlquote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef emzor1994 het volgende:
Dat hangt van je levensstijl af. Als je een levensstijl hebt waarbij je veel geld uitgeeft, kan je niet genoeg hebben aan 6000 per maand.
Het is wel een verklaring.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
dan is er wat mis met je levensstijl
Het is ook de levensstijl van de Talibanleden om mensen te vermoorden, dan is het goed.quote:
Ik zei een verklaring, geen excuus.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het is ook de levensstijl van de Talibanleden om mensen te vermoorden, dan is het goed.
Nee, dan heb je blijkbaar een dure levensstijl waarbij je eigenlijk nog wel meer geld kunt gebruiken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef snakelady het volgende:
En dan nog klagen dat je niet genoeg geld hebt, dan doe je echt iets goed fout!
Dit inderdaad. Typisch Nederlands om net een te hoge hypotheek af te sluiten om je droomhuis te realiseren.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef emzor1994 het volgende:
Dat hangt van je levensstijl af. Als je een levensstijl hebt waarbij je veel geld uitgeeft, kan je niet genoeg hebben aan 6000 per maand.
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gek genoeg red ik het wel (net) iedere maand.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef SomebodyReal het volgende:
Als jij zoveel verdient wordt jij mijn nieuwe vriendin
Met wat voor werk?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gekl genoeg red ik het wel (net) iedere maand.
Uiteraard zou ik willen dat ik het zou hebben, maar zoveel verdienen en dan tegen iemand met een uitkering gaan klagen dat je met moeite rond kan komen iedere maand...quote:
Ik klaag ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef Adames het volgende:
ik vind dat jij ook nooit meer mag klagen, 90% van de wereldbevolking heeft het slechter dan jij
Leuke hobby lijkt me datquote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik willen dat ik het zou hebben, maar zoveel verdienen en dan tegen iemand met een uitkering gaan klagen dat je met moeite rond kan komen iedere maand...
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was het maar zo, helaas moet ik het met het geweldige bedrag van 1400 euro doen, en gek genoeg red ik het wel (net) iedere maand.
Uitkering en af en toe werk als freelance fotografe:'( Maar heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en ben de eerste ronde door, morgen de tweede ronde!quote:
Ga maar snel weer achter je cam zitten, ik wil tetten zienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
Was een grapje maar wist dat iedereen ging happenik heb mijn portie aandacht weer binnen voor deze week. Thanks Guys!
Ik werk liever voor mijn geld maar ben uiteraard blij dat ik het krijg, daar hoor je mij ook echt niet over klagen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.
Jezus is dat 1400? En daar gaat ook je huur en alles nog vanaf?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uitkering en af en toe werk als freelance fotografe:'( Maar heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad en ben de eerste ronde door, morgen de tweede ronde!
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
Was een grapje maar wist dat iedereen ging happenik heb mijn portie aandacht weer binnen voor deze week. Thanks Guys!
Nogal ja, snap er geen tering van.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
Dit topic heeft meer achtergrond info nodig.
Jammer, dat dacht jij nog een net meisje was maar gewoon een soort Ambipur dusquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Meloewa het volgende:
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ga maar snel weer achter je cam zitten, ik wil tetten zien
Veel? Wat denk je van huur, boodschappen, vaste lasten, autoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar dat is dus gratis geld waar je niks voor hoeft te doen? Vind ik veel geld dan.
afgunst en mensen = 1quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer, dat dacht jij nog een net meisje was maar gewoon een soort Ambipur dus
Zou ik ook doen, als m'n dochter die gebruikte om d'r tietjes te showen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb geen Cam meer die heeft iemand vernield.!
Ja, dat is inclusief de huursubsidie, kindergebonden budget en zorgtoeslag.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jezus is dat 1400? En daar gaat ook je huur en alles nog vanaf?
Hmm ik wil zienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als m'n dochter die gebruikte om d'r tietjes te showen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |