Ik heb net nog een filmpje van hem gelikedquote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Hij is boos omdat wij hem met superbeelden pesten.
nee, die steeds terugkerende vi quote zooi overal distantieer ik mij van.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nu tevreden met #TeamJohannes?
vanquote:Op maandag 27 mei 2013 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee, die steeds terugkerende vi quote zooi overal distantieer ik mij af.
Is hier ook. Geen nieuwe, maar wel gelijkwaardig zodat je het niet hoeft te missenquote:Op maandag 27 mei 2013 01:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat wist ik weer niet. Weet wel dat ze in USA wel relaxt waren. Je gaat daar naar een store en als het lang ging duren, dan kreeg je gewoon gelijk een nieuwe mee. Weet niet hoe het in NL gaat eigenlijk.
Kom op Rensie je kan toch wel tegen een stootje?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Hij is boos omdat wij hem met superbeelden pesten.
Dit is jammer maar helaas.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee, die steeds terugkerende vi quote zooi overal distantieer ik mij van.
Probleem was voor kort dat je aangewezen was op APRs, die zijn een stuk minder dan de apple store. Alleen moet je voor die laatste naar Amsterdam.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apple Care is 2 jaar extra. Btw, volgens mij is Apple Store nu ook 2 jaar (volgens de Europese regels). Maar Apple garantie is qua dekking beter heb ik ooit gehoord. Daarnaast doen ze een stuk makkelijker; je krijgt sneller een nieuw toestel mee (soms volledig nieuw)
Ja klopt, andere is uitverkocht.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Is nu alleen de Retina he? Of in ieder geval alleen op de webshop.
Een armoedig dribbelaartje.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu naar de CL finale op Sport1, Robben is slecht
quote:
En Neuer lijkt op een soldaat uit de periode '40-'45quote:Op maandag 27 mei 2013 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Weidenfeller lijkt op Klopp, maar dan zonder bril
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb het afgelopen kwartier juist naar zijn playlist geluisterd
http://www.youtube.com/playlist?list=PL7E5C056848FA80FF
Meer een Offizierquote:Op maandag 27 mei 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Neuer lijkt op een soldaat uit de periode '40-'45
Is niet echt vaag. Je kijkt gewoon naar hoelang een product normaal hoort mee te gaan. Bij een mobiel is het bijvoorbeeld 2 jaar en bij een koelkast ongeveer 7 jaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Probleem was voor kort dat je aangewezen was op APRs, die zijn een stuk minder dan de apple store. Alleen moet je voor die laatste naar Amsterdam.
Nederlandse regels zijn trouwens niet per se 2 jaar, maar redelijk vaag.
APR's?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Probleem was voor kort dat je aangewezen was op APRs, die zijn een stuk minder dan de apple store. Alleen moet je voor die laatste naar Amsterdam.
Nederlandse regels zijn trouwens niet per se 2 jaar, maar redelijk vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |