Absoluut, maar je wilt gewoon een spannend toernooi en dat is het niet met Rafa.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom eigenlijk al deze haat richting Nadal? Prachtige speler toch?
Die kontgraaiende valsspelende dopinghaas zonder persoonlijkheid? Niet echt.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Jij komt uit VBL, dus je bent bekend met de term teletekstsupporter?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kijkt liever naar Brands? Die alles op kracht moet doen?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Verschrikkelijk juist. Prima gozer hoor. Maar qua tennis niet om aan te gluren.
Nee, je wilt dat de beste wint.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Absoluut, maar je wilt gewoon een spannend toernooi en dat is het niet met Rafa.
Zie hem totaal, maar dan ook totaal niet graag spelen. Ik kijk liever naar de nummer 200 van de wereld dan naar Nadal.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Inderdaad. En dat is Rafa nooit in zo'n pot. Hij wint teveel potten waarin hij minder was.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kijkt liever naar Brands? Die alles op kracht moet doen?
[..]
Nee, je wilt dat de beste wint.
Ik kijk zeker liever naar een Brands. Die heeft deze partij veel meer mooie punten gemaakt hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ah, dopingargument weer. Wie gebruikt er niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die kontgraaiende valsspelende dopinghaas zonder persoonlijkheid? Niet echt.
Hap hap. Kusje.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij komt uit VBL, dus je bent bekend met de term teletekstsupporter?
ok ok, ik zal nog even blijven hopen danquote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef TheGeneral het volgende:
Soderling kwam trouwens ook een break achter in de 3e.
Lijkt me logisch dat iemand liever naar Brands kijkt. Een pure tennisser, prima techniek, leuk om naar te kijken, i.p.v. dat duracellkonijn die van links naar rechts over de baan zoeft met die gare, hoekige techniek van hem.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee, vreselijk tennisquote:Op maandag 27 mei 2013 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt, maar Nadal is juist degene die alles op kracht doet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van Federer?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zie hem totaal, maar dan ook totaal niet graag spelen. Ik kijk liever naar de nummer 200 van de wereld dan naar Nadal.
Die maniertje, die halfgare spinballen, bah. En niet te vergeten dat de doping nog net niet uit zijn oren komt zetten.
Dick Normanquote:Op maandag 27 mei 2013 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, dopingargument weer. Wie gebruikt er niet?
Snelheidquote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt, maar Nadal is juist degene die alles op kracht doet.
quote:
Martinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |