Dat is toevallig het #TeamJohannes groepslied. Wij zingen dat uit volle borst mee bij elke leden vergadering.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dit vind ik serieus een prachtig lied
quote:
Kijk naar zijn posthistory.quote:
Op Twitter?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:45 schreef Doublepain het volgende:
#TEAMJOHANNES roept op om alle volgers dit #STYLOFORMOD te gebruiken, ik voel een 2de succes aankomen!
Enio morriconequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:45 schreef Doublepain het volgende:
#TEAMJOHANNES roept op om alle volgers dit #STYLOFORMOD te gebruiken, ik voel een 2de succes aankomen!
twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 27-05-2013 om 01:47:18#STYLOFORMOD RT If u support Stylo. reageer retweet
premium resellers, niet direct onderdeel van Apple waardoor kosten en risico's voor een deel bij een APR kan liggenquote:Op maandag 27 mei 2013 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
APR's?![]()
Ik dacht dat er een rechtzaak was over Apple garantie. Maar ik heb Apple Care erbij, dus zo druk maak ik me daar niet om.
Apple Premium Resellerquote:Op maandag 27 mei 2013 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
APR's?![]()
Ik dacht dat er een rechtzaak was over Apple garantie. Maar ik heb Apple Care erbij, dus zo druk maak ik me daar niet om.
Ook niet indirect. Zijn gewoon losstaande winkels.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
premium resellers, niet direct onderdeel van Apple waardoor kosten en risico's voor een deel bij een APR kan liggen
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 27-05-2013 om 01:47:18#STYLOFORMOD RT If u support Stylo. reageer retweet
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
We gaan dit nationaal aanpakken!!
#STYLOFORMOD
maar je hebt dan niet simpelweg 7 jaar garantie in de vorm van gratis reparatie. Daarnaast is de duur moeilijk te bepalen. Moet een Asus EEE PC even lang mee gaan als een Macbook Proquote:Op maandag 27 mei 2013 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet echt vaag. Je kijkt gewoon naar hoelang een product normaal hoort mee te gaan. Bij een mobiel is het bijvoorbeeld 2 jaar en bij een koelkast ongeveer 7 jaar.
Ajax zal geen gespreksonderwerp meer worden..quote:Op maandag 27 mei 2013 01:49 schreef Cara het volgende:
Wat maakt stylo een goede mod? Ik wil wel weten waar mijn stem op uit draait. Straks krijgen we totale chaos.
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
premium resellers, niet direct onderdeel van Apple waardoor kosten en risico's voor een deel bij een APR kan liggen
Aha. Dat is inderdaad ook weer anders dan de echte Apple Store. Gewoon even goed inlezen voordat je het koopt, want Apple Store, APR's (officiele resellers) en Media Markt/ Dixons/ Saturn zijn echt allemaal anders.quote:
Als sympathisant van de PKK weet hij echt wel hoe je onrusten in de kiem moet smoren.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:49 schreef Cara het volgende:
Wat maakt stylo een goede mod? Ik wil wel weten waar mijn stem op uit draait. Straks krijgen we totale chaos.
Volgens de wet wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:49 schreef Adames het volgende:
[..]
maar je hebt dan niet simpelweg 7 jaar garantie in de vorm van gratis reparatie.
Dat zijn ook verschillende klasse. Ene is een netbook en een andere een premium laptop.quote:Daarnaast is de duur moeilijk te bepalen. Moet een Asus EEE PC even lang mee gaan als een Macbook Pro
ik heb mijn laptop ingeleverd bij een APR ter reparatie, terwijl ik hem online heb gekocht. Werd probleemloos gerepareerd.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook niet indirect. Zijn gewoon losstaande winkels.
Bij apple store zijn ze vaak net wat duurder toch? Je krijgt wel die 8% studentenlorting.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha. Dat is inderdaad ook weer anders dan de echte Apple Store. Gewoon even goed inlezen voordat je het koopt, want Apple Store, APR's (officiele resellers) en Media Markt/ Dixons/ Saturn zijn echt allemaal anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |