twitter:maximhartman twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:52:32Jeroen Krabbé was als kind talentvoller dan Rembrandt, Van Gogh en Picasso samen! #Dwdd reageer retweet
Idd. Hoog Hazes-Roelvink-gehalte.quote:
Is zijn programma nog wel eens?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Deckard het volgende:
twitter:maximhartman twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:52:32Jeroen Krabbé was als kind talentvoller dan Rembrandt, Van Gogh en Picasso samen! #Dwdd reageer retweet
Precies, geweldig fresh princequote:Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef padlarf het volgende:
Kijk al die zure babyboomers in het publiek dan
Ik ben van de bamiboomers voel me niet aangesproken.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef padlarf het volgende:
Kijk al die zure babyboomers in het publiek dan
Wel online afleveringenquote:
Waarom nou Haaibaaike erbij halenquote:
Ik ga eens kijken. Kwam door DWDD dat ik die kerel en z'n tv ken nou, ironisch genoeg.quote:
Komen ze terugquote:Op maandag 27 mei 2013 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Maar onthoud één ding, we houden je in de gaten.
Eindbazen.
Hehe dat zou wel mooi zijn ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:05 schreef Wopper1 het volgende:
Morgen in de TV draait door, Jeroen Krabbe
Zou je zelf ook een schok krijgen als je op zo'n koe zit?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:05 schreef DeeBee het volgende:
Dat kind met die koe, geniaal.
Ook gewoon weten dat dat beest zo dom is dat hij schrikdraad blijft likken en er eventjes afgaan alvast.
Ik hoop dat dat weer terugkomt.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Maar onthoud één ding, we houden je in de gaten.
Eindbazen.
Dat gevoel had ik ook al.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Wat mogen ze lang spelen, of lijkt dat maar zo?
Is dat 'cool' om te posten alsof je helemaal niet met plezier kijkt? O.oquote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
is dat 'cool ' als je doet dat je helemaal geen zin hebt om op te treden? O.o
Bizar idd.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Onvoorstelbaar dat ie vrijgesproken is. Heeft 100% de moord gepleegd en heeft ze nog begraven ook.
ik kijk 90% van de tijd niet met plezier, dat is niet alsofquote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat 'cool' om te posten alsof je helemaal niet met plezier kijkt? O.o
Touché.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat 'cool' om te posten alsof je helemaal niet met plezier kijkt? O.o
Wellicht een alternatieve "Met alle respect" inleiding.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef Wopper1 het volgende:
Gerard Spong.
Hou je kinderen maar veilig binnen.
Johan gaat altijd voor 'Ik heb niks tegen... en het is een prima kerel, maar......"quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht een alternatieve "Met alle respect" inleiding.
Hopelijk gaat Peter in de aanval. Spong maakt hem af.
Kras kras kras?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik kijk 90% van de tijd niet met plezier, dat is niet alsof
Ik zou van allebei geen tweedehands auto kopen.quote:
Of iets benoemen waar hij wel goed in is. "Hij kan heel goed darten, maar..."quote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan gaat altijd voor 'Ik heb niks tegen... en het is een prima kerel, maar......"
Blijft zonde dat zij niet het acht uur journaal mocht doen.quote:
Jep!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef alors het volgende:
Is dat dezelfde arts die nu ook zegt dat die scheids aan een scheurtje ergens is overleden ipv tientallen klappen en schoppen?
nee ze was al doodquote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Hoorde die arts haar hart niet de hele tijd kloppen door de muur heen.
Alleen valt dat bij Barney ook vaak tegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of iets benoemen waar hij wel goed in is. "Hij kan heel goed darten, maar..."
Anders ik welquote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
spong moet zijn drinken in het gezicht van peter rrr gooien anders is er iemand heel erg teleurgesteld in dit item
Ben je dood en dan nog een trap na geven om je onder een WC pot te begraven. Bah.quote:
Diegene die teleurgesteld zal zijn is nu druk bezig met trouwplannen las ik vandaag.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
spong moet zijn drinken in het gezicht van peter rrr gooien anders is er iemand heel erg teleurgesteld in dit item
omdat Jeroen ook mochtquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet iedereen is zo als jij Peter. Ik zou mijn vrouw ook inmetselen.
Inhalerig is niet innemend, K.quote:
Maar dan wel alleen zelfportretten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Jeroen heeft de oplossing: Ga schilderen.
Daar gaan we.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik die naam onlangs had gelezen...
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind Spong wel leuk als advocaat van de duivel.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind Spong wel leuk als advocaat van de duivel.
Dat is zijn werk. Respect.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Die naaktloper betwist nu ook al dat die grensrechter dood getrapt is.
Nee hoor, het is nog niet bewezen dat ie idd doodgeschopt is.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Dat zou iedere goede strafrechtadvocaat doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef Pedroso het volgende:
quote:
Is ook een complot met Joris Demmink.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Lijkt Ernst Hirsch Ballin wel die stem
Stoer man. Net als v. Bommel in het begin van zijn carriere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Je hebt niks gemist. Was pure poep.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb de vrienden van Robben gemist
Okéquote:
Dat is wel wat ik ondertussen nog meekrijg van dit onderwerpquote:
Mét bewijsmateriaal!quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch leuk dat Peter dat rekwisiet heeft meegenomen.
Ik zat al te denken: plastic tas, wat bedoelt hij in godsnaam?
Haha, viel me niet eens op.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Peter neemt een plastic tasje mee naar de studio omdat de mensen niet weten wat het is
Dat.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
Peter is een kutlul, maar Spong is meer onbetrouwbaar door zijn vak.
Aap-mouw.quote:
Dat is zijn overacting.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
SpongHaha, hoe rustig hij erop reageert.
Terecht. Daar komt elke gast voor.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Stickertje het volgende:
onnodig dat peter zijn boek meeneemt, hij weet zelf ook wel wat erin staat... ongegeneerde zelfpromotie voor zijn boek
Ze hebben de/het eland al van de weg gesleept.quote:
Die advocatenkronkels blijven bijzonder.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Felagund het volgende:
Dempende middelen is niet hetzelfde als slaapmiddelen.
dit gaat over de promotie van spongs boek.. peter rrrrr komt daar met zijn boek om dat ook nog eens te promotenquote:
Dat is pas errrug!!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrachtwagens -> ijs. Niks gemist.
Ik mist het laatste stukje van overspel in de liefde
Dan kan je nu kijken naar de laatste VI van het seizoen metquote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrachtwagens -> ijs. Niks gemist.
Ik mist het laatste stukje van overspel in de liefde
Die zijn juist geweldig.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die advocatenkronkels blijven bijzonder.
Terecht. Daar komt elke gast voor.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
dit gaat over de promotie van spongs boek.. peter rrrrr komt daar met zijn boek om dat ook nog eens te promoten
Vooruit dan maar. Hopelijk weer een rare kantineHeld.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan je nu kijken naar de laatste VI van het seizoen met
Jan Boskamp
Ik heb niet gezegd dat u stonk, ik zei dat u naar rotte vis rook.quote:
Van Giel is ook wel een reeks Luckies te maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Pedroso het volgende:
Jezus, gaan janken om wat puberaal gezang. Giel
Die sing and songwriters he die zouden ze gewoon allemaal kapot moeten schieten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Pedroso het volgende:
Jezus, gaan janken om wat puberaal gezang. Giel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |