Die stond afgelopen weekend gewoon in de Nederlandse competitie te harkenquote:
Nadal hangt dagelijks aan een infuus met Martins bloed.quote:
Da's toch gewoon een kwestie persoonlijke voorkeur?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat iemand liever naar Brands kijkt. Een pure tennisser, prima techniek, leuk om naar te kijken, i.p.v. dat duracellkonijn die van links naar rechts over de baan zoeft met die gare, hoekige techniek van hem.
Absoluut net één van mijn favorieten, maar wel een geweldige tennisser en in ieder geval 100x beter om naar te kijken dan Nadal.quote:
Dit is wel een pareltje als je Nadal verdedigtquote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kijkt liever naar Brands? Die alles op kracht moet doen?
Mening. Ik vind het maar niksquote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut net één van mijn favorieten, maar wel een geweldige tennisser en in ieder geval 100x beter om naar te kijken dan Nadal.
De echte held is toch wel Djokotron. Afgezien van zijn familie, dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut net één van mijn favorieten, maar wel een geweldige tennisser en in ieder geval 100x beter om naar te kijken dan Nadal.
Ik zag het, wil eigenlijk nog wel gaan kijken, moet 'ie toevallig uit tegen Amstelpark?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die stond afgelopen weekend gewoon in de Nederlandse competitie te harken
True. Maar zodra hij terug is kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je hem ooit gemist hebtquote:Op maandag 27 mei 2013 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar ja, Nadal. Als hij er niet is mis je hem toch.
Is het ook, maar ajacied4lf vroeg zich nou eenmaal af waarom je Nadal geen prachtige speler kan vinden. Nou hierom dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een kwestie persoonlijke voorkeur?
Als je wil dat we jouw ongenuanceerde mening over Federer accepteren, moet je ook niet zeuren over Nadal-haat.quote:
Kracht, snelheid, flexibiliteit en loopvermogenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is wel een pareltje als je Nadal verdedigt. Nadal heeft bizar veel kracht nodig om zijn gebrek aan techniek te compenseren en slaat alsnog nauwelijks winners
.
Precies dit ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
True. Maar zodra hij terug is kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je hem ooit gemist hebt
Haat is anders dan een mening hebben. Het spel van Federer spreekt mij totaal niet aan, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik hem haat of hoop dat hij verliest.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:09 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Als je wil dat we jouw ongenuanceerde mening over Federer accepteren, moet je ook niet zeuren over Nadal-haat.
Klinkt juist regelmatig alsof hij verslag doet vanaf de wc bij Roelfs ...quote:
Gebrek aan techniek? Waar baseer je dat precies op?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is wel een pareltje als je Nadal verdedigt. Nadal heeft bizar veel kracht nodig om zijn gebrek aan techniek te compenseren en slaat alsnog nauwelijks winners
.
Oké, fair enough.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het ook, maar ajacied4lf vroeg zich nou eenmaal af waarom je Nadal geen prachtige speler kan vinden. Nou hierom dus.
Hehe ja maar het was zo lang stil zonet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Klinkt juist regelmatig alsof hij verslag doet vanaf de wc bij Roelfs ...
Nee dat was wat gechargeerd, ik wilde met een kracht:winner ratio komen maar dat maakte het wat nodeloos ingewikkeld.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gebrek aan techniek? Waar baseer je dat precies op?
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zie hem totaal, maar dan ook totaal niet graag spelen. Ik kijk liever naar de nummer 200 van de wereld dan naar Nadal.
Die maniertje, die halfgare spinballen, bah. En niet te vergeten dat de doping nog net niet uit zijn oren komt zetten.
Daarom kun je ook gewoon niet TEGEN Federer zijn. Puur techniek en kunstquote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat iemand liever naar Brands kijkt. Een pure tennisser, prima techniek, leuk om naar te kijken, i.p.v. dat duracellkonijn die van links naar rechts over de baan zoeft met die gare, hoekige techniek van hem.
Oké, ik vroe ghet vooral omdat hij zo ontzettend veel spin slaat. Dar heb je toch ook wel wat techniek voor nodig. Maar je bedoelt dan misschien meer dat whet weinig effectief is in de zin van weinig krachtig? Die kracht zit in de spin, dus dat compenseert dan kennelijk de kracht.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee dat was wat gechargeerd, ik wilde met een kracht:winner ratio komen maar dat maakte het wat nodeloos ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |