Tong en werk? Lastig te geloven.quote:
Ik kijk of de macbook nog op voorraad komt bij Saturn en anders wacht ik tot de nieuwe er is. Dit schooljaar is nog 3 weken dus dat gaat wel lukken met mijn oude. Dan heb ik de hele zomer om aanbiedingen te speuren.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Velvet Underground - Sister Ray
Kraftwerk - Autobahn
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je een huwelijksaanzoek gehad van Paon?
Veel plezier.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga maar een filmpje erin gooien.
Doei stylo
Ik heb je niet gereport manquote:
Ja met mij als mod komt hier een einde aanquote:Op maandag 27 mei 2013 01:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over genocide op marokkanenbest erg..
quote:
Dan doe ik het maar welquote:Op maandag 27 mei 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel jou niet.
Egocentrisch persoon.
Nu wil ik het weten ook. Wie is het?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel jou niet.
Egocentrisch persoon.
Is nu alleen de Retina he? Of in ieder geval alleen op de webshop.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk of de macbook nog op voorraad komt bij Saturn en anders wacht ik tot de nieuwe er is. Dit schooljaar is nog 3 weken dus dat gaat wel lukken met mijn oude. Dan heb ik de hele zomer om aanbiedingen te speuren.
Macs een aanbiedingen?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk of de macbook nog op voorraad komt bij Saturn en anders wacht ik tot de nieuwe er is. Dit schooljaar is nog 3 weken dus dat gaat wel lukken met mijn oude. Dan heb ik de hele zomer om aanbiedingen te speuren.
Hou je wel rekening met studentenkorting?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ontslagen.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef Cara het volgende:
Waarom stopt Rene eigenlijk? Zit op mn mob en heb geen zin helemaal te zoeken.
Heeft Tong niet genoeg gedoogd.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef Cara het volgende:
Stijn heeft meer zorg nodig.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef Cara het volgende:
Hij heeft een ontluikende relatie met Gert Jacobs die nogal wat tijd vergt.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef Cara het volgende:
inderdaad ook gezegd, maar de adviesprijs bij Saturn lag voor de actie lager dan bij de apple website. En dan scheelt een kleine 18% korting wel met de 8% studentenkorting van apple.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met studentenkorting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |