twitter:rolandgarros twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 13:22:37The covers are off the courts. This is promising! #RG13 reageer retweet
Wimbledon heeft een dak.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Even dacht ik dat het weer Wimbledon tijd was... Rain delay
Easy overwinning voor Haas denk ik zo. Rufin vind ik nou geen topspeler.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:57 schreef stefan92 het volgende:
Haas - Rufin op EurosportWas al bang dat ze daar ook Bartoli gingen uitzenden.
Monfils is een beest, krijgt altijd het publiek achter hem en kan ontzettend goed tennissenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Rosario het volgende:
Bartoli![]()
De Monfils van het vrouwencircuit.
Jij bedoelt van Lottum met Dementieva, denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Was vanwege haar service. Of ik vergis me en bedoel een andere speelster
Hmz kan ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij bedoelt van Lottum met Dementieva, denk ik.
Wat betreft het stukje over het beest, daar gaat de vergelijking nog wel op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Monfils is een beest, krijgt altijd het publiek achter hem en kan ontzettend goed tennissen
Bartoli is toch blank.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Rosario het volgende:
Bartoli![]()
De Monfils van het vrouwencircuit.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:15 schreef franklop het volgende:
GGL een dubbele break achter tegen Jack Sock
Denk Haas in 4, maar sowieso een leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Easy overwinning voor Haas denk ik zo. Rufin vind ik nou geen topspeler.
Gaat weer nergens over hahaquote:
Was Krajicek met Dementievaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij bedoelt van Lottum met Dementieva, denk ik.
Grand Slam of niet, uiteindelijk staat Tomic toch een set achter en Dimitrov toch een set voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:20 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Denk Haas in 4, maar sowieso een leuke wedstrijd.
Want, Haas.Zeker in vergelijking met een wedstrijd van Bartoli.
![]()
We zitten weer in een grand slam, Tomic pakt weer meer dan 3 games in een set en Dimitrov heeft weer moeite.
Tomic stelt dan ook niet veel voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grand Slam of niet, uiteindelijk staat Tomic toch een set achter en Dimitrov toch een set voor.
Jep, Falla is waarschijnlijk geblesseerd (dat was ie wel laatst en net ook een MTO als het goed is) en mentaal nog zwakker dan Haase, en Tomic, verbaasde me al dat ie meer dan een paar games pakte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Grand Slam of niet, uiteindelijk staat Tomic toch een set achter en Dimitrov toch een set voor.
Stond net nog break voorquote:
Sock heeft op Challenger niveau niet weten te winnen op gravel. Wel twee titels in Futures, ongetwijfeld ergens in Amerika, dus jaquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef stefan92 het volgende:
Twee weken geleden won GGL gewoon 6-4 6-2
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |