Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Het moet toch echt vrouwenhumor voorstellen.
Deze was niet leuk, maar over het algemeen wel vermakelijk.quote:
Vooral nederlandse vrouwen op tv zijn zelden grappigquote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Het moet toch echt vrouwenhumor voorstellen.
Het mannetje van glasquote:
Claudia de Brij is toch wel het trieste dieptepunt.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral nederlandse vrouwen op tv zijn zelden grappig
Legendes, maar Kippenvel ken ik niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:34 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder Sjaak Swart Arjen Robben Kippenvel
Dat is niet zo'n kunstquote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben wel meer haar dan Arjen
Ga je mond spoelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het mannetje van glas
Aanstellertje die het voetbal kapot maakt
Zie het onderschrift van Bosbeetlequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef alors het volgende:
Ze hebben wel allemaal van die kalende inhammenHet is nu wetenschappelijk bewezen dat dat besmettelijk is
Je kunt ook stellen dat de schadelijke gevolgen van de aardgaswinning in Groningen duidelijk zichtbaar is.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef alors het volgende:
Ze hebben wel allemaal van die kalende inhammenHet is nu wetenschappelijk bewezen dat dat besmettelijk is
Hij is er kapót van!quote:
Een gesprek met de vrienden van Pieter Derks zou erg interessant zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Erg interessant, gesprekje met de vrienden van
Had hij maar casillas verschalkt in Johannesbrug.quote:
En vooral: zouden zijn vrienden net zo grappig zijn als hij?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een gesprek met de vrienden van Pieter Derks zou erg interessant zijn.
Is hij in het dagelijks leven ook zo ongelofelijk grappig?
Stapelt hij grap op grap?
De echtgenoot van Pieter Derks...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat kan niet en ik denk dat Pieter als de joker in zijn omgeving ook niet grappige mensen aantrekt.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
En vooral: zouden zijn vrienden net zo grappig zijn als hij?
MATSquote:Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker verdedigd van de heren Hummels en Subotic
Wel een speelse vondst om een keer niet het onderwerp zelf uit te nodigen, maar het randgebeuren.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Als Arjen er nou nog zelf zat, dit slaat nergens op.
Ik zit te genietenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Als Arjen er nou nog zelf zat, dit slaat nergens op.
Hij is bij een Duitse club goed op zijn plek.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene die zo Sieg Heil doet.
Hummels is toch wel de meest overgewaardeerde verdediger op dit moment.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker verdedigd van de heren Hummels en Subotic
Anders kunnen die echte voetballiefhebbende bobo's het niet goed zien.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom reiken ze die bal uit op zo'n kutbordes.
Dit gaat over de lichtheid van het bestaan.quote:
quote:
Dan moeten we maar naar buiten gaan.quote:
Het Volsparkstadion is van Oranje.quote:
Kleine Arjen in zijn broek gepoept in groep 1 van de basisschool.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon leuke genante verhalen van vroeger horen..dit is toch niet interessant
Hij komt uit de kast.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
En wat komt Jeroen Krabbé eigenlijk promoten
Ja zoiets, alsof die nooit wat anders doet dan voetballenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kleine Arjen in zijn broek gepoept in groep 1 van de basisschool.
En hij denkt er nog elke dag aan als je hem zo ziet.
Schilderwerk.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
En wat komt Jeroen Krabbé eigenlijk promoten
Lekker zeuren.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of Nederland het EK heeft gewonnen, zo lang duurt dit item.
Over voetbal lullen doen ze maar bij SV of VI.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker zeuren.
Dit is geweldig als sportliefhebber. Romantiek.
jankerdquote:Op maandag 27 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of Nederland het EK heeft gewonnen, zo lang duurt dit item.
Johnnie van de Burgerking >> Lewandowskiquote:
In de jeugd beter in de 16 dan Stuntelaarquote:Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Johnnie van de Burgerking >> Lewandowski
En over boeken bij 'Boeken' over muziek bij Corton en over films bij..... is er eigenlijk nog een filmprogramma.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Over voetbal lullen doen ze maar bij SV of VI.
De Evangelisten gaan praten met Christ Klep.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Onderwerp voor Knevel & Van Den Brink dit.
De indiaanquote:
In de jeugd moest Huntelaar bij PSV spelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd beter in de 16 dan Stuntelaar
Zijn enige vriend.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef Deckard het volgende:
Jeroen, was al een vriend van Jeroen toen hij jong was.
Martijn Krabbé kon kluisprogramma's anders uitstekend duiden.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De familie Krabbe is om te kotsen. Stelletje talentloze aandachtsgeile honden.
Tot zover mijn frustratie. Emoties opkroppen moet je nooit doen
Dankzij Phillips is die minder dan Messiquote:Op maandag 27 mei 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de jeugd moest Huntelaar bij PSV spelen.
Daar komt nooit wat door uit de jeugdopleiding
Een klein opneukertje.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Martijn Krabbé kon kluisprogramma's anders uitstekend duiden.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Zegt hij dit echt allemaal zonder zelfspot?![]()
Zijn kunstzinnige zoon heeft meer talent om te presenteren in zijn pink dan Martijn in heel zijn lichaam.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Martijn Krabbé kon kluisprogramma's anders uitstekend duiden.
Mag ik vragen waar deze plotselinge agressie jengens de Krabbé familie vandaan komt?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kunstzinnige zoon heeft meer talent om te presenteren in zijn pink dan Martijn in heel zijn lichaam.
Overigens is de kunstzinnige zoon ook een beunhaas.
Tim Krabbé heeft met De Renner anders wel een literair meesterwerk geschreven.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De familie Krabbe is om te kotsen. Stelletje talentloze aandachtsgeile honden.
Tot zover mijn frustratie. Emoties opkroppen moet je nooit doen
Hoi Robertoquote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Willen jullie ook mijn kindertekeningen zien?
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:48 schreef tong80 het volgende:
Jeroen Krabbé op zijn eigen begravenis :
'Ik heb dit bandje ingesproken voor jullie. Sorrie dat ik er zelf niet bij kan zijn. Maar ik wil wel even zeggen dat ik Jeroen zelf heb gekend.'
Plotseling ? Die ene de kunstkenner vind ik wel goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar deze plotselinge agressie jengens de Krabbé familie vandaan komt?
Haaaaiquote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Roberto
Jij tekende vast hele stoute dingen.
Die ligt in coma achter dat schilderijquote:
Nogal ja.quote:
Dit móet toch een grap zijn?quote:
Ze hebben ruzie. Spreken al jaren niet met elkaar. Tim Krabbé is geweldig. De renner en ook het gouden ei zijn geweldig.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Tim Krabbé heeft met De Renner anders wel een literair meesterwerk geschreven.![]()
Jeroen Krabbe is wel zum kotsen
Ja idd, het is zo treurig dat het grappig wordt, dit kun je toch niet menenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef DeeBee het volgende:
Echt, als dit Jiskefet zou zijn was het leuk, maar Jeroen Krabbé meent elk woord ervan, zo triest.
Tim Krabbé kan inderdaad wel wat binnen zijn vakgebied, maar is als persoon net zo verschrikkelijk.quote:
Ik zit zonder geluid door een fout bij PostNLquote:Op maandag 27 mei 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar deze plotselinge agressie jengens de Krabbé familie vandaan komt?
Kinderlijke kunst....quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Wat een viespeuk, hij tekende jongetjes in hun onderbroek.
Jeroen wilde zelf zijn necrologie al inspreken.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moest eigenlijk mijn bami opeten, maar ik vond dit zo'n triest topic dat ik dit hier ff moest posten![]()
(en ik wilde Karina natuurlijk ff gedag zeggen)
Lucky youquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tim Krabbé kan inderdaad wel wat binnen zijn vakgebied, maar is als persoon net zo verschrikkelijk.
[..]
Ik zit zonder geluid door een fout bij PostNL
Is wel beter voor je bloeddrukquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tim Krabbé kan inderdaad wel wat binnen zijn vakgebied, maar is als persoon net zo verschrikkelijk.
[..]
Ik zit zonder geluid door een fout bij PostNL :r
Kees van Kooten zou hem geniaal nadoen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef DeeBee het volgende:
Echt, als dit Jiskefet zou zijn was het leuk, maar Jeroen Krabbé meent elk woord ervan, zo triest.
twitter:AlexanderNL twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:50:49Hoorde gisteren over restaurant dat wifi-passwd "zeg ik niet" heeft genoemd. Levert ingewikkelde gesprekken op tussen klanten en personeel reageer retweet
Hehe zo naar binnen slurpen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker lebberen aan die slierten![]()
Heb je er ook een van Dhr. Knipping?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze tijden van armoe bij DWDD een 'grappige' tweet van Dhr. Klopping tussendoortwitter:AlexanderNL twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:50:49Hoorde gisteren over restaurant dat wifi-passwd "zeg ik niet" heeft genoemd. Levert ingewikkelde gesprekken op tussen klanten en personeel reageer retweet
De Krabbé met zelfspot is al zo'n 50 jaar d00d.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Schakel net in. Welke vriend van Krabbe is er nu weer dood ?
Nee. De tv doet het nog wel, maar mijn koptelefoon is stuk voor de computerquote:
Hoofdquote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Wat een stom paard. Die kop is veel te klein.
HAHAHA insert coke-lach Hansiequote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze tijden van armoe bij DWDD een 'grappige' tweet van Dhr. Klopping tussendoortwitter:AlexanderNL twitterde op maandag 27-05-2013 om 19:50:49Hoorde gisteren over restaurant dat wifi-passwd "zeg ik niet" heeft genoemd. Levert ingewikkelde gesprekken op tussen klanten en personeel reageer retweet
Nee, ik heb alleen informatie dat hij heeft gewerkt aan een boek over ''Metsjfiksing''.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je er ook een van Dhr. Knipping?
Ja, ik zou ook ruzie met m'n broer krijgen als m'n broer Jeroen Krabbé wasquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben ruzie. Spreken al jaren niet met elkaar. Tim Krabbé is geweldig. De renner en ook het gouden ei zijn geweldig.
Die piste tegen zijn ruitquote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Deckard het volgende:
Waar is Rijk de Gooyer als je hem nodig hebt.
Die leeft niet meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Deckard het volgende:
Waar is Rijk de Gooyer als je hem nodig hebt.
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Zou leuk zijn als iemand nu boooeeeehhh ging roepen.
is vast het eerste deel in een hele encyclopedie over jeroen krabbequote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
Oh er wordt een boek over zijn jeugd geschreven...je verwacht het niet
Ik dacht anders zeker 3 weken na over het concept toen ik op 3-jarige leeftijd harkpoppetjes tekende hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
hij verzint gewoon dingen zodat die tekeningen 'belangrijk' lijken.. een kind denkt daar helemaal neit serieus over als die een tekening maakt
Dat is een prestatie op zich.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel dit was wel het ergste item ooit bij DWDD.
Soort zoekt soort. Waarschijnlijk zijn het beste vrienden.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Nico er niet zit....Die had Krabbe wel even afgemaakt.
Was goed.quote:
Waarom zou iemand dit überhaupt willen zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |