Heb ik eigenlijk niet, ik kan het met iedereen wel goed vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Raja, wie zijn jouw persoonlijke voorkeuren?
Als moddereter hoor je vijanden te hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet, ik kan het met iedereen wel goed vinden.
Heb ik niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als moddereter hoor je vijanden te hebben.
Eerst even de cola opruimen.
Is niet nodig. Voetbal is de voertaal hier.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Echter moet FOK! dan wel een LOI cursus Nederlands financieren
Niet in die van mijquote:Op maandag 27 mei 2013 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat?
GGMM weg. Stond in mijn top 4 favo mods in VBL.
Begrijp ik. Jullie hadden ook regelmatig strubbelingen en zulks.quote:
Nu durf je wel hè.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk heb ik GGMM nooit serieus kunnen nemen omdat hij niet op niveau gevoetbald heeft. Tijdens de gymnastiekles hebben we allemaal weleens een balletje in de kruising geschoten, maar daar kun je niet de rest van je leven op blijven teren.
psvquote:Op maandag 27 mei 2013 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil het PSV topic graag open houden.
Syntixquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Grifte dat echt gezegd?
Dat is dan een flinke deuk in onze vriendschapsband.
Mijn post wordt blijkbaar net zo misvat als Emile Schelvis' humor. Ik noemde twee van de grootste kutusers op dit forum, ra ra zou het sarcasme zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Grifte dat echt gezegd?
Dat is dan een flinke deuk in onze vriendschapsband.
Je vergat te gniffelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mijn post wordt blijkbaar net zo misvat als Emile Schelvis' humor. Ik noemde twee van de grootste kutusers op dit forum, ra ra zou het sarcasme zijn.
Jan Boskamp zit naast mij, als hij door zou hebben dat ik hem niet serieus bejegen loop ik het risico een koek te krijgen.quote:
Maar je durft toch wel toe te geven dat je een Feijenoorder bent?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jan Boskamp zit naast mij, als hij door zou hebben dat ik hem niet serieus bejegen loop ik het risico een koek te krijgen.
Hij moet wachten tot z'n balletjes zijn ingedaaldquote:
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd worden voor een vrouwelijke mod.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd worden voor een vrouwelijke mod.
Hebben we in het verleden ook al gehad (jojoortje)quote:
mwoah, heb het niet zo op Karinaquote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel weer tijd worden voor een vrouwelijke mod.
Kom naar de SC danquote:Op maandag 27 mei 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest... maar dit is niet het juiste topic.
Ugh, donder op iddquote:
Die bestaan niet meer. Heet nu Feyenoord.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |