Derde set tiebreak ook echt van *4-1 naar 4-7quote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Szura het volgende:
Monaco wat een dwaas
2-0 in sets weggeven tegen een loser als DGT
Ik hoor dit automatisch in de stem van Roelfsquote:
1 tegen 1, de bal is rond.quote:
Komt 'ie.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef Szura het volgende:
Monfils speelt dadelijk natuurlijk een gigantische faalgame, 6-3 Berdych
Oostblokkers hebben geen smaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom heeft Berdychs vriendin haar haar laten verfen? Ziet er niet uit.
Dat geblondeerde van Radwanska is ook zoiets jaquote:
En de set ook nog, 5-7quote:Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef TheArt het volgende:
Jezus Ramos geeft de break direct weer terug
Gulbis gaat echt huishoudenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:38 schreef Mykonos het volgende:
Monfils - Gulbis. Wat een bazenpartij wordt dat![]()
![]()
Vorige week gaf ze in Brussel 5-1 in de derde nog weg, tegen een veel mindere tegenstander.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
papapapapapaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef TheArt het volgende:
[..]thanks ik hoorde steeds oleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
22.40, Ned. 2.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef geindoctrineerd het volgende:
iemand een idee in welk sportjournaal haase aan het woord komt?
Hij praat niet meer met de pers als hij in het buitenland is jonguh! Concentratie!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef geindoctrineerd het volgende:
iemand een idee in welk sportjournaal haase aan het woord komt?
top, thanksquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij praat niet meer met de pers als hij in het buitenland is jonguh! Concentratie!
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:38 schreef Mykonos het volgende:
![]()
O, gaaf.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:38 schreef Mykonos het volgende:
![]()
En dan was je nog maar net aan het begin van setje 4 ...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:39 schreef XL het volgende:
Die partij van monfils had bij nadal 7 uur geduurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Rain is currently falling at Roland Garros and the French Tennis Federation has announced that there will be no play before 12 pm CET.
twitter:rolandgarros twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 13:22:37The covers are off the courts. This is promising! #RG13 reageer retweet
Wimbledon heeft een dak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Even dacht ik dat het weer Wimbledon tijd was... Rain delay
Easy overwinning voor Haas denk ik zo. Rufin vind ik nou geen topspeler.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:57 schreef stefan92 het volgende:
Haas - Rufin op EurosportWas al bang dat ze daar ook Bartoli gingen uitzenden.
Monfils is een beest, krijgt altijd het publiek achter hem en kan ontzettend goed tennissenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Rosario het volgende:
Bartoli![]()
De Monfils van het vrouwencircuit.
Jij bedoelt van Lottum met Dementieva, denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Was vanwege haar service. Of ik vergis me en bedoel een andere speelster
Hmz kan ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij bedoelt van Lottum met Dementieva, denk ik.
Wat betreft het stukje over het beest, daar gaat de vergelijking nog wel op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Monfils is een beest, krijgt altijd het publiek achter hem en kan ontzettend goed tennissen
Bartoli is toch blank.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Rosario het volgende:
Bartoli![]()
De Monfils van het vrouwencircuit.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:15 schreef franklop het volgende:
GGL een dubbele break achter tegen Jack Sock
Denk Haas in 4, maar sowieso een leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Easy overwinning voor Haas denk ik zo. Rufin vind ik nou geen topspeler.
Gaat weer nergens over hahaquote:
Was Krajicek met Dementievaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij bedoelt van Lottum met Dementieva, denk ik.
Grand Slam of niet, uiteindelijk staat Tomic toch een set achter en Dimitrov toch een set voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Denk Haas in 4, maar sowieso een leuke wedstrijd.
Want, Haas.Zeker in vergelijking met een wedstrijd van Bartoli.
![]()
We zitten weer in een grand slam, Tomic pakt weer meer dan 3 games in een set en Dimitrov heeft weer moeite.
Tomic stelt dan ook niet veel voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grand Slam of niet, uiteindelijk staat Tomic toch een set achter en Dimitrov toch een set voor.
Jep, Falla is waarschijnlijk geblesseerd (dat was ie wel laatst en net ook een MTO als het goed is) en mentaal nog zwakker dan Haase, en Tomic, verbaasde me al dat ie meer dan een paar games pakte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grand Slam of niet, uiteindelijk staat Tomic toch een set achter en Dimitrov toch een set voor.
Stond net nog break voorquote:
Sock heeft op Challenger niveau niet weten te winnen op gravel. Wel twee titels in Futures, ongetwijfeld ergens in Amerika, dus jaquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef stefan92 het volgende:
Twee weken geleden won GGL gewoon 6-4 6-2
quote:
Desalniettemin hoop ik dat ze de tweede set snel wint, dan kunnen Goffin en Djokovic beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef Rosario het volgende:
Vuistje na een dubbele fout van de tegenstander.
Je vraagt er ook wel om als je GGL speelt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef franklop het volgende:
Als GGL dit verliest dan speel ik Djokovic/Nadal/Federer bij eerste drie picks op WBD
Die wint 2 weken geleden nog redelijk van dezelfde tegenstander, dacht wel dat ie een eitje zou hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vraagt er ook wel om als je GGL speelt.
Leuk hè, livescores volgen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef HulkHeld het volgende:
Youzhny pakt de game bij deuce 6, whoehoeeee
Is denk ik anders idd, dan wel 'gewoon' best of 3.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:16 schreef HulkHeld het volgende:
Bij de dubbels bij een 1-1 stand in sets, een supertiebreak toch? Of is dat anders met een GS?
Wat, die Rivkah?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:28 schreef Salamando het volgende:
Is er al een naam voor de blonde doos van de NOS?
Oh heet ze zo?quote:
Beschouw ik als een compliment.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Snap hem inderdaad ook niet, zoals wel vaker niet van die vent
monfilsquote:
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:33 schreef BlueRoom het volgende:
gaat de Bakker nog in actie komen vandaag?
Ze spelen al weer hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan ze überhaupt nog in actie komen vandaag?
Om ADHD te bevorderen bedoel je? Of bedoel je Ritalin?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef Angelof9 het volgende:
Iemand moet toch maar eens wat adhd pilletjes in Bartoli's waterflesjes smokkelen.
Nee alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef Rosario het volgende:
Zonde. Tomic mag het wat mij betreft wel eens wat beter gaan doen.
Vast nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:59 schreef franklop het volgende:
He GGL heeft teruggebroken!
Moet nu weg, hopelijk zie ik straks nog een mooi resultaat
hoop doet leven!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef Rosario het volgende:
GGL afschrijven bij 2-0 in sets en een break achter.
[ afbeelding ]
![]()
Onbegrijpelijk voor iemand die geen seconde stil staat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:25 schreef Falco het volgende:
Die Bartoli is trouwens wel mollig zeg, en niet eens gezellig mollig.
Inderdaad, ACHTERLIJK.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:42 schreef wimderon het volgende:
De Haase-show is weer begonnen, Sijsling mag mee figureren tegen Marach/Kas.
ONGELOFELIJK DAT GRANDSLAMFINALISTEN WEER OP ZO'N ACHTERAFBAANTJE NEERGEZET WORDEN.
Wel een zwaarbevochten partij hoor. Leuker dan Djokovic-Goffin waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef Mykonos het volgende:
Pff, door die regen zitten we nou al de hele dag opgescheept met Bartoli op de NOS
Vies mollig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:25 schreef Falco het volgende:
Pff dat valt best mee. Hoop dat ze het redt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:25 schreef Falco het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff dat valt best mee. Hoop dat ze het redt.
quote:
Wat een bazin, ik ga haar supporteren.quote:
Hij heeft zijn voornaam laten wijzigen naar aanleiding van het succes van Pellè.quote:
Ik snap ook niet waarom hij telkens korrelig wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom is die stream bij de NOS altijd zo slecht. Anno 2013 mag je toch wel iets beters verwachten.
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vesely gaat hard nu, twee breaks voor op Kohlschreiber
He staat gewoon *4-1, dat is toch echt een dubbele breakquote:
Mayerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef Szura het volgende:
Die Mayer, speelt die ooit een wedstrijd uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |