Dat was inderdaad horror, en ik kwam er pas achter toen ik aan de tweede snee bezig wasquote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Haha, had het daar laatst nog over met iemand... de absolute horror als je er na 3 happen achter komt dat er schimmel op je brood zit
Ranzig inderdaad. Ooit eens een flinke slok bedorven chocolademelk m'n strot in gejaagd. Note to self: eerst ruikenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat was inderdaad horror, en ik kwam er pas achter toen ik aan de tweede snee bezig was
Ik werd er spontaan misselijk van
Vertel het Gary!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Godver, lapo gemist.
OT:
Docenten die je vraag niet beantwoorden.
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vertel het Gary!![]()
Nou vooruit, lekker weertje hiero, dus wel happy![]()
Balenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.
Na 8 maanden?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Haha, had het daar laatst nog over met iemand... de absolute horror als je er na 3 happen achter komt dat er schimmel op je brood zit
OT: awesome. Meisje met wie ik de afgelopen 8 maanden af en aan aan het daten ben geweest hebben besloten het nog maar weer een kans te geven
Zou eens tijd worden lullll.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lekker weertje, maar ik zit hier binnen te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |